22 Ağustos 2009 Cumartesi

mini mini bir mim konmuştu...


Çooook teşekkür ederim...

D.B.P şurada mimlemiş, sonra yetmemiş şurada ödül vermiş, şurada tekrar mimlemiş...
Bi garip women mimlemiş, bir de ödül vermiş...
Ata İsmet Özçelik şurada yine aynı ödülle onurlandırmış...
Karılıksız karı şurada mimşemiş..(en yakın zamanda benzer bir yazı yazmayı düşünüyorum ama mim olarak değil;))
Çok tatlısınız çok kibarsınız, çok teşekkür ederim...(valla yaa)

AMAAAAA...

Sizi gagalarıım, sizi cidden gagalarım. Üzerime üzerime gelmeyin. Herkesin birden canı mı sıkıldı. Yaa gidip kaynağına çemkiricem ama bulamıyorum bu mimleri hazırlayanı. Geri gidiyorum geri gidiyorum. Ama sonra delirip kapatıyorum pencereyi. Bakın yapmayın etmeyin. Hala dönüyor, her yazıyı okurken acaba benim ismim de var mı diye korkuyla iniyorum yazının sonuna. Ben geçtim bu yollardan. Mimleri sevenler ve sevmeyenler diye iki kutup oluşuyor. Gelin nifak tohumları sermeyelim aramıza. Bize bunu yapmalarına izin vermeyelim.

Neyse , sakin ben sakin...

Bir mim başlatıyorum...(şaşırdın değil mi okuyucu)
Bir metin yazıyor herkes, mimin metni. Şöle birşey “ Ben Yesari(burada kendi isminiz) bu belgeyi blogumda yayınladığım andan itibaren 6 ay boyunca (bakın size açık kapı) hiçbir mim yazısı yazmayacağıma, beni mimleyen insanı ne kadar seversem seviim, bana ne kadar nazı geçerse geçsin ona olumlu yanıt vermeyeceğime , gerçekte var olmayan çok sevimli çok anlamsız ödüller ortaya çıkartmayacağıma, yazı yazamadığımda bunu kabullenip, mimleri bu kısır zamanlarıma alet etmeyeceğime, kendi hür irademle SÖZ VERİYORUM”(abartıp "and içerim" de diyebilirsin)
Böle bişi işte, herkes kendi diliyle yazsın. Zaten bakın benim yazılarımın altında imzamda var. İmzamıda atmış oldum. Olmayanların zaten blogda yayınlamış oldukları için imza yerine geçiyor bu yayın sistemi. Tabii bu arada bu mimi yazdıktan sonra sözünden dönenin kaşığı kırılsın.

Bu mimin tek kuralı var. İzleyici listenizin tamamını mimliyorsunuz. Blogda yayınlayacağınız için siz büyük bir külfetten kurtarıyorum , tek tek haber vermiyorsunuz. Ama onlar içinde kural aynı. Herkes izleyici listesindeki herkesi mimliyor bu mimle. Kural kesinlikle bozulamaz.

Şimdi şu sağda görmüş olduğunuz “üstadım” dediğim herkesi mimliyorum. Hadi kolay gelsin hepinize. Bide bu mim şu işe yarayacak. Yarın bi gün sizi bilmeyen, tanımayan , yeni keşfetmiş biri sizi mimlediğinde bu yazınızı bölee daaaan diye önüne koyabileceksiniz. Ne kadar güzel değil mi. Biliyorum çok sevdiniz bu mimi. Sizi için hazırladım. Gece gündüz düşündüm. Nasıl bi mim olabilir diye, allem ettim kallem ettim ama yaptım. Bu çıktı ortaya nihayet. Hadi yine iyisiniz. Yeni bir mim atıyorum ortaya. Canlarım benimmmm.

14 yorum:

  1. hepimiz farklı biçimlerde de olsa mim olayına samimi bir taş koyma çabasına girmişiz. insan için küçük insanlık için büyük bir adım.)

