27 Temmuz 2009 Pazartesi

Blogmania:nefret ediyorum nefreet...:P

http://blogeditoru.blogspot.com/2009/07/nefret-ediyorum-nefreeettp.html




Blogmania kuzenler beni de mimlemişler hem de nasıl bi konuyla…Düşman başına…ben kolay kolay kullanmam nefret kelimesini(böyle de sevgi pıtırcığı böylede sabah şekeriyim)

Genellikle kişilere yönelik değildir nefretim…bütünden değil ayrıntılardan nefret ederim…o yüzden bu mim ki şimdiye kadar hakkını veremeyeceğim tek mim olabilir…yaa ben mim yazmayacaktım…di miii…neyse blogmania’da yayınlarım…yeminim bozulmamış olur:P:P

Neymiş mim konumuz efendim; nefret ettiklerimiz…

• “O”ndan (nereye çekersen artık)
• İlkokuldan 1,5 , liseden 2, dershaneden 1, üniversiteden 1 kişi
• İsmi Canan soyadı bende saklı bir müşterimden…(yerini kimse dolduramaz)
• Doğuş’tan(şarkıcı olan, nefretimin nedenini bilmiyorum)
• Türk Telekom veya telekomünikasyon kurumundan
• Turuncu renkten
• Ay ne zormuş insanın nefret ettiği kişileri düşünmesi
• Bir iki blogger (polemik olsun biraz)
• Melih Gökçek ve Sinan Aygün’den
• Hazız Melih Sinan demişken, insanın gözüne baka baka aptal yerine koyanlardan…
• Hüseyin Üzmez(elimde olsa ben onu bi üzeriiim)
• Dün gece evimin önünce parkedebilmek için başka bir aracın çekilmesini beklerken arkamda sürekli kornaya basan ve bir yandan da bir taraflarını yırtan minicooper sahibi genç hanımefendi!!!den… Ben o kornayı uygun bir yerlerine sokmayı, evimin etrafında atmak zorunda kaldığım turu da üzerinde atmayı bilirdim bilmesine ama evime huzur içinde girmek istediğimden es geçtim…umarım bir daha karşıma çıkmazsın…
• Trafikte it gibi araba kullananlardan ve içinden canavar çıkanlardan… arabanın içinde de dışında olduğunuz kadar insan olabilirsiniz, yapabilirsiniz bunu…
• Bankaların kredi ve bilgilendirme servislerinde çalışan müşteri temsilcilerinden…(özür dilerim, ama siz konuşurken telefonu masaya bırakara işimi yapmaya devam ediyorum bazen….)
• Trafik polislerinden...
• Sahte gülüşlerden…
• Bulamıyorum daha fazla zorlardım ama uzatırsam saçmalarım ben…kendimi biliyorum…
• Efendim kimseden nefret etmeyin, nefret ve kin dediğiniz şey karşınızda ki insana zarar vermez size verdiği kadar…affedin gitsin…yoksa o dengelerleriniz bir türlü kendini toparlayamıyor( sosyal mesajımı da verdim gitti…ohh bee)
• Bu iki kuzenden böle konu çıktı ya ayrıca hayretler içerisindeyim…


Şimdi gelelim kimleri mimleyeceğimeee…herkesin korkulu rüyası olmuştu bu kısım…ama korkmasın kapalı tirübün…mimler blogmania’ya üye olan son 10 kişiye gidiyor…hoş geldiniz hediyesi olsun bizden…

vanillanabel(senin sayfana ulaşılamıyor çünlü ayarlarda bi arıza var...ya da blogun yok...ya da sen aslında yooğğğsuun yoğğ)

merve ince (merve senin hiç yazın yok...nası iş anlamadım...hadi ilk yazın mim olsun...uğur getirsin hatta)

Burcu...İkisi bir arada

İstanbul beni yorar...

haber aktif... (yazar mı bilemem ama,konsept dışı diyebilir):)

Erdinç... (çocukça bir teknoloji sitesiymiş...bilmem ki nefret konusu uyar mı :)

Erol Altan....(o blogda ki resimler ne abii yaaa...naaptın seen)

depik..
(her iki bloguna da bayıldıımmmm)

asabi şirine...

