7 Haziran 2009 Pazar

Göremiyorum göremiyorum...


Bu defterde;

Libidom, libidon, libidosu kelimeleri kullanılmayacak, hatta libido kelimesini kendimle ilişkilendirilmiş halini cümle içinde göremeyecek kimse...”bidon” kelimesi uygundur...serbest...

Haddini aşan eleştiri, hakaret ve yerici yazılar yok...ıı ııhh..görünmüyorr..

“Ayyy oram ağruyoo, buram ağrıyooo, nasıııı canım yandıı, nasıl başım ağrıyooo” denmeyecek...Kol kırılacak yen içinde kalacak...

Bugün kahvaltıda zeytinin yanında peynir, peynirin yanında domates , birde 2 gün önce kuzenimin yaptığı peynirli börek yediğimi şimdi yazıyorum, bundan sonra kimse günlük öğünlerimi burdan takip edemeyecek...

Yaptığım yemeklerin (ayy yaptığım diyorum yaa, yapamadığım yaktığım desem çok mu resil duruma düşerim) resimlerini koymayacağım...

Aldığım kıyafetleri giyip giyippp blogda boy boy fotoğraflarımı da yayınlamayacağım...valla bakkk...

Kimse regl dönemimi bilmeyecek...

Diet yaptığımı veya yapamadığımı:), kibrit kutusu kadar peynirle cebelleşip, o kibrit kutusunu birilerinin kıçına sokma isteğimden haberdar olmayacak okuyucular...

Büyük ihtimalle sevgilim olduğunu , biriyle tanıştığımı, biriyle yiyiştiğimi, yiyişemediğimi ,biriyle ne haltlar yediğimi okumayacak bu civarda kimse...

İzlediğim dizilerin kritikleri kirletmeyecek sayfamı...

“Ay benn bu videoya/fıkraya/maile çok güldüm... sizde izleyin/bakın/okuyun demem herelda...Yok yok yapmam...ıı ıhh...

NOT; Bu bir eleştiri ve polemik yazısı değil. (yok yaniii, istediğim de eleştirinin Allahını yaparım, kimseden de çekinmem)

Bu konularda yazan yazarları keyifle okuyorum ve okumaya devam edeceğim. Bazıları arkadaşım zaten. Ama Ahkam Defteri’nde olmayacak bunlar. Bu kadar basit. Çeşitliliği seviyorum , özgünlüğüde. Dileyen dilediğini yazsın. Ben günlük olarak kullanmıyorum burayı, sadece yazmayı geliştiriyorum. Tamamen bırakmışım kalemi kağıdı bu blog mevzusundan önce. Bunu farkettin. Çeşitli denemeler yapıyorum burda özgürce. Hatta bu yazı bile o denemelerden biri sadece. Fazlası değil, öle bakın olaya...

Ama yoook ben yine de polemiğimi yaparım , burayı yorum cennetine çeviririm diyorsan buyur, yorumlar denetime tabii değil. Ama cevap vermem vallaaa:) (çemkirmee caponnn, bilmek zorunda mıyım ayol senin kanama günleriniii:))

32 yorum:

  1. senin o küçük kafanı alııır, tampon yerine bi zokarım var yaaa..dingük:D kaşınıyon di mi, kaşıyanı kaşırlar şimdi bekle sen yorum patlamasını:P bastırın blogcular, ezin yılanın başını erkenden niahahahahahaha!

    YanıtlaSil
  2. puhahhahahaahhahahahhhhhhhh...dingük ne nannnnnnn:)))))))))

    YanıtlaSil
  3. aaa bunlar olmayacakmııı...
    ohooo... bu blogunda tadı kaçtı yaaa...
    ben çıkıyorum bu blogtan...
    nerde benim caponum...

    bu arada dingük ne naaannn...

    YanıtlaSil
  4. sen sırffff izleyici sayısını düşürmek için çıkmıyorsan ben de yesari değilim:)))))

    YanıtlaSil
  5. canı gönülden destek veriyorum buna. ki ben öyle canı gönülden destek vermem. ki bu kimsenin umrunda olmaması lazım.

    YanıtlaSil
  6. Hani resim olur, amenna. Bak senin resminde çok yakışır bloguna biliyo musun? Hissediyorum yani, öyle yani!.. :)

    Ya tamam blog senin ne yazarsan yaz daa.
    Toplum buna hazır mı? Kalçanın büyük olmasını, göğüs ölçülerini ve taktığın tampona akan kanı toplum sindirmeye musait mi?
    Elbet açık görüşülü olabilirsin, çevrendikler de öyle.. fakat lakin ama aslında hakkatten adamlar azıyor! Azıp hemcinsine salyalarını sürtüyor. La açmadığın bi bacak aran kalmış zaten! Bırak oda gizli kalsın be! Amacın ne?

