31 Temmuz 2009 Cuma

tamam tamam bitti işte, bu son yazı...kurtuluyorsunuz bu seriden...

Dünyalı olamayacak türde yorumlarıyla abey var bu son yazının şeresine ilk önünüze atacağım yorumcu olarak..kod adı Emre…diğer adı “adi enişte”..o şimdi kuşadasında tatilde…yorumlarıyla canımı çıkamıyor…ama bu rahatlık geçici biliyorum…insanın ekşi yazarı bir yorumcusu olması da zor bee…tüm laf ebeliğini ve kelime cambazlığını benim üzerimde deniyor…neyse şimdilerde tatile gitti bi rahatladım bi rahatladım…hatta bu yazıyı kim bilir ne zaman görür…nihahaha…bi örnek veriyorum anlayın siz durumumu…
şu yazıya

abey dedi ki...

bugün puzzle dediğimiz ve halk arasında yap-boz olarak bilinen oyuncağın parçaları da girinti ve çıkıntılardan oluşuyor. neden onları büyük resmi görmek için sabırla birleştirirken sorgulamıyoruz da, konu, kurallarını bizim koymadığımız bir başka oyuncağa gelince bu girintili çıkıntılı parçaların birleşmesi bu kadar önemli oluyor anlamıyorum. yahu diyorum işte bu kuralları biz koymadııık! de-ğiş-ti-re-meee-yiiiz! artık bunu tartışmayın yav yeter. boşuna diyorum ama. gözümüz uçkurda aklımız çukurdayken biz daha çoook üşürüz o yarattığımız kutuplarda, o buz gibi daracık ıssız kutuplarda. halbuki ekvator sıcak bakın gelin hadi hem geniş de herkese yer var burda. savaşmayalım efendim, sevişelim artık lütfen :)
hah yazılarımın vazgeçilmez adamı…MİM…bi bakın Allah aşkına ilk yoruma bakııın…

MiM dedi ki...

Beğendim, sanırım takip edeceğim. Nerde o gavur icadı takip şeyleri. ha buldum
Şimdi bu adam 23 yaşında ya, bunun bir de başının üzerinde bi 23 var…o kadar söylüyorum size…yaşına göre beni saşkınlığa uğratan nadir insanlardan…hani bi de erkekler geç olgunlaşır filan derler ya, bu adam ezber bozduruyor işte bu konuda…yorumlarıyla beni zorlamayı ,kızdırmayı filan da seviyor…napalım, başa gelen çekiliiirrr…

MİM ile beraber yorumlarını alt alta görmeye alıştığım nadir var…blogu yok ama biz onu FFden tanıyoruz…şimdilerde tatilde o yüzden ikisiyle aynı anda baş etmek zorunda kalmıyorum…dönüşü muhteşem olmayacak diye umuyoruz…

D.B.P var tabii. Bir insan takma ismiyle bu kadar uyumlu olabilir ancak. Ne diyebilirim ki. Yok yani, çok şey söyleyebilirim elbette, kim tutabilir ki beni. Ama tutan güçler var işte.

Daha önce Yesari ve erkekleri yazısında bahsettiğim Absalom , Olağanüstü Sıradan insan Fevki ve Sami Hazinses var. Onlar da şeref tribününden kombine sahibi zaten.

İbraaam; şimdi ibraam dediğim, bildiğiniz İbrahim Ortaç…hakkında bir şey yazmaya bile çekindiğim “adam”… hani o önde imam olsun, biz arkasında namazımızı eda edelim…o kadar yani….o dua etsin, o söylesin(biz bile bilemeyiz kendimiz için neyin iyi neyin kötü olduğunu) bi hep bir ağızdan “aaamiiiin” diyelim…oda yeni yeni yorum yapmaya başladı benim yazılarıma…nedeni bilinmiyor araştırılıyor…tırsmıyor değilim hani…ama korkunun ecele faydası yok…o tam “üstadım”…

gerisi önemli değil.. , diskdünya, jilet…bu 3 kişinin yeri nedense winston’dan dolayı özel…onun sayesinde keşfettiğim 3 blogger…e dolayısıyla yorumlarının da yerleri özel…(diskdünya hala beni takip ediyorsa tabi,ona pizza mı ısmarlasam naaapsam bilemedim)

en dumanı üzerinde yorumculardan biri de Hamlet, ben de yeni takip etmeye başladım… bakalım bakalım…

nil, cecil (hemşerim), carameLia (çook şeker o) , nesli, Belgin, Pseudo.Pollyanna, pusarık,dolunay,

ismini unutuğum yorumcular vardır muhakkak...herkesi eklemeye çalıştım ama zor oldu...beceremeyecektiysen hiç başlamasaydın diyen olabilir...haklıdır olabilir...ben de insan evladıyım..makina değilim nihayetinde...ne kızıyorsunuz...hıhh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi söyle söyle!