30 Ağustos 2009 Pazar

Anket sonuçlarına göreee..



Yaaa madeemm beğenmiyorsunuzz şu yazı karakterini neden söylemiyorsunuz a sevgili okuyucu. Neden ben bunu FF köşelerinde, bi feed’e yapılan yorumla öğreniyorum. (tamam , “sen” söylemiştin...hiç gerek yok havaya girmeye)Bi söyleyin içinizdekini. Tamam böle çemkirmemden korktuğunuz için söylememiş olabilirsiniz. Haklı bile olabilirsiniz bu konuda. Gerçi bu yazı biraz sinirli başlamış olabilir ama geçtii, valla bakk. Değiştirdim yazı karakterini zaten, ama tabi bi de şey var. Ayy heralde 50 tane filan denedim. O olmadı, bu olmadı. Sonunda adını bile bilmediğim bu karakterde karar kıldım. Ennn sade, enn düz, ennnn ennnn basitt. Umarım artık sorun yoktur. Geçenlerde “dikkatsiz” yorumlardan birinde header resmini eleştirdi. Onu değiştirmem, benim gibi kararsız birine onu değiştirtemezsiniz . kaldı ki, ben özgür irademle seçebilirim o resmi. (aynı yazı karakterinde olduğu gibi!!!) /kesin yakında ona da takarım/ ^^bi sus be iç sesss bi suss^^
Neyse, varsa beğenmediğiniz birşeyler ya şimdi söyleyin ya da psikopata bağlatmayın beni tek tek söyleyipp...:))

Neyse, beğenmediğiniz başka şeyler varsa korkmayın, söyleyin bu yazının altında. Valla bişiy yapmıcam, kızmıcam , söz yani. Korkmayın canııım, aamaann yemiceem ya. Valla bak söyleyebilirsin. Eleştiriye açık biri olmak gerekir. Yani ben öle değilim ama öle olmak gerekir. Tekamül gerçekleştireceksek şart bu. Dinliyorummmm.

Bi de , yazı karakterini beğenmediğini söyleyen 22 kişiye teşekkür ederim.

Ama “ne farkeder,her türlü okurum” diyen o 7 kişi var ya o 7 kişiii...Alnından ve o şıkkı tıklayan parmaklarından öperim tek tek. Bitanesiniz ve aranızdan sadece bir kişiyi öğrenebildim.

“Bence güzel , değiştirme” diyenlere de sevgiler, saygılar. Siz çok azcıcıkk kaldınız, diğerleri ezici bir çoğunluktu, ne yapalım.

Birde “senin gibi işte comic sans, idare eder” diyenlerr var tabi.Ah siz yok musunuz sizzzz, o bir tuzaktıı. Allah sizi davul etmesin emiii. Komik miyim ben beee, aaaa...Gayet ciddi meseleler üzerinde yazıyoruz şurdaa. Alın ciddi yazı karakterinizi tepe tepe kullanın şimdi. Komikmişimmmm de sans mişim dee...

Hıh...

P.S; ankete katılan herkese çok teşekkür ederim...benim için önemliydi..;)

31 yorum:

  1. Muhteşem olmuş, göz yormuyor insan kaçırmıyor. Arşivi kurcalamaya başlayabilirim artık :)

    YanıtlaSil
  2. ohh...çok içim rahatladı:))

    arşiv mi...kurcalamak mı:S:S

    e pekii...

    YanıtlaSil
  3. ben ki sevdiğim blog siyah zemin üstüne bembeyaz yazısı olsun ve gözümü zonklatsın nolur ki, ben kopyalar yazıyı, açar bi not defteri orda okurum, ne ki yani :) süperim demi :)

    YanıtlaSil
  4. hehehe...stickman...beyaz zemin üzerine beyaz renk olsun..sadece zekiler okusun diye bi teklif bile geldii...

    süper basit bi kelime senin yanında:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş böle.. klasizm kadar klas bişey var mı yea.. ayrıca ben demiştim dememek için kendimi ancak bu kadar tutabildim.. bi diyim de tahatlıyım..

    ben demişim sana..