    YanıtlaSil
  2. ne yapıyorsan sizin içinnnn:)))

    YanıtlaSil
  3. sen yazıları geç oku.. sonra geç karşımıza yok o mimlemiş yok bu mimlemiş...vıdı vıdı vıdı ey İsa yoksa benden mi şüpheleniyosun :)))he senden şüpheleniyorum:P ulennn ben de bana gelen her mimi sana yönlendirmezsem bana da D.B.P demesinler ....Yok yani Allahtan ''üstad'' felan değilim :P ucuz atlattım cahilliğimle gurur duyuyorum beeee:)keşke @bidostun 100maddelik mimini sana posta yoluyla gönderseydim aah ahh oruç kafayla aklıma gelmedi işte:)

    YanıtlaSil
  4. :))))))) yaa bari fıkranın tamamını yazsaydın..gerçi onu canlı yapmak gerekkkk:)))

    nasıl üstad diilsin nasıı..ordasın işte..üstadım yazan yerin altında ki 292 kişinin arasında...

    ulan ne güzel rakam 292 kişi...ben o 100 maddeyide okudum bilmiyorsun sennn...haberin yok dünyadan...sonra biri beni bununla mimlerse ben bunu 1000 maddeye çıkartmazsam Yesari değilim ulan dedimmm...ama kmse mimlemedi..ihihih

    YanıtlaSil
  5. bir an için bize ihanet ettiğini düşünüp timi üzerine salacaktım yesari ama sonra düşündük ki bu bir mim olmasına rağmen bizim hedeflerimizide olumlu yönde etkileyebilecek bir hareket. anti-mim timi olarak sana destek veriyor ve zor durumlarda salıyorum timleri yesari. seni de aldım time, cepheye mermi ve ekmek taşıyacaksın :D
    ayrıca ne olursa olsun bu bir mim olduğu için seni vuracaz. ama plastik mermiyle. üstelik kafandan da değil, sadece şöyle kolunu filan sıyırcak biraz o kadar. sivrisinek ısırmış gibi olcak. yaşasın anti-mim hareketi.

    YanıtlaSil
  6. : ))))))))))))

    komutanımmmm...ben sizin için casus olup kaleyi içten fethedecektim...bu yolda elbette bazı kayıplar vereceğiz...lafı mı olur bi iki sıyrığın...onlar beni kendilerinden sanmaları için şart...

    her türlü göreve hazırım...kanımın son damlasına kadarrrr...

    alla alla alla allaaaa

    YanıtlaSil
  7. ben de bugün, böyle bir yazı yazsam diyordum... :D bu ara delirttiler mim mim mim :D bazen güzel konuşar oluyor cidden ama, ne bilim çok sık glelince insanın çığlık atası geliyo harbiden :D

    YanıtlaSil
  8. yaa iştee sen de böle olduun..sen ki bölee oldun..harbiden suyu çıkmış bu işin:))

    mimledim senii:)))yukarda baaak mim..baak...mim..

    YanıtlaSil
  9. ben olsam "buraya mim döken hayvan evladıdır" da yazardım.. tamam bi klasik ama etksini asla kaybetmedi.. ben misal asla böle bişey yazan yere çöp atmayı göze almam.. ha atsam ne olur.. bişey olmaz tabi ama ne gerek var.. yan tarafına atıveririm.. nedir yani.. bi de böle üst katlardan zbank diye aşşaya çöp atanlar var.. onları görünce poşeti alıp geri yukarı atmak istiyorum.. ama ne yalan söyliyim götüm yemiyo..

    bi de.. mevzu neydi lan.. ehi..

    YanıtlaSil
  10. ben başka duvarlara mim dökmüşken geçmişte demezler mi bana önce kendi yediğin nanelerin hesabını ver diye...altından kalkamam bu vebalin Fevkican...o yüzden usul usul girdik...böle mimledik hepsini...alın mimlerinizi başınıza çalın, istemiyoruum sizin miminizi dedim...kendi mimimi başlattımm..

    hay ben bu mim kelimesine dee, ona eklenen eklerede...mimini miniiimmmmm...

    pff

    cidden yaa mevzu neydiii..

    YanıtlaSil
  11. Uhhh mim kelimesinden midem bulandı :) Sadece yorumlarda 19 kere mim okudum ıığğ..Güzel olmuş yesarim ama hoşuma giden konu olursa yazıcam ben fekat senin mimlemiycem :) Bak ahada burda sözümü verdim rahatsın benden yana :)

    YanıtlaSil
  12. işte mesajı görmüş güzel insan..gözlerinden öpüyorummmm...

    YanıtlaSil
  13. süpersin yaa :D mim olayından sıkılmış bi insan olarak "benim" derdimi dile getirmiş bulunmaktasın, süpperrr :D

    YanıtlaSil
  14. :))) sıkıldıysan sıkıldım diceksin kaaardeşim...başkaları dile getirmeyecek senin duygularını...sonra benim başıma patlıyor..mim düşmanı mim düşmanı diyee:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!