13 Temmuz 2009 Pazartesi

biri ışıkları yaksın lütfeeeen!!!

İki kadın örneği çileden çıkarttı beni hafta sonu. İkisini de tanıyorum , çok samimi değilim, bilerek uzak duruyorum. Hayat tercihlerden ibaret nede olsa.

Kadın modeli 1: hayatta en büyük arzusu çocuğunun bakıcısıyla beraber alışveriş merkezinde dolaşmakmış. Kadın, çocuk ve o. Çünkü bakıcıyla doğmuştu anasının karnından. Yeni doğum yapan hanımefendimizin okuduğu tek şey kadın dergileri. Çocuğunu emzirmek, yedirmek, doyurmak yerine kendi deforme olmuş vücuduna odaklanmış, çocuğunu büyütmek eğlendirmek yerine bütün mutsuzluğu ile evdekilere hayatı zehir ediyor. Çocuğun çorabı yere değdiği için çorap değiştiriliyor. Çocuk bakmaktan bi haber,internetten bile çocuk bakımı ile ilgili bilgiler almak yerine sadece facebookta fink atıyor. İlgilendiği tek şey “kim ne yapmış, nerede ne giymiş, nerede ne giyecek”. Tatile giderken 1 hafta içinde sabah ,öğlen ,akşam ne giyeceği ayarlanarak valiz hazırlanıyor. Bebeği dünya tatlısı, hemde dünyaaa. Ama ne çocuğa ne kendine huzur vermiyor. Arızalı çünkü, içinde yaşadığı dünyada sadece kendisine yer var.

Kadın modeli 2:
Evleneli çok kısa süre olmuş bir arkadaşımın arkadaşının arkadaşıı.En fazlaaaa 3-4 hafta yaaaa.

Biri velev ki sormuş yanlışlıkla “-evlilik nasıl gidiyor?” amaç sessiz ortamı bozmak, klasik bir soru sormaktır. Beklediğin cevapta “-nasıl olsun, iyi işte” gibi birşeyler, olmadı bunun benzeri.
El cevap: eeeeee, evliliiiiiiiiiiiiiiiik, zor.

“-nasıl yani?”

“-yanii, bi kere bekarlık çok rahat, sabah işe gidersin, üzerindekini çıkartırsın, yatağın dağınıktır, kahvaltı hazırlamazsın bir kere…bir kornnfilekkss yersin, yada yulaf filaan. İşteyken bi arkadaşın arar, naaaapıyorsun diye sorar, “hadi gel der”, atlar gidersin. Ama şimdi evliykeeen bunu yapamıyorsun, kahvaltı hazırlaman gerekiyor bi kere, ama benim eşim çok iyi yaaa. Kahvaltıyı o hazırlıyorrr, ama yani işteyken düşünüyorsun, akşam ne yapsam, önce yemek mi, bulaşıklarımı yerleştirsem, yatağı mı toplaasaaam, sabahları ona el sallıyorum, el sallamazsam üzülüyooooooo, yaniii gerçeekteen evlilik zor.”

Yani iki kça haftalık evlilik hayatının “zoooor!!!” olduğunu dinlersin bu genç hanımdan. hanımlığından nefret etmeden birkaç saniye önce.

Bu iki örnek yine beni erkeklere daha çok yaklaştırdı bu hafta sonu. Abartı olsa keşke bu yazdıklarımda , keşkeee ama keşkeeeeee.

Hay ben böyle dişi kuşlara ne diim!!!

