18 Ağustos 2009 Salı

ben şizofren değiliz...

Mimleyen Eliza olmasaydı ben bu mim yazısından çok güzel sıyrılırdım. ama noolduu yorum kardeşliği dedi. gönlümdeki torpilini kullandı. onu kıracağımza kafamı kıracağımı biliyor.İnsan kendi kendisiyle röportaj yapar mı yahuu:S

1. Hangi şehirde yaşıyorsun?
-Şehr-i Ankara

2. Mesleğin?
-Böle bişiyler tasarlıyorum,bişiler bişiler. Bazı müşterilere onu beğendiriyorum. Sonra onu ürettiriyorum sonra onu bir daha görmüyorum. Bazılarını hiç görmüyorum o kadar yani.

3-Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
- E baktım ben pek sıkılıyorum internet denilen yerden. Google “hesabım” bölümünde “blog” diye bişi var. "Ne bu lan" diye başladım inanmazsın okuyucu. Henüz tek bir blog okumadan ölee daaan diye yani. Ama tabi ilk yazımı yazmadan önce bi deneme süreci oldu. Öle çakma bi blog alemde dolanıyor. Sen göremiyorsun. Sonuç olarak benim başıma ne geldiyse sadece!!! “meraktan” geldi…

4. Ne kadar süredir blog yazıyosun?
- 1 Ocak 2009

5. Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
-Ben neden ziyarEt edeyim yaa. Benim o beniiim. Alooo...

6. Pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
-üçüncü. (şaşırdın di mi okuyucuuu:)

7. Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey yada gittiğin bir yer oldu mu?
-Ben takip etmem edilirim!!! (düşündüm düşündüm bulamadım.ama izlediğim fimler oldu, bi de sepete eklediğim kitaplar;))

8. Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
- Mutlu mu :S. Kuzum sen bu soruları hazırlarken ne içtin. Aynısından istiyorum.

9. Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (Blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs)
-Valla bu sorular direkt “kaşınma”soruları. Ben bi bulursam bu mimi hazırlayan kişiyi.Soruyu sormuş, sonra parantez içinde cevapları yazmış. Şimdi bu sanırım Türkiye'deki politika anlayışının özeti oldu. Halkın vermesini istediği cevapları, soruna ve soruya sıkıştırmak gibi bi özelliği vardır devletimizin de. Çok politik bir soru olmuş, cevaplandırmıyorum…hıh..

10. Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?
-güzeeeel bakıyoooruum güzeeel. FF gibi yapıcam. Meşhur edicem blogumu. Sonra satıcaaam onu. Orasına burasına reklam yapıştırarak görüntü kirliliği oluşturamam. Benim bi duruşum var. Ama tabii meblağ da önemli. Neyse tekliflere açığız.

11. Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?
-“Hadi ordaaan” derim. Ne buluşucam. İstemeeem aman kalsın. Hırlı mı hırsız mı, manyak mı sapık mı belli değil. Burada yazılanlara kanmıyorum artık. Yok öleee.

12. Bu soruları kimler cevaplasın?
- haaa kendi kendimi yaktııım, bide başkalarını mı yakıcaaam. Valla şöle yapıyorum. Bu sefer iletişimin bokunu çıkartıyorum, telepatik olarak bir kişiyi mimliyorum buradan. Merak ediyorum duyacak mı. Deneme 1 deneme 1. Duyarsa zaaten sizi tanımıyorum ona göre. Çok para kazanıcam bu işten çoook.

“seni mimledim”
...

39 yorum:

  1. hırlımı?
    ewet, sinirlenince hırrrrlarım...

    hırsız mı?
    ewet, çok pis gitar çalarım...

    manyak mı?
    ewet, tam bir alışveriş manyağıyım...

    sapık mı?
    ewet, çok pis bakarım hatunlara...

    daha da sana yorum yok... hıh...

    YanıtlaSil
  2. bu yorumla idare ederim...bir ay götürür...zeka küpü senii:)

    YanıtlaSil
  3. Yesari kendisi hakkındaki gerçekleri açıklıyor, az sonra.......

    YanıtlaSil
  4. tawsan; "sen derken?(=" derken??

    :))

    YanıtlaSil
  5. bu sacma mim nasil eglenceli hale getirilir konulu yazinin sonuna geldiniz. bir sonraki yazida gorusmek dilegiyle. :)

    YanıtlaSil
  6. bizim hakkımızdaki gerçekler sevgili Ata...ben ve kendim..:P

    YanıtlaSil
  7. yani hangi sen (= ["sen derken?(=" derken??]derken??
    yoksa ben mi? ((=

    YanıtlaSil
  8. fakeangel; ayneeen öle...cidden saçma ama yaa...şimdi döner dolaşır bulur beni...başıma gelir her seferinde...çemkirir bana "sen nasıl benim hazırladığım mim"e saçma dersin...öleysee kendin hazırla da görelim"...

    bak bekliyorum...kesin olacak!!!

    YanıtlaSil
  9. Delü laz :) Yavrum bende cevapladım 3'ü birarada oldu hehe :)

    YanıtlaSil
  10. tawşan yahnisi nasıl olur ki???

    hmmm...

