17 Haziran 2009 Çarşamba

hepsi benimmm hepsiii...


Neler oluyor yahuuu. Ne bu neee. Yok yani, Allahııımmm, bana bir mesaj vermeye çalışıyorsan önce kulaklarımda ki ve beynimde ki sargıları bi çözmen gerekiyor.Çünkü duymuyoruuum, hiiç duymuyorum hiiç, algılarım bu konuya karşı tamameeenn kapalı. Sadece görebiliyorum, hissediyorum bir şeyler döndüğünü etrafımda bana mesaj olabilecek. Bu konuda anlaştıysak şimdi bana gönderdiğin elçilere ve mesajımsı şeylere göz atalım.

Bir iki ay önce benden 1 yaş küçük amcamın kızı sözlendi büyüük bir törenle.(gözüme yeterince sokulmuştu aslındaa)

6haziran da halamın kızı(kardeşim gibi) sözlendi. Sevgilisiyle ben tanıştırmıştım.İletilmek istenen mesajın kaya gibi olan kısmını bu oluşturuyor sanırım.

Dayımın kızı 8 sene sonra nihayet sevgilisini ve ailesini evine davet etti. İstediler kızı, kardeşinin düğününden sonra nişan düşünüyorlar. Bu arada onlarında birbirlerine açılmalarını ve buluşmalarını sağlayan kişi de benim.(hadi itiraz edin , edin hadiii)

Bu hafta sonu benden 1 yaş küçük dayımın oğlu evleniyor. Perşembe itibariyle sülalenin tamamına yakını Ankara sınırları içerisinde olacak demektir bu. Kimse trafiğe çıkmasın, işine araçlarıyla değil, toplu taşıma araçlarıyla gitsin. Anam çok hareketli bi 4 gün beni bekliyor.

Bu arada neden Cumartesi olan düğüne neden Perşembe gününden geliyorlar, 40 gün 40 gece düğün sizde adet midir diye soracak olursanız , halamın en küçük oğlunun nişanı varmış Perşembe günü. Ondan direkt Ankara’ya geçeceklermiş. Cuma günü burada olacaklar yani.

Şimdilik bu kadar ve lütfen bu kadar kalsın. Bu gruptan sonrakiler henüz 19-22 yaş arasında, onlarla ilgili bir haber gelirse fenalık geçirebilirim artık. Üstüme üstüme gelmeyin , ne bu acele. Hormon dengeleriniz mi bozuldu, evrene ne oluyor , yediklerinize ne katıyorlar sizin. Her telefon çok sevinçli bir habere gebe maşallah son zamanlarda. Birde soruyorsunuz “ o telefonunu nerene soktun, neden cevap verilmiyor o telefona” diye.
Kapsama alanımı daralttım bir süre.Siz böyle yaptıkça tüm gözler bana çevriliyor ama olmuyoo yahuuu:(

Elbette sevinmem gerekiyor hepsinin evlenmesine , en azından yuva kurma adına bu adımları atmalarına. Seviniyorum , valla bakkk. Ama evlenenlere ne olduğunu biliyorum diğer yandan. Ben birlikte büyüdüğüm insanların tek tek elimden kayıp gitmesini istemiyorummm. Sonra bayramda seyranda birkaç saat görürüz veya görmeyiz birbirimizi. İsimlerini bi türlü ezberleyemediğim birkaç çocukları olur. Onları bi görürüm bir daha gördüğümde ilkokula başlarlar artık. Evlendikleri insanlarla anlaşırım veya anlaşama belli olmaz. Zaten kendimle bile zor anlaşıyorum kaldı ki elalemin insanı, zor yani. İtalyan aileleri vardır ya hani, herkes kocaman bir masanın etrafında oturur yemek yer ve herkes aynı anda konuşur, kimse kimseyi dinlemez.Hah , biz onlardan biriyiz işte. Kimse kimseyi dinlemeden çok iyi anlar tuhaf bi şekilde.

Yok yok ıı ııhhh.. Doğanın kanunu filan anlamam bennn. Böleee kocaman bi evin olacak ,çakma asmalı konak gibi, hadi olmadı bi bahçe içinde 2-3 ev olsun bari. Hep beraber marul yetiştirelim , maydanoz ekelim, organik tarım diye gösteriler yapalım. Bana uyar valla. Severim zaten toprakla ilgilenmeyi filan. Kimsede yamacımdan ayrılmamış olur, ohhh süper. Hepiniz benim oluuun hepinizzz.Sonradan eklenenler de kabulüm, pekii, napalım...

Anlaştık değil mi? Anlaştık anlaştık…

26 yorum:

  1. Hee geldik evliliğeee
    Hani senin baban vardı benimde dedem. (Hatırlaa hatırlayacaksııınn)
    İşte bu konuda da sana kaymaklı ballı çok güzel örnekler verebilirim. Artık intihara mı kalkışırsın, sebebin mi olurum bilmem.
    O nedenden mütevellit ayağını denk al! Heytt huyttt :)
    Olmuyosa bırak bir süre daha olmasın. Yaşımı var bunun, kanun mu? "Ahh yesaricim artık evlensen diyoruz" diyenleri bana söyle, yumruğum hazır.
    Ah kuzum biz seni dağlara bayırlara çıkardıkta besledik, 9 ay 9 ayrı yerde otlattık. (Noluyo lan senaryolar karıştı)
    28 yaşında henüz evlenmemiş bakire arkadaşım var. Nasıl etsek yaş geçiyor diyor. Aynı zamanda zorla evlendirilmiş yada yanlış seçim yapmışlar var (bkz. balyozlu yorum)
    Şahsıma 28 yaşında henüz evlenmemiş kuzum daha şanslı düşüncesindeyim.
    Karar senin, hayat senin, mutluluk senin, feryat senin...

