23 Eylül 2009 Çarşamba

neyse halim...



“Derdini almışsın eline , ona bakıyorsun…herneyse o, gözlerinin içine bakıyorsun artık…sakladığın yerden çıkartmışsın ve yüzleşiyorsun…karşına almış, hesaplaşıyorsun…
Kendini kapatmışsın…hem iyi şeylere, hem kötülere…aslında etrafında kötü hiçbir şey yok…çok güzel şeyler olabilir ama sen kendini karanlığa kapatmışsın…nedenini bilmiyorum,neden böyle yapmışsın anlamış değilim…ama artık susmuyorsun…konuşmaya başlıyorsun…söz değil , konuşma değil belki ama…artık sessiz kalmayacaksın ve sanki her şey senin konuşmana bağlı..her şey senin elinde yani…hareket olabilir…ama değişiyor artık her şey..
Yollar var ama , bu yollar rutin yolculuklar…öle “bir yola gittim ve her şey değişti” diyebileceğin yolculuklar olmayacak…”

26 yıllık kuzenim…ne zaman fal bakmayı öğrendi bilmiyorum…hadi o öğrendi de o telve dediğin şey ne zaman bu kadar geveze olmaya başladı…o kalabalıkta söylenecek şeyler mi bunlar…

Ama bir tik atmak gerek bu fala ve geceye…

12 yorum:

  1. kimdi o kimdi..tlf numarası var mı verde bizimde telvemize baksın ay pardon kahvemize :p

    YanıtlaSil
  2. valla veremem telefonunu...ama akrep hatunlarının üçgüdülerine güven sen...vardır senin de etrafında:))

    YanıtlaSil
  3. ben bişey anlamadım.. bi tek kendini kapatmışsın demiş.. yoksa benim anlamadığım bi şey mi var.. sahi sen ne anladın ordan..

    YanıtlaSil
  4. eee ben bişi anlamadım neymiş halin yani... kapamışsın derken.. yaa hiçbişi dememiş ki..

    YanıtlaSil
  5. ohooo benim erkeklerim hiçbişi anlamıyor benim falımdan...:)))

    ilk deneme...sonraki levela kurban bayramında geçeriz artıkk...hem ben anladım anlayacağımı...sizin anlamanız gerekmiyor beyler...siz sadece beni sevinnn:))

    YanıtlaSil
  6. Soz diil konusma diil ama susmuyorsun diyen kuzi blog rahatlamalarini mi gordu acaba?
    Hadi rahatla Yesuko, guzel seyler olabilirmis bak bak bak...

    YanıtlaSil
  7. inşallah elizammmmm...valla bilog olabilir ,bana da öle geldi:))

    YanıtlaSil
  8. Aa ben de Bursada arkadaş baktırdım. Amannınn neler söylüyorlar neler. Tutyoda bi de kardeşiiim.. Hıı huu aman maman diye geçiştiriyorsun. (Lan geçiştireceksen ne baktırıyoron.. +Abi ne biliym o kadarını göreceğini) Gör ki daha neler görüyolarda söylemiyolar anacım. Benimkinin yarısında kız komaya giriyordu, çok karaymış kısa kesti. Ahahaha (Ciddiyim be)

    YanıtlaSil
  9. sende neden öle şeyler görmüşler ki...sadece yol görmeleri gerekiyordu...ahtapot koları gibi hemdee

    YanıtlaSil
  10. kahve lekesinin fincan içinde bıraktığı izden öngörebileceğim tek şey, kahveyi içenin hangi elini kullandığıdır. yani sen üsturuplu bir şekilde kahveni içersen ve fincanı bana verirsen, sana solak olup olmadığını şıp diye söyleyebilirim :) ama sen kahvenin yarısını sağ elinle yarısını sol elinle içersin ve hatta içerken fincanı elinde çevirirsin kiii fincanın içinde boş beyaz yer hiç kalmasın. aferim, senin gibilere geveze kuzen az bile. :)

    YanıtlaSil
  11. yok yok..sen beni dinle...akrepsin sen...hala iddaa ediyorummm...iyi fal bakarsın..ama yine de en iyisi benim falıma bakma:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!