35 yorum:

  1. kadın modeli 1 ;
    çocuğu belli ki trend olduğu için yapmış, hava atmaktan başka bir şey bilmeyen bu kadının sırtından sopayı eksik etmeyecenki çocuk bakmanın oyuncak olmadığını anlasın,

    kadın modeli 2 ;
    belli ki evliliği seven, yapması gerekenler olduğuna inanan evli olarak konuşmanın ayrıcalık olduğuna inanmış, daha ilk haftalardan "evlilik zor yaa" tripleri atmayı öğrenmiş bu bayanın da kucağından sıpayı eksik etmeyecenki evliliğin oyuncak olmadığını anlasın...

    demek erkeklere yaklaştırdııı...
    sen hele gel şöööle bi yamacımaaa...
    :)))

    YanıtlaSil
  2. Birden içim sıkıldı. Yooo, bu tür insanları eleştirmeyi de severim hani. Bende az değilim ya, ne farkım kaldı..
    Tuhaf ya, çocuğu yapıyorsan düşünmelisin dimi? Sorumlulukların olacak, artacak..
    Bak bu çocukta sorunlu olacak. Cess'in bu günkü yazısına bak. Çok ilgilenmişşşler sağolsunlar.
    Bunlarda bakıcıya atıyo, parayı cebinden eksik etmeyecek, al sana züppe genç modeli.
    Bi türlü orta yolu bulamıyoruz he..
    2. Modeli yaratan da para dimi? 2 numara Zengin mi?

    YanıtlaSil
  3. ne gelicem yaaa yamacına...yamaç paraşütü mü bu...iyiyim ben böle...:))

    MİM; onun parayla ilgili değil durumu...ama ne bekliyordu evlilikten ve birkaç haftada "zor "olaran nitelendirdi ,o benim tuhaf bulduğum...havale ettim hepsini yaradana...

    YanıtlaSil
  4. 1. model çocuğu aksesuar olarak yapmış belli:)

    YanıtlaSil
  5. yesari bunlar daha ne ki ;)
    seninkiler sütten çıkmış ak kaşık...

    :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy absolom, tren olmuş mahallelerden bahsetmeyeceksin umarım...istemiyorum gündüz kadın programı hikayelere...bunlar normal görünenlerin durumları...napiim bana bu bile fazla geldi...

    İrma; ama aksesuar bu kadar mı tatlı olurrrr,kıyamaz insan...

    YanıtlaSil
  7. işte bu iki tipe birden plaza kadını denmiyor mu plaza aleminde :p

    bunların rejimleri de, erkek arkadaşları da, evlilikleri de, hamilelikleri de, tatilleri de apayrı bir şeymiş, anlatanların yalancıyım...

    YanıtlaSil
  8. 1.neden olmasın..istediği kategoriye girebilir,izin veriyorum,saldım onu...

    2.şımarık kategorisine giriyor bence...

    YanıtlaSil
  9. :))
    yesari kadın programı seyretmem ben.
    birebir yaşamam şahit olmam lazım anlatabilmem için :))

    normal görünenler hem de...
    senden benden normal hem de...
    maalesef.

    bak bu da yazı konusu işte.
    normal görünenlerin gerçek normallari tacizi.

    ehehehe.

    YanıtlaSil
  10. biz birbirimizin postlarından konu çıkara çıkara yaşlanıcaz absolomum:))
    "absolooom, çook iyi göremiyorumm ama sanırım ben bu yazının şu 3.paragrafıyla ilgili birşeyler yazabilrim, torunum bu konuda inanılmazdır" filan gibi:))
    hadi bakalım...bekliyoruzzz...

    YanıtlaSil
  11. ahahhaha.

    ne güsel
    bak torunlara miras olur işte...
    çocuklar şimdi bu yesari neneniz zamanında şöleydi böleydi feci yazardı sivriydi makuldu cesurdu...

    bakmayın şimdi yaşlandığına.

    :))

    YanıtlaSil
  12. Bunlar tokatlanasi karilar hakkaten...Ulan 4 tekerli tek direksiyonlu arabayi trafige cikartmak icin bile ehliyet sinavi diye bisey var. Kendiyle barisamamis kimligini oturtamamis kimseye de evlilik, hele hele dunyaya baska bir canli getirip buyutme ehliyeti verilmese? Olmaz mi oyle Yesari?!

    YanıtlaSil
  13. absolom amcaasııı, onlar tüm çeviklik ve zekilikleriini annanelerinden aldılar zaten:))

    eliza; olmaz öle şey, alamaz ehliyetini kimse, bu ülkede herkes 3 çocuk yapacak!!!