    YanıtlaSil
  2. Anaa dur lan dur aklımda 23 kalmış yaşın, 29 mu..
    Akşama "ağıt yakma" seansımız var, senide bekleriz :) :S

    YanıtlaSil
  3. dişlerimin gıcırtısının sesi oralara kadar geliyor mu Bilallll!!!!!

    YanıtlaSil
  4. (: Ya bi dakka hem ne varmış bundaa, 28 yaş örneğini verdim gayette rahatım. Sizde rahatsınız, ne diş gıcırtıyon bee

    YanıtlaSil
  5. tamam affettim seni...ben tehlikeli post konularında geziyorum zaten...ama rahatım ben...sende rahat ol;)

    YanıtlaSil
  6. Pekii yaşlılık psikolojisi dönemine girdin mi?

    YanıtlaSil
  7. wayyy kıtıpiyozzzz...ama resmennnn kalleşlik bu senin yapptığınnn...

    YanıtlaSil
  8. Ohaa ohaa, sonra dilim durmaz bel altı vurmayım diye soruyom. Bak durmaz dilim.

    YanıtlaSil
  9. sevgili üstad...yaşlılık psikozuna neden soktun sen şimdi beni...unut unut...karıştın sen...bi kere karıştırdın yaşları bloggerları...koptun sonra herşeyden...bak şimdi..ben yaşımdan da memnunum bekarlığımdan da...anlaştık mı...bel altı vurmazsın...verdiğim tepkiler de sadece senaryo gereği...hani öle yaparlar ya...yaş konusu açılınca tribe girer hatunlar...aaaaa...yaaa kadına yaş sorulur mu derlerr...hah..işte o senaryo...bazen normal olma çabası içerisinde oluyorum...ama böle tuhaf bi noktaya geliyor...

    tamam mı güzel kardeşimmm...:)

    YanıtlaSil
  10. heh tamamdır ciğerim :)

    YanıtlaSil
  11. güzel yazı tamam iyi güzel okuduk güldük bir de yorumlar var onlarada ayrı bi gülüyom heeee..hacivatla karagözü bilirsiniz mi:)) heh bildiniz ben de biliyorum sizi görünce birden aklıma düştü işte hacivatla karagöz:))

    YanıtlaSil
  12. kaç kuzenin var senin? :D

    YanıtlaSil
  13. he bir de ,demek herkes Ankaraya gidecek heee:(( böhööööö

    YanıtlaSil
  14. :)) hacivat ben olurum ama...

    nadir; sürekli sayıyı unuttuğum için oturup tekrar saydım...toplan biz 3 kardeş hariç 35 kuzenim varmışşş..bunlardan 25 i yaşı yaşıma yakın diyebileceğim grupta;))

    :))

    YanıtlaSil
  15. bende ona hayret ettim zaten; sizin büyükler seri mi çalışmış nedir:D hep aynı yaşgrubundasınız:)

    YanıtlaSil
  16. hahaha...nadir onu bilemem ama çok iyi yapmışlar bencee...yada çocukken öleydiii...böle hallaç pamuğu gibi dağılmadan önce öleydi yanii en azıdannn...

    YanıtlaSil
  17. İşte beklediğim yorumu yaptın Aras...evet kutsal damacana düşkünü seniiii...haklısınnnn...kutsal olan herşeye saygımız sonsuz...sonusuza kadar saygı duyacağız kendisinee...:))

    YanıtlaSil
  18. burdan "evlenmem, evlenmem" mesajı çıkarabilirmiyiz:D

    YanıtlaSil
  19. takdiri ilahi diyebiliriz Nadir...sen ona isteme yan cebime koy ama koyduğun şeye değsin de diyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  20. Olmaz ben pinokyo olacam.
    Fikrimi değiştirirsem de çöp çekeriz.

    YanıtlaSil
  21. Sağından solundan,önünden ardından derken sıra sana gelmiş işte :))
    Seni de kaybediyoruz desene..Kocan blog da yazdırmaz artık.. :))

    YanıtlaSil
  22. zeugma;kocaammmmm...yazdırmaaazz...artıkkkkk!!!!
    hahahaaaahah

    YanıtlaSil
  23. insan milletin çöpünü çatana kadar kendine de bi tane ayırırı dimi ama.. son vay millet gidiyo ben bakıyoom.. cıx... yanlış stretiji..

    bi dakka, bi dakka, bi dakkaaaaaa... o kadar kuzen aileleriyle ankarayamı geliyooo... anaaaam... ben büroyu iki gün tatil edeyim bari... annemede söyleyim erzak alsın neme lazım... :P

    bu arada aileden kaç kişi senin gibi bi "normal" insanı o konakta hergün görmek ister oda ayrı bir konu... :P

    yazıda hep ben hep ben... birde onlara sor bakalım ne diyolar...

    YanıtlaSil
  24. ayyy ayyy ayyyy... strateji konusunda cidden çok başarılı olduğunu!!! şimdi farkettim...sen bana bir stratejik yol haritası çiz ve ben tam ters yönde yol alayım ne dersin;) (anladın sen onu)

    erzak konusunda haklı olabilirsin...ben sadece gelirken bahçedeki ağaçtan erik istedim...senin için bu isteğim jilet etkisi yarattı biliyorum...ve bundan çok keyif alıyorum...

    valla LA78'ers ne desem ki şimdi sana...beni hergün görmek istemeyen tek kişi benim sanırım...benden sıkılan tek kişi de...;)

    uzun yorumlarını özlemişim:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!