9 Haziran 2009 Salı

laz olmanın dayanılmaz hafifliği....


Nedir bu laz erkeklerin birbirleriyle cinsel içerikli şakalaşmaları. Bi mantığı varsa biri bana anlatsın lütfen.

Erkek çocuğu gibi büyümem ve yaşıt kuzenleriminde çoğunun erkek olması dolayısıyla pek bi haşır neşir oldum onların muhabbetleriyle!!! Şakalaşmalarıyla!!! filan. Bunların çoğu kuzenim benim ve bir bölümü de abimin arkadaşları. Bir bakmışsın bi araya geldiklerinde “haydaa rindaaa rinna rinna rinanay diyerekten el kol bacak sallayarak merhabalaşacaklarına “ayolll sevgilimmm sen mi geldin” “ aşkımmm bugün beni çok ihmal ettinnnn” “ ahh be kazım, nerde kaldın kuşummmm” diyerek birinin diğerinin kucağına oturuyorlarrr. Gözlerinizi kapatırsınız ama kabus bitmez, görmeyi engellesen de, duyabiliyorsundur çünkü. Onlar çok eğleniyorlardır. Ama senin gözünüzde (köyde büyümüşsün, moderrrrn amerikan toplumundan uzaksın nihayetindee) kazulet gibi herifler kıllı bacaklarla flört ediyorlardır.

Hadi anladım bu şekilde eğleniyorsunuz ama bu hallerinizi neden belgeliyorsunuz, nedeeen.Fotoğraf çektirmek ve onları saklamak niyee.Facebookta vardı, yıllar sonra karşıma çıktılar.Ayyy bide seslendirmişler comment olarak.Bu fotoğrafları herhangi bir gay grubuna eklesen tıklanma rekoru kırar zateen. “Ev tipi Türk gay pornosu”.
Hatunlar arasında olmazdı böyle şeyler. Biz birlikte uyurduk üstelikkk!!! O dönemi sağlam atlattığıma şükür mü etsem ne!!!:S O 1.85 +, kalıbı yerinde, karizmatik görüntü veren, yok yok hiç özellik saymaya gerke yok , bildiğiniz bütün erkeklerden, o dönem soğudum diye düşünüyorumm. Ama bu hareketlerin muhattapları paşa papa yuvalarını kurdulaaaar, (hepsii ama hepsii) bir bölümü bebelerini bile kucaklarına aldılar. Olan benim erkeklere bakış açıma olduu. Aaaa bi de şu var tabii, insan düşünmeden edemiyor. Bunlar benim abim, kuzenim bilmem ne bunları yapıyoor , ulan elin adamı kendi evinde ne madara durumlara düşüyordur kimbilir. Dolayısıyla “karizmatik erkek “ terimini hayatınızdan çıkarıveriyorsunuz henüz toy zamanlarınızda.

Haaa, bir de bu kırıtmaların arasında ,içlerinde ki “laz canavarının” serbest kaldığı haller var ki oda ayrı bir seyirlik olay. Oynaşmadan, sakin sakin , ciddi ciddi sohbet ettikleri durumlar hayal edin. Olmaz ya, oldu diyelim. Nedense sohbetin başlamasının 5. saniyelerinde filan ortam gerim gerim gerilir. Nerde o birbirlerine bıyık buran kırıklaaar, nerdeee ağzından ateş saçan bu ejderhalar. Bilmiyorum her samimi erkek ilişkisi bu şekilde midir ama o konuşmadan sonra birinin bir diğerinin yüzüne bakmasına imkan yok diye düşünüyorum. Yook yani olmazzz, o kadarrr laf saydığın, o ses tonuyla konuştuğun biriyle bir daha bir araya gelmen bile mümkün değil. Ulan sanki yunan askeri karşında ki. Küfür yok ama en ağır ithamlar, karşı çıkmalar, itirazlar, Allah ne verdiyseee. Gel gör ki bunlar dakikalar sonra diğerinin anlattığı ottan boktan birşeye kahkahalarla gülüyorlar.Ben çay aldım sadece, zamanda yolculuk mu yaşadım anasını satiim. Biraz önce senin elin Metin’in boğazında değil miydi. Mısır bile patlatmıştım. Kan , vahşet, şiddet ve heyecannnn.Bu ne perhiz ne lahana turşusu. Biz bu çelimsiz kızlarla bir kez tartıştık(kuzenler) hala o çatlaklardan su sızıyor. Bu nasıl kinsizlik, bu ne rahatlık bu ne huzur yaa. Belki kuzen olmanın verdiği bir kan bağıdır. Daha doğrusu kanlarında ki miktoptur, bilinmez.

