25 Eylül 2009 Cuma

şehr-i hüzün

Pek video paylaşmıyorum blogda ama bu parçayı 2 gündür en yüksek sesle dinliyorum sürekli...sözleri ayrı vuruyor, müziği ayrı...şehr-i hüzün albümü bence mükemmel...bir de albümde 12. parça var ki...ahhh diyorum sadece..."hepsi bir nefes"...dinleyin benim için...



Hayat Bu İşte

Bazen ben de terkedip gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var
Ondan vazgeçemiyorum
Belki sen de bir gün geçersin diye köprülerinden
Yakıp yıkamıyorum koparıp da atamıyorum içimden
Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

Söyle taşı toprağı altın olmuş kaç yazar
Delik testi umutlarım
Akar altından azar azar
Söyle neye yarar
Yaşamak altın bi kafeste
Bir yanım seni beklerken
Diğeri bekler ölümü ağır ağır
Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

4 yorum:

  1. Manga, başlı başına ekol. Piyasadaki en iyi gruplardan...

    YanıtlaSil
  2. umarım kendilerini bozmazlar ve iki albüm arasını bir daha bu kadar açmazlar...

    YanıtlaSil
  3. güzel şarkı hissettiriyor.

    YanıtlaSil
  4. Süper albümdür, ilk çıktığı gün almıştım sürekli dinlerim. Rock'n Coke'a erken gitme sebebidir Manga ;)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!