4 Haziran 2009 Perşembe

4haziran...


Gökten zembille inmedim. Bende bir ananın kızı babanın evladıyım. Annemi aradım bugün "neden beni tebrik etmiyorsun, kaç saat sancı çektim, tüm o acılardan sonra anca doğurdum seni, ne biçim evlatsın aramıyorsun bile " dedi. İşte ben böyle bir annenin evladıyım, o yüzden neden böyle olduğumu soranlara direk annemi işaret ediyorum.

Sabah cep telefonuma ve mail-box kutuma çeşitli bankalardan , marka ve kuruluşlardan mesajlar geldi. İyice sinir oldum FF de çemkirdim" Neden hep bankalarrr , markalaar ve idefix kutluyor sadeecee. Olmaz bu böle " diye. Orda keyfim yerine geldi. Tanımadığım bir sürü insan doğum günümü kutladı. Ve tanıdıklarım da elbette. Herkeseee ama ama herkesee doğum günümü kutlayan, kutlayacak olan teşekkürler. Bu sene bir blogum var. Hayatıma kattığı renk tarif bile edilemez.

Klasik olarak abim gece 24:00 da karsı ve en sevdiğim kuzenimi alarak balkona çıkmış. Dışarda ki araba seslerini de kendine arka plan yapmış "15 dk sonra kapıyı aç, geliyoruz" geyiği yaptı. Yok canım, bu sefer yemezler. Nerdesiniz , çatı katında mı? diye sordum. (daha önce yapmışlığı var, almış pastasını Ankaraya gelmiş sevdiğim bir kaç kişiyle, kapıda belirmişlerdi mumlar, maytap filan)
Ablam uyumamış, bana mesaj atabilmek için beklemiş. Tam telefonla konuşurken mesajı geldi sağolsun.

Sabah bas bas bağırdım İstanbulda'ki kuzenime "nedeen kutlamıyoorsuun ama nedeeeen" diye msn den. "Ben bin asırdır 10 haziran'da kutluyorum. Bugün mü bekliyorsun" dedi. İyi tamam dedim ama bir kaç saat sonra iki çiçek belirdi masamda. Dergi editörü, dergi sahibi:P:P sevgilisi ve kendi adına birer çiçek. İşte böle tavlıyorlar yazarlarını görüyorsunuz değil mi:))Bahar çiçekleri ve tabiki papatyalarıma bakarak keyifli bir gün geçirdim.

Sevgili blog , bugün benim doğum günüm:)

emreuu yazmış bu doğum günü mesajını, en çok gülümseten...Laf ebesi...Teşekkürler enişte...eeheheheheheh...

"yahu diyorum bu 4 haziranı nerden hatırlıyorum ben, bi yerden kalmış aklımda, hafızamdan iki nanodönüm arazi almış, düşün düşün ulen dedim bu hem xxx'in blogu hemi de yaş günü. kaçıncı yaşının üstüne bastın da ezdin onu bilemiycem ama seni hep seveceğimi biliyorum kadim kuzenimsi arkadaşım benim. yeni yaşın kupkuru geçsin sadece mutluluktan ıslansın yanakların dileğimle doğduğun gün kutlu olsun."


ayyyyyy, neden hiç sevmiyorum ben doğum günlerimiiii...böle normal normal yazmak istiyorum ama....yani benim hiç doğum günüm olmasa mesela...o güne özel o ekstra, bazen yapay ilgiyi hiç sevmyiorum ama hiççç..neyse geçti geçtii...saat 7 oldu neredeyse...uyurum , ayın 5'i olur...başkası düşünsün:)) gerçi sakin bir doğum günü geçirdim...nazar değmesin...eve gidince bir sürü insan görmekten tırsıyorum şuan...ayy peki...tamam...sustummm...:)

saat:23:21 not: yine geldiler soldan soldan...:) pastalar kesildi...merry otomtiğe bağlamış gibi sürekli "iyi kiii dooğduuun...." diye diye dolandı ortalıkta...yine bana bir kaç beden byük bir gömlek almışlar...:))yorgunum...vedalaşıyorum genç yaşımla:P

30 yorum:

  1. sana bol taş.klı yıllar diliyorum :D
    doğum günün kutlu olsun bebeyim..

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara.. Bugün ağlanma sızlanma gelecek için kaygılanma günü de ondan sevmiyosundur.. Malumunuz son perdeye bir yıl daha yaklaştığını hissediyorsun :) :D

    YanıtlaSil
  3. İYİ Kİ DOĞMUŞSUN, İYİ Kİ VARSIN...
    CANIM YESARİM SANA MUTLU YILLAR...

    YanıtlaSil
  4. ahhh canım doğum günün kutlu olsuun canım blogtaşımm... Yaa doğum günleri benim için çook önemlidir kimseninkini unutmamaya çalışırım ama benimkinide unutmasınlar isterimmm...

    şimdiden söyliyimm 31/12 doğum günümm :)

    YanıtlaSil
  5. bugün şöyle oldu bugün ayın kaçı bakalım belgesel bugün mü yoksa dedim. 4 haziranmış bugün. sonra bu neydi hıımmm bir blog adıydı bu :D acaba dedim doğum günü mü yoksa farklı bir gün müydü diye de düşündüm.. neyse :)
    doğum günün kutlu olsunn :) nice yaşlara sağlıkla..

