10 Ağustos 2009 Pazartesi

bir mim gördüm sanki!!!


Bu mimi gördüm ve “şimdi sıçtım” dedim.D.B.P mimlemiş üstelik. Vazgeçemem dediğiniz şeyler diye sormuş. Yahu ailem dışında vazgeçemediğim ne var diye düşünüyorum ama bi çıkar yol bulamıyorum. Biraz zoraki maddeler olabilir o açıdan bakıldığında yazının tadı tuzu olmayabilir. İkizler burcu doğmayı ben istemedim. Hiçbirşeye öle körü körüne bağlanmam. Daha iyi bir alternatifini gördüm mü olay mahalininden kaçabilirim. (yani pek iyi şeyler söylemiyorum şuan kendimle ilgili farkındaysanız. Ama bilin ki dilimizdeki ile içimizdeki pek birbirini tutmaz;))

• Ailem dışında ailem gibi gördüğüm bir elin parmak sayısıyla sınırlı özel insanlar. Onlardan vazgeçmem ama şimdi sıfırların sayısı da önemli bu kararım değişip değişmemesin. Bakarız icabında.

• Siyah t-shirt ve beyaz gömlek, bi de converse…ama tabii şimdi şu da var…sen bana verirsin 1000 milyonu sonra gör bakalım giyiyor muyum ben converse filan…valla giymem…hatta ayakkabı giymem, halı serdiririm yürüdüğüm yollara..öle ev terliğiyle bile gezerim…zevk benim değil mi..hıh

• Mısır ekmeği ve yoğurt…istediğin kadar bin milyon ver…vazgeçmemmm…

• İnternetten istesem de vazgeçemem…aslaaa aslaaa vazgeçemem senden aslaaa..ama ne bilim…ne olur mesela…belli bi süre uzak kalabilirim..mesele 5 saniye olabilir…olur neden olmasın…(taam biliyorum ben bir bağımlıyım…yazmıştım şurada zaten…

• Belli başlı kişilik özelliklerim var işte…beni mükemmel yapan, eşsiz kılan...diğer insanların bana hayran hayran bakmasını sağlayan…burada onlardan bahsedip kendimi övmek istemiyorum şimdi…onlardan vazgeçmem işte…

• Ülkemden vazgeçemem yaa…neymiş öle mercan adaları, tarihi şehirlermiş, parismiş, milanoymuş, metropolitan nivyorkmuş…istemeeem…altın kafese konulan kuş misali “eve gidelim eve gidelim” derim ben…

• Ankara’dan vazgeçmeeem…deeermişiim..(yersenizzzz)

• “canım sıkıldııı” cümlesini kurmaktan vazgeçemeyeceğim sanırım…illet bişi…yapıştı dilimeee…

• Yazmaktan vazgeçmem…bak bu doğruuu…valla..elim kolum sağlam olduğu sürece devam..kurtuluşunuz yok…(hadi yine iyisinizzz)

• İnsanlar ne yazmışlar acaba bu mim yazısında… merak ettim şimdi..vazgeçilemeyecek ne var şu iki günlük hayatta…ben böle uydurdum sırf madde dolsun diye ama…sanırım hepsinden, ailenden bile zamanı geldiğinde vazgeçeceğimizi, vazgeçmek zorunda kalacağımız hatırlamak istemiyoruz…unutun siz yazdığım her şeyi…öle de bi vazgeçeceğiz ki her şeyden…hani kaba bi tabir vardır da ben söylemim…hanımefendiliğimi muhafaza edim…

*böle de ciddi bitirir sosyal mesajımı da veririm işte..heyttt beeee…

geldik mimlenecek zat-muhteremlere...benden nefret ediyorlar zamanla mimlediğim insanlar...o yüzden izleyicilerin arasından seçtim...profil resmini beğendiklerimden:)) bölede şekilciyim işteee...

hypo , burcu, ilker Ralph Akça, cropse bride, merve ince

5 yorum:

  1. Waooowww nasıl bir kişilik benzeşmesidir bu sırf aynı burç olmaktan mı kaynaklanıyordur dersiniz ? :)
    Güzel bir yazı valla ne diim aynı ben :)

    YanıtlaSil
  2. tşk ederiz sizin gibi biri mime cevap verdiya artık ölsekde gam yemeyiz:) mtevazilikten de vazegeçemezsin gibime geliyo:P seni yazılarından biraz tanıyorsam :))

    YanıtlaSil
  3. aman efendiim..ne demek sizin gibi biri..ben de insanımmm...fındık fıstık atmayınız lütfen kafesimden içeriii..

    YanıtlaSil
  4. İkidir yorum yazmaya çalışıyorum, sayfa hata veriyor. Kader kısmet diyelim.

    YanıtlaSil
  5. eyvah yine hata vermye başladıysa yandıkkk:S

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!