19 Eylül 2009 Cumartesi

ayy şekeriiim...


Yani, yazmak gerek şimdi bayram ile ilgili bir yazı elbette. Hazır ortalık sakinken, hazır evin her odası dolmamışken, hazır kendimi unutmamışken. Şimdi tam eski bayramlardan bahsetme yazısı zamanı…Size bayramın büyüsünden, insanların birbirleri ile kaynaşmasından, birbirlerine hoşgörü , sevgi beslemeleri gerektiğinden, dargınların barışması gerekliliğinden  filan bahsetmeliyim…amaaaaa yemezlerrrr. O tür yazıları ben biraz evden uzakken yazıyorum. Şimdi evimdeyim ve romantik anılardan çok acı gerçeklerle başbaşayım. Nedir o “acımasız gerçekler”. Bayram temizliği ve bayramda tüketilecek gıdalar sorunu. Eskiden böle miydi ahhh ahh.

Birazdan etli yapmak sarması sarmak üzere kalkmak zorundayım bilgisayarın başından. Eskiden bu tür şeyleri ben yapmazdım. Ben çocukken yani. Gerçi eskiden bilgisayar da yoktu. Böle sürekli dırdır yapacağım blog mlog da yoktu.. Eğer çok eskiye gidersek ben de yoktum. Neyse , olmayanlardan değil olanlardan bahsedelim.

Hehehe…Yukardaki yazıya kaldığım yerden etli sarmalar sarılmış halde devam ediyorum.
Ya biliyorum , sizde biliyorsunuz. Bu yazıyı yazmamın nedeni böle dır dır yapmak değil aslında. Yani ben aslındaaaa, yufka yürekli biriyim . Hepinizi seviyorum. Valla bak Düşünsenize benim yazdıklarımı okuyorsunuz bir kere. Nasıl sevmem. İşte o yüzden umarım hepiniz sevdiklerinizle birlikte olursunuz bu bayram. Ve en az benim kadar eğlenirsiniz. (yani umarım kötü bir şey olmaz ama ben genelde çok eğlenirim) Benden çok eğlenen olursa anlatmasın canını yakarım. Kelimelerim acıtır vallaaaa.

İşte böle, hepinize keyifli ve huzurlu bi bayram dilerim. Yalnız olanlarda bize gelebilirler. Yani bizde her tanrı misafirine onunla ilgilenecek 10 kişi düşebilir. Sarmamız da hazır hem. Bayram yazısı diye bir seri yazabilirim. Bakalım, fikir sadece. Zaman bulabilirsem.

Şeker gibi bir Ramazan bayramınız olsun. Öbdümmmmm…

Birde son dakika ; bayram yazısı yazdığımı söylediğimde bana “herkese selam söyle benden de” diyen bi arkadaşım var. Hiçbir yazımı okumasa da , yorum yapmasa da o arkadaş benim arkadaşımdır. Murat’ın hepinize selamı var okuyucu…

9 yorum:

  1. sevdikelrinle birlikte seker tadında bi bayram gecirmen diegi ile canımcım :)

    YanıtlaSil
  2. Bayramın kutlu ve mutlu geçsin sevdiklerinle birlikte.. İyi eğlenceler aynı zamanda..
    Murat'a bizden de selam..

    YanıtlaSil
  3. Size de iyi bayramlar. Dilerim her şey gönlünüzce geçer bu bayram. Murat'a selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Sana da şeker gibi bayramlaaar :)) Yine çok eğlenirsin umarım :)) Ayrıca sen de benden selam söyle ona bari :p

    YanıtlaSil
  5. bence üçüncü bi bayram daha olmalı.. şeker bayramı bi yerde karbonhidrat bayramı.. e kurban bayramı da protein bayramı oluyo.. yağlar için bi bayram yok.. üçüncüsü de o olsun..hatta biz yapalım bunu.. herşeyi allahtan beklememek lazım..

    YanıtlaSil
  6. Bayramin kutlu olsun güzel kiz, sevdiklerinle sevenlerinle kutlu-mutlu nice nice bayramlar gecirmeni diliyorum:)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. iyi bayramlar canım, murata bizden de selam söyle :)

    YanıtlaSil
  8. Şeker gibi yazı, şeker gibi bayramın olsun:P .İyi bayramlar:P

    YanıtlaSil
  9. tekrar teşekkürlerrr...

    Murat hepinize sevgilerini iletiyor..."iyi bayramlar" dileğini iletmemi rica etti...

    Sevgili Fevki; biz seninle bi bayram günü buluruz kendimize , endişe etme senn:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!