3 Ağustos 2009 Pazartesi

nerde azizim o eski flörtler?


DİKKAT!!! +18 şiddet ve korku içerir.

Direkt konuya giriyorum…giriş bölümünü es geçiyorum unutabilirim yazacaklarımı…yoksa çok güzel hoş bir giriş paragrafı da yazabilirdim... İnada binmesin, valla sıkıcı bi yazıya döner, siz de ödüllü bir edebiyat yazısının içinde buluverirsiniz kendinizi birden bire…yaa aslında bu bile oldu aslında giriş için…idare eder...

Şimdi olayımız / başlıktan da anlaşıldığı üzere/ şu “ nerde o eski flörtler!!”. Yahuu eskiden erkek dediğin şey,biraz uğraşırdı kızı tavlamak için, çeşitli oyunlar, afralar tafralar, bin türlü taklalar,amuda kalkmalar,kırk türlü çetrefilli oyunlar oynardı, falandı filandı derken, en azından bi emek sarfeder, ter döker,azmeder sonuç olarak emeline ulaşırdı, ama uğraşırdı be kardeşim.! Hatta,ne biliyim tartar biçerdi bi, işaret bekler, sonra süzülürdü yanına, daan diye bitivermezdi dibinde ve hattaa 'selam bebeğim! ben berkee,bişiler içmee ne dersinn' gevşekliğinde rahat olamazdı. Olmadı etkilemek için çeşitli şaklabanlıklar yapardı. Adam çirkinse komik adam makbuldür varsayımından (varsayım diyorum gördüğünüz gibi özellikle kullandım) maymuna döner kızı güldürmeye çalışırdı. Bu olaylar ne ara direkt “götürme” muhabbetine döndü de herkes hedefe kilitlendi algım karıştı. Neler oluyor yahuu. Tamam a.q, anladım, yaşlanıyoruuuum ben, kabul ettim, hatta 29 ulan, “yorum” zaman dilimini geçtim. İyi güzel ama size ne oldu bee. Beyinleriniz mi küçüldü, neden artık sadece tek bir“deliğe!!!” odaklı yaşıyorsunuz. Üstelik bunu yapan yeni yetme, anne memesini dün bırakmış, alışkanlıklarına bıraktığı yerden devam etmek isteyen " bebeler " de değil sadece.

Bi fıkra vardı aklıma geldi şimdi nedense:)) Çocukluğumuzun en komik ve manasız fıkrası. Meğer ne anlamlar taşıyormuş.
Tüm delilerin sürekli baktığı delikten bakan meraklı doktor hani…doktora cevapları iyidir orda “-Biz senelerdir bakıyoruz bir şey göremedik sen daha yeni geldin sen mi birşey göreceksin” demişler ya haniii. Olayın özü budur yani,bir şey görebilme amacıyla delikten bakmak. Bi söleeeyin ne var o deliiktee neee bu kadar merak ettiğiniz. Ne bu acele ne bu insanı özelliklerinizden çıkartan ve hayvani içgüdülerinize odaklanmanızı, hedefe kilitlenmenizi sağlayan nedir? Hayvanlar bile avlarına usulca yaklaşıyor fark ettiyseniz. Hiç mi belgesel izlemediniz yahu siz. Usulca yaklaşır kaplan ceylana ya da antiloba. Fark etmez bile zavallıcık hain kaplanın geldiğini. Ölee uzaktan bağıra bağıra koşan bi kaplan gördünüz mü hiç “-Lay lay lay lom lomm, heeeyyyoooo antilop kardeşşş, ben böle geliyorum üzerine üzerine doğru ama , inan bana niyetim pek iyi değil. Büyük ihtimalle biraz sonra butlarından bir tanesini parçalayarak yicem, hiç alınmaca gücenmece yook” diyerek. Yahu bi yavaşşş, bi duur.

