15 Temmuz 2009 Çarşamba

blogmania-içimdekiler

http://blogeditoru.blogspot.com/2009/07/icimdekiler.html

Kendimi anlatmayı sevmem ama başkaları hakkında yazı yazmaya bayılıyorum, huyum kurusun. Böle atıp tutiim, attıklarım doğru çıksın. Ama illaki doğru çıksın.
Benim blogun adı o yüzden “ahkam defteri” sanırım. Pek seviyorum işte bu yüzden blog tanıtımlarını.

Ama bu sefer zor olacak biraz, ama yapabilirim, inanıyorummm. Blog tanıtımı konusu biraz çetrefilli bir konu biliniyor. Nedir , okuduğun , sevdiğim blogları tanıtıyorsun sonuçta. Ama ben bu blog için iyi bir şey söylersem ayy bu çok şımarır yaa. Böle aallaahıımm, bi havalar bi havaalarr, 3 gün susmaz.”Evet evet o benim işte” “kahretsin yine mükemmelim” filan der. Yani böle bi havalara sokmadan, sakin ve mağrur tanıtmak gerek , nasıl yapacağımı bilmiyorum ama durun bakalım, buluruz bir yol. Teknik bi dil mi kullansam acaba. Hah cidden teknik bir dil çok iyi olur mühendizzzz adam için.bin tane hata bulur yerin dibine sokar çıkartır beni.

Blog; İçimdekiler

Blogger;
LA78’ers (hiiiç çözmeye uğraşmayınnn , kafa yormayım yani, Los Angeles değilmiş ama)

Burç:
akrep, üstelik yükseleni akrep olan bi akrep...(ne alakası var deme okuyucu, ne alakası var demee...bi bildiğimiz var ki akrep olduğunu belirtiyoruz...yaa benim çevremi blog aleminde cidden akrepler sardı, öle böle değil...mesela delinin biri...yükseleni akrep olan bi akrep oda işte, efsa da öle...neyse konumuz bu değil)

Bloggerımızın belli başlı özellikleri mevcut efendim. Bi kere kısa yazılar yazmayı seviyor. Kısa ama eğlenceli, kısa ama düşündürücü, böööleee ne bilim, hem gündem olsun, hem hayata eğlenceli bi bakış olsun , kulağa küpe olsun diyenler için birebir.Arada duygusal şeylerle karşılaşabilirsiniz, görmezlikten gelin bi zahmet. Geliyorlar arada soldan soldan. Kendisi uzun uuzuun yazılar okumayı sevmediği için yazmayı da pek sevmiyor dolayısıyla. Yani ulvi bir adamdır vesselam. “kendine yapılmasını istemediği şeyleri başkasına yapmıyor”. Geçen bunun farklı söyleniş şeklini okudum orda bi yerlerde “ kendine nasıl davranılmasını istiyorsa öle davranıyor” peygamber gibi bişi yani bu adam. ( durr seen duuurrr)

Haa, bir de yorumların hakkını verir kendileri. Hem kendi sayfasına yapılan yorumlara cevaplarıyla, hemde sizin yazılarınızın altına özenle yazdığı yorumlarla sizi 3 saniye içerisinde nasıl çıldırtacağını iyi bilir. (çıldırtmayı olumlu anlamda kullanmadım elbette)
Belli başlı blog yazılarının altında chat şeklinde oluşmuş yorum yığını görürseniz zaten tanırsınız kendisini.( tamam yaa biliyorum 4 te biri bana ait, diğer çeyreklerin kime ait olduğunu burada ifşa etmiyorum)

Velhasıl, LA'78ers, hakkında yazmaya değer, okumaya değer, akrep gibi sokar, nadide bir bloggerımızdır.İtinayla övülür, methedilir, gönül rahatlığıyla da içimdekiler'e sevk edilir.