    Yok ama pozitif düşünek dur, kan akışı zamanlarında asabi oluyor ya. Ziyaretçiler takip etsin diye mi ediyolar acep? Hani takip etsinler de o hafta yumşak yorum yazsınlar. Yook heeerif, Google Takvimin bile bunu takipe gücü yetmez.
    Baktım 1-2 böyle yazıyorlar, kaçarım...

    YanıtlaSil
  7. tam da bloguna adet günlerini ve libidosunun tavan olduğunu yazan kadın blogcuları eleştirenleri eleştiren bir şeyler yazmayı düşünüyordum..bu yazıyı okudum.. :) yazıcam bu konuyla ilgili birşeyler..sen eleştirmediğini söylemişsin gerçi ama benim yazacaklarımı üstüme alınma yine de..şimdiden söyleyeyim.. :D

    YanıtlaSil
  8. delinin birii;adet günlerini ve libidosunun tavan olduğunu yazanları eleştirenleri eleştirenleri eleştiren bi yazı yaarım sonra ben artık
    aahhaahhahahaahhahahaaaaaaaaaaa
    ne nan buuuuuuuuuuuuu
    tren olduk tüm mahalleeee....olsunn hareket oluyor işte...mim furyası bitti..biraz bu oyalar...yok ben cidden okuyorum herkesi...

    MİM bakıyorum her geçen gün olumlu bakmaya çabalıyorsun...ilerleme gördüm...:))

    Aras; siyassete atılırım ben senin desteğinle be, ne diyorsuun:)

    YanıtlaSil
  9. ahah yaa canım cidden okuyunca ben de güldüm :D uzun yazmak ve kelimelerin sonunu getirememek gibi ciddi bir problemim var benim..blog kariyerimi bitirebilir o derece.. herkes senin gibi sabırlı değil, sonuna kadar okumuyor.. :D

    YanıtlaSil
  10. kızım yerinizi bilin lan, sinirlendirmeyin beni kırıveririm bacağınızı! mike mike okucaksınız benim regl takvimimi, mike mike! ağğzınıza sıçıveririm, üstüne bi de bebe doğururum o olur. sanki sizde şey yok amk, koca göğüslü çüklü karılarsınız ya! adam olun lan, hadi dağılın şimdi!

    p.s. dingil+hödük=dingük

    YanıtlaSil
  11. yazıyı okuyunca yazcak ne konusu bulcak şimdi diye düşünmedim değil hani :D sonra kendimden utandım.. Ulan dedim; regl döneminden; sevgiliden önemli mevzu yok mu şu hayatta ? Beni kendime getirdin; teşekkürler :) Seni izlemeye devam ediyormm >> :)

    YanıtlaSil
  12. :) hayal meyal...yok öle bişi...onlarıda yazıyorsunuz ve bende okumaktan keyif alıyorum...herkesin tarzı başka zaten..dediğim gibi çeşitlilik güzel birşey...haddim değil asla kimseyi kendine getirmek...sadece şu var...gerçekten yüz yüze olsan, atıyorum 5 kişiyle...regl gününü konu eder misin?

    bende düşündüm cidden...sınırlandırdım mı kendimi diye...ama sanmıyorum...şimdiye kadar bahsederdim tüm bu konulardan...maddeler çok sayıda değil o yüzden...ayy akşam olduğu için elime vurdu...yazıyorum sürekli...teeşkkürler yorum için :)

    YanıtlaSil
  13. sınırlandırmayın kendinizi, rahat bırakın... illa regl olmanızdan, verdiklerinizden ya da aldıklarınızdan bahsedin de demiyorum... ama rahat olun o dönemde yaşadıklarınızı paylaşın insanalarla, hala öküz gelmiş öküz giden erkeklere bişeyler öğretin, ne yaşadıklarınızı anlasınlar ki o döneminizde rahat bıraksınlar sizi... blog burası... günlüğünüz gibi paylaşın insanlarla, rahatsız olan kapatır zaten... eleştirin ama kınamayın, yazın ama yermeyin insanları...
    bu ayarı çok güzel yapıyorsun yesari, doğru mu değil mi bilemem ama ortada duran birileride olmalı bence...

