18 Haziran 2009 Perşembe

çağrı...

her insan hata yapar...ben daha çok yaparım neden ben daha çok mu insanım..hayır...çok hızlı düşünüp hızlı hareket ettiğim için...eksikliklerimi anlatmayacaktım, söz vermiştim doktoruma...pfff...

ay neyse...dün blogmania blogumda yayınladım ama ııı ııhh, içime sinmedi...concept hatası yaptım...buraya ait bu yazı...orada okumuş olanlar birde burda okusun...farklı gelmezse kulağımı keserim...(kesmeyeceğimi hepiniz biliyorsunuzz...zorlamanın alemi yok)



Bu yazım erkeklere gelsin, bir uyarı niteliğinde değil, kendimi ve sevdiğim erkekleri de düşündüğüm için yardım çağrısı niteliğinde. Gelecek nesiller adına faydalı olabilmek adına. Kendimi feda ediyor olabilirim ama bunu yapmak zorundayım.

Size anlatmak zorundayım ve siz kendinizi toparlamak mecburiyetindesiniz, anlıyor musunuz beniii.Ben karışmam, ne yapın edin bu gidişatı değiştirin.

Bu kadınların iç yüzünü az çok tahmin ediyorsunuz ama sizin bildiğiniz iceberg’in görünen kısmı, yok yok ne görünen kısmı, siz bir iceberg olduğunun bile farkında değilsiniz henüzz.
Bunlar var ya, siz erkeler hakkında bir manifesto yayınlamış ve hasır altından tüm eşrafa dağıtmış , ne görebiliyorsunuz ne ele geçirebiliyorsunuz. Kutsal kadeh, pandoranın kutusu gibi bir şey bu. Var olduğunu tüm kızlar biliyor ama herkes sorulduğunda inkar ediyor.
Kadınlardan biri zor duruma düştüğünde veya bir erkeğe kancayı taktığında, atıyorum evlenmeye ikna etmeyi kafaya koyduğunda hooop haber uçuruyor topluluğun diğer üyelerine, “bana şöle şölee davranıyor naapmalıyım, onu nasıl ikna edebilirim, onu nasıl bi androide dönüştürebilirim, nasılll nasıılll nasılll….” diyor mesela.Başlıyorlar çatır çatır anlatmaya, şu şudur, şu şöledir böledir, bik bik bikkk bikkk, veriyorlar aklı, veriyorlar yol haritasını, salıveriyorlar sizin üzerinize. Haaa sanıyor musunuz ki söylediklerimde abartı var, olağandışçılık var, Yesari’nin hayal dünyasının engin denizlerindesiniz. Değil yaaa, valla da değil billa da değil. İlluminati halt yemiş bunların yanında, illuminatiye kurban olun siizz, kedi kesin bağışlanmak için. Sonuçlarını görüyorsunuz kendinizde, en yakınınızda, en sevdiğinizi arkadaşınızda, eşinizde dostunuzda.” Gitti dağ gibi adam gitti” demiyor musunuz. Haaaa, siz şimdi o kararları özgür iradenizle aldığınızı düşünüyorsunuzdur birdeeee . Hadi ordannnn. Kadınlar sizin altınızda ki slip donlarınızı alıp boxer giydirmiş haberinizz yokk. Alın adam yazmış şurda.Ama bu gidişata bir dur demezseniz daha nelerinizi alacaklar haberiniz yok, aklınızı alacaklar demiyorum çünkü güzel olanlar onu zaten ilk 3 sn içinde yapıyor..( bu sizi mecbur bıraktıkları alışkanlık ve şekil değişiklikleri ile ilgili başka bir post yazarım, yoksa bu yazı çok uzayacaakk çook, valla bakkk)

