28 Temmuz 2009 Salı

divan-ı hümayun-1-

Derin “yorumlarım – yorumcularım” araştırması sonucunda ilk yorumcuma ulaştım.(bu nasıı cümlee Alllah aşkınaaa) O’da sinirli prenses, kendisinin kalbimde ki yeri apayrı oldu bir anda...sevgiler saygılar:)

İlkim sinirliymiş ama sonra yorumcularda artış yaşanmamış...uzuuun bi sessizlik ve yorumsuz yazı dönemine girmişim...sonra bilin bakalım 2. olarak kim yormuş beniiiiiii....winstonuuummm...şu yazıma ilk yorumunu yapmış...işte onun ilk yorumu;
winston wolf dedi ki...
:))
gülümsedim.(komik olduğundan değil.romatizmal bir sancı gibi,bir anlık kemik sızlaması gibi ,cızzz yaptı geçti)
tarih tekerrürden mi ibaret;
yoksa hepimiz bir araya gelip zincirleme isim tamlaması mı oluşturuyoruz?
genetik bir bağ mı var acaba hepimizin,herkesin arasında.
"inandığı zaman" aşık bile hissediyor insan ha...
“neslihan ve stickman, cesetizleri ,babegazel, gereksizyazar,manukyan,hakan-can, caramelia,pervane" yorumculara dahil olmuşlar...öpüyorum yanaklarından hepsiniinnn...:)) yalnız o zamandan hafif tartışmalı, hafif damar yorumlar da gelmiş...

Veee hayalbemolün ilk yorumu yaralarından sevmek... yazısına olmuşşş...ay bi adamm hiiç mi değişmeez yahuuu...hep ağır abii hep çok bilmişşş...ama onun yeri de apayrı...şimdilerde pek yormasakta birbirimizi takip ediyoruz yazıları biliyorum

O zaman tek tük yorum yapan bir çok kişi olmuş...ismini unuttuklarım olabilir özür diliyorum...ama eminim onlar bile unutmuşlardır:P

Hahahaha, bir ara yazı yazamıyorum diye triplere girmişim şurda...ulan kaç günlük blog yazarısın iki günde yazamıyorum ayakları yapıyorsun...kıçımın bloggerıı...ahahahahah, kimse de “bacım ne diyoosuuun,nerden geldin nereye gidiyorsun” dememiş

Pek bi ısınma aşamasıymış yaa, yorumlara bakarken yazılara göz atıyorum...çekingen, ürkek, ben nerdeyim, burası neresi, adım ne durumlarındayım..valla adım ne diyor muşum..zırt pırt isim değiştirmişim yaa...aaa yeni bi yorumcu, bu kimdi diye tıklıyorum hoop benim profil karşımda...nasıl olmuşta "yesari"de karar kılmışım şaşırdım

Sonracııımaaa, kelebeğim ömrüm girmiş hayatıma...gerçek hayatta gördüğüm tek blogger...ulan gerçekmiş nan bunlar...varmış onları yazan gerçek birileri dediğim...son zamanlarda yazmıyor ama...bakalım dönüşü muhteşem olur inşallahh:) kelebeğin ömrünün yanında raind and me, curly...şimdiii,bunlar 3 yakın kız arkadaş tamamm mı...3'ü yok oldu mu beraber yok oldular...kışın çıkarlar ortaya yine diye umuyorum

Bide dijital kelebek var...yahuu dijital eskiden günde 3 post atardı bloga...ama sır oldu kayboldu...ben size diim...aşk aşk aşk...yok gerçek aşk...yok samimi aşk...yok şimdi ki aşklar eskisi gibi değil derken derken....bence kesiin aşık oldu bu...çıtını çıkarmıyoo...biliyor dilimden kurtulamayacağını o yüzden gizliyor...bildiğiniz birşey varsa söyleeeyiiin...aaaaa ,ama bakın, onunda emeği çoktur bendee...hakkı ödenmez

Ahhh ahh, kimler gelmiş kimler geçmiş...bir zamanlar öküz vardı...yuhh nan öküz ne diyenler olacak...ama öleydiii adı naaapiim....kibarfeyzo blogun adıydı sanırım... anmadan geçmek istedim..blogunu kapattı gitti...hatırlayanlar olacaktır...belki takip ediyordur...sanki başka bir blogla aramızda dolanıyormuş gibi bi his var içimde ama durun bakalım..şiii...eyy ruuhh ordaysan bari adsız bi yorum bırak...valla korkmicaam: )

Ana adsız demişken, benim hiiç adsız yorumcum yok...yoook...valla yook...milletin bi sürü adsız yorumları oluyor...nasıl melül melül bakıyorum...bi kişi yapmı adsız yorum..oda hakaret etmiş yayınlamışım bende...ama sonra yok..ne kadar özgüvenli yorumcularım var benim beee...heyyyttt beee..gizlisi saklısı yok kimsenin...öptüm alnından hepinizin

