20 Haziran 2009 Cumartesi

bi kahve içmek ister misin???


Biri bana anlatsın…

Bu duygudayım valla… Yine gözlem krizine girdim..Anlayamadığım konular var, uzatılacak şöööle koltuğa ve çocukluğuna döneceğiz…Biraz fazlaca argo ve ayıp kelime içerebilir bu post…

Nedir bu erkeklerin canına okuyan, canından bezdiren, eşek tepmişe döndüren , peşinden koşturan, ilk gece sevişmeyen, 3. gece sevişmeyen, 1. ayın sonunda “belki” sevişen(ama illa ki sonunda sevişen, sevişmezse başka dert) , gösteren ama….n sevgili adayı merakı…Hadi buna itiraz eden biri olsun.Bahsettiğim ilişkinin giriş bölümü elbette. Gelişme ve sonuca geçmiyorum bu noktada çünkü o zaman yazı çok uzuyor kimse okumuyor : (

Her şey çok kolay oldu artık , farkındayım. Özellikle büyük şehirlerde ilişkiler tek kullanımlık ve hiçbirşey “eskiden bayramlar böyle miydi” şeklinde değil.

Aranızdan biri söyledi bunu “ tanıştığımız ilk gece birlikte olmuyorsa bir kadın, o bizim için wawwwww, karaliçee etkisi yapar. Ve tabi ki bunu ikinci üçüncü buluşmada da tekrarlıyorsa onunla aşk düşünülebilir. Bu kadar basit yani. (galiba gerçekten söylediğiniz kadar basitsiniz yaa, her ne kadar bizler tersine inanmak için bahaneler ortaya atsakta)
Ben büyük şehirlerin büyük büyük adamaları ve güzel güzel kadınlarından örnek verdim , bu hiyerarşik tabloyu aşağıya doğru çekebiliriz elbette farklı örneklerle. Aşağılara doğru süre 1 haftaya çıkabilir. Hayal gücünüze bırakıyorum gerisiniz anlayacağınız, hatta hayagücünüzden geçtim. Varsa deneyimlerinize, etrafınızdaki insanların deneyimlerini düşünmeye başlayın da, düşünmeyin ne saçmalıyor Yesari diye…

Şimdi gelelim, zurnanın zırt dediği yere(gerçi zırttan daha fazla ses çıkartmak istiyor ama zurna işte, elinden gelen bu) Siz arada ki farkı nasıl anlıyorsunuz çok merak ettim. Bakın ben bile biliyorum sizin için neyin önemli olup olmadığını. Ben biliyorsam bir çok kadın da biliyordur elbette. Peki siz samimi olanla “ahhh canımmm, ben şimdi seni evine göndereceğim ağır kadın rolünü oynayacağım ve sen 2 saat içinde mesaj göndereceksin bana,avuçlarıma hoşgeldin” olanı. Haah şimdi o kar suyu nerenize kaçarsa kaçsın.Bu durumda hangisi daha samimi ve masum. Kim olduğunu, ne istediğini bilen ilk kadın mı yoksa o peşinden koşmaktan keyif aldığınız 2.kadın mı. Bu arada “samimi olanla olmayanı, masum olanla, masum numarası yapanı çok iyi anlarız, ciniz biz, kaçın kurasıyız, heyyytt erkeğiz biz” tavırları görmek istemiyorum civarımda. Komik olur burada benden söylemesi.

Savunmuyorum şuan kafanızdan geçen şeyleri bu yazıda. Savunmama imkan yok. Ama kadınları “ sevişirsem, öpmesine izin verirsem,herşeyimi verirsem!!!” beni daha çok severe inandıran(sırf yatağa atma bahaneleriyle) da sizlersiniz, istediklerinizi aldığınızda ardınıza bakmadan kaçan da yine sizsiniz. Bu perhize dee lahana turşusuna daaaa.