Bunlar o kadar hinn, o kadar zekii, o kadar fettan şeyler ki, birbirlerinden öğrenemeyecekleri bilgileri alabilmek adına “kanka” adı verdikleri casusları sızdırıyorlar aranıza. “ayy canımmm canımmm , kelebekim , bebekim, sen benim en iyi arkadaşımsıın, aramıza sevgilim bilee giremezzzs, biz seninle karşı cinsinde arkadaş olabileceğinin bir kanıtıyırz”. “ne kadar saçma birşey dimi kadın ve erkekten dost olmazmış, ama biz çok iyiyiz cikcikim”. Buna kanan safları (Allah onları nasıı biliyorsa öle yapsın, erkekten dost mu olurmuşşşşşşş, taş olursun vallaaa taşşşş)ve salıyorlar aranıza. Tüm kromozomlarınıza kadar öğrenip onları size karşı örgütlüyorlar. Bir süre sonra bakıyorsunuz mutfakta bulaşık yıkıyor, sevgilinizle alış verile gidip “buu pembeeee ne kadarrr şeker bi pembe diimiiii, bana yakışır mı aşkitooom” sorusuna hipnotize olmuş şekilde “evet, bence şu lila olanıda almalısın sevgilim”diye cevap veriyorsunuz.

Ayyy daha fazlasını yazmaya ne gücüm ne mecalim yokk.Bir offf çeksem karşı ki dağlar yıkılırrr.

Sakınnnn bana 'bizde kadınları tanıyoruz, hepiniz aynısınız zaten' geyikleri yapmayın. Çünkü siz “bir musluk havuzu tek başına 3 saatte doldururken 3 musluk kaç saatte boşaltır , ama aynı zamanda bir musluk hala akıyor, bideee bideee havuzla yüzen çocuklar var, onların yaşları toplamı ne ki , bak senn ne halt yicez” diye debelenirken kadınlar arkanızdan kız kıs gülüyor ve ortada bir havuz olmadığını ne zaman fark edeceğinizi merak ediyorlardı. Uzun bi cümle olduğunun farkındayım ama çok sinirlendimmm çokkkkk.

Derin devlet halt yemiş bunların yanında. Küçük oyunlar sonucu onları bir anda çözdüğünüzü zannederken aslında oyun yeniden başlıyor. Benim bile kafam karıştııı ama onların karışmıyoooo yaa, inanın karışmıyorr. Ve bu beni çok korkutmaya başladı. Hemenn kendinize geliyorsunuzzz ve artık hiçbirşeyin onların sandığı kadar kolay olmadığını gösteriyorsunuz onlara. Valla benim kalbim dayanmayacakk. Yarın birgün oğlum olur, hali hazırda 2 yakışıklı yeğenim var. Hani bu bahsettiğimmm cevval portakallara değilse bile onların yetiştirdiği kızlara aşık olurlar, onların elinde maymun olurlarrr ve ben hiçbirşey yapamam. O yüzden şimdiden kelebek etkisi şart, bu yazı çoğaltılsın dağıtılsın, elden ele dolaşsın bananeeee. Tüm sevdiğim erkekler adına istiyorum bunuuu. Lütfeenn duyun beniiiiii.

23 yorum:

  1. :) Dün blogmaaniada okumaya çalıştım, satır satır atladım yarısına kadar geldim sonra çıktım. Çıxs olmuyor. Burayı özümsemiş bünye. Neyse okuruz zaar bi ara.

    YanıtlaSil
  2. etrafını saran evlilik bulutunun etkileri mi bu yazıya sebep oldu? haklısın haklısın da erkeklerin düştüğü bu durumu ancak yine kadınlar düzeltebilir. erkek annelerini bilinçlendirmek lazım. bu konu tez konusu niteliği taşıdığından yorumu kısa kesiyorum. ferah düşünceler dileğiyle :P

    YanıtlaSil
  3. oku oku üstadım...

    lifetrainee; bu yazıyı evlilik yazısından önce yazıp yayınlamıştım;)
    ve sana katılıyorum anneler ve oğulları konusunda...

    YanıtlaSil
  4. Çok tehlikeli bir yazı bu...

