6 Eylül 2009 Pazar

hücre...

Kendimi kapatmışım odama…kilitlemişim kapısını…anahtarı uzak bir yerlere fırlatmışım…
İstesem bile uzanamayacağım bir kör nokta seçmişim…
Birileri gelmiş gitmiş yanıma, veya geçerken görmüşler beni..
Anahtarı uzatmak istemişler, veya kendileri açmak için çabalamışlar..
Ellerine vurmuşum, ısırmışım, kızmışım, bağırmışım…lanet etmişim…
Odamın duvarlarını çizmişim en karanlık çizgilerle...
Odam kalabalıkmış aslında, ama onlarla yalnız kaldığımda, her gün biraz daha az sevmişim…kovmuşum…kovalamışım…kimi de kendi gitmiş…
Hergün bir eşyadan, üzerime yük olan bir “şey”den kurtulmuşum…pencereden atmışım …bazılarını ihtiyacım olmadığı için hediye etmişim…
gittikçe sadece kendimle kalmışım…
Her şey daha azmış…daha az eşya…daha az insan…daha az anı…daha az duygu…daha çok ben…
Hep “ben” kalınca korkmuşum…daha çok seveceğimi zannederken nefret etmişim aslında…iş işten geçmiş…kimse uğramıyormuş artık odama…kimse geçmiyormuş kapının önünden..
anahtar o kadar uzaktaymış ki…
“ çok uzakta” “çok uzakta olduğu için çıkamıyorum ben buradan” diye avunuyormuşum…
Ama beni asıl korkutan, anahtar elimde olsa bile…onu kullanmayacak olduğumu fark etmekmiş…
Anahtar iyi ki uzaktaymış…
Sonra…
Uyanmışım…

13 yorum:

  1. Ödüllendirdim galibaa :)

    http://cadizula.blogspot.com/2009/09/dahil-ben.html

    YanıtlaSil
  2. Özgürleşiyoruz sanırım, kafesten uçuyoruz.Yani siz..

    Hamlet

    YanıtlaSil
  3. ana bişey diycem ama buna hazır mısın bilemiyorum.. neyse ben diyim yine de.. aslında o kapı var ya.. o kapı açık işte.. hatta daha dikkatli bakınca kapı yok.. anahtar da senin hüsnü kuruntun..

    YanıtlaSil
  4. hey bana bak sen yoksa şiir mi yazdın :P bana mı öyle geldii:)...

    ...ve kapı dile gelir''aslında yoğum ben'':P

    YanıtlaSil
  5. ayyy siz insanı iki satır ciddi de bırakmazsınız heee...

    zaten rüya bunlar Fevki...uykuda kapı ,kilit, anahtar diye sayıklayana dokunmazlar..uyandırmazlar..kimse öğretmedi mi...valla iki tane çakar uyanırken ,neye uğradığını şaşırırsın..

    ne şiiri yazıcam yaa...ben şair miyim...zaten şiir de yoğğ..şair hiç yoğğğğ:))

    40 yılda bir ciddi bişi yazıyorum , yaptığınıza bakın...utanmalısınız kendinizden....

    YanıtlaSil
  6. tek ağır , yazının karakterine uygun yorumu yapan Hamlet; sen ne diyorsun allaseeenn:))

    bülbülü altın kafese koymuşlar , birşey dememiş...şimdi "şöle demiş böle demiş" dicem..fevki ordan çıkıcak...bülbül konuşmaz diye...bu durumda "cik cik" demiş...

    yani diyorum ki..çok bilmişlerin dediği gibi kapı yok, anahtar yok, hiçbişi yok..hem uyandım zaten...hepsi geçtii:))

    YanıtlaSil
  7. terbiyesize bak.. zahmet edip o kadar yorum yapmışız.. bi de tersliyo.. kalk kız pabuç gidelim.. bize bilok mu yok..

    YanıtlaSil
  8. aaaaa..şuna bakk..nereye gidiyorsun bee...nereye...kır dizini otur oturduğun yerde...bide papucumuda alıppp...aloğğğğ...seni fazla özgür bıraktık galibaaa..

    YanıtlaSil
  9. 'gidelim buralardan dayanamıyorummm' kimin di bu şarkı Yerasi sen şair ruhlu insansın bilirsin şarkıları:PP

    Ya dşündm de kızcağıza kendi ruyasıyla ilgili bile ahkam kestirmiyoruz biz ne biçim okuyucuyuz yaw:P bide bloğun adına bak..yok yok Fevkalade olağan,acıdım he ben bu yesariyi:P uzaklaşacam buralardan...

    Bu arada şarkı diyom kimindi diyom yesari,şair ruhlusun sen bilirsin diyom:P

    YanıtlaSil
  10. yerasi kim diye sormaa sakın:)

    YanıtlaSil
  11. nazan öncel..

    yok sormam...yaseri demelerine alıştım..ama sen olaya başka bi boyut getirdin...

    o değilde annem keşfetmiş blogumu...gezerken blog blog kendisi ile ilgili yazımı görüp anlamış ben olduğunu..deşifre oldum fecii:))..yarın bi gün gerçek ismimle hitap eden yorumlar gelecek ondan korkuyorum...

    YanıtlaSil
  12. bide kapının diğer tarafına bakmak lazım, kapının karşısında seni seyreden,
    kalabalıktan korkan,
    senin yanlız kalmanı bekleyen birileri,
    anahtara ihtiyaç duymadan
    o kapıyı açacak olan birileri,
    her kapının arkasında var böyle biri,
    yeterki sabır göstersin ikiside
    çoğu zaman aynı anda açarlar kapıyı...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!