30 Haziran 2009 Salı

korkak...


Sevilmek mi önemli olan, sevmek mi yoksa??
…sevmediğin de ne kadar varsın ki…sevilmek işin kolayına kaçmak mı acaba…sevmek ise ağır ve zor olan…

Ben kalbimden eminim, kimseye zarar verecek bir şey yok orda… Ama emin olamıyorum hiç kimsenin yüreğinden… neler var beni bekleyen bilmiyorum…nasıl depremler…yönlerini bilmediğim yollarla karşılaşma ihtimali…kaybolmak…
Dalamıyorum fütursuzca derinlerine kimsenin... Dokunamıyorum korkusuzca duygularına…

Korkulacak hiçbir şey barındırmayan bu bünye, neden bu korkularından güç alıyor her seferinde… kaçıyor o güçle…ardına bile bakmadan bazen…neden kalbe giden yol bu kadar karmaşık, zor ve engellerle dolu…sevmek çok mu zor cidden…bu yük ağır mı geliyor omuzlarıma…omuzlarına…her baba yiğidin harcı değil galiba “sevmek”…yarı yolda bırakmak…”yapamıyorum, olmuyor” demek kolay…üstelik genellikle bunu bile söyleyememek…bunu bile karşında ki kalbe söyletmek…

Önce sevgidir aranızda olan sadece…saf olduğuna inandığınız sevgi…sonra nedense katılaşır her şey kalp gibi…duyluların yerini soğuk rüzgarlar alır…rüzgarlarla birlikte savrulup gitmek istersin...hiç orada olmamış olmak…birini sevmemek hakkını kim verdi sana…

Birinin sevmek mi güç verir sana, yoksa sevmesi midir, seni güçlü kılan...
Güç oyunlarının ne işi var içinde sevgi geçen cümlelerle peki…o hiç kurulmayan cümlelerde, söylenmeyen kelimelerde…

Sözler kimsenin kalbine değmiyor artık…kulak duyuyor..beyin anlıyor…kalbe giden yollar tıkalı artık…ben ise o yola bile girmiyorum…

10 yorum:

  1. Kendini sevmek yetiyorsa böyle devam et. Sevgide bile acılar olacak. Belki pişmanlıklar. Terazidir bu, iki kefeside yer yer dolacak. Arada dengeyi sağlayacaksın. Sanma ki hep sevgi ağır basacak.
    Tabii emin olamazsın; insanların kalbine girmeden.
    Amann get yav :) Çok düşünürsek kafayı yeriz. Bkz. ayna :)

    YanıtlaSil
  2. ahh be yesarim ahkam defterim, keşke bizim korkmamızla olsaydı herşey dimi. kalp bu söz dinlemiyorki, istem dışı kaslardan oluşuyor. o yaşıyor depremleri, o giriyor o yollardan ve o kayboluyor. biz de sadece ona eşlik ediyoruz.

    aslında herkes birer korkak bu hayatta, ama kalp gözü kara gidiyor hayata, beynimiz ise gördüklerini haykırmak istediğinde kalbin hışmını uğruyor..

    YanıtlaSil
  3. adresimi degistirdim yesarim
    http://pseudopollyanna.blogspot.com/
    ;)

    YanıtlaSil
  4. sevmek, sevilmekten daha yüce bir olgudur...
    sevmek... sevmek insanın yapabileceği ve farkındalığını sağlamadan her gün yapageldiği, en mükemmel işlerden birisidir...
    birde bu eylemin karşılığını sevilmek ile bulduysanız, tadından yenmez...
    ama şu da var ki; insanın bulunduğu her yer, güç gösterisi için uygundur, malesef...
    sevgiler bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  5. sevmekle sevilmek, birbirinden farkı olan iki ayrı kelime değil de, hiçbir farkı olmayan aynı iki kelime olduğu an bitmiştir bütün korkular. artık senin içinde bir o, onun içinde de bir sen vardır. senin sevmen senin sevilmen, onun sevmesi onun sevilmesi olmuştur. işte aşk budur. belki de değildir. ne bileyim, bilmiyorum, şimdi uydurdum :) aşkın şakası olmaz ama hiç şaka olmadan aşk olur mu a dostum? bu ne ciddi yazı böyle?

    YanıtlaSil
  6. haa şimdiden söyliyim, eğer yazım zaten aşk üzerine değil sevgi üzerineydi falan dersen bana vallahi iftihar ederim seninle...

    YanıtlaSil
  7. sen aşkla bozdun di mi bu aralar:)) bu cuma değil haftaya cuma canımmm...görüşürüzzzz...10 temmuz diyelim temiz olsun...bittin sen...

    YanıtlaSil
  8. nişan vaziyeti aaal, ateeeş! diyorsunuz yani.
    yalnız şunu unutmayın ki rötarlı da olsa nefis nefs-i müdafaa yaparım ben. denizin dibinde yaşamaya alışmışım. oltadaki kızı ısırdım diye oltaya asılmanın alemi yok. kuraklıktan çatlarım sonra pul pul dökülürüm ben orada. hem biraz serinlik iyi gelir size. siz buyurun biraz da şu güzel mavi denize.

    YanıtlaSil
  9. :)))))
    bu kadar karmaşık cümlelere , beyin jimlastiğine hiç gerenk yok abeycim..
    Allahın emri peygamberin kavli yeterli olacaktır...
    sonra gelsin pastalar börekler, gitsin çikolatalar...gül gibi geçinir gidersinizzz:))
    biz geliriz denizee, sen gelirsin bizim 7. kat semamızaa:P
    akraba oluyoruz şunun şurasın da dimi ama...bizim akrabalarımızı nasıl sevdiğimizi bilirsin:)

    YanıtlaSil
  10. Hayat korkudan kurtulunca başlar.

    Allah korkuyu hayatımızı muhafaza için verdi.onu tahrip etmek için değil.


    elki .:.

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!