    YanıtlaSil
  5. casaubon; sen bile tehlikeli diyorsaaan...ohooo...bak hala şeytan taşlamadıklarına şükrediyim ben o halde...
    korkunun ecele faydası yok ayrıca:))

    YanıtlaSil
  6. Cesaretine hayran kaldım. :)

    YanıtlaSil
  7. kadınlar çok güzel. kadınları çok seviyoruz. kadınsız bir hayat, hatadır. yaşasın kadınlar, oy kadınlar kadınlar, can kadınlar kadınlar. gadasına kurban olduğum kadınlar.

    kadınlar,
    kadınlarımız
    al yanaklı kiraz dudaklı
    ince belli geniş kalçalı
    oy kadınlar
    ben size nettim neyledim
    bi kere verirsiniz diye
    dünyayı alt üst eyledim
    kadınlar var
    güzel güzel kadınlar
    bi kere de bizi görün
    yandım yanacam kızlar

    YanıtlaSil
  8. ahahah şahane analiz :))
    birebir kelimesi kelimesine tecrube edilmiştir doğrudur...

    kendimden biliorum.

    :)

    ben çok dağ gibi adam gördüm sonradan tepecik olan :)
    kadınlardan korkarım ben o yüzden.
    iyi geçinirim..
    saygıda kusur etmem...
    neme lazım.

    YanıtlaSil
  9. kadınlar ve erkekler konulu tespitleri okuduğumda az ya da çok hepsine hak veriyorum lakin burdan bi yere ulşamıyorum.. zira bu genellemeler iş bir kadın ve bir erkek arasındaki özel bi mevzuya gelince tırtlıyor.. hele ki metropol hayatına doğmuş ve erkek özelliği taşıyan kadınlar ve de kadın karakteristiğine yakınlaşmış erkekler var ki bunların olduğu bi ortamda bozulmadık ezber kalmıyor.. demem o ki.. ilişki vzusunda tümden gelmek pek iş görmüyor.. tüme varmaya da ben gerek görmüyorum.. böleyken böle..

    bi de.. türkmax te yayınlanan bi yapım var.. "1 kadın 1 erkek".. çok komik olmasa da eğlenceli bişey.. vakti olan bi bakıversin..

    YanıtlaSil
  10. öncelikleee, sanki sen yapmayacan bunları, o kuzenlerinin yanında bulursun kendini ilk randevundan sonra, eminim buna...

    sonraaa, nedense çoğunlukla o aradakiler oluyor ilişkide aldatma unsuru...

    birde çok küçümsemeyin erkekleri, hepsi anlatmaya çalıştığın gibi saf ve aptal değildir, bazı erkekler bunların hepsinin farkındadır ortada havuz olmadığının da ama aşkları ve sevgileri birçok şeyi görmezden gelmesini sağlar... ;)

    YanıtlaSil
  11. işte budurr...blogmania yanlış consept derken sanırım bunu demek istemişim...

    tek tek yanıt hakediyor tüm yorumlar...

    YanıtlaSil
  12. casaubon; cesaretim cümlelerimin doğruluğuna olan inancımdan geliyor diyelim...

    YanıtlaSil
  13. Aras seninle bu güzel şiirin geyiğini yaptık zaten...sanatını konuşturdun yine..teşekkür ederim tekrar:)

    YanıtlaSil
  14. absolom; senin tecrübelerinin maşallahı var zaten...senin için en kısa zamanda hayırlı bir kısmet diliyorum...böle yalansız dolansız, aramalara geri dönen, vakit sıkıntısı olmayan:))

    "ben çok dağ gibi adam gördüm sonradan tepecik olan" süper özetliyor yazımı...teşekkürler katkı için...nası iyilik sever bi adam gibi adamsın sen yahuuu:))Başımızdan eksik etmesin...:))

    YanıtlaSil
  15. ahahaha yesari tatlım maymunun gözünü niye açıyon be!! düşün bi yarın oğlun değilde ya bi kızın olursa!