Bu arada dip not: Kadınların bir erkeği takıntılı hale getirmiş olanları çıkartırsak geneli kendini ağırdan satan, kaçan kovalanır havalarında olan erkeklerden çabuk sıkılır ve “eyvallah”ı çeker onlara. Sakın bu konuda benzer olduğumuzu düşünmeyin. Yok yok düşünmemişsinizdir zaten değil mi:)

Neyse çok uzuyor yazı. Düşünüyorum da benim bu çok bilmiş havalarım ne zaman elimde patlayacak du bakalım.

Gelip yazıyı okuyan herkeeesss ama herkes yorum yapsın lütfen. Uzattık hazır yatağa , çözelim bu travmatik durumu. Ben bu yazı yayınlandıktan sonra 10 sn içinde kendimi imha edicem. Atıp tutmayın, ileri geri konuşmayın, kavga etmeyin. Yoksa canınızı yakarım, kanınızı akıtırım, hiç bir şey yapamazsan hakkınızda dedikodu yayarım.

Wayyy be, sadece bir yazı okudum readera düşen ve bu post çıktı.uuuu korktum içimde ki canavarı görünce:)))

13 yorum:

  1. Yok usta yok, böyle şeyler ters bize. Ben tırsarım öyle şeylerden, benliğimi terbiyeledim bu konuda. Cidden tırsıyorum, okurken bile tırstım.
    Nası ya, bir kadın 1 hafta aralıklarla partner değiştiriyor.. Bunu kabullenmediğim için pek düşünmedim o onu nasıl tavlamış nasıl etmiş. Çevremde ve yaşadığım memlekette de göremiyorum. Görmemek iyidir.
    Özgür idrademi diyorsun? Eyvallah diyorum bişi demedim.

    YanıtlaSil
  2. Erkek milletini öyle bir irdeleyip o kadar genelleme yapıyor ki bu kadın bloggerler, giderek kendimde bir arıza olduğuna inanmaya başladım.Eğer dediğinin tam tersini de düşünürsek kadın olsun,erkek olsun bence bu tamamen karakterle alakalı bir şey.Ne biri kadınla ilk gece birlikte oldum diye onu hafife alırım ne de bir kız 10 gün direndi diye kraliçe muamelesi yaparım.Tamam verilecek örnek çok olsa bile yine de erkeklerin hepsi de böyle manyak değil valla billa.Erkek tanımlamasına sürekli giydirilen blog camiasında biraz savunma yapayım dedim çok doluydum o da senin bloga denk geldi :D

    YanıtlaSil
  3. Canım bahsettiğin noktadan bakınca haklısın hemde çok... Erkekler buna "bütün namuslu orospular bana denk geliyor" diyorlar...! ne demeli bilemiyorum. Bence her iki tarafta da anlam karmaşası var.

    Benim tandığım çoğu erkek bu şekilde düşünüyor. Zor kadın rolünü hep istiyorlar. ama bu arada sizi etkilemek için yapmadıkları kalmıyor.

    Her kadın seviştikten sonra kendini yatılmış olarak görür, yatmış olarak değil. çünkü bize hemcinslerimiz tarafından öğretilen kocaman tabularımız var. Elletme, açma, kapa, sus, gitme, yapma, dokunmalarla dolu bir sürü -MA sayılabilir. (kullandırma!! derler ne demekse, çabuk mu bozulur diyeceksin...)
    Yoksa sende isteyip, arzulayıp yatarsan; orospu-hafif kadın-tek gecelik kadın olursun işte. sonra yırtınsan kimse tınlamaz seni. Üstelik bunu yapan hep erkeklerde değil, biz kızlar, anneler, teyzeler, komşular da yapıyoruz. Benim bile aşamadığım bazı şeylerim var. ama insan tecrübelerle yada gördükleri ile şekilleniyor. bende bunların dul kadın mevzusunu yazmıştım bir ara yayına koyacağım bakalım.

    Hak vermekle birlikte, o dürüstlüğü karşı tarafa vermeyen acaba bizler miyiz diye de düşünmüyor değilim?