    YanıtlaSil
  14. hönkkkk!!!!!!
    ne düştü başına....iyi misin...kanama olmasın???
    wahh wahhh...iyi adamdıı...

    YanıtlaSil
  15. "Tamamen bırakmışım kalemi kağıdı bu blog mevzusundan önce. Bunu farkettiN."
    FARKETTİN. FAHRETTİN. ZERKETTİN.
    çok ironik bence o iki cümle peşpeşe. ya da en azından az komik. gülümseyelim hadi.

    bi de şu alıntıyı 80 kere kopyaladım, olmadı kopyala yapıştır, elimle yazdım. deli oldum koruma mı koydun ne yaptın, bilgisayarım mı bozuldu anlamadım.

    YanıtlaSil
  16. aaaa...hoşgeldin tranquil...senden vardı bende bi tane...oturup onunla tüm gün kelimelerde ki harf hatalarımı ayıklarsınız artık ne güzel...LA bak ikizin gelmişşşşşşş...
    nesi ironik yahuuu...yazmıyordum tek kelime uzun zamandır, blog yazmaya başlamadan önce...(bknz. farkettiN)

    YanıtlaSil
  17. regl günlerini, libidonu filan yazma tabii bloguna canım, ne öyle açık saçık.. senin blogunda görünmesin zaten böyle şeyler.
    ben blogumu sırf bunları yazmak için açtım, yazacak olursan benimkine yaz :)

    YanıtlaSil
  18. hakkı; bunu açık çek olarak algılıyorum...bir gün yazmak istersen neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba;
    Bağlantınız verilmiştir.
    İlgi için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. :S teşekkür ederim...boşuna değilmiş "secrettt secrett secrett" diye gezmemmm:))

    YanıtlaSil
  21. zaten şaka yapmıştım. gülün diye demiştim. "senden" deme amcaya.

    YanıtlaSil
  22. amca mı:D sizden, siz, sizin genç halinizden..
    ahhahaa...

    YanıtlaSil
  23. ya öyle değil!...
    "üf deme anneye" gibi birşey bu.
    senden de deme, hiçbirini deme onların.

    YanıtlaSil
  24. yaaa ne diim ama pekii..bişi demem lazım...aaaaa...benim beeen...

    YanıtlaSil
  25. varya ben domatesi acayip seviyorum ha, zeytinin yanında peynir, peynirin yanında da domates. leziz. reçel olsa da olur, olmasa da o durumda. inan bana sana gerçekleri söylüyorum yesaağaari.

    YanıtlaSil
  26. gerçekleri ne yapıcamm...ben pembe yalanları severim...okkalı abartıları, gereksiz ve anlamsız iltifatları, ikiyüzlülükleri, çarşaf çarşaf asparagaslarııı...

    YanıtlaSil
  27. en iyi sensin. dünya sensiz bir hiç. yaşasın sen bence.

    YanıtlaSil
  28. hah şöleee...:)) sende tamamsın...sıradakiii:)

    YanıtlaSil
  29. Ne yazacaksın bari onu yazsaydın..
    Anlamadım yine bir şey..
    Zaten anlamayan yorumcuyu sen de istemezsin..
    Ben de gidiyorum ;(
    Byee !!!

    YanıtlaSil
  30. Yazılarına ayar çekmişsin ya yesarim..
    Bence yorumculardan bazıları da ayar istiyor..
    İğrenç argo kelimeler kullanılmasın, ben rahatsız oluyorum,açık söyleyeyim :S

    YanıtlaSil
  31. Yesariiiiiim !!!!
    ''Sıradaki'' dedin diye öyle yazdım ben...
    Şakaydı bak, ciddi mi sandın yaa???
    Sana gelmeden duramam ki ben.. :DD

    Ama yorumcu ayarı konusunda ciddiyim bak..Hem de çok fazla ciddiyim.Nerdeyse doğum gününü kutlamadan gidecektim yaa :S

    Öptüm seni şeker...Bye !!

    YanıtlaSil
  32. aaa zeugma noldu ki...görmedim bile üstte ki yorumu...yorumları serbest bıraktığımdan beri kaçıyor arada böyle görmediğim yorumlar...
    iğrenç kelimelerden kastını tabiki anlamadım...
    doğum günü yorumlarımdan bahsediyorsan anladım sanırım...olur öle şeyler arada...çok sorun etmiyorum...sen de etme:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!