5 Ağustos 2009 Çarşamba

fark edersin!!!



Karaları bağlarsın, biri seni duvara ya da asfalta yapıştırır, yapıştığın yerde kalmak istersin...dip denen şeyin esnekliğini keşfeder, tünelin ucundaki ışığı takip eder,çıkmaz bir sokağa sapar, güneşini kaybedersin... ve ya sadece dertler alıp başını gider...bunlardan herhangi biri olabilir...olur da...

Bi sürü soru vardır... cevaplarını bilirsim ama biri çıksın başka başka cevaplar versin istersin... Elinden hiçbirşey gelmez ya da sen öyle olmasını istersin...Çaresizlikten güç alır sinsi sinsi gülümsersin göz yaşlarının arkasında... Acıyla beslenirsin, ondan güç alır hep orda olsun diye geçer içinden...Anlatırsın seni en iyi anlayanlara!!!...paylaşırsın, çoğaltırsın acılarını... “Evet”tir cevaplar hep... hepsi onaylar seni...acıların katlanılamayacak kadar büyük... dertlerin çözümsüz... sorunlar hiçkimsenin sahip olmadığı kadar fazladır, senin küçük omuzlarına...

Sonra biri çıkagelir ... Herhangi biri... “Kral çıplak” der sana....“kral çıplaaakkk”... Senin yel değirmenlerin vardır ama ...Don Kişot bile değilsindir oysa...boşver...

Gülümser ve yola devam etmeni söyler sana.... Duymamış gibi yaparsın...“ne anlar ki o” diye geçirirsin iyice karanlıklarında aklının...Yarattığın , hareket bile edemediğin ağlarla çevirdiğin dünyanı sevmişsindir bi kere... Ama kar suyu da kaçmıştır kulağına... Geri dönüşü yoktur... Uyanma vakti gelmiştir.... Sadece ileri gidebileceksindir... ki; en son istediğin budur aslında...Bir adım ötesinde “kalbinden daha temiz olan sayfada” yürümek varken veda edemiyorsundur üzeri rengarenk ama en çok siyah renkle karalanmış sayfana...

Bir hafta sonra önemi olmayacaktır hiçbir şeyin.. ve ya 1 ay sonra...Hani en fazla 3 ay olsun... Hiçbirinin şuan hissettiğin kadar büyük dertler olmayacağını görürsün nasıl olsa... Sadece biraz sabretmek yeterliyken... kendine yaptıklarını hiçbir düşmanın yapamaz sana... Ne güzel bir lutuftur unutmak...

Nihayet bir gün, sağlık ve maddi sıkıntı dışında... aslında hiçbirşeyin “dert” olmadığını...anlar mısın sen de?

16 yorum:

  1. Anlamam, başkalarına yaptıklarıma pişman olma olasılığım olsa da kendime yaptıklarıma pişman olma lüksü ve isteğim yoktur...
    Mmm ne güzel yazmışsın dadı damağımda kaldı. Sen böyle yazmazdın hee yooo noluyor (yazmazdın dimi)..
    Sonra bir yel eser alır götürür seni karanlıkların en ücra köşesine. Korkarsın, bunu bile bile yaparlar sana. Acımazlar, senin onların o hallerine acıdığın kadar...

    YanıtlaSil
  2. ben seni anlamıyorum yaa...ne kadar ağır yazarsam yaziim senin bi yorumun kadar etmiyor...çalma acılar yaşayınca böle oluyor işte...
    :))
    yazardım ama araya serpiştirdiğim için dikkat çekmiyor...

    YanıtlaSil
  3. Anladım ve dert etmiyorum.
    Satmışım bu dünyanın babasını, parasını,
    Hiç umrumda değil diye bir şarkı vardı galiba.
    Aynen öyle işte.

    Ebru

    YanıtlaSil
  4. sevgili Ebru; hep bu tür yazılarda ortaya çıkıp sonra yok oluyorsun...hakkında hayırlısıı:))
    hiç umrumda değil diyemiyorum...öle görünmesem de çok fazla umursuyorum bazen...ama seçici davranmak gerektiğine inanıyorum...

    YanıtlaSil
  5. Önemli olna BEN lik duygusu gerçek bu ötesi hep laf söz demişti bir seferinde sevdiğim bir arkadaşım.

    Geçip gidiyor herşey olduğu gibi kalmıyor baksana Dünya bile insanoğluna ayak uyduruyor . Hayatına aldığın insanlar zamanla dönüşüyor baktın artık eskisi kadar sevmiyorsun yenileri geliyor . Duydugun kötü laflar zamanla unutuluyor yeni kelimeler yazıyorsun An'ı defterine hangisi seni mutlu ediyorsa o kalsın bi zahmet diğerleri gidebilir ..:):)Ve dert etmek zamanı kaçırmak gideni yakalayamamak demek galiba öğreniyoruz her birimiz zamanla :):)

    YanıtlaSil
  6. offff bee ....yorumcularıma baaak, yavrum beee...ben iki satır ağır kelam ediyim diyorum...onlara kafama kafama buruyor...naaptın Ateş Böceği...

    YanıtlaSil
  7. anlarım, anlıyorum, anladı anlayacam.. hatta
    anlayayazıyorum diyebiliriz... :)))

    headerdaki fıstık ta olmasa başka blog sanacaktım.. :P

    YanıtlaSil
  8. o bana da oldu bugün biliyor musun LA...ben de bi baktım yukarı benim mi bu blog...bı ucsuz bucaksız harfler benim ki...sonra kelimeleri gördüm, sonra cümleleri...ormanı gördüm ben LA...

    anaaaaammm....noluyooo bana...küçük yesari oldumm...çıkmalıyım bu moddan...yasak bi süre bu yazılar banaaaa...

    YanıtlaSil
  9. oha anlamadım resmen okumaya başladığımda..sonra kafamı salladım bi bu diğer yazılar gibi değil leyn dedim. bidaha okudum.
    anladım :D

    YanıtlaSil
  10. :))))))

    anlamadığınızı anladım Allaha şükür...geçti arkadaşlar...en kısa zamanda anladığınız yazılarıma geri dönüoyrummmm...

    YanıtlaSil
  11. ortamdan uzaklaş derim ben..mekan değişmekte hayr vardır der herşeyi bilen atalarımız..en kısa zaman a(ki en yakın zaman ramazan ayını gösteriyor:P)tatile çık diyorum demesine de neyse ki senin küfrettiğini duymuyorum:)))))Küççük yesari :))

    YanıtlaSil
  12. güzeldi.. içindeki sese sağlık =)

    _
    zeynep

    YanıtlaSil
  13. eyvalla d.b.p...yok senin bunda ne karın var ben onu anlamadım:))

    zeynep; o içimde ki ses var ya o içimde ki sessss:))

    YanıtlaSil
  14. zordur hafızayı ılık suda yıkayıp arındırmak, beden ancak beyin unutmaya başladığında eski rutinine döner, hayat eskisi gibi olmaya başlar yeniden, ancak yaşananlar tecrübe olarak kalır, her yaşadığın bir çentik olarak karalanır defterine ve kimin defteri en kara ise o olur düzeni bozuk dünyanın akıllısı. işte bu yüzden o çentiklerin karalandığı defter yaprağından yeni bir temiz yaprağa geçmek için tereddüt etmek çok doğaldır.

    YanıtlaSil
  15. jangoras; oda olur...

    :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!