27 Ağustos 2009 Perşembe

üçyüz beşyüz üşyüz beşyüzzz

Şimdi bugün, az önce, yani, böle birkaç dakika önce blogumu açtım ve izleyici sayısına takıldım. 299. acaba 300 kim olur diye geçirdim aklımdan sonra o meşhur film şeridi geçti gözlerimin önünden. (o gerçekmişşş)

İlk blog yazmaya başladığımda ne kadar büyük bir dünya gibi gelmişti bana. Aman Allahııım, bir sürü blog bir sürüüüü. “Hepsi çok güzel yazıyorlar, ne yaparım ben burada, kimse okumaz beni” diye aklımdan geçirmiştim. Şimdi pek hatırlamıyorum ilk takip ettiğim blogları. Önemi yok, hatırlayabildiğim gözümün ne kadar korktuğu. Hayatta barınamam, kimse beni okumaz demiştim. O zaman bloglarına yorum bırakmazdım , hatta bir süre bırakmadım kimseye. “ulan sen kimsin, damdan mı düştün, nerden geldin nereye gidiyorsun” dedim kendime. Tam arabesk filmindeki Mügde Ar sendromu. Bu filmlerle büyümüşüz ondan sanırım pek bi tırsaktım başlarda. Sanki biri yorumuma ilaç katacak.
nihahhaha...Blogmania 'da Zeus(Kaan) beni tanıttığında heyecandan ve sevinçten götüm tavana vurmuştu. Msn de paylaşacak kimse olmadığı için kuzenime göndermiştim linkini filan. Delirdiğimi düşünmüştü, çok gülmüştü üstelik. Şimdi blogmania yazarıyım , kaderin cilvesi :))Aynı olay birde bloxoo'da günün blogu seçildiğimde olmuştu. O zamanda kalpten gidiyordum sanırım. 3.ayım filandı blog yazmaya başlayalı. Ahhh eski günler ahhh:P:p

Çok özel zamanlardı yaa, şimdi hatırladıkça hoşuma gitti. Önce yavaş yavaş bir iki yazı, gelen yorumlar. Takip ettiğim insanlar beni takip ediyorlar filan. Ben blog teması peşindeyim ama böle adım adım öğreniyordum bazı şeyleri.(adım adımmış, manyak gibiydim yaa, her boku püsürü 2 ayda çözmüştüm) Hatırladım şimdi yaa, ilk temam ne kadar kötüydü ayyyy…heheheh…(tamam yaa tamam bu da öle ahım şahım değil ama daha sade en azından)

Bu yazıyı neden yazdığımı merak ediyorsunuz sanırım. Nostalji olsun , “bakın ben şimdi ne oldum” diye değil. Sadece insan kendi yapabileceklerinin farkında olmuyor sanırım. O zaman uzaktan yorum bile yapamadığım bir çok yazarla arkadaş oldum(sanal bile kalsa), bir şekilde hepsiyle iletişim kurdum ve kurmaya devam ediyorum. Gözümde çok büyütmüşüm demek istemiyorum, kendimi gözümde çok küçültmüşüm. Yani ben hala oldum, budur demiyorum elbette. Hatta hiçbir zaman demeye niyetim yok. Çünkü yazarken “off olmadı, yine çok kötü oldu” diyerek beğenmemeyi seviyorum. Birilerinin yazdıklarımı beğenmeleri ve ya eleştirmeleri , bunu yorumlarla belirtmelerini çok önemsiyorum hala. Onay almaya ihtiyacım var , evet, ne olmuşşş.

Dönüp baktığımda yazdığım onca yazıya, aslında ne kadar çok şey paylaşmışız sizinle. İlk yazdığım yazı beni çok heyecanlandırmıştı... Sanki bissüürüüüü izleyicim varmış gibi “beğenirler mi acaba” diye düşünmüştüm. Şimdi ise yüzümdeki tebessümle hatırlıyorum sadece.. Bugünün o günden en büyük farkı, sanırım artık üzerimde daha çok sorumluluk var.. İşte bu sorumluluk, beni şimdi de ilk günki gibi heyecanlandırıyor.. İlk başladığımda ki o çaylak zamanlarımdaki o duyguyu çok seviyorum ve de o amatör ruhu korumak istiyorum. Umarım başarılı olurum.

