20 Ağustos 2009 Perşembe

Tanımlanamayan bir davranış yaklaşıyor-2


Kadınlar bazen, birinin yüzüne söyleyemedikleri kızgınlıklarını,sinirlerini mutfakta, yüksek sesle, temel gıdalarınızla paylaşırlar...


Serimize devam ediyoruz.

Ben küçükken küçücükken, bu tanımlanamayan davranışları kafamda bile tanımlayamazken annemin ecinlileri var sanıyordum. Peki ama sorun bi “nedeen”. Çünkü bazen,evde ikimizden başka kimse yokken bile sürekli birilerine söyleniyor , kızıyor ve konuşuyordu.Hemde yüksek sesle( yok iç sesiyle, sende bunu duyuyordun, laa havlee). En çokta yemek yaparken vuku buluyordu bu olay. Hani yemeğe “sevgisini” katardı anneler, hanii. Bana hiç sevgi sözcükleri gibi gelmiyordu onlar. Yiyordum ben be o yemekleri be yiyordum. O yüzden böle oldum , şimdi anlıyorummm.

Neyse gel zaman git zaman ben evden ayrıldım geldim Ankara’ya. Bu annem olacak ecinli kadının ablası olan teyzemle yaşamaya başladım. O kadın ki , anneme teyze ona anne dememe başlamama sebep olan kadındır. O böle acaip bişiydir. 2 kadın hakkında da yazarım bi gün nasılsa. Karıştırmayayım kafanızı. Tane tane anlatiim. Sonra hiçbişi anlamadım diyorsunuz ./böle de sokarım lafııı, nihahahaha/(nihahaha yazarkende bigün “nihan” yazıcam gibi geliyor...nihan ne komik bi isim olur eğer öle yaparsam) ^ohaa iç iç iç konuşmalarım boyut atladı, bana yeni karakterler lazıım, daha iç konuşma , daha daha iç konuşmaa^

Ulaaan nerde kaldııım. Hah, şimdii, teyzemde de aynı özelliği ara sıra görünce anladım kiiii; Bu genellenebilir bi davranış . Yok yok ,aslında o zaman anlamadııım. Geçen akşam, salatalık doğrarken, bi yandan da sürekli söylenirken sinirli sinirli, kapıda beliren kuzenimi görünce korkudan zıpladığımda anladım. (hah şimdi çık bu cümlenin içinden de göriim)Bizimki korkmuş gözlerle soruyordu“ şimdi burdalar mııı, beni görebiliyorlar mııı, sorsana ne olacakmış benim halim” diye. Yani mikrop benimde kanıma bulaşmış onu anladım. Ben de yemek yaparken kimseye söyleyemediğim tüm sinirimi kusucam. Sonra o yemekleri benim mimi mini yavrucaklarım yicek. Kendimi şarkı söylemeye filan mı alıştırsam. Ağız alışkanlığı diye birşey vardır. Vardır vardır...

bu arada...kendi kendine konuşana ne denir biliyorum....5 yaşımdan beri biliyorum...böle bi espri yapan olursa çocukluğuma dönmek istiyorum...çok can yaktım o zamanlar...fiziki anlamda;)

24 yorum:

  1. :))))))))))))))
    aklıma babam geldi kendi kendine konuşan deyinceee :)

    YanıtlaSil
  2. bi takım insanların konuşmak için ikinci bi kişiye muhtaç olmamaları bence imrenilecek bi durum.. her türlü kendine yetebilmek lazım.. ben sırf bu özelliğim olmadığı için yeri geliyo bi dünya telefon faturası ödüyorum.. işte bunlar hep boşa gidem milli servet.. yazık..

    YanıtlaSil
  3. Deliiii tepeli kulaklari küpeliiiiiii:Pp
    Hadi döv bakalim dövebilirsen:Pp Sen git simdi sinirini salatalik, domatesten olmadi fasülyeden cikar:PP

    YanıtlaSil
  4. şekerim ben bazen sokakta yürürken kaptırıp gidiyorum, garip bakışlarla kendime geliyorum. en azından kendi mutfağın, koyver gitsin :)))

    YanıtlaSil
  5. efendim sakin diyim aman sovdugunuz sebzeleri meyveleri yemeyiniz :)
    zamaninda bir video seyretmistim.Kisa bir sey lakin oyle belgesel kivaminda degildi.Belki ben kivama gelemedim izlerken acayip bi durum,cekik amcanin teki(asyali neyin tam hatirlamiyorum japon derim cinli cikar suyuna gitmek lazim bunlarin)inanmazsiniz siz simdi suyu aliyor onune seviyor canim,bebegim,hayatim,... sonra bu sudan bir damlasini alip donduruyorlar sekil alirya hani kar taneleri sekiller vs heh kaptin isi oyle acayip sekiller aliyor sonra gidiyor bu dayim(amca ne ara dayi oldu neyse) suya sovuyor ogk,pis,kaka diyip bir damla aliyor zong boru gibi bi sekil...Sonra sevginin gucu diye atip tutuyor iste.Bundan sonra suyunuzu,sulu seyleri sevip icin/yeyin cok tatli oluyor yahu..Ben pek yemedim ama siz yerseniz diye bi ortaya atayim dedim:)
    saygilar

    YanıtlaSil
  6. Ayri bi yazida teyzeyi de bilahare okumak isteriz tabii...
    Kendi kendine konusana da deli meli demiyolar, ya da diyolar da yuzune demiyolar :) Ben 8 yil yalniz yasadim, illa ki arada tek kisilik diyaloglar yapiyo insan..

