14 Temmuz 2009 Salı

nişaaan al!!!


Tarih;10 temmuz 2009 Cuma
Yer; Dayımın fakirhanesi
Olay; Dayımım kızının nişanı
Travma nedeni; Başımda çikolata kutusu açılması

Ne buu nee, ne biçim adetler var.” –eğil eğil Yesarii, senin başında açalım kutuyu, kısmetin açılacak”. Ama ben uyardım, yapmayın pişman olursunuz, gidin niyeti olan birinin başında açın şu kutuyu dedim. Ama siz dinlemediniz, başımda sarığım yok çünkü. Öle parçalarsınız işte kutuyuuuu. Bide milletin ortasında yaptınız bunu bana, bannaaaaa. Tabi bide şu tepsi tutma işi var, kızın en yakın kuzeni olduğum için mi bana verildi, bu kızın bekâr olduğu sağır sultana ifşa edilsin diye mi bilmiyorum ama o makası harakiri için kullanmak istediğimi hiçbiriniz fark etmediniz o gülümsemenin altında. Güzel gününüzü kana bulamak istemedim ben sadece.

Hâlbuki ne güzel başlamıştı her şey. Beni en keyiflendiren, bu tür şeyleri saçma bulan, dünya görüşü almış başını gitmiş, aşmışşş, bu tür klasik hiçbir şey ile ilgisi alakası olmayan damadı bu ortamda görmek, tamamen klasik ve her genç kızın, ay pardon genç erkeğin başına gelecek bu curcuna içerisinde onu izlemekti. Artık ilişkilerine vesile olmam, aradan 8 yılın geçmesi, enseye tokat ilişkimiz yüzünden ara ara yanına gidip eğlendim onunla. “aman da amaann takım elbise nasıl da yakışırmışşşşş”,” ayy damat mı oldun seen bakiim”,” heyecanlıyız galiba biraz”, “damat bey sizi fotoğraf çekimi için bekliyorlar” gibi bilumum onu gıcık edeceğini bildiğim cümleler sarf etmedim değil.yaptım bunları. Bunlar benden fitil fitil çıkartılır mı, görücez bakalım. Hele bi o günler gelsin bakalım. Üstelik daha bunun kınası varr, nikahı var, olursa düğünü var. Bu arada kuzenime de sürekli “bu kadar gülmeeee, biraz azz gülll, bi sessiz ol” diye dırdır ettim durdum. Bunlar benim sorumluluklarım çünkü, insan nişanlandığına bu kadar sevinmez biirr, hadi sevindi diyelim, bu kadar belli etmez ikiii. Ayıp denen bişiy var, cıx cıx cıxxx…ay çok tatlı olmuştu amaaa:))

Valla bu tür törenlerin asıl amacı bence iki ailenin kaynaşması olabilir. Teslim olmak gerek, yapılacak bir şey yok çünkü. İstesen de, her ne kadar saçma bulsanda geçirilecek bu şekilde bi 3-4 saatin olacak. Böyle gelmiş böyle gidecek nasılsa, beyinlerde ki yılladır süre gelmiş fikir ve kalıplaşmış düşünceleri de değiştiremezsin. Ne yapacaksın ,kaçınılmaz olandan keyif almaya bakacaksın. Ben bunu anladım. Çok güzel bi nişan oldu, herkes çok neşeliydi, ben zaten gelinin ne-dimesi olarak kahve dağıt, çikolata dağıt, hani içecekler, bilmem neler, başka bir şey ister misiniz?ler, dolandım durdum. Doldurdum 3-4 saatimi yani. Atlattım , bitti gittiii. Hayırlı uğurlu olsun, Allah tamamına erdirsin, bir şeyler olsun işte. Bir daha ki travma toplantımızda görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın.

not: orjinal fotoğraflardan birini eklerdim,yapabilirdim...ama yapmıyorum...

12 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun, Allah devamını getirsin. MUTLU olsunlar bee.

    YanıtlaSil
  2. amin aminnn...olsunlar..gözümüz yok...o kadar bekledik mutlu olsunlar diyee:D

    YanıtlaSil
  3. koyuyordum koyacaktim nahos seyler bunlar,

    madem bi halt yidiniz fotografi da konmaliydi yasabir kardesim...

    yazilarinizi ilgiylen takip ediyorum, barilarinizin devamini dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. yoo, o cümlem gideceği yere gider Jiletçi...yoksa resim eklemekte üzerime yok...

