16 Temmuz 2009 Perşembe

50 yaş üzerine internet yasaklansın!!!

Dostlaaaaaaaaar dostlarrrr

Yaaa ben bu annemle naaılll baş edeceğimi şaşırdım artık. Şurada maceralarının bi kısmını anlatmıştım.60 yaşında bi kadın teknolojiyi nasıl bu kadar çabuk çözebilir, doğanın kanunlarına aykırı bir kere…

Yok kendine yaptığını sanıyor ama bana da yapıyor. Anasının kızı oldum, anasına bak kızını al oldum. Oldum da oldum yahu. Kulak bensen boynuz çoktan yol aldı o kadar yani.
Geçenlerde facebook hesabımı geri açtım,can sıkıntısı işte, yaz geldi bloglarda pek sıkıcı bi hal aldı filan. Aylar aylar önce anneme açmış biri facebook hesabı, davet göndermiş miyim o mu göndermiş ne oluş bilmem. Pek bakmıyorum da ne var ne yok diye. Dün bi açtım bi uyarı. İşte bilmem kim bilmem kim sizin durumunuza yorum yaptı. O bilmem kimlerden biri annem biri de böle başka bir şehirden, sohbet ettiğim ama yüz yüze tanışmadığım bi arkadaşım!!!
Bide duruma yorum yetmemiş gibi, nasıl becermiş bilmiyorum mesaj atmış bana “sana ulaşamıyorum” diye. Ulaştın annecim , sadece bana değil herkese ulaştın.

Kişisel iletim ve altına düşenler şööleee;

-Yesari “akıllı beni bulmaz , deli dibimden ayrılmaz”

Bay X: Katılıyorum:)

Cevval anne: neye katıldığını anlamadım ki

Bay X: cevabı Yesariye(burada orijinal isim var tabii) bırakıyorum... :))

Yesari: annemle tanış X: )))))))))

Bay X: Teyzecim hürmetler... ellerinizden öpüyorum.. :)

Cevval anne: teşk (aallahıııımmm bide kısaltma kullanmış yaaa)

Cevval anne: bendende sevgiler


Bugün hemen evi aradım(bilmeyenler için gurbet elde, ailesinden uzak bi zavallıyım ben , eziğiiim ezikkk, acıyın bana uleeyyn, ya da acımayın, acıdıklarınızı da görüyorum)

Neyse, telefonu ablam açtı, kimsiniz diyor bana,

-ananın birşeyiyim ama boşver şimdi...
-"seen ne terbiyesiiizzz bişiy olduun" diyerek gülüyor..
-"dur daha durr neler olucam been"(ıı ııhh, bilmiyorum ne olacağımı, söylemiş olmak için söyledim) banaaa doğruu söleeeyin , siz miydiniz annem miydi?
-"ne biz miydikkkk"
-"ayyyyyy, annemi o bilgisayardan uzak tutuun lüffen, yaklaştırmayıın"...diye çemkiriyorum...
-"yaa ne diyorsun , ne oldu...annem ona blog açmanı istiyormuş, oda yazacakmış"...
-hönk!!!
-"senin blogu bilmiyor ama oda yazacakmış"...
-"kapaaaaat kapat telefonu...yaaa nedir bu benim kanımda ki mikrop diye merak ediyordummm...buymuş işte..annemden geçmişşşş...ben bu kadınla baş edemiyorum artıkk...kapattt"
-"dur annem istiyor seni , çok özlemiş"...


Annem durum iletisinde ki bay X in seceresini sordu, "damadın değil anne,merak etme" dedim ve ikna oldu...sonra blog konusunu açtı...oda kendi hayatını, çocuklarının maceralarını yazacakmış...hah bi bu eksikti diyemedim, yapar çünkü...hafta sonu gelince konuşuruz dedim...


iki şeye ikna edebildim...facebookta yazdığı her şeyi herkesin gördüğüne ve bana isterse cep telefonumdan ulaşabileceğine...
blog konusu gündemde...benim blogu bulamaz bulursa da hepiniz görürsünüz, çocuklarının bezlerini değiştirmesine kadar okursunuz zaten...

30 yorum:

  1. Allahım anneye bak ya :)) Benim Annem el atmadı bu olaya Allah'tan şükrettim birden :))) Kolay Gelsin Yesari ;)

    YanıtlaSil
  2. Hahaahaha benim annemde pek meraklı, ama yaklaşşşştırmıyorum. Zaten arada gözü kayıyor, banada öğretin diyor. Yok anam yok ben gelemem öyle işe. Hem bencilim, bilgisayarımı vermem ben. Babam gelse vermemmm!! Gitsin çalışsın kazansın alsın bilgisayarını. Aaa bize babamız mı aldı!

