20 Temmuz 2009 Pazartesi

kürkçü dükkanında...


Kaç kişi yapar , yani kaaç kişi çoğunlukla kullandığı otobüs firmasını nadiren zor durumda kullandığı firmayla karıştırıp yolculuğu kendine zindan eder??
Bileti alıp otobüsle karşılaşıncaya kadar da anlamadım işin daha vahimi…
Neyse ki kötünün iyisiydi , çok vukuat yok.Ben uykusuzun sayfalarına gömülmüşken gelen muavinden su istemem ve akabinde kendimi o karikatürlerden birinin içine bulmam dışında.
“-sadece su alabilir miyim?” demiş olmam muavinin pek ilgisini çekmemiş olsa gerek şöför ve copilota laf yetiştirmeye devam etti. “- ya her şeyi ben mi yapacağum daa, şurdan al işte”.
Sonrasında bana bir vişne!!! Suyu doldurdu. Bi vişne suyuna bi yüzüne bakarak “-su istemiştim..” diyebildim. Bi kahkaha atarak gülmeye başlayan kardeşimiz “-yaa kusura bakma, ha bunlaru da verdiler başuma, uğraşıyorum” dedi. Benim suratımda tuhaf bir gülümseme , suyumu alıp başımı dergiye tekrar gömdüm.

Ben cidden kötü bir Uykusuz okuyucusuyum. Nedense hep yolculuk sırasında alıyorum, yol dışında aldığımda da hakkını veremiyorum zatenn...En çok ama eeeen çook “Fırat Budacı”yı seviyorum. Yani onun bütün yazılarını blogda yayınlasam doymam …keşke yapabilsem, keşker okuyan herkes benim aldığım kadar keyif alsa, benim güldüğüm yerlerde gülse, gülmeyi abartık etrafına bi baksa ve utansa…keşke…Gerçi genellikle blog yazarları okur Uykusuz…ama umarım çoğunuz okuyorsunuzdur…okuyorsuuunuzz değil mmii…bunu bilmeye ihtiyacımmm varr…lütfen..bu duygumu ancak böyle dizginleyebilirim…yoksa şimdi alıntılar yapmaya başlayacağımmm:S
Neyse kitabı basılıyor zaten, yakında gözümün dizimin dibinde olacak tüm yazıları…”kendimi durduracak değilim”…

Yaa hafta sonu yine çok hareketli geçti tabi baba ocağında..ablamlar da orda olduğu için yeğenlerimle hasret giderdim…benim incirlik üssünden çalınmış görüntüsü veren 2 yaşındaki yeğenimi yememek için onunla fazla vakit geçirmemem gerekiyor…ciddiyim bu konuda…bize bir kere pek benzemediği gibi tanıdığım hiçbirşeye benzemiyor…o nasıııı bişii yaaa…2 yaşında ve 1 yaşından beri izlemektene n hoşlandığı şey “vahşi hayvan belgeselleri”…elinde bi oyuncak hipopotam almış “geygedaaan” diye diye dolaşıyor…onun bi hipopotam olduğunu söylüyorum…”hipopotam” oluyoo o…eeenn sevdiği ismini aslaaa söyleyemediği “zürafa”…

Dinlenemedim ama çok eğlendim..en son hatırladığım cümleler yine klan halinde toplandığımız ve “ yaaa hayıırrr, fileye değmek yok yaa, direğeee çarptı yaaaaa ne alakaasıı varrrr…. Sayılmaz… yuuhhh, bizim sahaya gel buyurrr, gel canım buradan vur topaaa, ağaç da sizin oyuncunuz tabii tabii, puan yok…bi git yaaaa, sesi çok çıkan haklı değil miiiiii, pesssss” cümleleri ve bizim ekibin timsah dansı…canım kaç olduuuuu, skor kaaaççç, bi söyler misinnnnnn” gibi cümleler…”iyi olan değil iri” olan değil belki ama iyi çamur yapan kazandı bu sefer…

Bu arada anneme blog açılmış, ilk yorumlar , ilk izleyiciler gelmiş…pessssssss diyorum…benim yorumcularımdan da var aralarında…o yüzden pesss ki ne pess…şaşkınımmm….:)) korkmalı mıyım diye düşünmeden edemiyorum…benim blogu bulamaz dimi:S

Pazartesi sabah 06:30 da genellikle kullandığım firmamın rahat!!! Koltuklarındaydım ama bi malzeme çıktı mı bana…HAYIRRR…Biz yazarlar, çilekeş yazarlar, zor koşulların yazarları…neyle yelim problemsiz , konforlu, kusursuz hizmetli yolculukları:P:P

bide unutmadaaaann, incir sezonu açılmışşş, söylemiş miydim:))))

7 yorum:

  1. yaaa bu ne yaaa... bu seferde incir koymuş yaaa..
    yok kardeşim ben şikayet ediyorum bu blogu..
    ayıp yaaa... ayıp ayıp...

    yiyen var yemiyen var.. bu ne bööle yaaa...

    blogmu kipanın reklam panosumu belli değil..

    YanıtlaSil
  2. LA arkadandayım mirim.

    hayır ya hamile olsaydık, ya hem hamile olsaydık da kocamız askerde olsaydı, hayır ya hamile olsaydık kocamız askerde olsaydı ve paramız olmasaydı.

    YanıtlaSil
  3. : )))))
    fazla mı oldum...fazla oldum...

    hadi LA hamile olsa oradan koşarak uzaklaşırım da , sen hamile olsan ellerimle yediririm en güzel incirleri ben sana winstonum...mesafe tanımam vallahiii...

    YanıtlaSil
  4. ellerimle mi yediririm dedin...
    bir incire hayatımı karartamam doğrusu.
    ama o eller, ah o eller :)

    YanıtlaSil
  5. annenin biloğunun adresini vermiyo olman dikkatli gözlerden kaçmadı küçükhanım.. nedir bu kız kısmısının anasıgillerle alıp veremediği.. elektra kompleksi mi diyolla.. öle bişey var.. bence kesin o..

    YanıtlaSil
  6. hadi gel , tut elimden çocukluğuma da dönelim fevkican:))

    YanıtlaSil
  7. Okumuyom uykusuzu, zaten uykuya dayanamıyoz. Korkunun ecele faydası yok misali, neyse geçmiş gitmiş. 2-3 saat, bereket versin :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!