4 Ağustos 2009 Salı

divan-ı hümayun-3-


tamam tamam bitti işte, bu son yazı...kurtuluyorsunuz bu seriden...arada kimseyi kaçırmak istemedim ama...kesin birilerinden fırça yicekmişim gibi bi his var içimdee...:)

Dünyalı olamayacak türde yorumlarıyla abey var bu son yazının şerefine ilk önünüze atacağım yorumcu olarak...diğer adı “adi enişte”..o şimdi kuşadasında tatilde…yorumlarıyla kök söktüremiyor…ama bu rahatlık geçici biliyorum…insanın ekşi yazarı bir yorumcusu olması da zor bee…tüm laf ebeliğini ve kelime cambazlığını benim üzerimde deniyor…neyse şimdilerde tatile gitti bi rahatladım bi rahatladım…hatta bu yazıyı kim bilir ne zaman görür…nihahaha…bi örnek veriyorum anlayın siz durumumu…
şu yazıya yazmış bunuuu...

abey dedi ki...

bugün puzzle dediğimiz ve halk arasında yap-boz olarak bilinen oyuncağın parçaları da girinti ve çıkıntılardan oluşuyor. neden onları büyük resmi görmek için sabırla birleştirirken sorgulamıyoruz da, konu, kurallarını bizim koymadığımız bir başka oyuncağa gelince bu girintili çıkıntılı parçaların birleşmesi bu kadar önemli oluyor anlamıyorum. yahu diyorum işte bu kuralları biz koymadııık! de-ğiş-ti-re-meee-yiiiz! artık bunu tartışmayın yav yeter. boşuna diyorum ama. gözümüz uçkurda aklımız çukurdayken biz daha çoook üşürüz o yarattığımız kutuplarda, o buz gibi daracık ıssız kutuplarda. halbuki ekvator sıcak bakın gelin hadi hem geniş de herkese yer var burda. savaşmayalım efendim, sevişelim artık lütfen :)


hah yazılarımın vazgeçilmez adamı…MİM…bi bakın Allah aşkına ilk yoruma bakııın…

MiM dedi ki...

"Beğendim, sanırım takip edeceğim. Nerde o gavur icadı takip şeyleri. ha buldum"


Şimdi bu adam 23 yaşında ya, bunun bir de başının üzerinde bi 23 var…o kadar söylüyorum size…yaşına göre beni saşkınlığa uğratan nadir insanlardan…hani bi de erkekler geç olgunlaşır filan derler ya, bu adam ezber bozduruyor işte bu konuda…yorumlarıyla beni zorlamayı ,kızdırmayı filan da seviyor…napalım, başa gelen çekiliiirrr…

MİM ile beraber yorumlarını alt alta görmeye alıştığım nadir var…blogu yok ama biz onu FFden tanıyoruz…şimdilerde tatilde o yüzden ikisiyle aynı anda baş etmek zorunda kalmıyorum…dönüşü muhteşem olmayacak diye umuyoruz…

D.B.P var tabii. Bir insan takma ismiyle bu kadar uyumlu olabilir ancak. Ne diyebilirim ki. Yok yani, çok şey söyleyebilirim elbette, kim tutabilir ki beni. Ama tutan güçler var işte.

Daha önce Yesari ve erkekleri yazısında bahsettiğim Absalom , Olağanüstü Sıradan insan Fevki ve Sami Hazinses var. Onlar da şeref tribününden kombine sahibi zaten.

İbraaam; şimdi ibraam dediğim, bildiğiniz İbrahim Ortaç…hakkında bir şey yazmaya bile çekindiğim “adam”… hani o önde imam olsun, biz arkasında namazımızı eda edelim…o kadar yani….o dua etsin, o söylesin(biz bile bilemeyiz kendimiz için neyin iyi neyin kötü olduğunu) biz hep bir ağızdan “aaamiiiin” diyelim…ne güzel di mi:)
oda yeni yeni yorum yapmaya başladı benim yazılarıma…nedeni bilinmiyor araştırılıyor…tırsmıyor değilim hani…ama korkunun ecele faydası yok…o tam “üstadım”…

gerisi önemli değil..
, diskdünya, jilet…bu 3 kişinin yeri nedense winston’dan dolayı özel…onun sayesinde keşfettiğim 3 blogger…e dolayısıyla yorumlarının da yerleri özel…(diskdünya hala beni takip ediyorsa tabi,ona pizza mı ısmarlasam naaapsam bilemedim)

en dumanı üzerinde yorumculardan biri de Hamlet, ben de yeni takip etmeye başladım… bakalım bakalım…

nil, cecil (hemşerim), carameLia (çook şeker o) , nesli, Belgin, Pseudo.Pollyanna, pusarık,dolunay,seyr-ü sefer, meral....bi dost...ohh bee hatunlarım da az değil...ne bu hep erkek yorumcuuu...

ismini unutuğum yorumcular vardır muhakkak...herkesi eklemeye çalıştım ama zor oldu...beceremeyecektiysen hiç başlamasaydın diyen olabilir...haklıdırlar...daha iyisini kendileri yapsınlar....grrrr...ben de insan evladıyım..makina değilim nihayetinde...ne kızıyorsunuz...