    YanıtlaSil
  3. annenle kanka olucam.
    bir de ablanla kanka olayım da terbiyesizlik neymiş görsün.

    YanıtlaSil
  4. sağol dişi bloglar...kızım nooldu da dişi blogger oldun seen...bi kendin ol bi özüne dööön:D

    YanıtlaSil
  5. MİM,amma değerli bilgisayarın varmışşş....kaldı ki annem kendi bilgisayarını kullanıyor...benim bilgisayarım az orta malı değil gerçi...gelin gibiydiii..ahh ahhh

    Winstonumm...annemle karşılaşırsanız sen anlarsın...benim fotoğrafıımla seninle flört ediyor olacaktır...;)

    YanıtlaSil
  6. ahahaha bu hafta bi insanlık geldi üzerime sorma gitsin. bi şefkat, bi dost canlılığı, bi iyilik, bi sıcaklık.
    gerçi nedenini ikimiz de biliyoruz.biliyoruz da sen kesin hatırlamıyosun o ayrı.
    günahkarım bu hafta unutma.yenilerini işleyince özüme dönücem.
    yalnız bikaç beden bol geliyo bana, ben de farkındayım lan.

    YanıtlaSil
  7. Yesaricik o oturum açıkmış ordan yapmışım yahu kusuruma bakma cift bloga büründüm :))

    YanıtlaSil
  8. ne önemi var...seni çok kişilikli mr.hyde senii:))

    YanıtlaSil
  9. Aha haa anneyi sevdim ben sanırım işin zor belli bir yaştan sonra çok inatçı oluyorlar ve internete bir bağlandılarmı bırakmaları çok zor oluyor :):)
    Süper ama çok güldümm ..

    YanıtlaSil
  10. o değilde Ateş Böcüğü, şimdi annemi izleyicilerin arasında görürüm diye korkar oldumm...düşünsene yorumları...

    "beeen böleee miyiim, yalan yanlış tanıtıyorsuun beniii"

    filan diye...

    ya da

    "kızımm , bak güzel bi hafta sonu geçirmişsin ama üzerine hırka almamışsındır sen şimdiii"

    : )))

    YanıtlaSil
  11. obaaa... anaya bak anaya..
    bu durumda "anasına bak kızından kaç" durumu oluyor sanki ama neyse üstüne gitmeyim ben olayın :P

    bu arada facebooktaki bütün paylaşımlarına çarpık, abuk sabuk yorumlar bırakacam.
    memleketinde cadı avı başlatacaklar senin için. puhahahaha...

    YanıtlaSil
  12. hmmmm...

    çok yanlış hareketler bunlar LA78'ers...(bak uzun uzun yazdım, hiç gülmüyorum)

    kendini tekrarlıyorsun ve ben hi. eğlenmiyorum...üstelik nerde tekrarlıyorsun kendini...aynı çöplükte...yazıda verdiğim linke ve yorumuna bi bak istersen....

    (intikam soğuk yenen bir yemektir)

    YanıtlaSil
  13. anne gelsin abi.

    ben bilirim karizma en iyi anneler tarafından çizilir ama...
    senin çizilsin istemem ama...

    gelsin be anne yesari:)


    kill bill gibi olmuş bura gerçi.

    YanıtlaSil
  14. Senden daha çok izleyicisi olursa şaşırma:)
    Benimkini bana rakip olur diye blog konusuna yaklaştırmıyorum şiirlerimi yazcam ben diye tutturdu kesinlikle yasaklansın bu haklı davanda sana tam destek veriyorum!!!

    YanıtlaSil
  15. Aç yahu bi blog anneye, bende merak ettim...:) anneler kırılmaz, aç diyorsa blog açılacak.

    Allah beni aynı duruma düşürmesin...:)

    YanıtlaSil
  16. absoltum; lisede filandı yaa o karizmayı çizmeler...şimdilerde ya ben aştım ya Allah aklımı aldı da rahatladım mı desem...öle şeyler düşünmüyorum...yoksa silmesini bilirdim o iletileri facebookta...annem de demezdim...çok güzel özellikler almışım annemden baksana:P

    beni tanıyamayacaktınız yoksaaaa....:P:P

    YanıtlaSil
  17. benden daha çok izleyici olur tabii irma...bi kere 60-0 önde başlayacak...düşünsene o yaşta var mı blogger???

    YanıtlaSil
  18. g.a;

    hafta sonu açıyorum ama siz onu bilemeyeceksiniz...tüm trickleri öğreticem....bir pucca bir siminya yapıcam onu....

    sonra herkes atıp tutacak...

