7 Temmuz 2009 Salı

zaman hırkızıı...


Bu yazı herhangi bir şey hakkında değil. Bu ne demek , bu yazı hiçbirşey hakkında.
Şimdi okumayı bırakabilirsin, çünkü herhangi bir şeyden bahsetmeyi düşünmüyorum. Konum yokk, mesaj kaygım yok, bir anlamı da yok. Hala okumaya devam ediyorsan uyarıları dikkate almıyor ve burnunu dikine gidiyorsun demektir. Bak ciddiyim ben, gerçekten bi anlamı yok bu yazıyı okumaya devam etmenin. Sana hiçbir faydası olmayacak, birde üzerine benimle ilgili ileri geri şeyler düşüneceksin. Düşüncelerini kendine sakla, beni tanımayan, gerçekteeeen tanımayan insanların beni eleştirmesine katlanamam.

Neyse, hiç biyerde kalmamıştık. Ben sana hala inatla bu yazıyı okumanın ne kadar anlamsız olduğunu söylüyordum. Ama sen beni dinlemiyorsun ve hayatın her aşamasında olduğu gibi kendi bildiğini okuyorsun. Sen kaybedersin, kaybettin bile birkaç dakika. Benim yüzümden hemde, benim bu saçma sapan konusuz yazım yüzünden.
Bende her gün bir sürü yazı okuyorum, kelimeler cümlelere , cümleler paragraflara filan dönüşüyor. Sonra bi yazı oluyor ama bana bir şey veriyor mu, hayır. bende senin gibi yarıda kesip sayfayı kapatmıyorum. Devam ediyorum inatla ama sonuçta yine yitip gitmiş birkaç dakika işte. Hala okuduğuna inanamıyorum, farkındaysan sadece boş boş konuşuyorum. Yazacak konu bulamadığımdan değil, yani oda var tabi, ama daha çok konusu olmayan bir yazı yazmak nasıl olur onu merak ettiğimden. Benim denemelerimden biri yani, seni de buna alet ettiğim için özür dilerim valla. Zamanından çalıyorum sanki, üstelik gerçekten bu hayata kıymeti olan nadir şeylerden biri zaman. Geri döndüremem ki zamanı, bu kelimeleri okuduğun ve “bu nereye varacak çok merak ediyorum” dediğim şu zamanı hiçbir şekilde geri veremem sana. Hani para versem oda olmaz, yarın bi gün zamanın değeri ölçülemez diyebilirsin. Riskli yani karşılığını vermeye çalışmak, boşa kürek çekmek gibi olur. Acaba bir şeyden bahsetsem mi, korktum biraz bu sorumluluktan.

Hala konusu olmayan yazıyı yazarken fark ettim ki senin gibi bende zamanımdan çalıyorum. Şuan tamamen anlamsız olan bu “şey” benim de pek anlam veremdiğim şekilde zamanımı boşa harcamama neden oluyor. Hadi ben klavyemi geliştiriyorum belki ama sana ne oluyor. Daha ne kadar üzerine gitmem gerekiyor sayfayı kapatman için, ne söylemem gerekiyor yada. Bre gafil, bi gittt, okuma , daha faydalı bir şeyler yap. Kendinle ilgilen ,git tekamülünü tamamla dimi ama. Bu yazıdan ne bekliyorsun bilmiyorum ama umduğum burada değil.

Çok anlamsız ve gereksiz işlerle uğraştığım anlarda, yani o anı ne kadar anlamsız şekilde geçirdiğimi anladığım o anlarda(ne diyoruuum been) ölüm anımı düşünüyorum nedense. Öleceğim o sırada, o boş ama gerçekten bomboş geçirdiğim o zamanı ömrüme ekleyebilmeyi ne kadar isteyeceğimi. Bi 2 saat daha. Televizyon başında geçirdiğim o iki saati keşke şu ölmekte olduğum ana ekleyebilsem. Nelerimi vermezdim. Ahh bir saatim daha olsa, şu onlarca mağazaya girip çıktığım onca saatten sadece 1 saatimi daha ekleyebilseydim ömrüme. Yarım saat, hani şu aylak aylak oturup milleti çekiştirdiğimiz bir sürü yarım saatten sadece bir taneciğini ekleyebilseydim şuana.
Anammmm, neredeyse bi anlamı olacaktı yazdıklarımız. Ne diyordum, işte hiçbir şeyden bahsediyorum ve sen hala okuyorsun. Ayy ne saf şeysin yaaa. bak ben yazıyı bitiriyorum, sıkıldımmm, o kadar yani ama sen hala okuyorsun. Çok yapışkan bişiysin valla bak , bi kovmadığım kaldı ama yok, yapıştınnn. Çok inatçısın , pessss, bide bana inatçı derler, aha dilim işte, bitiriyorum yazıyı, görüyorsun.
Sakın bi anlam çıkarmaya çalışma bu yazıdan haa.

