29 Ağustos 2009 Cumartesi

eğitim şart...:)


http://www.birmilyonkalem.com/?p=17439

http://www.birmilyonkalem.com/?p=17543



Kırtasiye malzemeleri göndermek isteyen için adres:
33 OKUL 3003 ÖĞRENCİ İÇİN EL ELE KAMPANYASI
Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü / 10800
Balıkesir – Dursunbey
Tel: 0 266 662 10 36

Para yardımında bulunmak isteyenler için banka hesap no:
33 OKUL 3003 ÖĞRENCİ İÇİN EL ELE KAMPANYASI
T.C Ziraat Bankası -Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü – Eğitime Destek Hesabı – 52755380-5001

birmilyonkalem.com çok güzel bir kampanya başlatmış..Bunu duyurmak bize de nasip oldu...
Kampanya ile ilgili daha geniş bilgiyi resmin altındaki linklerden bulabilirsiniz...


Ben bu ülkede ki her türlü ama her türlü sorunun "eğitim" ile çözüleceğine inanan biriyim. Bence o bahsettiğimiz "ne olacak bu ülkenin hali" sendromunu da doğru bir eğitim sistemi ile çözebiliriz. Bu ülkede var olduğu konuşulan, var olduğuna inanılan!!! tüm sorunlara dikkatlice bakın. Hepsinin kökünde eğitim sorunu yatıyordur.

Ben kırtasiye malzemelerini önümüzdeki hafta kargoyla gönderiyorum.Sizde evde kullanmadığınız defter, kalem, cetvel, abaküs(hepimiz zeki olmak zorunda değiliz:)), işte kardeşinizin kullanmadığı araç gereçler olabilir. Yukarıdaki adrese yollayabilirsiniz. Kitap yollamak isterdim ama bendekiler uygun olmaz sanırım.

İşte böle, kendi bloglarınızda paylaşarakta yardımcı olabilirsiniz.

Sevgimle...

5 yorum:

  1. duyarli toplum duyarli bireylerden olusur.bunun icinde herkesin tasin altina elini atmasi gerekir.bu tur kampanyalarin bir coguna katldim. imkanlarim olcusunde bunada katilacagim. matbaa ci olmam munasebetiyle, promosyon kalem ve A4 dosya kagidi yollayabilirim.

    bu duyarli tutumun ve dusuncen icin tesekkurler yaseri.

    YanıtlaSil
  2. harikasın Aykan...teşlekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Azıcık da başka şehirler olsa fena olmayacak..

    YanıtlaSil
  4. YESARİ!

    Bu akşamı güzel kılan işte budur! Her şey güzel yüreğince olsun.Bu sayfada bu yazıyı görünce çok mutlu oldum.

    Balıkesir'in Dursunbey ilçesi "DOĞU İLLERİ" kapsamındadır. Deniz kıyısından içeride olduğudan, kimse burada gönüllü hizemete gitmemiş. Bu nedenle, ilçe zorunlu hizmet kapsamındadır. İlçeye ancak bu yolla öğretmen gönderilebilmiş! Bu kampanayda yer alan 3003 çocuk 33 köyden taşımalı sistemle okula getirilen çocuklardır.

    3500 kalem şu an itibariyle kampanyaya ulaştı.
    Bu sayfayı okuyan ve yardım etmek isteyenler lütfen bizim kırmızı kaleme, silgiye, kalemtraşa ama en çok deftere ihtiyacımız var!

    Birmilyonkalem.com blogcuların desteği ile Mersin'in Yeşilovacık Beldesi'nde 5000 kitaplık bir kütüphane kurmayı başardı. Şimdi hedef 3003 çocuğua ulaşabilmek. Bu coğrafyadaki her karış toprağın üreten, hisseden ve yardım eden insana ihtiyacı vardır. Bu nedenle bugün Dursunbey, yarın ..........................

    Çocuk gülümsemelerinde hayat bulmak umuduyla..

    Yardım eden herkese, fikirleriyle bizi yönlendirenlere selam olsun. İlgilenen dostlar birmilyonkalem@gmail.com adresinden bize ulaşabilirler.

    Birmilyonkalem Sitesi Editörü olarak herkesin bir düş kurmasını diliyorum. Gerçekleşmesi için yalnız olamdığınızı göreceksiniz.

    Umutlarınızın kadimleşmesi dileklerimle.

    Uzağa Giden

    YanıtlaSil
  5. detaylı açıklama için teşekkür ederim uzağa giden kadın...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!