1 Ağustos 2009 Cumartesi

künye...



Cümlem ; “seni özledim”

Acıtan; çok fazla şey, bazen de hiçbir şey….

Göz yaşım; heyecan ve özlem...

Öfkem; samimiyetsizlik ve bencilliğe…

Gitme duygum; her zaman,ona/oraya ait olmağımı anladığım saniye hissettiğim…

Güvenim; değişimin sürekliliğine olan inancım...

Karanlık odalarım; izinle bile girilemeyen…

Gözlerim; hiçbir maskeyi kabul etmeyen … neyse o...

Tarzım ; jean ve beyaz gömlek…

Tahammülsüzlüğüm; haksızlığa…

Arayışım; zerre…

Rengim; siyah…

Tepkim; “hadi canııım”

Yerim ; aklımın ve kalbimin birbirine dokunabildiği “o” nokta...

Huzurum; bazen yalnızlığım bazen karmaşam...

Beni ben yapan; ailem ve sonra ki teferruat…

Dengem; yok öle bişiii...

İklimim; baharın son demleri…ama illaki yaz…

Dinlediğim; söz, müzik, sessizlik…

İntikamım; yokluğum…

Aşkım; emanet ettiğim…

Vazgeçemediğim; özgürlüğüm…


22 yorum:

  1. Aşkım: Ruhum..
    Tenim: gözyaşım
    Hissim: damarlarım
    Korkum: heyecanım
    Saçma oldu sanki

    YanıtlaSil
  2. dengem; yok öyle bişey :)))))

    YanıtlaSil
  3. olmuş olmuşşş...çakması bu kadar oluyor napalım MİİM:):P:p

    :))) haylazsın sen LA, başka birşey değilll haylaaaaz...hay-laz...lazz...hehehehe...

    gül sen gülll d.b.p...son gülen iyi gülerrr...

    teşekkür ederim sayın fevkalade olağan:)...

    YanıtlaSil
  4. Dengem; yok öle bişiii...Kısmında kendimden bi parçasın cansın yesari :))
    Çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. gelin; :))... yazıya attığım "imzam" olmuş sanırım...

    YanıtlaSil
  6. son gülen derken:)) seni bilmem ama bizde herkes birlikte güler sonradan gülenlere de ''geç anlamış saf'' muamelesi yapılır:P

    YanıtlaSil
  7. iyi... kendini bilmek güzeldir. sevdim.

    YanıtlaSil
  8. yesarim canım o imzadan bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. sana cevap vermiyorum d.b.p...büyüğümsün:)))

    garipwomen...ben o cümle için söylemiştim ama senin ne istediğini anladım benn...

    şu yardımcı olur sanırım...(linke tıkla hayatın değişsin:P)

    http://tambirblog.blogspot.com/2009/04/bloggerda-her-yaznzn-altna-imzanz-atn.html

    YanıtlaSil
  10. ibraaam ibraaam...ben kendimi bilmeyeceksem bu nice okumaktır...

    YanıtlaSil
  11. narsizmin ilk aşamaları efendim.

    YanıtlaSil
  12. Künye süperrr :)))
    Pek de ciddisin ama :D

    YanıtlaSil
  13. aaaa ama sürekli bi travmatik durum benzetmeleri, sürekli psikolojik analizler...deney maymunu yaptınız beni yaaa...valla bozuluyorum:(

    YanıtlaSil
  14. Zeugma...özellikle araya havayı dapıtması için maddeler attım...yine yaranamadım...:P:)

    YanıtlaSil
  15. dengen: yok öyle bişey mi???

    allahım şerefsizin önde gideni olsaydım kopyala yapıştırla seni burda madara ederdim ama yapmayacağım :)

    YanıtlaSil
  16. sana yakışan bi künye olmuşş. Künyeye cwp: başarılarının dewamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  17. muthis bir yazi olmus. uzun bir yaziyi soru-cevap seklinde ozetlemisin.

    bu arada sunu da soylemeliyim ki blogunun basindaki o fotografa hastayim. yaz havasini muthis yansitiyor. (resimdeki kadin angelina jolie'ye cok benziyor. o olabilir mi?)

    YanıtlaSil
  18. winstonuuuummm...sen winstonsun....ben ettim sen etmeeee...hem kopyala yapıştır yakışmaz senin gibi özgün insan:))

    YanıtlaSil
  19. hayal meyal; eyvallahh ciğeriim:)

    YanıtlaSil
  20. asi-yeah; hayır yaaa, jolie değil...sıradan bi model o...bunun dışında ki resimlerinde vasat bile..ben de bu hatunu seviyorum...bin tane resim buldum bi değiiklik yapiim diye...ama hiçbiri yerini doldurmuyor...devam bakalım:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!