20 yorum:

  1. sık yorum aanlardan bahsetmişsindir, kimsenin kızmaya hakkı yok bence 2 yorumla :P mim 23 yaşında mıymış ya? aaa :))

    YanıtlaSil
  2. göstermiyor di mi:))) 83 gibi duruyor:D

    YanıtlaSil
  3. Bende bendeee :)
    Ya bak şu ipraamdan bende dırsıyorum ha :) Saygıdeğer bir ipraaam kendisi, höthöt bi tavrı var :)

    YanıtlaSil
  4. yalnız değiliz inan bana..orda biryerlerde sessiz bir çoğunluk var ibraam'dan tırsan...biz cesaret gösterip itiraf ettik sadece;)

    YanıtlaSil
  5. ben ibraamdan tırsmıyom ki:) çok seviyom:)

    YanıtlaSil
  6. Ya bu nasıl site, yorumcular birbirine saldırıyo. @bido beğenemedin mi. Hıh :Pp
    Yaş takıntım yok anacım, hatta zaman iyceee geçsin istiyorum. Bi yandan da gençliğin gittiğine yanıyorum tabi. 17'lik hanım kızlarımızı görünce, ahhh benim zamanımda... (Muck muck muck :Pp) diye başlayan cümleler kurmaya başladığımı fark ettim.
    Hüzünlendim şimdi ya, ne yapayım? Kime çatayım? Nerelere gideyim?
    Ben sevdiğim insanı gıcık etmeye bayılırım, yok öyle...
    Sinsi sinsi izliyorum, bi de bana yazıcam seni diyorr. Yazmadı gitti kardeşim.
    nil, cecil'in yanında bide MiM koysaydın, yorulmasaydın :)) sabredemedim napiym.

    YanıtlaSil
  7. tabii bu sevgi nasıl bi sevgi biliyoruz bi dost...yalakaaa seniiii:)))hocanın hep bi yalakası olur zaten...pekiii...

    YanıtlaSil
  8. MİM; gece gece karabasanlar mı bastı ne oldu canım kardeşim...sane diyorum açma pencereyi öle sonuna kadar...

    siz yiyin birbirnizi "bi" kardeşimle...ama zaten yarım bi aklım var onu bana bırakınnn!!!

    YanıtlaSil
  9. Hehe belli belli senin uykun gelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Biz sevmiyozmu didik bidostum :) Saygı duyarım kendisine tırsmak bambaşka bşi :))

    YanıtlaSil
  11. ne yalakalığı beh! o benim biricik abim HIHH.

    ayrıca mim, beğendim he çoh beğendim :D

    YanıtlaSil
  12. biri "pusarık" mı dedi bakim :)))

    bi de böyle bir şey var yahu işe odaklanmışsam dünya yıkılsa duymam ama adım geçse "bana mı seslendiniz" diye dikerim kafayı...

    seni uzun zamandır okuyorum hatta ben çok fazla blog okuyorum esasında, "dur" diyen yok :P

    gel gör ki çok az yorum yazıyorum, hani az yazdığıma göre şöyle karizmatik üç beş cümle döktürebilsem ama o da yok... yani ben bu işin erbabı sayılmam ama bil ki üçyüz küsür blog okuyan birinin yorum yazdığı on kadar blogtan birisin ;)

    YanıtlaSil
  13. siz didişin durun...
    bakın pusarık ne güzel şeyler yazmış...di mi pusarııkkk:))
    300 küsür blog demişşşşşş on kadar blogdan birisin demişşşş...
    ama dinleyen kim...bunlar kadrimi kıymetimi bilmiyorlar pusarıkk...yalnız ben bu iki hatunu da severim...bigaripdost :))))

    YanıtlaSil
  14. Hey maşallah yahu pusarık tebrik ediyorum..Nasıl bir kapasiten var ? Eyvallah yesari bilmukabele ;)

    YanıtlaSil
  15. eh şimdi buraya yorum yazsam freddy geldi diye herkes kaçacak anlaşılan. niye benden tırsıyorsunuz ki kızlar. henüz sözlerimden hamile kalan olmadı. üstelik olsaydı çok güzel yazılar doğururdu. birlikte büyütürdük. güzel bir platform olurdu. bu arada sevgili yesari şu imam muhabbetine gelince benden cemaat zor oluyor yahu o da bayramdan bayrama...

    YanıtlaSil
  16. bir de anı: madem bu kadar çok sözüm geçmiş biraz işgal edeyim burayı izninizle. eski chat günlerimde hocaefendinin biri nete girmiş bir kız arkadaşa şöyle demişti: ayağınızın bastığı yere secde edeydim!... ben de ağzımı bozdum. adam şöyle kıvırdı. misafir olup evinize geleydim. 2 rekat namaz kılaydım ayak bastığınız yerlerde demek istedim kıza sen ne karışıyon dedi. hoca bile damardan giriyo:p

    YanıtlaSil
  17. bi dost:sen bi başkasın. alem bi yana sen bi yana:) varsın yağcı desinler. ben de kırkpınara çıkmıyom ya teneke teneke döküp iflas edesin.

    bigaripwomen: sen benden tırsmazsın. bak onu biliyom.

    yesari: söz seni daha çok okuyup, daha çok yazılcam sana. şey yazcam:p

    YanıtlaSil
  18. Bak sen ne kadarda eminsin :) Nerden biliyon ipraaam :)))

    YanıtlaSil
  19. yahuu ibraam...cemaati biz de oluyoruzz...önemli olan hoca olmak...chatçi hoca değil amaaa:))

    YanıtlaSil
  20. tamam. rotamı değiştiriyorum. korkun artık benden ey cemaat...:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!