    YanıtlaSil
  16. fevkalade olağan;

    elbette çok genel görüntüyü vermeye çalıştım…değişen kadın erkek profillerine çok girmek istemiyorum aslında ama erkek özelliği taşıyan kadınları ayırt etmek gerek…gittikçe kabalaşan, erkek gibi davranan,düşünen ve tuhaf şekle gelmiş, ilişkilere ve aşklara bile erkek gözüyle bakmaya başlamış gurubu es geçiyorum…hiç yorumlamıyorum…diğer yandan “başaklı kadın”olarak nitelendirdiğim grup var ki, onlar erkek özelliği taşımazlar aslında, erkek özelliklerine sahip olmak zorunda bırakılmışlardır…bir iki örneğini çok iyi tanıdığım için söylemeliyim ki pek yukarda ki örnek davranışlara bulanmazlar , ezberlerle işleri olmaz,bu tür oyunlara girmezler, bu yapılarından ötürü de zaten erkek 3. sn de kaçar…zordur onlar yani…severim kendilerini…

    kadın karakterine yakın erkekler!!! mi…hmmm…

    aslında tüme varmak imansız elbette…yazının amacını aşmasın bu yoruma yorum…
    dizi tavsiyesini diğerlerine ekledim...izlemek farz oldu artık…

    YanıtlaSil
  17. gelelim sana LA 78’ers; ilk iki paragrafla ilgili kafana sert bi cisim fırlattığımı varsayalım…

    bu görüp bilip sevgiden yada aşktan ses çıkartmadığınız yer var ya…umarım kimse bana bunu yapmaz…şimdi okuduğumda bile sinirlerimi bozmaya yeter…ama gel gör ki eğer ben karşımda ki insanı aptal yerine koyup ,çeşitli oyunlarla dize getirmeye çalışırsam ve bunu gözünün içine baka baka yaparsam oda beni aptal yerine koymakta serbest…(senin burada söylediğin gibi görmemezlikten gelmekte de ,sen şimdi bunun aptal yerine koymak demek olmadığını düşünüyorsun ama benim için öle)…bu kadar da iddalıyım işte…şimdi “ilişki içinde oyunlar çok aptalca, her şey dürüst olmalı” zırvalıkladı değil söylemek istediğim…ama birini değiştirmeye çalışmak , üstelik bunu samimiyetten uzak, çeşitli oyunlarla, kadın dayanışlamalarıyla yapmak çok basit…o kadar basit ki yapmaya kalksam elime yüzüme bulaştırırım…haa beceremez miyim…allahını yaparım, ruhu bile duymaz…ama gel gör ki…nerde okumuştum…bana nasıl davranılmasını istiyorsam öle davranırım insanlara…yada çabalarım…yada saçmalıyorum…ya da atıyorum…tutarsa ne ala…

    YanıtlaSil
  18. manuk yaaaa..ister içgüdü de...ister "yesari cadı olmuş, yakalım onu" dee...ben hep bi oğlum olacakmış gibi hissediyorum...kızım olursa way o erkeklerin halinee:)))
    senin kızı benim yakışıklı yeğenlere alalım...bak çok feciilerrr:))

    YanıtlaSil
  19. "Bunlar o kadar hinn, o kadar zekii, o kadar fettan şeyler ki" , pek güldüm direk aklıma "dişi yakarış" geldi

    YanıtlaSil
  20. dayanamadım gittim buldum http://www.youtube.com/watch?v=QxsKDNJUwGs 1.21'

    YanıtlaSil
  21. cık olmaz.. sen o yeğenleri her turlu kadın oyunlarına karşı eğitmişsindir.. yemezler :D

    YanıtlaSil
  22. puahahahhaahaa...manukyan ne desem boşşşş....bunlardan ben bile korkuyorum...cevapları karşısında afallıyorum...boynuz kulağı geçeli çok oldu anlayacağın...
    küçük zaten benim kopyam..napalım...bende onlara "kadınların aptal olduğunuzu, sizi kullanabileceklerini düşündürtme" sanatını öğretme yoluna giderim artıkk...her iki tarafta memnun olur böylece...:)))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!