20 Temmuz 2009 Pazartesi

Blogmania:Yesari ve Erkekleri...

http://blogeditoru.blogspot.com/2009/07/yesari-ve-erkekleri.html


Başlık çok mu iddalı oldu?
Siz bi de yazıyı okusanız ne olacak acaba.
Şimdi siz hiç Yesari’ nin adını bir erkekle duydunuz mu? Hayırrrr tabiî ki. Ama şimdi duyacaksınız, hatta bir değil birden çok erkekle. (yavaşşşşş, aklını güzel şeylerle doldur ki evren sana güzel şeyler sunsun okuyucu, fesat olmaaa)

Kimler onlar diye merak ettiğinizi biliyorum, bekletmeyi sevmem ben de zateen.

Yesari ve Absalom; Sıralamayı harf sırasına göre yaptım hepsinin değeri aynı benim için. Dedikodu yapmayın o yüzden.
Absalom deneyim ustası, çokbilmiş, erkek-kadın ilişkileri üzerine şu sıralar doktorasını verecek. En kıskandıklarımdan biri çünkü henüz yazıları readerıma düşmeden yorumlar alıyor başını gidiyor. Hareme çevirdi anasını satiim blogu. Benden önce kızlar diziyorlar methiyelerini. Alacağım paçasını aşağıya ama durun bakalım. Bide zeki, bide akıl karıştırıcı, böle kaçın kurası bir şey. O yorumların hesabı sorulacak elbette. Çok güzel keten pereye getiriyor seni çünkü yazının sonunda başını unuttuğun için kötü hiçbir şey söylemek gelmiyor içinde. Halbuki kadın kısmına giydirmiş yazının başında. Ahhh ahh. Bütün yorumlara cevap vermesi yok mu?
Neyseeee…(bak burada 3 nokta koyuyorum absalommm…bu ne demek, o cümle bitmedi demeeeeek)


Yesari ve Fevki; O beni tanıtım yazısıyla tavladı en başta. Önce “Yok olmaz” dedim , “böyle bir insan olmaz” Hadi oldu dedim, o insan değil ancak bi melek olur dedim. Böyle kelimeler seçilemez, o kelimelerle bu cümleler kurulamaz, kurulursa o cümle cümle olarak kalmaz bir felsefe bir yol haritası olur dedim. Sonra anladım elbette hatamı. Baktım hiçbirşey göründüğü gibi değilmiş. Fevkalade olağan, olağanüstü sıradan bi adammış. Bi tembelmiş, tembelliğin manifestosunu yazmış. Tembel adamı napiim ben ama değil mi, hadi ben yapacak bir şeyler bulurum da. Diğer kızlar ne yapsın. Uzak durun kızlar, çok tembeelll bu çook. Aldanmayın o süslü cümlelerine, “ben var ya ben” ile başlayan cümlelerine. En iyi ihtimalle söyleyeceği en doğru söz” ben var ya ben çok tembelim ”olur.
Birde aşk yazısı yazmış henüz tazecik, onun hesabı sorulacak daha. Dur seen duur.
Aa bir de askere gidecek yakında, onun hüznünü yaşıyoruz biz şu sıralar. :(


Yesari ve Monera; ayyy ben ne yazsam şimdi neeeee. Onu anlatmaya başlarsam biliyorum kızlar paylaşamayacak. O bir İstanbul beyfendisi, kelime canbazı , kalem ustası. Kalemi sürçtüğü görülmemiş, saygıda kusur işlemeden insanı güldürebilen, gülümseten yegane insan. Okurken ağzın kulaklara varmaması namümkün( bu ne demekse) . Ama siz narin beyinlere zararlı müzikleri dinler o, hatta müziği dinlemekle yetinmez kendi yaptığı parçalarıda paylaşır. (hayal etme güzelim sana seranat yapacağını gitarıyla, yok yapar, en alasını da yapar ama sana değiiiiiiiiil, yavaşşşşş, çıkar bu fikri aklından)