    "sen aslında erkeksin"

    "sen yooğğğğsuun yoğğğ"

    "bunların hepsi senaryo"

    "gerçekleri yaz gerçekleri"


    :P

    YanıtlaSil
  19. pes ya:) benim 45lik annem açmayı kapamayı bile bilmez, cep telefonu bile kullanamaz hatta..:)

    YanıtlaSil
  20. Eeee?? kimin annesi o yaw :)))
    Başka türlü olsaydı şaşardım zaten..
    Yesari çaktırmadan blogunun adresini öğrenip bize ver de bezlerini nasıl bağlıyomuş öğrenelim:))
    Ahahaa :))) Çook komik :))

    YanıtlaSil
  21. O zaman ben kepenkleri kapaltıp gideyim :)
    İnsan yaşını başına alınca geride ne kalmış diye bakıyor...
    bırakın yazsın yalnız degil merak etmeyin :)
    Hayatın en büyük trajedisi çok çabuk yaşlanmamız, ama çok geç akıllanmamızdır.

    YanıtlaSil
  22. son aldığım bilgilere göre blog açılmış Zeugma...beni beklememişler...her an heryerden çıkabilir annem....dikkat dikkat...siminya benim annem aslında:P

    bi bi bii; güzelim öğret, canı sıkılmasın kadının...babanın beynini yemesin sonra....ayyyyyyy şaka gibisin yaa...45 yaşında mı annenn...abla kardeş gibi...uuuuuu...süper

    YanıtlaSil
  23. sayın Poker Face...çok utandım....aslında yazıda yergi olduğuna bakmayın...ben bayılıyorum anneme..mail atmasına bana, msn de konuşmaya....hızlı öğrenmesine...sanırım yaşlanmamız trajedi ama asıl trajedi bunu beynin algılayamaması..ben hala 18 gibi davranıyorsam bundan...

    hatalı bir kelamımız olduysa yukarıda afıfnıza sığınıyorum....

    YanıtlaSil
  24. Çok eğlenceli yazı olmuş bu kez :)

    YanıtlaSil
  25. abla kardeş mi, hadi ordan yaaaa ben daha 23'üm hıck:(

    YanıtlaSil
  26. "bu kez" bu keeeezzzzz...pekiiiiiii...

    ( :) )

    biii; sana 23 yaşında olamazsın demedim, ablaya cevap vermeden dayanamazsın dedim...bak halaa cevap düşünüyooo...otur yerineee....22 yaşında doğurmuş anan seni konuşuyoo halaa...

    YanıtlaSil
  27. Haa ha çok sevdim yazıyı. Ben de o çılgın annelerden biriyim. Gerçi henüz o kadar da değil, ama bir çılgınlık durumu var yani. Üstüne üstlük sadece anne de değilim, beni çılgın anneane yapan bir de torun sahibiyim. Ve izninizle yazıyorum efendim. Bize de bekleriz...

    Sevgilerimle.

    Not: Gerçekten var mı blogu? Söyleyin de biraz dedikodu yapalım birlikte. Zamane gençleri, eskiden böyle miydik yaaaa!

    YanıtlaSil
  28. aaaaaaaaaaaaa...inanamıyorum aysemaaa...bakıyorum hemen bloguna...süpermişşşş

    şimdi açmış blog ama bana söylemiyor korkudan...öğrenince sana bildiririmmm:))

    annemim 3 tornu var...bizim hikayelerimiz eskidi...aaa...o kendi hayatını yazsa yeter zaten...

    sen karadenizdesin birde...hemşeri bile çıkarsınız siz şimdi:D

    YanıtlaSil
  29. Ha ha ha; ben bir anneyim. Oğlum da, sizin gibi öğretmiycem diye tutturdu bana bilgisayarı. Ben de başkasını buldum öğrendim:)) Şimdi aynen başından kalkmıyorum. Kızıyo ama kızsın napiim. Biz yaşlıyız diye hakkımız yok mu. Yakında ben de başlıycam 2 oğlumun maceralarını yayınlamaya. Şaka şaka öldürürler beni. Ben uslu uslu kendi çapımda yazıyorum işte.

    Sevgiler, gözlerinizden öperim

    YanıtlaSil
  30. anammmmmmmmmmmmmm...n cevherlerrr varmışş...iyiki bu yazıyı yazmışımmmm...

    oğulların kızların maceralarını annelerin kaleminden dinlemek çok güzel olur aslında...çünkü yaş ilerledikçe haklı çıkan hep siz olursunuz bizler hakkında...çok isterimmm çook:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!