Bi belli etme niyetini hemen be adam. İnsan ol azcık insan. Normal insan muhabbetleri yap, süzme kızı ölee seni süzmee. Yeme gözlerinle, orasına burasına gözün kaymasın sürekli, saçma sapan espriler yapma. Belden aşağı muhabbetlere girme. Kusturma bi insanı erkek milletinden. Ne oldu yaaa ne oldu kibar erkek tavırlarına ne oldu , av orda bekliyor kuzu kuzu işte. Ama her şeyin adab-ı muaşeret kuralları var ama di mi? ha dimii?? Biraz edalı ol, biraz işveli, abartısız iltifat cümleleri kur, böle sevimli hallere bi bürün bii. Ürkütmeden, nefret ettirmeden, ki senden sonra ki gelecek erkek nesline bi fayda sağla..dimi ama..
Niyet bu kadar açık olunca karşında ki ne yapsın senden tiksinmek dışında. Gerçi şimdi çuvaldız geliyor kendi hemcinslerime. Gelme miiiiiii. Dur sen duuurr. Ne istediğini bilmeyen, kendi değerinin farkında olmayan (varsa bi değer), ayran gönüllü, gösteriş meraklısı kadınlarım beniiim. (bak nasıl da sahiplendim, kıyamadım yine butlardan parçalanmaya başlanmanıza) Bu erkeklerin işlerini bu kadar kolaylaştıran, bu kadar “basit” /başka bir kelime anlatır mı hiç bilmiyorum/ davranan kızlarımız oldukça erkeklerde böyle rahat ve sıradan davranışlar göstermekte haklı olacaklar. Adam gibi davranmayana haddini bildirmedikçe, sana karşı nasıl davranması gerektiğini söylemedikçe o muameleyi görmeye mahkûmsun. Çok genel geçer kuraldır “ ilişkinin seyrini kadın belirler”. Bu kadar basit. Erkekleri kendilerini geliştirmeye yönlendirecek olan da kadındır. Basit olana basit davranacaksın. Kendini bi bok zannetmeyecek yani. “sen kimsin ulan benimle bu şekilde konuşuyorsun, bu tavırlar ne, bundan daha sıradan cümlelerin de var mı” diye sor bakalım iki kere. O bir daha cesaret edebiliyor mu ilkokul düzeyinde cümleler kurmaya sana karşı. Ama sen espri kategorisinde bile olmayan cümlelere ağzını doldura doldura gülersen o da kendini “doğada nadir bulunan Hint kumaşı” kategorisine sokacaktır elbette. “-Bütün kızlar bana hasta, çok etkileyiciyim, waaooow çok mükemmelim” .Hadi ordaan , sadrazamın sol t*şşağından mı düştün lan sen, kimsin de bu boktan muhabbetleri yapıyorsun umuma açık yerlerde. Yani önce karşında ki insana av,kadın, delik, göt, meme, bacak olarak değil insan olarak bakmayı başaracaksın. Sonra sokağa çıkacaksın..Ahh ahhh hep söylüyorum da başımda kavuğum yok işte. “Önce insan ol insan”.

Şimdiiii, aklından “ ne oldu yesarii, neden böyle bir yazı yazdın şimdi” diye geçiren sevgili okur…ne olacak, hiçbir şey olmadı…yazdım işte…esti…belgesel yönetmeni olucam anasını satiim….olmadı doğa fotoğrafçısı…niyeti bozdummm….ödül mödül bile alıcam…sonra intihar edicem…”-aslında kurtarabilirdim onu, 30 metre ileride normal düzgün bi adam vardı, onun yanına götürebilirdim” diyerekten...koydum kafama…


“kalbura samanı sormuşlar
evvelde zamana aşık idi demişler”

18 yorum:

  1. Üstelik bunu yapan yeni yetme, anne memesini dün bırakmış, alışkanlıklarına bıraktığı yerden devam etmek isteyen " bebeler " de değil sadece.

    Konuya afilli giriş yapmadığın iyi olmuş yesarim bu daha afilli olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. deniyorum sizi işte...bakalım başını beğenmeyip gidiyorlar mı yoksa inat edio okuyorlar mı diye:))

    YanıtlaSil
  3. Niye hep biz avci oluyoruz ki av olalim,belli ki avci olamiyoruz :)
    Erken ataga gecsen,berke damgasi yeriz.
    Gec gitsek,peh yeni kalkip gelebildi.moloz derler,ozguveni eksik adam olmaz bundan zaten derler.Vala diyeni de duydum.
    Insan figuru olabilsekte,hep bi hayvansi kalmisiz.
    bilemedim bak yine...insan olmak zor ismis ustadim.
    Hosca kalin.