Anaa , ne bulduum...Zeugmanın ilk yorumu üçüncü ayda, son mim yazıma gelmiş...izleyici listemden bir iki sessiz izleyici seçip mimlemişim...oda beni kibarca reddetmiş mim yazısı yazmadığını söyleyerek...ondan sonra da zaten yorumları eksik olmadı sağolsun...duygusunu direkt söyler...teşekkürler zeugma...valla yorumu görünce çok sevindim şu yazıda:) anammmm son mim yazısıymış...çok eğlenmişim yazarken

Eski yazılarımı görünce en sevdiklerimi şöle bir belirledim kafamda...benim en sevdiklerimi...o yazıları atarım yan tarafa gözümün önünde dursunlar...ben bile tekrar okudum...ahhh ahhh eski günler

yaşlandık be blog

devam edecek...

12 yorum:

  1. 1-henüz Yoran'ların kralı kimmeryalı Conan İbramı tanımamışsın:p
    2-benim de hiç adsız yorumcum yok. çıplak resmimi de koydum bloguma hala yok... var bi eşek izi bunda.
    3-hadi birbirimize adsız yorumlar yazalım;)

    YanıtlaSil
  2. yesaricim, gece geldiğimde yatmadan önce yine okudum son yazını. Gülümsettin beni. Evet haklısın, yoramıyoruz bu aralar birbirimizi. Sen iki blogla uğraşıyorsun, ben yine yazılar ve farklı birtakım işlerle uğraşıyorum. Genelde yazılarını o birtakım işlerdeki login olmaya izin verilmeyen bilgisayardan okuyorum. Senin yerin de apayrı, bunu biliyorsun. Ağır abi, çok bilmiş ha :) Seni falcı, uçuk-kaçık tatlı cadı seni :) Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  3. o yorumu ben mi yazmışım, hem de aşk temalı bir yazı sonrası.
    o cümleleri ben mi kurmuşum efendi efendi...
    resmen sulanmışım kızım sana, söliyim ben:)
    o değil de yine içim cızladı ve yine gülümsedim.

    YanıtlaSil
  4. İyi ki beni mimlemişsin ama :))) Ondan sonra samimi olduk..
    Evet, kibarca reddettim seni. Hatta ''Öl de öleyim ama ben mimlere kapalıyım'' demişim. Bahaneyle seni de kapadık mimlere ama sonrasında birkaç kez bozdun dimii??
    Bayan antidepresan(?)larımın en başlarındasın,yazıların beni feci gevşetiyor.
    Bu yüzden teşekkür borçluyum Yesarim sana.
    Çok öptüm...

    YanıtlaSil
  5. bi sabır ibraam üstadım yaa...ne bu acele...yapardık adsız adsız yorum ama deşifre ettin yahuu...ama dur sen durrr...ayarlarız birşeyler...

    YanıtlaSil
  6. Emre...kolaylıklar dilerim sana...oralarda olduğunu biliyorum zaten;) sen de beni biliyorsun..körler sağırlar birbirini ağırlıyor yani:P

    YanıtlaSil
  7. winstonuuuuuuuummmm; sen bana sulanmışsan vardır benden de sana karşı birşeylerr...boş değilim yanii ta o zamanlardan sana karşı...:)) "hatunlarım" diye bir yazı yazmıyorsam çoğul olmadığı içindir:))

    YanıtlaSil
  8. sevgili Zeugma; senin yorumlarında bana heves veriyor...ne kadar eğlenmiştik şu homosapiyen ve burç serisinde hatırlasana...

    mim de yemin bozmamaya çalışıyorum...zaten benden sonra farkındaysan mim konusu da pek gündemde değil:P:P kahretsin gündemi ben belirliyorum...heheheh...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Yesari ilk yorumumla uğursuz gelmişim sana fakat sen üstün sabrınla bunu ortadan kaldırmayı başarmışsın tebrik ederim :)
    Her ne kadar çok fazla yoramasamda yazılarını okumak güzel (yormasam da senin için daha hayırlı olacak gibi sanki galiba (: )
    Sevgiler Saygılar bizden efenim..

    YanıtlaSil
  10. haydaaa,neden çıkardın uğurusuzluğu...demek ki sadece sen yetiyormuşsun:))
    sen ara sıra varlığını belli et...ilkimsin nede olsa;)

    YanıtlaSil
  11. Yaşlandımmı ne yahu.. Adımı seslenmiş biri de duymadım..
    Biri silkelesin beni lütfen..

    Haa yazılar artmaya başladı yesari..
    Anladın seni onu:))

    Bu aradaaa, hakkım makkım ne yahu.. mahçup etme beni:))

    YanıtlaSil
  12. evetttt...takipteyim...geri dönmene sevindimm:)
    olsunn sen yine de hakkını helal et...dünya hali:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!