    çok teşekkür ederim..bu kibar tavrınız karşısında afallamakla birlikte farkettim ki sizin gibi erkekler kalmadı artık...

    YanıtlaSil
  5. :))
    ah yesari ah yesari bi de kendini düşün böle bi ortamda...
    yapmam deme...
    eninde sonunda olacak bu...
    nihayetinde böle şeyler aileleri mutlu etmek içindir :)

    benim kardeş evlenirken,kardeşi para almadan kızı evden çıkarmaz adet dediler.
    höö dedim.
    yalançıktan para iste işte verme kızı dediler.
    bilio musunuz bu kız bu evden gitsin diye yıllardır dua ediyorum ben dedim :)

    adet lan dedi kardeşim...
    sen parayı al istemiyosan bana verirsin dedi.
    puhaha.

    ne salak ya.

    YanıtlaSil
  6. yok ben bilirim o adeti...ama abi yapmaz bizde...abisinin yapması tuhaf olur tabii...konu komşu, delikanlılar yapar...kız almak pek kolay olmuyor yani...

    ahahahaha...benim abim ve delikanlı kuzenler bundan biriki yıl önce şey demişlerdi..."ne buuu yaaa, ne kadar çoksunuz, sizden birini alana diğerini bedava vericez"...ne çenenize vuruyor böyle...hıhhh...

    YanıtlaSil
  7. darısı başına diyelim de adet yerini bulsun :)

    YanıtlaSil
  8. hah ... çilekperisi...ben de bu anı bekliyordum...:))

    ben darı dikmeye karar verdim...

    YanıtlaSil
  9. ahahhaha.
    ben de yoktu başka hepsini verirdim valla olsa...

    bizim damat salağı doru dürüst türkçe bile konuşamıyodu yesari.
    türk kültürü konusunda sıfır bile değil adam eksi :)

    kardeş düğünde, burda el öpülür adettir demiş.
    gerizekalı benim arkadaşlarımın bile elini öpmüştü :))

    kardeş dediğime bakma ablam olur kendileri.
    adam kazık kadar adamdı...
    elini öptüğü kızlar da benim arkadaşlar çoluk çocuk anlayacağın.

    :)

    YanıtlaSil
  10. puhahaahahahahahahaha...yazık yaaaa...

    tamam ,beterin beteri varmışş...

    YanıtlaSil
  11. Hayatımda gittiğim böylesi törenlerin sayısı göğsümdeki kılların sayısını geçmez. Bu gittiklerim arasında da kendi ayaklarımla isteyerek gittiğim törenlerin sayısı coca-cola zero'nun içindeki şeker miktarına eşittir. Ama demiştim ya daha önce; sen bir istisnasın benim için. Hayatımda ilk defa birinin törenine gitmek istiyorum, hatta daha şimdiden sabırsızlanıyorum. İntikam almak veya rövanşı oynamak için değil elbette. Evrende yalnız olmadığımı kendi gözlerimle görebilmek için :) Seçtiğin resme gelince zekice! 8 yılın ardından takılmış iki yüzüğü tasvir ediyor sanki. Ama ben daha zeki olduğumdan mıdır nedir bilmiyorum ama bir kadının bütün seksi bölgelerini görüyorum o resimde. Oldukça müstehcen bir resim yani. Daha ayrıntılı açıklardım şimdi ama ayıp olur, namus bende kalsın :) Kıssadan hisse de vereyim tam olsun; Kim ne görmek istiyorsa onu görür baktığı yerde. Ben nişanda kördüm ama sen aşkta kör olma. Öyle biri çıksın ki karşına, sana baktığında sadece seni görsün.

    YanıtlaSil
  12. sende böle bi olgunluk bi olmuşluk seziyorum sanki...demek keramet yüzükteymiş dicem kafama ağır bi cisim yicem...

    şimdi bi sürü esprili yorum çıkartırım içinden...içimden..

    teşekkür ederim diyebiliyorum sadece...

    evrende yalnız değilsin...biz dostuz yabancııı:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!