: )))

32 yorum:

  1. hem boş hem uzun bi yazı, cık cık cık. saat de güzelmiş hani:))

    YanıtlaSil
  2. Tutarlı saçmalıyorsun, bu da iyi :)

    YanıtlaSil
  3. Amaaan Yesari bee, is yerindeyim, vakit ögleden sonra olmus, benim uykum gelmis, iste bende bos bos ekrana bakacagima, senin yaziyi okudum, fenami ettim.
    Hem ne kovuyosun yaa, birde utanmadan gelen misafire, yapiskan diyosun:Pp
    Hic yakistiramadim sana:))

    Ayip, ayip:))

    YanıtlaSil
  4. Evet aslında anlamsız ama anlam yüklenebilitesi yüğğsek bi yazı olmuş bende saate takıldım Yesari sen anca Ahkam kes orda :Pp

    YanıtlaSil
  5. Etraf anlamli vecizeler ettigini sanip sacmalayanlardan gecilmiyo, sen sacmaliyomus gibi yaparak bi dolu gulumsetsen cok mu? Diil :)

    YanıtlaSil
  6. yaaa bence de saat çok güzelmişşş...kahretsin ok zevkliyimmm:)) yazıla ilgi çekemeyeceğimi anayınca resmi iddalı seçtim...:))minimalist bi saat:P

    belgin, içime cin kaçmış...yoksa ben dermiyim öle abuk hiiiiiiiiiiiç>)

    elizaaaa;gülümsemek için gülümsetiyorum...tamamen egoistlik benimkii:))

    YanıtlaSil
  7. eh allahın delüsü:) yine hırkızlığını yapmışsın:))
    Tebessüm ettirdin yine..
    Bir sağ-ol borçluyum..
    o halde, sağ-ol..

    YanıtlaSil
  8. delü delüyü tekkede mi bulurdu neydi diji diji:)) ne demek efendimmm...ben böle egoist oldukça siz hep gülümseyeceksinizzzz...sağ ve ol biye ayrıldı birbirinden anlamadım gerçi...sen de sağ-ol...:))

    YanıtlaSil
  9. "hiç bir şey olmadığında olan binlerce şey adına..." cümlesi geldi aklıma.. nedense :))

    YanıtlaSil
  10. yıllarca bana senden bi halt olmaz dediler...
    kazma gibi adamsın dediler...
    zıt dedile bıt dediler...

    ama bu yazıyı sonuna kadar okudum ya.
    bi halt olur benden...
    valla olur.

    :)

    YanıtlaSil
  11. bende kendim gibi gereksiz kelimeler arıyordum yine kendime, iyi geldi.. En azından bu hayatta yalnız olmadığımı anladım..

    YanıtlaSil
  12. cilekperisi; gölgelerin gücü adına gibi bişiy mi o:))

    senden olan olmuş zaten @absolom...:)gayette güzel olmuşşş..ama yazıyı sonuna kadar okudun ya...bölee bi başka yüceldinnn, bambaşka bişi oldu şimdii...hani bölee herkesten farklıı...çok değişikkk....ne bilim...kimselere benzemeyen....çok özel bişi oldunn....(anladın sen onu:))) )

    gereksiz yazar....sen ne zaman adam oldum yaa...yazara noldu...yazarken ne eksikti de adama döndün....önce bu gereksiz soruları cevapla:))

    YanıtlaSil
  13. Boş ve anlamsızlık üzerine ne kadar yoğun yazmışsın yesari :) tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  14. madem öleee bende teşekkür ediyorum boşş bir şekilde...yani ciddi ciddi teşekkür etmek isterdim ama neyeee, anlamsız olurdu gibi geliyorr:))