    YanıtlaSil
  6. neyseki sen yormadan ben yazıda belirtmiştim...böylece sana cevap vermek zorunda kalmıyorum...

    YanıtlaSil
  7. öle yazını bi köşesinde yarım ağızla yazılan bi cümleyle olmaz hamfendi o iş.. çıkarsın aslanlar gibi "fevkalade olağan fontumu değiştirmemi söylemişti ama ben onu dinlemedim.. ah ben ne büyük hata ettim.. ah ben bu kafamı hani taşlara vuram.. vah ben niğdem.." dersin.. anlaşırız..

    YanıtlaSil
  8. ne diceem bee nee...yok öle dicekmişim de yok böle dicek mişim...

    beni kimse yönlendiremez...demişsen ne olmuş hem..yani çıkıp aleme "ben değiştirmesini söylemiştim , ama o dinlemedi" demek birazda "beni takmadı, umrunda bile olmadı" demek değil mi???

    ben birazda seni düşündüğünden, rencide olmana gönlüm rııza göstermediğinden söylememiştim...ama sen buralara getirdin olayı...

    YanıtlaSil
  9. güzel bi noktadan yaklaşmışsın.. diyebilirdim ancak sonradan sözüme gelip karakter değiştirmeye karar vermemiş olsaydın.. böle bişey olmadığına göre mevcut durumda haklı çıkan biri olaraktan hiiiç mi hiç rencide olmam.. o senin aymazlığınmış der geçerim karşıya.. cicim..

    YanıtlaSil
  10. asıl iyi noktadan yakalayan sensin ama sıkı tut birazdan elinden kaçacak gibi...böle hafif tutuyorsun sanki..

    koskoca 38 kişiyi(oy kullanan) hiçe saymış olman ve bu değişikliği üzerine alınmış olman seni bence iyimserlikte biyerlerde rokor sıralamasına sokar muhakkakk..eminim buna...

    YanıtlaSil
  11. o değil de.. ben eski haline baya bi alışmışım.. böle pek olmadı gibi.. sen yine değiştirsene.. komik sans olsun yine.. ehi..

    YanıtlaSil
  12. bi karar verince haber et..tam tersini yapiim...

    YanıtlaSil
  13. yazının şekli şemali çok önemli değil aslında ama okurken gözlerim yorulmasın isterim.. bu bana yeter.. yorulmadım okurken şimdi.

    YanıtlaSil
  14. o halde daha sık bekleriz efendim:)

    YanıtlaSil
  15. o 7 kişiden biri de bendim :)
    Her durumda okurum bu blogu ben.


    Ebru

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Ebru...ben de emin ol okurdun senin blogunu:))

    YanıtlaSil
  17. Şık olmuş. Arada değişiklik iyi gelir derler bu insanoğlu için


    imza : Kul Ahmet

    YanıtlaSil
  18. Kul ahmet; sen eskisini biliyor muydun:))

    YanıtlaSil
  19. Valla ben yazı karakterinin değiştiğini bile farketmedim. Bu iyi mi kötü mü, yoksa farkı anlayamamanın öküzlüğü mü bilmem artık :)

    YanıtlaSil
  20. seni blogları readerdan okumana veriyorum Emre...

    sus sakın cevap verme...bu ilgisizliğini başka birşey açıklayamazzz...

    YanıtlaSil
  21. 7 kişinin arasında değilim. kahir ve sıradan ekseriyet içindeyim. hatır için çiğ tavuk yenmeli mi? böyle çok daha güzel olmuş. yazıların çok daha rahat ve iyi okunuyor.

    YanıtlaSil
  22. eyvallah ibraam ağabey..rahat ve iyi okunuyor diyorsan öledir...