Yesari ve Sami Hazinses; Sanırım blog nedir, neden vardır , neden blog okuyorum sorularının cevabını bana veren yegane yazısı işte bu yazıdır
Beni her zaman güldüren bu erkeğin şu sıralar FF de diğer hatunlarla fingirdemesine de izin veriyorum. Henüz yeni, ortamı bi tanısın, baksın. Nasılsa yerim ayrı. Hem onun yaşıda genç, kanı deli akıyor. Çok fazla küfür barındıran yazılar yazıyor bi keremmm, siz cici kızlar için +18 yaş uygulaması koyması gerekiyor blogun tepesine hayvan gibi. Okumayın siz okumayın, o güzel narin beyninize zarar. Hadi canım , uzaaaa.

Demem o ki; Siz yine az biraz uzak durun, uzak durun ki kafanız karışmasın. Durduğunuz mesafe benim belirleyeceğim ölçülerde olsun mümkünse ben de canınızı yakmak zorunda kalmayayım. Birbirimizi kesin olarak anladıysak ara sıra girip okumanıza, izin verdiklerimin devamlı okuyucusu olmasına izin veriyorum.

Şimdi çok uzatmak istemiyorum, var daha bu erkeklerimden. LA78’ers var mesela. Ona da bi adsız hayran dadanmış. Adamda bi dövme var mübarek dövmeyi google’a yazan blogu bulup aşk-ı ilan ediyor. Bulurum ben onuu , az sabretsin adsızzz kişilik. Onda cesaret olsa adıyla çıkardı karşıma zateeeen. O dövmede o koldan silineceeeekkkk!!! O kadar...

Bide ismini yazmama bile gerek olmayan Damatferit ve Zeus var ki. Herhalde onları ayrıca açıklamaya gerek bile yok. Bu okuduğunuz blogda hepimiz beraber yaşıyoruz sonuçta. Diğer kızların etrafta cirit attığına bakmayın. Eğlendirsinler diye aldım eve onları. Her şeye layıklar onlarrrr çünkü...pek yerlerinde durmuyor bunlarda gerçi…bi bakıyorsun Türkiye bi bakıyorusun İtalya, İspanya…gözüm sürekli yollarda valla…olmaz ama böleeee

Diyeceksiniz ki şimdi “bu nasıl blog tanıtımıı”.
Nasıl olacak , saaaadece benim olan erkek bloggerların tanıtımı, o kaddaaar. Araya kötü özellikler serpiştirdim ki, kimse benim kadar sevmesin, bağımlıları olmasın, takılmasın , bağlanmasın, uzak dursun azcık. Ayağını denk alsın yani , haddini bilsin haddiniiiiiii.

Şimdi erkek kısmına öle çook iyi muamele yapmayacaksın, öle öğretildi. Yerden yere vuracaksın ki kıymetli olasın. Değer vermeyeceksin, sevdiğini belli etmeyeceksin, tabiri yerinde mi bilmem, it muamelesi yapacaksın. Evet evet , yapacaksın bunları. Yine onlar öğrettiler bize bunları. Değer verdin mi bi tarafları tavan yapıyor çünkü, kendilerine değer verecek başka bloggerlar bulmak üzere yola çıkıyorlar. Bloglara yorumlar yazmalarrr, friend feed ve twitterda flörtleşmeler. Daha neler neler. Yook gelemem ben, dediğim gibi söylediklerimi kulak arkası yapmayın. Sonra pişman olmayın.

Aaa bideeee , tabii sahipli erkek değerli erkek olur ya bu güzel coğrafyada. Bizim kızlarında sahibi olan erkeğe karşı zaafı vardır. O yüzden ben hem benim“miş” gibi gösterip hem de azcık özgür bırakıyorum ki kıymete binmesinler şimdi durduk yere. Yoksa ben o çıtır bacakları hakkında hiç iyi şeyler düşünmüyorum o yellozların. Laz damarı sahibi olduğumu ve silah gördüğümde tiz bir sesle çığlık atmadığımı söyleyerek bu naçizane yergi postunu burada bitiriyorum. Hatta…

Bitti.

Gülmeyin yaaa.