Yazmayı ve yazdıklarımın okunmasını önemsiyorum hala ilk günki gibi. Hayatta yapmaktan en çok keyif aldığım şeylerin başında geliyor yazmak artık. Bir süre sonra sıkılıyor insanlar, görüyorum. Yarım bırakılmış , terk edilmiş bloglarla karşılaşıyorum aramalarda. Onlar için bile üzülüyorum. Üzülüyorum çünkü benim başıma gelmesi kuvvetle muhtemel diye düşünmeden edemiyorum. Her şeyden ama herşeyden , insanlardan bile çabuk sıkılan biri yazmaktan neden sıkılmasın ki. Gerçi her şey değişiyor burada. En başta ben değişiyorum. Her gün yazacak bir şeyler geliyor aklıma, geliştiriyorum kendimi. Durmuyorum yerimde. “değişmeyen tek şey değişimdir” sözüne güveniyorum sanırım.

Yaa ben başka bi sosyal mesaj verecektim, bi dk yaaaa…

Unuttum…

Anlarsınız siz belki…

P.S: kimse öle 301 filan demesin...ben yazıya başlarken 299'du..şimdi yazının tüm büyüsü bozulur...

ayy bi de , FF'de herkes 300. 400. bilmem kaçıncı izleyicisine hediye filan dağıtır. Bu yazımda 300. izleyicime gelsin. Belki yeni bi bloggerdır, bi işe yarar.(ahhaa sosyal mesaj bu sanırım)

34 yorum:

  1. :) Ohh ne güzel işte..
    Peki aklımatakıldı. Güncel hayatla blogun arasındaki ilişki.. Hani diyorsun ya bence önemli.. Mesela.. Hayattaki bi arkadaşlık ilişkisi kadar önemli mi? Atıyorum blogun bir şekilde engellendi ve kapatıldı. Sabaha kadar zırlarmısın? :Pp
    Hayatındaki anlamı ne? Kıyas istiyorum bi nevi. Evet açıklamışsın ama.. sanki somut delil ister gibiyim.
    Birlikte.. yarın öbür gün herhangi bi sebepten dolayı yazmayı bırakır mısın, hiç düşündün mü..
    He?

    YanıtlaSil
  2. bilmiyorum MİM...bunları düşünmek zorunda kalırsam cevaplasam...

    YanıtlaSil
  3. Canın sağolsun ;)

    YanıtlaSil
  4. 300 üncün olabilirmiyim :P

    YanıtlaSil
  5. aynen ben de senin gibi düşünmüştüm hoş hala da ucundan düşünüyorum 189 oldu ne bileyim kendini küçültmek mi tevazu mu bilinmez :)

    YanıtlaSil
  6. desene her birimiz aslında aynı yoldan geçmişiz. hehe.

    YanıtlaSil
  7. nadir; ne yapmamı istersin dağılın "leen ,nadir gelecek " mi diim:)) ben yazıyı yazarken daha 300 olmuştu..naile olmuş:)sen 400'e inşallahhh:)

    YanıtlaSil
  8. funda; tevazu pek bi tatrışılır konu...yazalım bu konuda:))"ben tavazu sahibiyim" diye düşünüyorsan ne kadar tavazu sahibi olduğun tartışılır mesela benim için...o yüzden serbest bırak:))

    YanıtlaSil
  9. sevimsizbilgin; baktım yine 302, sonra baktım yine 302:))

    YanıtlaSil
  10. mr.baras;yol aynı yok , olsun o kadar...bakalım bir 9 ay sonra neler değişecek...sabırla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  11. ama bu haksızlık yaa:( dışardaydım ben sayılmaz o. söyle arkadaşlara şimdi gidip sonra gelsinler, bi yanlış anlaşılma olmuş dersin
    :p

    YanıtlaSil
  12. >_
    S B D D :
    E A E İ )
    V Ş V L
    G A A E
    İ R M R
    L I I İ
    İ L N M
    T A I
    R R
    İ I
    N N
    İ I
    T N
    İ

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. benim o 300. :) Hiç kimsenin 300. izleyicisi olmamıştım ben de heyecanlandım şimdi benim için yazı bile yazıldı yani o kadar :P

    not: blog geçmişim 2005 yılına dayanıyor ;)

    YanıtlaSil
  15. trinity kolavalasın seni ey abeyyy...teşkkürler...akrostijimide isterim en yakın zamanda...