O yüzden beni ortada bir tartışma, hatta kavga olduğuna ikna etmek zordur. Kan görücem, damar görücem, ne biliim elde avuçta saç görücem mesela...

12 yorum:

  1. Laz mı, hepsi öyle mi? Yok artık.
    Yinede olaya iyimser bakalım. Kafa tokuşturmalar, neydiyn raffığım gibi kaba konuşmalar. İğrenç bel altı fıkraları, karı-kız mevzuuları. Nerde kaldın lan deyip yumruk vursa daha mı iyi :)
    Müslim hocamız vardı yarı laz, düşünüyorumda aslında gay tipi vardı herifte. Yumşakta konuşuyordu.
    Yinede allah korumuş beni :)

    YanıtlaSil
  2. yavaşşşşşşşşşşşşş...

    YanıtlaSil
  3. İlk kez duydum gerçekten....
    İğrençötesiymiş..
    Öyle şey mi olur yaa???? :S:S

    YanıtlaSil
  4. zeugma..iğreç ötesi değil aslında..lazlar kendileriyle bu kadar barışık bir mllet olmasa bunca fıkraya ev sahipliği yapabilirlermiydi sence:)

    YanıtlaSil
  5. bi laz olarak; ne dieceğimi bilemedim.. Çok doğru tespitler de var yani :) Ama şu gay lerle karşılaşmadığım da bi gerçek.. Umarım da karşılaşmam :)

    YanıtlaSil
  6. yaaaa..hayal meyal...kimse gay diil...amannn yanlış anlama olmasın...bak meral çok güzel özetlemişşş...kendileriyle çok barışıklarr...ve tabikii hepsi geyiikkk:)) geyik olmasa yeğenimi seviyor olamazdım dimi:D

    YanıtlaSil
  7. ya ben karadenizliyim ama laz değilim..yakın bir arkadaşım lazdı..memleketi arhaviye gitmiştik onlar beraber bir yaz..hakkaten ben de buna benzer şeyler görmüş baya da garipsemiştim..bir de karadeniz erkeği serttir derler :Pp

    YanıtlaSil
  8. hah kız tam üzerine bastınnn:D arhavii...:))) ama ben hiç gitmedim henüz...belki bu yaz turla...biz göç etmişiz yıllarr yıllar sonra..ama demek ki kanımızda ki mikrop ırsiymiş:D

    YanıtlaSil
  9. aa çok güzel oralar canım kesinlikle git.. :) ben karadeniz aşığıyım zaten..türkiye'nin en güzel bölgesi kesinlikle..hatta bu yaz vaktim olursa yine gitmeyi düşünüyorum oralara.. :)

    YanıtlaSil
  10. yaa bunun lazlarla bir ilgisi olduğunu sanmıyorum. bizde tam tarif ettiğin gibiyiz... buluştuğumuzda sevgililerimizi, eşlerimizi unutup en iğrenç şekillere girebiliriz.. ama onlar olmadığındaaaa.. aman yarabbi, sen koskoca yüksek mühendis, doktor olmuş adamlar ağzımızdan çıkanlara biz bile şaşırırız... bir tür stres atmadır, dostlar arasında bu tür toplantılar... olması gerekir zaten her erkek topluluğunda ki kadınlarla birlikteyken, stresimizi sinirimizi onlardan almayalım. ;)

    YanıtlaSil
  11. LA 78'ers; ohhh bee...adams ailesi gibi hissetmeye başlamıştım:D

    YanıtlaSil
  12. Kısaca Fd8/8/09 21:33

    geyiiikkkkk + Lazzz eRRRRRRRRrrrkekkk =Gayiiikkk

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!