38 yorum:

  1. reklama gel abla geeel geeel. reklamın iyisi kötüsü olmaz derler, işte iyi bir örnek :)

    YanıtlaSil
  2. sanırım ben biraz utandım, kadınlardan değil ama senden.

    YanıtlaSil
  3. Ahahaa:)))
    Harikasın sen yaaa:)))
    Bu ne matrak yazı. Öldürdün beniiii !!!

    YanıtlaSil
  4. canım yeaa.. en güzel yazıyı bana yazmışsın.. iltifatların en güzelini de bana yapmışsın.. kötüledim diyosun ama ben kötü bişey göremedim.. malum benim lügatimde tembel taltif anlamı ağır basan bi kelime..

    en kısa sürede burada fişlenen diğer akkaşların biloklarına da bakıcam.. yesari şeyetmişse bi bildiği vardır.. maldan anlıyo hatun.. ehi mühü..

    YanıtlaSil
  5. Ah Yesari hanım ne yaptınız, mahvettiniz beni, çarpıntılandım yeminlen. Yazdıklarınıza kayıtsız kalmak namümkün. :] Ne hoş tanımlamalar bunlar. Amanın dilaltımı getirin. Gittim gidiyorum. Işık mı o, ışık mı ne var orada?

    :]

    YanıtlaSil
  6. tek bişiiyyy söylicceeem...kimsee o herrypotter mı ne zıkkımdır...o filme gitmeesiin...sakıın sakıııın...

    ayyyyyyyy bi film saat 1 de biter mi yaa...hadi bitti diyelimm...bu kadar sıkıcı olur mu....

    önümdeki herifi tekmeleyecektim sıkıntıdan...olay çıkar bi hareket olurdu hiç diilse...

    hala geçmedi sıkıntım bi sinirim...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. lifetrainee ; postumuz sanal reklam içermektedir ibaresini unutmuşum:))

    sami; senin utanacağın günleri de gördüm ya....ölsemde gam yemem...evine gel çabuk, yeter sokaklarda gezdiğin:)

    YanıtlaSil
  8. zeugma; seni güldürdüysem tamamdır o yazı:)

    YanıtlaSil
  9. yaaa nasıl anladın en güzel yazıyı sana yazdığımı fevki sen...o kadar da gizlemeye çalışmıştım halbu kii..
    bırak en güzel yazıyı sana yazmayı ben bütün yazıyı senin için yazdım aslında cincannn:))

    YanıtlaSil
  10. Monera alemim; az bile sana , hatta o kadar az ki , azlığını anlatamıyorum:)

    YanıtlaSil
  11. hah cool yorumcumuz da konuştuuuu:)) tamamdır şimdi...

    bide yorumcular için yazmam gerek böyle bi post...

    YanıtlaSil
  12. yuhhh... o nasıl bir başlık öölee..

    ayrıca o ne demek yesarinin adıyla bir erkek yanyana anılmadı.. yoksa yoksa..
    hayıııııııııııır...

    haa bide o foto ne ööle, başka foto yokmuydu .. gay len bunlar...
    gaymiyim ulen ben...

    YanıtlaSil
  13. "Bitti. Gulmeyin yaaa" sonlamasi super ;)
    Vol II- Yesari'nin Kadinlari da takip edecek mi?!

    YanıtlaSil
  14. Absalom şu ömrümde blog dünyasında okumaktan zevk aldığım "en" im. Samimi oluşu ile sözcükleri kullanışı beni çok güldürüyor. Üzerine adam tanımam diyebilirim, beni güldürme konusunda.

    Monerayı tanımıyorum, bir blogunu tavaf ediyim fikrimi söylerim. Damatferitide blogmaniadan gördüm o kadar.

    Sami hazinses ise bana çok soğuk geliyor, beğendiğim yazıları var tabi ki. özellikle son yazınının son paragrafına bayıldım. Takdire şayan.. Ama kasıntı geliyor bana, ben etrafımda arkadaş olarak bile gülümseyen insanlar görmek istediğim için, ondan bunu göremedim.

    La78 ise ara ara denk geldiğim birisi idi. Ama dün bir baktım oda akrepmiş. it iti ısırmaz hesabı, eminim çok iyi anlaşıcaz biz onunla.