    YanıtlaSil
  4. madem açık konuşuyoruz, ben de açık konuşayım. ben her daim veren kadından yanayım. gerçi ben bunu hiç saklamadım ki hehehe. veren kadın iyidir, koşmayalım peşinden. zaten kandırmak için o kadar çaba sarfediyoruz bi de yatağa atmak için ekstra performans sergilersek yatakta halimiz nice olur? vermezse de canı sağolsun.

    YanıtlaSil
  5. tavırları değilde, mantığı irdelemek lazım bu noktada. Cinsellik ilk zamanlar masum duygulardan bağımsız birşey bence. Her kadın ya da erkekle sevişilebilir ama aşk yaşanmaz. Bu yüzden önce o duygunun farkına ve tadına varılsın cinsellik kısmı daha sonra gelir zaten.

    Ve bence sen biraz daha aşagılara in, o bir haftadan çok çok uzun sürelerde aşagıdaki kısımda.

    YanıtlaSil
  6. :))
    yesari senin dediğin,
    sivilceli gençlik yıllarında oluyor...
    ya da hödük kıvamında abiler de...
    tabi bi de sağda solda hergün çoğalan...
    pavyon kadını kıvamındaki çocuk kadınlarda...

    çok abartmamak lazım...
    altı üstü sex yahu.

    YanıtlaSil
  7. bilmiş şey seni..hıh:))boşver yakışıo sana.
    erkeklerin yüreği bebe yhaf,saf-temiz,ak pak:P

    YanıtlaSil
  8. aslında bir kadının "ahkam defterinde" ahkam kesmek istemem ama keşke aşk düşünülerek yaşanan birşey olsaydı. ilk gecede yatmış hiç yatmamış.. bunlar hikaye yaaa.. kalp istemsiz çalışan bir kastır, ne yaptığımıza yada karşıdakinin ne yaptığına bakmaz. kendi aşkını kendi belirler.

    YanıtlaSil
  9. konu mühim, ithamlar çarpıcı, genellemeler korkutucu ama tecrübe denilen şey de beraberinde bu korkuyla büyüyüp serpiliyor. Ama yine dediğim gibi sorun erkek annelerinde... Erkeklerin hayatta gördükleri ilk kadın figürü olarak gördükleri anneleri gerek bilinçaltı gerek bilinçüstü tüm yönleriyle bilmeden o çok sevdikleri evlatlarının hayatlarına ediyorlar. Kusura bakılmasın bu da bir genelleme ama eğitim şart... :)

    YanıtlaSil
  10. hehehee...ne güzel yorumlar yapılmışşş...
    yoruma yorum yapmayacağım...sadece teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. :) yaparsan savaş alanına döner zaten buralar. Kılıcını kuşan :)

    YanıtlaSil
  12. kılıç mı...sözlerim kılıçtan keskindirrr:P diye üfürücem ama amann diim...korkarım bennn:))

    YanıtlaSil
  13. bugün puzzle dediğimiz ve halk arasında yap-boz olarak bilinen oyuncağın parçaları da girinti ve çıkıntılardan oluşuyor. neden onları büyük resmi görmek için sabırla birleştirirken sorgulamıyoruz da, konu, kurallarını bizim koymadığımız bir başka oyuncağa gelince bu girintili çıkıntılı parçaların birleşmesi bu kadar önemli oluyor anlamıyorum. yahu diyorum işte bu kuralları biz koymadııık! de-ğiş-ti-re-meee-yiiiz! artık bunu tartışmayın yav yeter. boşuna diyorum ama. gözümüz uçkurda aklımız çukurdayken biz daha çoook üşürüz o yarattığımız kutuplarda, o buz gibi daracık ıssız kutuplarda. halbuki ekvator sıcak bakın gelin hadi hem geniş de herkese yer var burda. savaşmayalım efendim, sevişelim artık lütfen :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!