    YanıtlaSil
  16. Naile; 2005 mi:S:S:S 2005 ten veri blog yazna birini gördüğümü hatırlamıyorum...tebriklerrr:))

    YanıtlaSil
  17. Yesu, skilma! Devam...Bak daha yeni tanisiyoruz :)
    Ben de aynen senin gibi hissediyorum ve umarim bikac adim arkandayim!

    YanıtlaSil
  18. Yine güzel bir yazı olmuş. Okurken kendimi görür gibi oldum. İlk yazı heyecanı falan... Yazmaktan hiç sıkılmaman dileklerimle...

    YanıtlaSil
  19. yok yahu 2005 de kaydolmuştum ilk de aktif olarak 2007 de başladım ama o da iyi sayılır di mi 3 yıl bitti 4 ün içindeyim

    YanıtlaSil
  20. ben seni izlemeye almamışım :D bide blogger kumanda paneline kızıyorum , niye yazdıkların orda çıkmıyo diye. kesin bozuk bu blogger kontrol paneli, yazılan yazılar çıkmıyo diyodum. meğer bozukluk bendeymiş. tribe giriyodum kendi kendime. e anti-mim timi lideri olmak kolay değil tabi :p

    YanıtlaSil
  21. elizammm...sıkılmam inşallahh...şimdilik belirtisi bile yok:)

    MİT; teşekkür ederim...

    Naile; bence 9 aya göre 4.yıl harikaa:)

    YanıtlaSil
  22. stickman; hmmm..sen ki benim bloguma ilk zamanlardan beri yorum yapıyorsun...aşkolsun yaa..ben kahroldum...dur toparlamam gerek..

    e sen benim yazılarımı görüyorsun , hesap bile soruyorsun...

    ama amaaaaaaaaaaa:(

    YanıtlaSil
  23. yazıların güzel, teman 1o numara, zevkle okuyoruz ama şu fotoğraftaki ablayı ben hiç sevemedim,; ona da bi el atsan diyorum.

    YanıtlaSil
  24. yaa dikkatsiz...sadece onun için sayfamı ziyaret edenler var ama..haksızlık etme...

    bir elin 5 parmağı bile aynı değil..ben hepinizi nasııl memnun edeceğiiiiim:)):P:p

    YanıtlaSil
  25. nası ya?! ekran başında yorum yazsınlar diye mi bekliyorsun sen? bu ne hızlı cevap :P

    YanıtlaSil
  26. hahaahahaha...evet...biri bişi sölese diye her an hazırlıklıyım..
    google gtalk masaüstünde açık hep...orda uyarı geliyor mail geldiğinde...yorumlar mail olarak düşüyor...

    YanıtlaSil
  27. :)) şöhrette afet vardır unutma !

    YanıtlaSil
  28. evet evet...bence de afet gibi...

    :))

    YanıtlaSil
  29. :) ben korkmamıştım ilk yazılarda. ne zaman korkuyorum biliyormusun. birisi bir yazıyı çok begendiğinde ben direk kasılmaya başlıyorum. bir sonraki yazıyı daha iyi yazmam gerekiyormuş gibi bir şeye kapılıp tedirgin oluyorum. O nedenle ne zaman çok okunan hoş bir yazım olsa arkasından daha basit, daha sakin bir yazı koyuyorum.Sevmiyorum çok fazla hit denilen şeyi. Ben kendi halimde mutluyum. birkaç dost yetiyor.

    Ben en çok imla konusunda aşama kaydettim.

    Sen ise iyi ki tanımışım dediklerimdensin :). Her şeye rağmen senden öğrendiğim şeyler de oldu. paylaştıklarım da. zaten sevdiğimi de biliyorsun.

    YanıtlaSil
  30. yok o kadar kasamam...yok valla olmaz...okuyucu umduğunu değil bulduğunu okur:)))

    teşekkür ederim efsacım...akrepleri sevdiren kadın:))

    YanıtlaSil
  31. "Gözümde çok büyütmüşüm demek istemiyorum, kendimi gözümde çok küçültmüşüm."

    şahane cümle olmuş yesari.

    :)

    YanıtlaSil
  32. şahane olan sensin absalom:))

    YanıtlaSil
  33. Yaziyi begendim, ama sunu da belirtmem gerek, beni en cok etkileyen altta imza kullanman oldu, genelde yazdiklarima ben de imza atarim ama blogda bu sekilde imza kullanmak hic aklima gelmemisti, bu ilhamin icin sana tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!