    YanıtlaSil
  15. evet yazıda bir mesaj kaygın yok belki ama kenara koyduğun kuşbakışı tencere fotosu gösteriyor ki açlık senin için çok büyük bir kaygı olmuş anlaşılan. ayrıca bir rejim ve diyet kaygının da olduğunu sezinliyorum tencerenin içindeki tek bir bezelye tanesinden ötürü. eğer seni hipnoz edip bu sorununu çözmemi istiyorsan ne yapman gerektiğini biliyorsun. hadi diklen bana uğraş benimle :)

    YanıtlaSil
  16. cumaya gittim gelicem canım beeen...tencere yuvarlanmış kapağını bulmuşta...onu kutlamaya gittim hattaa:)))

    YanıtlaSil
  17. cuma deme bana. robinson cruise olma hayallerim üç gün sonra resmen ve ebediyyen kaybolucak zaten uğraşma benimle. valla bi hipnoz ederim seni, madame tussauds müzesine bağışlarlar seni.

    YanıtlaSil
  18. eee ben ilk paragraftan sonra okumadım..
    okusamıydım yaa..
    e herkes okumuuuş..
    ama okuma diyooo...
    amaaan ne halin varsa gör yaaa...
    okuyom işte...

    YanıtlaSil
  19. sakıın okuduktan sonra yorum yapmaaa sakııın:))))

    YanıtlaSil
  20. bumudur yani...
    ama yoook, hata bende.. hatun uyarmış okuma diye
    sen neden okuyon o zaman..
    hayır madem okudun neden yorum yazıyon..
    hadi yorum yazdın neden uzatıyon..

    tekrarlıyorum..

    seeen hakkkatteeen normal de-ğil-siiin...

    YanıtlaSil
  21. yaa söyleme şunu yaaa...söylemeeee...40 sınırı dolacak, ondan korkuyorummm...

    YanıtlaSil
  22. "Bu yazıdan ne bekliyorsun bilmiyorum ama umduğum burada değil."

    "umduğun" olacaktı...

    Bak boşuna okumamışız sonuna kadar. :-)

    YanıtlaSil
  23. o kadar kontrol ett ettt...ama yani hatalara odaklı yaşıyorsun ya casaubon...çok ayıpp bu yaptığınnn:)) böle hayat geçmez söyliim:D

    YanıtlaSil
  24. çok seviyorum seni 10 numarasın :D bu kadar saçma bi yazıyı bana okuttun yaa süpersinnn :)))

    YanıtlaSil
  25. hee bi de anlam falan çıkarmaya çalışmadım xD

    YanıtlaSil
  26. yani sen bu yazıyı okudun ve beni "çok seviyorsun" hayalmeyal...ben birşeyi yanlış yapıyorum ama neyi...anlıcam ama du bakalım...:))
    daha ne anlam çıkaracaksın anlamadım zaten...bunu nerden çıkarttın onu anlamaya çalışıyorum..

    (teşekkürler ;))

    YanıtlaSil
  27. ne demek...

    bir okuyucu olarak görevimiz...

    YanıtlaSil
  28. ikizler kadınına hastayım (:

    YanıtlaSil
  29. teşekkür ederim bende hastayım...çok hastayııım çook:D

    YanıtlaSil
  30. ya geç gülen en geç anlayanmış, benim ki o misal..ben bu yazıyı hiç görmemişim sanki hiç yoğmuş bu yazı ve ben bu gün görmüşüm:)yazıyı tabiki okudum da yorumlarda kopmuşum ,Yesari hadi sen laf ebesisinde bu senin yorumcularınıda kendin gibi nerden buldun anlamış değilim...virüs gibi bişey insan nette kaldıktan bir süre sonra laf ebesi kıvamına geliyor ...yorumlara çok güldüm,sen yazmaya diğer laf ebeleride yorum yazmaya devam etsinler inş :P yolunuz açık ola..

    YanıtlaSil
  31. :))))) ben de sayende okudum yorumları tekrar...ve sabah sabah çok güldüm...yorum yapıp beni bu kuytu köşeye çektiğin için teşekkür ederi debepeeeeeeee...

    ben ayna gibiyim...ne varsa onlarda var:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!