    YanıtlaSil
  7. baban...benim de var bi babam...yolda yanımdan geçerken görmezdi beni...kafası nasıı dalgınsa.."babaaa" diye bağırmak zorunda kalırdım...yok yok annem kendine benzetmiş kesin...

    YanıtlaSil
  8. Ben hep şarkı söylerim. Sol ayağımı sağ ayağımın yanına diklemesine koyarım, tek ayak üzerinde öyle uğraşırım.

    Ama hamur yoğururken, sevmediğim insanları düşünürüm o ayrı.

    YanıtlaSil
  9. fevkican; yazık sana be...ama sen kendinle konuşurken kendi kafanı karıştırır bi de buna sinir yapar sonra başkalarıyla bunu paylaşırsın...sen bin tane kampanya var , seç birini rahatla...bedava sms, bedava konuşma, herşey bedavaa...

    YanıtlaSil
  10. belgin; aynı anda çocukluğumuza dönücez...sne büyük müsün benden...böle yani ne kadar büyüksün...3 yaşa kadar gücüm yeter gibi geliyor..dur bi yaşına bakalım...

    YanıtlaSil
  11. nil; sen Ankaradasın di mi...hah tamam tanımak daha kolay olacak artık:)

    YanıtlaSil
  12. faingel; bak o numaraları bizde izledik...o yüzden diyorum işte...ama bu da can , sevzelerin dili yok...gidip asıl sahibine mi söylim onca şeyi...onun alacağı şekilleri hesaba katıyor musun....bir kar tanesine bunları yapan o sözler, insana ne yapmaz...ben herşeyden önce hümanist biriyim...insanları seviyorum...sevzeler meyveler, hayvanlar hep bizim için var...kullanalım güzelleşelim...

    susiim ben di mi artıkkk:S

    YanıtlaSil
  13. Elizacım; o teyze var ya o teyze..valla yazılır mı bilemiceeem...denerim ama:)

    YanıtlaSil
  14. efsa; sen ve diğerlerini okudum...yalnız değil mişim dedim..bu iyi bişi...çünkü en son "yayınla" ya tıklamadan önce..."ulan ya kimse böle değilse, ya evrende ben ve sülalemin kadınları yalnızsak"diye düşünmedim değil...

    çok teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığınız için...

    börek istedi canım..hamur dedin:S

    YanıtlaSil
  15. faingel; sebze kelimesini iki kere sevze olarak yazmış olmam beni bir gerizekalı olduğumu göstermez...böyle şeyler düşündüğün için seni kınıyorum...(ohaa yaa iki keree ikii keree)

    YanıtlaSil
  16. Daha dün ıspanaklının son kırıntılarını yedik vallahi. Geç kaldın be Yesaricim. (yalnız ikram etmedim demiyorum da geç kaldın diyorum, bakarmıısın)

    YanıtlaSil
  17. zeki kadınsın yaparsın senn..ben anlamadım bile...kendime kızıyordum....ya çok erken başalarım ya da çok geç kalırım diyee:))

    YanıtlaSil
  18. Büyügüm ben senden, hemde cok büyük:Pp

    YanıtlaSil
  19. Naptın 5 yaşında çimdik mi attın millete :)
    Bu arada mimledim seni bir bak benim bloga ;)

    YanıtlaSil
  20. cimdik atmak mı...hehehehehe...çok masumsunz Ata..

    nedir bu cimdik olayı anlamam..hayatımda atmadım heralde...kızlar böle erkek arkadaşlarına yaparlar bi kıza baktığında...tuhaf bi özelliği var bence o davranışın...yuha işte:)))

    o mim konusuna gelicez...dur sen durr..

    YanıtlaSil
  21. lutfen ama ben hic oyle seyler dusunur muyum?siz, gerizekali peh bakin saygiya, sen bile diyemiyorum size.yani hem dusunsemde demem size inkar ederim kiyamam kimselere :)

    YanıtlaSil
  22. "yeni nesil yeni nesil" dedikleri buysa benim gelecekten umudum var...gözlerim yaşardııııııı...

    YanıtlaSil
  23. gülümsettin beni:))) seevrk okuyorum yazılarını:))

    YanıtlaSil
  24. Allahta beni güldürsün di mi zührenin sandalı...zühre'nin tahir'i yok muydu yaa:S

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!