    YanıtlaSil
  6. mutlu yıllar.. her günün böyle geçer inşallah. tabi bütün sevdiklerinin yanında olduğunu düşünerek böyle dedim... :)
    yanındalar dimi :S

    YanıtlaSil
  7. Aboo son anda yetiştim.
    Son günlerde giremiyorum. İt gibi çalıştırıyorlar beni. yazıyıda okumadım valla.
    Doğum günün kutlu olsunnn
    heyyy doğum günü çocuuuu :)

    YanıtlaSil
  8. nice seneler... izinsiz yazdım "nice seneler"i ama herhalde izin vardır :P

    YanıtlaSil
  9. Dünyaya geldiğinde,
    "bilmediğim birçok insanı gülümseteceğim bir gün" demiş miydin?
    Beni gülümsetiyorsun zaman zaman, iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  10. iyi ki doğdun.. :) ve bir ikizlere yakışır bi doğumgünü yazısı olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  11. dogum gunun kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  12. :)) herkese teşekkürler...bakın ne güzel kutluyorsunuz ...evime gelmiyorsunuz...mecburen pasta kesmiyorum...bana üzerime bol gelen ,içinde kaybolduğum gömlekler almıyorsunuz(allaahıımmm sanki hacca gidiceeemmm yaaa)...sakin sakin...süper ya...blog aileeemmm...sizi çok seviyorum...valla bakk...manukyan seni ekstra seviyorummmm...sevgimden çiğ çiğ yiyebilirim...o kadarr yaniii:))

    YanıtlaSil
  13. yeşillere allara, nice nice yıllara sevgili yesari, nice nice yıllara :)))))))))

    YanıtlaSil
  14. eneee yaşlanmışın nan! pörsük internetten giriom o yüzden gözümden kaçmış içli höykürüşlerin emme geç de olsa doğum günün kutlu ola böböyüm, nice yıllara!

    YanıtlaSil
  15. :)) capo yemişler internetini...teşekkürler yavrum..

    teşekkürler Nil:)

    YanıtlaSil
  16. sevgili blog sahıbı doğum gunlerı bence çoook saçma bişiiyy ayrıca hiiç guzel birşey değil bir kere kapitalizmin çıkardığı şeylaaaarrrrrr diye bir giriş cumlesı yapaydım ayağındakı şıp şıp terlıkle alnımın ortasından benı vuracağını bıldığım için(sen vurmasan bıle otomatık hedefe yonlendırılmış birtane var karşımda enter a basmamı bekleyen)boyle birşey demeyecem zaten yemişim kapıtalızmını yaş pasta yıyorsun borumu bu yenı yenı hedıyeler gelıyor tişortler gelıyor oh mıss!!

    şaka bir yana ıyı kı doğdunuz sayın blog sahıbı, dilim yaş pastaya mum dıkebilme şansınız her daim zat ı şahanelerımde(ulan bu ne narsıstıklık valla) saklıdır.

    YanıtlaSil
  17. Dogum günün kulu olsun (biraz gec oldu ama kusura bakma)
    Yeni yasin mutlu-umutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  18. teeşkkür ederim Belgin, geç olmadı, nerden bileceksin...

    yorum sahibi; neden sana diyecek birşey bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  19. doğum günün kutlu olsun
    sağlıklı,mutlu nice yaşlar dilerim

    YanıtlaSil
  20. yok canım...daha ölmedik...diğer tarafa bırakmaya gerek yok;)

    YanıtlaSil
  21. daha ölmedın ama sankı yaş gunudne 10 yıl birden yaşlandırdım seni, pes ettin hemen benle uğraşmaktan :)

    YanıtlaSil
  22. geççekten böyle mi düşünüoyrsun??
    pes mi ettim...
    yoksa "değmez" mi dedim...
    ???

    YanıtlaSil
  23. anaam ben hiç''değmez'' kısmını dusunmemıştım, ahanda sıçtık şimdi..
    neyse o zaman ben fazla değdirmeden,
    bozulmuşluğumun elınden tutup kaçayım yavaştan, ocakta yemeğim vardı cocukalrda okluldan gelır şimdi beyde yemek ıster falan filan.gittim.

    YanıtlaSil
  24. Walla bloglar arasında gezinirken "hah iste bu" dedigim blogun yazarı olaraktan,artık okunması vazgecilmez hale gelmiş olduğundan da olsa gerek ki bu uzun cümlenin gerektirdiği ağırlığı da yansıtan bir finişi de ihtiva etsin diye söylüyorum "Mutlu Yıllar"....Yazmaya daha nice yıllar devam et ki biz hep birlikte birbirini yazıyla besleyenler olaraktan yeniden doğalım büyüyelim serpilip gelecek nesillere daha güzel.....

    YanıtlaSil
  25. :)) uzun cümlelerle başı dertte olan biri olarak (başım dertte olduğu için kurmuyorum dikkat adersen yazılarda) "teşekkür ederim":)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!