(arada blog sahibi olmayan iki kişiyi atladım)

ve son olarak liste dışı garip insan bigaripwomen...(bu şarkıyı , aman mimi karşı masadan gönderdiler:))

21 yorum:

  1. Çok değilmiş ya :) Etiketlerde kendimi görür gibi oldum :Pp
    Nefret etmemek en iyisi deriz ama insan bunu kontrol edebilir mi? Çok zor..

    YanıtlaSil
  2. eder ederrr...işine gelirse öle de bir kontrol eder ki:)

    YanıtlaSil
  3. Ben edemiyorum anacım, eden varsa yazsın lütfen. yesu'nun erkekleri, yığılııınn :)

    YanıtlaSil
  4. ama ben severim turuncuyu :( nefret etme bari, sadece sevmesen olmaz mı...

    YanıtlaSil
  5. yavaşşş canım...onlar gazla çalışmıyor...ben yazarım nefret etme duygusuyla başetme yöntemleri...uygularsın sen...ama sen de de etkili olmaz ki hiçbirşeyyy...valla korkuyorum sendeeenn:S

    YanıtlaSil
  6. Gaz değil, nefretle baş edemeyen insan görmek istiyorum.
    Korkma korkma, hırrr lasam da ısırmam :)

    YanıtlaSil
  7. tamam Evren, nefret etmiim...ama sen de savun madem turuncuyu...mükemmel bi renktir filan de...:)

    YanıtlaSil
  8. yahuu Mim; nefretle başedemezsin , küçüksün sen daha...önce nefret edeceksin güzel güzel...sonra affedecektin paşa paşa...dur bakalım senin daha yaşın ne başın neee:))

    YanıtlaSil
  9. benim nefretim de tüm askerlik şubesi çalışanlarına ve sağlık sektörüne gitsin..

    YanıtlaSil
  10. yaa evet fevki...ne oldu o sınav işleri filan...ağustosta mı uğurluyoruz şimdi seni...davul zurna tutucam onun için soruyorum:)
    (adettendir diye yani, yoksa sevindiğimden değilll)

    YanıtlaSil
  11. bi aksilik ya da bi güzellik olmazsa ağustos 10undan sonra 12sinden önce bi gün gidiyorum.. davula zurnaya gerek yok.. gidişim suskun olsun.. dönüşümde flarmoni orkestrası isterim ama..

    YanıtlaSil
  12. turuncuyu acaipp severim, :D benim nefretlerimin içersinde bu yazdıklarının hepsi mini cooper sahibi olan hariç :D yoksa o ben miydim ? :D ben de arabayla bi türlü parkedemeyen bağyan şoforleri sewemedim bi türlü :D

    Harika bi yazı olmuş, acaip eğlencelyidi

    YanıtlaSil
  13. çağımız barış, kardeşlik çağı.

    YanıtlaSil
  14. bu durumda "hayırlısıyla git gel" "hayırlı tezkereler" filan denir biliyorum ama ben sadece "gitmeeeeeee" demek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  15. yürüü bee arasss...bak gör MİM görrr...sevmez benim erkeklerim öle nefret kin düşmanlık filan:P:))

    YanıtlaSil
  16. Hayalcim meyalcim; teşekkürler...o senin harikalığınnn:)

    ama onu çıkar bunu çıkar ne kaldı geriye:P valla turuncuya taktınız hepiniz...bi yerden tutup sevicem ama turuncu hiçbirşeyim yook hiiç hiiçç:))

    YanıtlaSil
  17. Yaşım mı kaç, he sen geçtin dimi bu yollardan.. Dur gülüyorum, bi saniye. İhi ihii
    Ahh ahh, söyletme meni balam.

    YanıtlaSil
  18. Bak benden de nefret edenler var. İnsanların içinde var demek ki nefret duygusu. Ben genellikle suçluluk psikolojisine bağlarım bu duyguyu. Nefret ettiğim tek şey ise "gidememek"tir.

    http://antidurum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. düşünsene casaubon...o blogu açan ve yazıyı yazan tyler durden mışş...ne heyecanlıııı...;)

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler emre:S

    emre sen kimsin emree...kuşadasından mı bağlanıyorsun yarışmaya..valla ikinizin de canını yakarımmm..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!