    YanıtlaSil
  4. av olduğunuz da korkup kaçıyorsunuz...av olma içgüdüsel olarak size aykırı ama aslında kimin avcı kimin av olduğu tartışılır zaten...

    sen boşver bunları faingel...av da yok avcı da...doldurme güzel kafanı bunlarla...

    sana moloz ,özgüveni eksik adam diyenere de sevgiler saygılar...herkes hakettiğini bulur...bu yazıdan da bu çıkıyor zaten bakma erkeklere verip veriştirdiğime;)

    YanıtlaSil
  5. ben çok kafa yormuyorum bu mevzulara.. bu piyasada da diğer piyasalarda olduğu gibi bi arz talep dengesi var.. basit kadınlar gibi bi arz varsa karşısında amsalak erkekler de olucak illaki.. ya da vaysa vörsası.. demem o ki.. bırakısınız yapsınlar.. bırakınız sevişsinler.. ama mümkünse az benden ötede olsun bunlar.. dokanıyo da..

    YanıtlaSil
  6. tavuk mu, yumurtadan yumurta mı tavuktan. nuri alço karakteri tavan yaptı hitlerde. insan kalitesi düştü toplamda. kadın ya da erkekten ne kadar eksildiği önemli değil neticede terazi yine dengede. tencere kapak... başka izahı yok...

    YanıtlaSil
  7. o halde fevki; ne diyoruz fevkalade olağan olarakk."her arz kendi talebini hazırlar"... ama senin talebin benim, aklından çıkartma:P:))

    o değil de; sen asıl yemin töreni için nereye geliyoruz onu söyle...belli oldu mu? (madem iletişim aracımız yorumlar)

    YanıtlaSil
  8. yaa bu nee İbraam...ben bu bilgileri anca unutmaya başladım..nedir bu ekonomi iktisat kaygısı...hocalarımı geçtinizz...bi ülkenin ekonomisinden değil...insan ilişkilerinden bahsediyoruz...çok materyalist gördüm siziii beyleerrr:D

    YanıtlaSil
  9. ne fark eder ki yesari.. ekonomi olunca talep deniyo.. ilişki olunca talip.. piyasa desen ikisi için de kullanılıyo.. almak vermek hakeza öle..

    askerlikle ilgili enteresan gelişmeler oldu.. hele şu işleri bi yoluna koyalım.. anlatıcam hepsini..

    YanıtlaSil
  10. ya ben ne diyorummmm sen ne anlatmışsın yesarimm çatal karamm yaaa eskiden telgraf vardı bilinmiiii heh şimdi ise e-mail... devir bu devir üsküdara gider iken düşen mendil dönemi geçti bebemmm...

    YanıtlaSil
  11. :) peki tamam...Allahtan üni. de bize böle anlatmadılar... ya da keşke anlatsalar mıydı neydi...daha mı çabuk kavrardım hem iktisadı hem bu karmaşık ilişkileri nee...

    neyse...güzel haberlerini ailecek bekkliyoruz artıkkk:))

    YanıtlaSil
  12. oooooo seyr-ü sefer hanımlar sahalara dönmüşlerrr...ben o telgrafın tellerini sabaha kadar çalarım ama neysee...

    ben anlamam e-mail filan...mendille mesaj göndermek filan değil beklediğim ama o mendili de .....

    YanıtlaSil
  13. ay kuzumm mendille mesaj atmıyoruz mendilii yere atıyoruzzzz abiler alıp şöyle diyor..mendiliniz düşmüş küçük hanımmm...ve ardından zarif bir flörtleşme ba ba baaa... bu birr ikincisi,sabaha kadar çaldııığımız telgrafın telleri diildi kuzumm sazdı sazz...üçç..ee üçç neydiiki..üüçç..aa üçlük bişi yazmamışsınn olay yine mendile dönmüşş ki bu mendili bana vermeye niyetlendiğini gördüm...korktum yavaaşşş:)) ben birgülümle çıkıcamm:))))

    YanıtlaSil
  14. e tabii bunları en iyi sen bileceksin...biz bilemeyiz elbette...aydınlattığın için teşekkür ederim...ablaaaa...ara sıra bizi böyle bilgilendirmelisin eski flörtler hakkında...

    (işte yazı şimdi anlamını bulduuu)

    YanıtlaSil
  15. lan neyse.

    YanıtlaSil
  16. valla hepsi yalan. külliyen yalan. ben bugüne kadar bu saydıklarını arayan birine (kadına) hiç rastlamadım :)

    YanıtlaSil
  17. :)) cevap verme banaaa..cevap vermeee..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!