21 Eylül 2009 Pazartesi

yesari akvaryumundan bildiriyor...


Bu bayram solungaçlarımla solumayı, yüzgeçlerimle yürümeyi öğrenemediysem hiç öğrenemem. Çıktılar çünkü, artık sizlerden biri değilim. Balık burcuna o kadar laf ede ede olacağı buydu tabiî ki. Balık burcu olmadım ama bir balık gibi nafes almayı ve yaşamayı öğrenmek zorunda kaldım. Yakında sürekli ağlak, duygusal modda yazılar sizi bekliyor ona göre hazırlıklı olun. Hatta şuan çok duygusallaştım , ağlamak istiyorum. Çok duygusal bi yazı oldu…: ((( yok yok olmadı...çok neşeliyim...aaaa bakk neegzel kuşş...

Yağmur hiiç mi dinmeeez hiç miiiiii. Yani Allah’ın rahmetinden sual olunmaz amaaa tüm ramazan ayı günlük güneşlik geçerken bayramın su altında 20bin fersah modunda geçmesi reva mı bana yarabbi. Zaten bi bayramlarda bir araya geldiğim kuzenlerimle ve ailemle yağmur yüzünden eve kapandık. Bari sıkılmayalım tabu oynalım derken birbirmizin ruh sağlıklarıyla oynadık farkında olmadan. “hayııırrr o sayılmaz, o kelimeyi o söylemiştiiii” “hadi bee , daha neler, biz sizinkini saymamıştıkkk”. “bu nasııılll takunya nasııll, ne biçim çizdinnnn beee” “ yaa bi git yaaa, ekleri de say isterseeeen” “yuuuhhh bu nasıl anlatılır cezmiyleee(kukla), sen anlat sıkıyorsaaa”. Yani bayramımızdan olduk olmasınaaaa, birbirimizden de olacaktıkkk neredeyse. Gerçi ben bir ara gülmekten koltuktan düşüyordum ama, maazallah yani. Hepimizin kanı deli akıyor, laz damarı diye de birşey var. Dışarıdan gören ciddi kavga ettiğimizi düşünebilirdi.

Birinci günü klan halinde,  güneşi gördüğümüz (o da sadece bulutların ardından) zaman diliminde gitmemiz gereken hala ,dayı ve bilumum mutlu edilmesi gerekenleri dolaştık neyse ki. O andan itibaren burnumuzu evden çıkartamadık. Ama işte aramızda kendini suda yaşamaya uyulmayanlar oldu ve çıkıp erzak getirdiler. Yarın nişan töreni var kuzenlerden birinin. (tamam yaa, biliyorum bitmiyor nişanlanan , evlenen amaaa, napiim. Dile kolay 34 kuzeniz diyorum. Kendimi , ablamı , abimi saymadan diyoruuuum) .Bahçede düşünülen nişan gelecek misafirlerin suda nefes alamama kaygısından salona taşını. Size ayrıntıları aktarırım. Şimdilik kaçıyorum. Cin ali çizerek “parende atlamak” nasıl tarif edilir üzerinde çalışmalıyım.

12 yorum:

  1. 34 kuzen mi ? Öeeh diyorum ben de :D
    Benden alıp sana vermişler 4 haziran'm :D İyi olmamış bu :/ :P

    YanıtlaSil
  2. :))) sen ve kim bilir kaç kişiden almışlar angelımmm...sen de fahri kuzenim olabilirsin ama:)
    bigaripwomen'ı bi kuzenime alacaktım..sen de kuzenim oldun...dur bakalım neler gelecek başımıza :)

    YanıtlaSil
  3. Iyisin hadi iyisin, hava yagmurlu da olsa kuzenlerinle kalabalik ve neseli bir bayram geciriyorsun, bence hic yakinma, onu da bulamayanlar var, mesela ben:((

    YanıtlaSil
  4. o deniz kızında bi terslik yok mu yeaa..

    YanıtlaSil
  5. Belgin;teşekkür ederim...ama yağmur sevmiyorum işte pek...bana sürekli "uyumalısın, yağmurda yapılacak en güzel şey uyumak" mesajını veriyor...

    YanıtlaSil
  6. Onun deniz kızı olduğunu nerden çıkardın ki sen şimdi Fevki...yok deniz kızı resmi mi bulamadım...hem ben kim deniz kızı olmak kiim...o da değil deniz kızı gerçek bile değil..ama ben gerçekimmm biliyorsun kiii...:)

    YanıtlaSil
  7. yazıyı okuyunca ne hikmetse aklıma balık tarafından hipnotize edilen Temel geldi:P

    YanıtlaSil
  8. bu yazıda kendimi buldum resmen; 30 u aşkın kuzen sayısı ve laz damarı :)

    senelerdir yazlarımız bloke edilmiş durumda; çünkü her yaz bir kuzenimin düğünü oluyor..Allah'tan şu sıra bir durgunluk evresi, kendime vakit ayırabiliyorum :)

    güzel yazıydı canım :)

    YanıtlaSil
  9. dbp; biliyorum o fıkrayı...ama anlatsan anlatamazsın...illa ki mimik gerek mimik:)

    YanıtlaSil
  10. Momol; sizden devralmışız sanırım...bu yaz bir kuzen düğünü 3 kuzen nişanı atlattık...bu 3 nişan ne demek biliyorsun sanırım...

    neyse...feda olsun yazlarım onlara..

    YanıtlaSil
  11. Yahuu FF'te görüyorum resmi. Küçük bide.. Bu nedir diye düşündüm düşündüm durdum.
    Büyük resme bakmadan: Köpek, kedi, insan bacağı'na benzettim. İyi de benzetmişim.
    Çıkardın dışarı, ıslanaydın yağmurda bree..

    YanıtlaSil
  12. sana söledim o kadar..profil resmimi değiştiricem fikir ver diye...ama yook..nerdeeeee

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!