    YanıtlaSil
  23. Valla nasil olursa olsun ben okurum (okurdum):))
    Siyah üzerine beyaz ve ya baska renk olmasinda, ne olursa olsun, onlari okumakta cok zorlaniyorum:)) Birazcik miyopumda :))

    YanıtlaSil
  24. Öncelikle Merhaba..
    .. Öylesine gezinirken dikkatimi çeken bloglar içinde, okuyuverdim son yazınızı...
    Şaşırdım da, size gelmiş olduğunu anladığım, yazı karakteri eleştirisine...
    Bir başka bakış olsun diye de, yazayım istedim. 29 yıldır; yani, üniversite hocalığımın bugüne dek olan 29 yıllık süresinde, sınav sorularımı yazarken,doğallıkla hep Comic Sans kullanmadım. İlk yıllarımda, henüz ne pc'ler keşfedilmişti; ne de daha sonra, 86'da, ilk Microsoft words yazılımında, kullanıcıya, bunca yazı karakteri seçeneği sunulmuştu. Ne var ki, 80 sonlarından beri,özellikle tüm sınavlarımı yazarken, özellikle, hep Comic Sans kullandım!...Kullanmaktayım. Yalnız yazı karakteri de değil tabii; ama, davranışlarım; sınav sırası, ciddi üniversitelerde hele, asla beklenmeyen şeker-gofret sepeti dolaştırmalarım; sınav başlamadan, kürsüye bi dans eden-konuşan vs. komik küçük oyuncak koyuşlarım; sorularımın arasına 3-5 gülünesi ve ince espri yerleştirişlerim bir bütün olarak bana binlerce olumlu geribildirim getirdi!...
    .. Sınav pek çok öğrenci için başlıbaşına bir gerilim kaynağıdır ya zaten, hem bunu azaltabilme kaygısıyla yaptım-yapıyorum bunları; hem de, bunca keskin köşeli-kurallı dünyalarımıza, anlık, ve olabildiğince, yumuşak, ve normdışı bir esneklik koyabilme amacını güdüyorum rol modelliğimde.
    ... Öyle ya, bi düşünün gençler; örneğin Deniz Tayyip'e; Tayyip Abdullah'a; ya da Merkez Bankası başkanı Hazine'ye; ya da benim rektörüm YÖK başkanına, hayatta hiç comicsans falan karakteriyle bi yazı gönderebilir mi?!!... Bana şimdi "Onlar zaten yazışmıyo bile..."; ya da, "Bırak onları, biz bile, keyfekeder, birazcık paylaşım-arınım-içboşaltım derdiyle yazdığımız bloglarımızda tepki alıyoruz, sen ne diyorsun??!!" ya da, "Ayy kadın, 30 yıldır didaktik böcek olmaktan hiç mi bıkmadın sennn!" vs. vs. diyebilirsiniz tabii... ve daha nice şey. Olsun. Ben yine de bunları yazmak istedim.
    Sevgiyle tabii...

    YanıtlaSil
  25. aycane, bence siz bir blog açmalısınız. lütfen yapınız bunu.

    YanıtlaSil
  26. Biliyordum elbette uzun zamandır sizi takip halindeyim


    İmza : Kul Ahmet

    YanıtlaSil
  27. belgin; teşekkür ederim...Bende sevmiyorum o siyah üzerinde beyaz yazı...çok büyük konuşmayalım ama onu biraz zor yaparım:))

    YanıtlaSil
  28. bumudur yani?
    bu mu seni anlatan yazı stili?

    tek kelimeyle; iğrenççç... :P

    YanıtlaSil
  29. serbest atış yapıyorum,ne stilde olursa olsun gülümsetiyorsun beni:)

    YanıtlaSil
  30. LA78'ers; ikimizde biliyoruz ki bıraktırılmış olduğum comics sans tarafından hemen kapılacak..tepe tepe kullan....hıhhh

    YanıtlaSil
  31. teşekkürler adsız...ama çok ayıp yaniii..böle adsız adsız...ben öle mi yapıyorumm..en azından bi nick name kullanıyorum yazarken...hiç yalıştıramadım...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!