    Fevki ise readerden takip ediyorum. ama henüz tavaf etmedim blogunu. oda henüz diyalogumun olmadığı bir insan.

    Zeus ise yeri doldurulamaz, onun himayesindeyim :)))) ele avuca sığmayan bir erkek kardeş gibi o.

    YanıtlaSil
  15. yaaa Elizaaaa olmayacak LAin yorumundan sonraaa....bakarmısın imalara filannn...

    bide orda ki 4 tane ünlem işaretini hepimiz gördük sanırsam:S

    YanıtlaSil
  16. ben o 4 ünleme takıldım...

    YanıtlaSil
  17. ben seni bi ara aydınlatıcam LA'im LA'im aslan LA'im :)

    YanıtlaSil
  18. Efsa; samim hazinsesim candırr...ama gerçi ısınamaman iyi birşey...ben de yazıda erkeklerimi sevmemeniz için uğraşmıştımmmm zaateeen:))

    YanıtlaSil
  19. LA ; herkes orda takılıyor, gidemiyor daha ileri zateeen;)

    YanıtlaSil
  20. o zaman bizde geri gelelim "etmeyecek" kelimesi üzerinde yoğunlaşalım.. ;)

    YanıtlaSil
  21. LA bence zorluyorsun ama başına gelecek var diim ben:D

    YanıtlaSil
  22. hmmm...

    sanırım postun başındaki cümleden anlamalıydım bişeyler olduğunu

    "siz hiç Yesari’nin adını bir erkekle duydunuz mu"

    burdan çıkan sonuç;
    zaten asıl post yesari ve kadınları olmalıydı ;)

    YanıtlaSil
  23. LA;

    "LARI" olmamış yalnız.

    YanıtlaSil
  24. yaa evet...LAde bu filmim tarantinosu olmalıydı...sen hiç ciddi kesik yaralanması yaşadın mı LA??

    YanıtlaSil
  25. yesu;
    sen işini bitir, ben temizliğe gelirim arkadan.

    YanıtlaSil
  26. puhahahahahahahahahaha...

    ok aldım cevabımı...

    yorumlarıma burda noktayı koyuyor bir başka günde bir başka postta görüşmek dileğiyle sağlıcakla ve esenlikle kalın,
    allahaısmarladık ...

    YanıtlaSil
  27. denge diye buna derim işteeee:))

    YanıtlaSil
  28. aha biri bana laf koymuş.

    YanıtlaSil
  29. geçti Elizaa, hepsi geçtiii...asayiş berkemal:))

    YanıtlaSil
  30. anam :)

    3 gündür yollardayım...
    o kadar kilometre yaptım evime döndüm kütük gibi uyudum...

    uyandım...

    yesarinin erkekleri :))

    bu ne hoş süpriz oldu...


    dur ben bi kahve içeyim bi daha okuyayım ahahaaa.

    şımardım yesari dur ya...

    :)))

    YanıtlaSil
  31. bende dedim ses seda yok...hayırdır

    şimdi o yol nerdendir, hangi yol!!! güzargahıdııırr, hepsinin hesabı sorulurdu ama...

    neyseee...

    :)

    YanıtlaSil
  32. şimdi plajda bi yürüdüm geldim...

    abi hayırdır yürüyüşün değişmiş dediler...

    kesin uleyyynnn.
    bırakın layn kızı...
    felan dedim.

    temem dediler :))


    yesari şimdi sıra aşkın tarifini yapmakta...
    destek ver...
    adını koyalım tarifini yapalım...
    herkes rahat etsin abi.

    kendim için bişi istiyosam namertim...
    insanlık adına.

    :))


    yollar hüzünlü yollardı...



    dipnöt.
    efsa senin o şirin yanaklarını mıncırırım :)

    YanıtlaSil
  33. :)))

    aşkın tarifi???

    benden çıkacak tariften kimseye hayır gelmez ama sen başla ben devam ederim :)

    YanıtlaSil
  34. tony der ki senin erkeklerin olamaz erkeğin olabilir

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!