    YanıtlaSil
  14. yesuuuu;
    geçen günkü "karı" konulu yorum ortamımızı anımsatmak isterim sana.
    eliza " karı " demiş, dikkatini çekerim:)

    YanıtlaSil
  15. wolfffff:)
    yalnız direk ispiyonladın var ya...

    yesari ben üye olmak istiyoru senin klube..
    ikametgah fotokopi felan gerekiyo mu ?

    :))

    YanıtlaSil
  16. yaaa ne klübü absolum yaa...şii...valla yakacaklar beniii diri diri...

    yalnız wolfum çok kötüsün...tez "karı" kelimesinden sorunlu bakanımız LA çağrılaaa:))

    YanıtlaSil
  17. Puhahaha winston, yerine goreee, kari da vaar, hatun da! LA gelirse bak ben dememis miydim diycek!!

    YanıtlaSil
  18. anaaa... biri karı demiiiş..
    hemide eliza demiiiş..

    amaaan başımıza daş düşecek komşulaaar..

    YanıtlaSil
  19. kimlerle arkadaşlık yapıyon sen :))))))
    akıl şuka:))) değilki herkese dağıtalım güzelim:)) sen o arızaları kendi yumurtalarında bırakkk kendi hallerine:))ne kokuları varsa görsünler:))gel sen yanımıza temiz hava, fırtınaa, olmamış armut,mis gibi toprak kokusu etrafta hiç aptal tiplerde yok içimizdeki en ufak birey bile senin o konu ettiğin kokuşmuşları arka cebinden çıkarır emin ol:))sefiyoz biz seniii ..

    YanıtlaSil
  20. şimdi böyle kadınlardan kurtulmak istiyorsan bana gönder, ama aklına başka bişey gelmesin. yılların tecrübesiyle şunu iddia edebilirim ki benim sevgilim olan bütün kadınlar bu tarz davranışlardan elini eteğini çekiyor. artık nasıl zindan ediyorsam hayatlarını işleri güçleri benimle ilgili fantezilerini geliştirmek oluyor. ha bunu yaparsan benim canım sıkılacak ama olsun, senin canının sıkılmasından iyidir. sevmediğiniz kadınları bana gönderin, hayatlarından soğusunlar kampanyasını yaz vesilesiyle açmış bulunmaktayım. hayırlı uğurlu olması temennisiyle.

    YanıtlaSil
  21. karı marı dinlemem ben...bunları "karı"diye sokmam eve ben zateen:)))))

    d.b.p: bekle seen bekleeee...

    sami; evli olduklarını hangi paragrafta atladın sen...yok burdan bekar olanlara sesleniyorsan çıtımı çıkarmam..reklamını yaparım...ama bence ortalığı daha fazla karıştırmayalım...

    YanıtlaSil
  22. ben kötüyüm eyvallah da eliza beni böyle de seviyo birr

    bi de ispiyoncunun allahıyım, kabul ediyorum,kötü niyetim yok ama içim temiz ikii :)

    YanıtlaSil
  23. "böyle de" derken...ispiyoncu olarak mı diyorsuun:)))

    (sana en yakıştırılmayacak benzetme de yakıştırıldı ya)

    açıklama geçikmesin , dedikodular çığ gibi büyümesin...absolomcum...arz odamın sakini...biz yine bi postun altını böle maymuna çevirmiştik...böle w.w, eliza filan vardı bölee...pastalar börekler yapmışızz...hatunlar oturup karılar hakkında çekiştirmiştik...merak konusu alsun diye link vermiyorum:D

    YanıtlaSil
  24. buluruz efenim buluruz ararız :))

    al 6 tane vesikalık
    iki kulak ta görünüyo
    muhtardan ikametgah
    kimlik fötökopisi.

