1 Ağustos 2009 Cumartesi

divan-ı hümayun-2-

Devam ediyor…(e söylemiştim devam edecek diye ama)

Eski yazılara dönmek beni ara ara gülme krizine soktu. Moneranın ilk yorumunu buldum ve bu adamı neden sevdiğimi hatırladım. Burç yazılarında bir yorum patlaması var özelliklede. Monerada yengeç burcuna "şizofren" diyerek, atıp tuttuğum yazımı şöle yorumlamış…

Monera dedi ki...

- Hahaha, yesari dostum ne yaptın yahu? Şizofrenik falan dedin bir de.
- Doğru dedi bence.
- Diyorsun? Yanıldı bence.
- Evet diyoruz. Biz şizofrenikiz.
- Siz şizofrenik olabilirsiniz, ama ben değilim.
- Duydun mu bize şizofrenik dedi.
- Evet resmen hakaret etti. Şizofreniyi geçeli çok oldu bizim. :)

[Görüldüğü gibi bu post gerçeği ama sadece gerçeği yansıtmamaktadır. Yengeçler şizofreniyi kahvaltıda çayın yanında yerler. :)]

Akrep kadınlarım da bu yazıdan sınra Zeugmaya ek olarak…üfürükten prenses,
delinin biri(bu kıza dikkat ediin),
efsa (ahhh o efsa kii, o "hatun blogger" diye birşey varsa onun tanımı işte,yavruum benimmm beeee:)))
mehbup, nil, (ayyy yaz yaz bitmiyoooo,şaka gibi) elly,
anam akrep erkeği LA78’ers,(noluuuyooo naaan, ne bu beee) ve
son olarak birgaripwomen eklenmiş…onlar yormaya devam ediyorlar hala benim...demek ki neymiş...akrep dediğin sevdi mi tam seviyormuş...Allah akreplerden hiçbiriyle düşman etmesin beni...(herkes bi içten amin desin bakiim)

LA78'ers demişken, oda nisan ayında ilk yorumuyla teşrif etmiş blogumaa.geliş o gelişşşş, adamın yorumları benim yazılardan daha çok reyting alıyor yaa. Benim yazılarımı değil onun yorumlarını takip eden izleyicilerimi biliyorum.şaka değil valla baak. Bi de didiş didiş nereye kadar. Vakti zamanında hayalbemolün, winstonun yazılarının altını da kirletmişliğimiz vardır haylaz çocuklar gibi. Ama Allah onu başımızdan eksik etmesin. Çok ekmeğini yiyoruz çook. Hakkını nasıl öderim bilinmez vallaaa.(şımaarmaaa şımaaarmaaaaa)

Bak seeen baaak, neler görüyoruuum, HaYaL MeYaL’in ilk yorumuna bakın siiz. Şimdilerde beni sevdiğini iddaaa eden, 10 numarasın sen diyen, beni şımartan bu dilber o zaman ilk yorumunda ne demiş bakın heleee…

HaYaL MeYaL dedi ki...

"ayyh nefret ederim ikizler burcundan, Eski sevgilim de ikizlerdi, ruh çözümlemeleriyle uğraşmaktan; psikolog oldum mubarek :D Şimdi ilk önce burç soruyorum, ikizlerse bana uzak Allah a yakın olsun diorm :D Dikkatli olmak lazım ((="

neyse ikizler burcu bi yorumcum olarak “kırmızılı” girmiş o sırada devreye baaariii…pervane ve muhaber de ikizlermiş…muhaber bağırıyor zaten ikizler burcu erkeği olduğunu…herkes fikrini söylemiş burçlarla ilgili..en ilgilenmiyorum diyenin bile söyleyecek bir şeyi vardır bu konuda…görmüş oldukkk…

anammmm ne buldum…salihande bana yorum yapmışşş…hahahahahahahahaaaaa…şimdi bu şaşkınlığımı salihandeyi bilenler ve FFciler anlayacaklardır…cidden laboratuar konusu olur bu blog…bilmeyenler için linki yukarda verdim...çok eğleneceksiniz sabrınız ölçüsünde…bence farklı blog kategorisinde 1 numara…halka maloldu bi site…üzerinde bu kadar konuşulan bir blog görmedim ben ya..eğlenceli…

ooooo, siminya hanımlarda gelmişler, çıstak çıstakkk…müstesna işlerlerin uzmanı "eva" hanımlarda gelmiş…lay lay loom…

Şöle birşey olmuşş, ciddi yemişiz "mavi yeşik kukuletalı cüce" ile birbirimizi bir iki yazının altında…ne gıcık adamdı o yaa…neyse ki takip etmiyor benim yazıları…böle rahat rahat söylenebilirim arkasındaaan…hıhhh…(sadece ismi bile kavga sebebi….pesss yaa…bu doktor olacak yarın bigün, canlar ona emanet öle miiiiii…hayyyy yarabbiiimm)

capon balığım dominatrix…aşık oldu blog fora…kapattı gitti blogu valla…beklemedeyiz bakalım…aşk meşk işlerinden fırsat bulup bloguna ve yorumlarına devam edebilecek mi…

bir esaslı hatun yorumcum da Eliza'dır …Eliza bizim Winston,LA ve Yesari yorum kardeşliğine sonradan katılan nadide yorum pıtırcığımız…kendisi yarışmaya Amsterdamdan katılıyor…bi gün sürpriz yapıp çalıcaz kapısını o olacak…bekleeee bizi Elizaaaaa:)

şimdilik bu kadar...iddaa ediyorum bu yazı devam edecek...bekleyin beni anacım..

8 yorum:

  1. iğnesi olan var mı?
    balon gibi tavanda asılı kaldım da...
    evde de kimse yok bu dötü indirecek...

    YanıtlaSil
  2. iğne miii... çok iyimser gördüm seni...çuvaldııızz çuvaldııızzz:))

    YanıtlaSil
  3. Ay cok ozlemisim hepiciginizi! Yorum pitircigi Elizadan sevgiler Yesariciim! Yakinda Bodrumdan Amsterdama donucek ve yorum kardesligimize intikal edecegim acilinden!

    YanıtlaSil
  4. anamm ben de elizam nerde diye merak ediyorduum...koşşş kızz koşşşş:))

    iyi tatillerr...süpeerrsinn...

    YanıtlaSil
  5. La78 ben indiririm seni. Ama bunu şu mis gibi kokan tarçınlı cevizli kurabiye ile yaparım. kendiliğinden inersin.

    Efenimmm. ben gülümseyip şımarıcımm. :))) içimdeki kız heyooo moyooo bişiyler diyo ama büyük olan iş yerindesin sus diyo.

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!