    YanıtlaSil
  11. dur bakiim garip kızzz:))

    YanıtlaSil
  12. "tawşan yahnisi nasıl olur ki???"
    ama bu belaltı vurmak direk ya :(

    YanıtlaSil
  13. şu anda telepatik yollardan mimlendiğimi hissediyorum.. tab canım.. kesin benim o.. başka kim olabilirdi ki..

    YanıtlaSil
  14. hhhahahaaha bu glme son yorumunuydı...
    ben bi ara şöyle bir dedikodu duymuştum yesari mimlenmekten nefret edermiş....mecbur kalırsa da saçını başını yolarak cevaplarmış soruları:P

    YanıtlaSil
  15. e ama bu kadar çabuk sahibimi bulmaz ki mesaj...biraz merak etse insanlar.."kim acaba kim o", "yesarinin telepatik ileşim yeteneği var mı, yoksa hurafe mi bunlarrr"..."flash flas flass" filan diye duyurular yapılsa...

    oynamıyorum ben yaaaa...

    :((

    YanıtlaSil
  16. D.B.P; saç baş yolmam, yoldururum gerekirse..ama sen cevaplardan anlamışsın zaten olanı biteni...

    YanıtlaSil
  17. Yazinin baslangiciyla Eliza'nin gonul telini titreten Yesu; e hani bulusucaktik cok komik/cok muhim/cok derin/cok salak bi suru muhabbet yapacaktik cem-i cumle?

    YanıtlaSil
  18. Elizaaaaammm....dur toplanıcazz...LA'de amsterdam diyor..galiba en uygunu o olacak..onu salarız sokağa...WW,sen ve ben vururuz muhabbetin dibine...

    olmadı buluruz biz altında her daim çene çalacak bi post;)

    YanıtlaSil
  19. o ben miyim yoksa ? :D

    YanıtlaSil
  20. pandora; sen bi yaz bakalı mim yazısını...sen miymişsin bakarı:))

    YanıtlaSil
  21. benim di mi benim itiraf et :D

    YanıtlaSil
  22. madem atis serbest serbestligi kullaniyorum ve diyorum ki: bu yazi insani paranoyak yapar.Super bi son vurus 'seni mimledim' ben miyim nen o, yok ya ben degilim, ya bensem ,ne alaka lan senle, yok la ya varsa, hatun telepati empati neyin bir seyler diyor ya yok la oyle sey mi olur, benim la o ,nen ne alakasi var olum bas git, olsun lan ya ben... ozel guc vufff(ses efekti) falan ,yok yok kimse ciksin delirtmesin adami en iyisi.
    dipnot:paranoya yunancadan gelirmis dupeduz deliymisten gelirmis acayipmis yanlis yerde kullandiysam dogru sekilde bir cumle icinde kurarak gosteriniz lutfen...
    saygilar

    YanıtlaSil
  23. ama bi dakak yaa burda blog adı (...) üçnokta olan benim!!!höyt!!! :D

    YanıtlaSil
  24. sevgili pandora ve faingel; sizi hayak kırıklığına uğratmak istemem ... ama yorumları daha dikkatli okumalısınız

    YanıtlaSil
  25. yok zaten mimi ustume almadim ben:)hayal kirik mirik hic bisiycik yok...klasik turk zihniyetini hayata gecirip kalabalik olsun diye sey etmistim sadece :)(o ne nen bisi mi var burda)

    YanıtlaSil
  26. :)))

    peki, sorun yok o halde...sizin gibi gençlere ihtiyacı var bu blogunnnn...kalabalık içinde herzaman farkedilirsiniz efendim:))

    YanıtlaSil
  27. icimi bi sorumluluk duygusu kapladi bakin simdi ama -ihtiyac,var,genc- :)
    dukkani birak abla bize,biz burdayiz :P

    YanıtlaSil
  28. çok kırıldım mimi cvpladım o kdr silicem şimdi.
    sildim.

    YanıtlaSil
  29. aaaa sildin sanırım...yok cidden blogundaaa:P:p

    YanıtlaSil
  30. Ya yazıyı geçtim yorumları okuyup gidiyorum bazen varmı böyle bir şey ya. :)))

    readerden yazı. yorumlar için blog. :))

    Allah beni ıslah edecek bir gün.

    YanıtlaSil
  31. :))) yerim seni benn...ıslah etmesin seni kimse...biz seni böleee sevdik...deli gibi akrepsin sen:))

    YanıtlaSil
  32. :S ne...hakkı süha sen ne dedin ne dediin:))

    YanıtlaSil
  33. Yasak kelime :)))

    pınar reklamında ki beyn gibi

    "ben duydum, ben duydum mim dedi"

    YanıtlaSil
  34. :))) bence ne dediğini bilmiyor...zaten yanlış yere yazdığını farketmiştir o daha sonra...yorum yazdığının bile farkında değildir..."aaaa mim yazısı" diye aklından geçirirken ölesine aklındaki kelimeyi yazıvermiştir...:))

    üzerine gitmeyelim Efsa:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!