    :))

    YanıtlaSil
  25. ya bilakis onu da ekleyecektim ama anlaşılır diye eklememişim, yada unutmuşum. o bahsettiğiniz insanları zaten bırakın beni, yedi cihan bir olsa başedemez. öyle de yakmışlar kendilerini, kahretmişler kendilerini leylim ley.

    YanıtlaSil
  26. tamam absalom...madem bu kadar ısrar ediyorsun...gel ne olursan ol yine gel diyorum sana...gerek yok fotoğrafa...sadece 1500tl lik bi çeki yollaman yeterli olacaktır...(bu kadarda mütevaziyim yanii)bizde er türlü evrak işi itinayça çözümlenir gördüğün gibi...:P
    tamam şaka şaka...çeke gerke yok ama bazı kuralları yerine getirmen gerekiyor...kurallar henüz belli değil...yani aklıma gelmedi şimdi napiim...bildiririz sana bizz...

    aras; sen susss, kazana düştün sennn:)

    YanıtlaSil
  27. gördüğüm kadarıyla kadınlar alemindeki bu evlilik ve annelik durumları bi çeşit hiyerarşi gibi işliyo..

    anne kadını > evli kadın > sevgilisi olan bekar kadın > sevgilisi olmayan bekar kadın

    o aradaki şeyler ok değil.. büyktür işareti.. ve ayrıca kılavyede bulana kadar baya bi bakınmam gerekti.. yannış olmasın o kadar emek var ortada..

    he işte diyorum ki.. anne olan kadın diğer iki gruptakilerden daha bi üstün.. resmen konuşmasıyla edasıyla tavrıyla eziyo geripleri.. evli olan da bekarı eziyo aynı şekil.. öle devam edip gidiyo işte.. demem odur ki.. kadınlar alemi hakketten vahşi doğa gibi.. böle boy by balıklar var.. sıradan birbirlerini yutuyolar..

    YanıtlaSil
  28. bi de.. aradaki yorumları pek okumadım.. aynı şeyler daha önce yazılmışsa çok pis irezil olucam.. o yüzden yazmış olan varsa lütfen silsin..

    YanıtlaSil
  29. bi de.. bu yazı karakteri çok kötü la.. aramızda para toplayıp yeni bi şekil yapayı öneriyorum..

    YanıtlaSil
  30. bi de.. şaka la şaka.. o kadardı.. başka yok.. ehi..

    YanıtlaSil
  31. yok valla fevki, ben tek tek okudum o yorumları...benzeri bile yok...her yüğüdün yoğurt yemesi de farklı hani...

    yazı karakteri konusuna gelince; sen her yazıya böyle yorum yapacaksan , bırak yazı karakterini ben tüm temayı değiştiririm:)))

    YanıtlaSil
  32. yorum konusunda söz veremem tabi.. zorlayınca her onuda söylenecek bişey çıkıyo ama bunların ne kadarı yazmaya değer oluyo.. orası tartışmalı.. ama önce bi malı görelim.. sen fontu değiştir.. bakarız.. ;)

    YanıtlaSil
  33. war mı özel bi isteğiniz...peceteye yazmaya gerek yok..burdan aliim:)

    YanıtlaSil
  34. şaşırt beni.. ya da tabiri diğerle.. hiç bi fikrim yok.. şefin sipesyali neydi.. günün çorbası da olabilir.. yaşasın fiks menu.. çok pis yerden yakaladın beni.. böle biri bi konuda fikrimi sorunca kitlenip kalıyorum.. heppirlikte şahit olduğumuz gibi..

    bi de.. büssürü yere yorum yazdım.. hepsine geri dönp cevap verirken başım döndü.. herkesler tek bi yerde toplansa hayat çok daha kolay olurdu..

    YanıtlaSil
  35. ohooo, benden kararsızını görünce kendimi süper kahraman gibi hissettim ben şimdi...karakterleri değiştirmiyorum bu durumda... sen yorum yazmak istemeyeceğin için de en azından baş dönmesini bir nebze azaltmış olurum...sana böyle de bi katkım olur...olmaz mı....olur olur;)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!