17 yorum:

  1. Dikkat edersen akrepler de hep seni buluyor yesaricim :) Yükseleni akrep olanlar daha güzel buluyor hem de..
    Ahahaa:))
    LA78’ers severek takip ettiğim bir blog. Ve sen yesarice gayet güzel tanıtmışsın :))

    YanıtlaSil
  2. şu an tezahürat edesim geliyo,içimde havai fişekler patlıyo.
    yazayım dedim hiçbirinin sonunu bilmediğim ortaya çıktı.
    o zaman yazacak tek bişi var

    LA bizi diskoya götürr,LA bizi diskoya götürrr

    YanıtlaSil
  3. zeugmam; bu akrepler saymakla bitmiyor...yani benim çevremi geçtim tüm blogspot sizlerle donatılmış...siminya da akrepmiş senin gibi...ama LA dişi olmayan nadir akreplerden...yok yani akrep erkeği var da biz mi bilmiyorum:))

    YanıtlaSil
  4. sewgili w.w, bu mektubu sana sandalyemden yazıyorum ama bak ben mi uyanamadım....sen mi şaşırdın... ne diskosu neee...o bizi ancak kebapçıya götürür: )))) sen de bundan şikayetçi olmazsın hani...ama ben bütün yemek boyunca İzmir yemekleri muahbbeti çekebilir miyim? bilemiyoruz :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de winston ve yesari kaynakli kesfettim LA78ers'i, cok da severek okuyorum yorum yapiyorum sonra da ortalik karisip hep beraber cay kahve muhabbete donuyo, keyifli oluyo...

    YanıtlaSil
  6. sevgili günlük,

    dün gece bu yazıyı okuduktan sonra kalkan dötüm hala inmedi.
    babam belime ip bağlayıp işe elinde getirdi beni, balon gibi..

    yani o kadar güzel anlatmışsın ki beni, kendimi izlemeye aldım o derece. :))

    YanıtlaSil
  7. ya bi saniye bi saniyeeee

    eliza ne demiş abi, LA yi winston sayesinde tanıdım demiş.eliza gel öpüjem.

    LA;
    o balondan bağa da lazım ama benimkinin hidrojeni bol olsun, anca yerçekimine direniş gösterebilirim:)

    YanıtlaSil
  8. o değil de , şimdi kahveleri kim yapıyor...

    LA yapsın di mi..evet evet.. o yapsın:))

    YanıtlaSil
  9. aha bu sefer de winston elizayı öpüyoo,
    allahım gün benim günüm..

    bende ki gaz dün yediğim koca pizzadan ve benim kro arkadaşımın pizzanın yanına istediği
    "ayran"dandır.. :S

    kahvemii.. yaw iste ıstarbaks tan ben öderim yaa

    YanıtlaSil
  10. yesu, bu adama kahve yapmak yakısır mı?
    tabi ki hayır.
    bu adamın önüne bi masa koyacaksın, üzerine minik minik shutlık fincanlar. bu adam tadacak, hangi ülkenin hangi bölgesinde üretiliyor o kahveler, hangi ırkın kadınları toplamış, harmanlamış o kahveleri bunların hikayesini anlatacak, biz de dinlicez bilgimize bilgi ekleyerk.

    elizaya taktım yalnız, kahvemi onun elinden içesim var ehehehe

    YanıtlaSil
  11. heee doğru diyoo, bilirim tabi hangi ırkın kadınları :P

    ben de winstonla elizaya taktım, kahvemi karşılarında içesim var.. :))

    YanıtlaSil
  12. beni çizgimden çıkartamayacaksınız bugün...çok sakinim...çok sakinimmmm...

    la la laa laa laaaa..laa laaa laa laa laala aalaallaa

    alla allaa

    YanıtlaSil
  13. yesucum, bi kahve içicez alt tarafı bu kadar huzursuz olma , aklına da başka bişi gelmesin yani:)
    bi kahve içmeden mi göçüp gidelim lan bu dünyadan.

    gergin bi şekilde elizayı bekliyorum madem öyle.

    YanıtlaSil
  14. WWciim, yagsiz sutlu duble kahveli bi grande latte kapip muhabbete geliyorum Yesari de icer mi? Yoksa bol kopuklu turk kahvesi mi aceba?!

    Opus koklas LA'ye de bi kamera lazim olcak galiba...

    YanıtlaSil
  15. valla senin elinden zehir olsa içerim eliza şu cevabından sonra.
    o yüzden yağsız sütlü alayım ben, zehirden farkı yok benim için:)

    YanıtlaSil
  16. Dogru yaw sen blackciydin sut dusmani...bosver o zaman americano ;)

    YanıtlaSil
  17. valla ben aldım chai tea lattemi geldim..
    hemide en sütlüsünden..
    eee... kimse yok... yine bir hayal kırıklılığıyla geçti bu macerada..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!