9 Ekim 2009 Cuma

sorgun...


Ailesini beğenmediğin ve sevmediğin, “çok cahiller” diye nitelendirebildiğin,

Kız kardeşine gıcık olduğun ve bunu dile getirmekten rahatsız olmadığın,

“Daha iyisi olabilirdi aslında” dediğin,

Doğduğu buyüdüğü ve dolayısıyla ailesine yakın olması için o semtten ev alışına tamamen karşı olduğunu ve bu durumdan nefret ettiğini kendisine defalarca söylediğin,

Öle deli divane aşık olmadığın,

Düğün tarihi için“ne kadar geç olursa o kadar iyi olur” dediğin,

“O”nu anlatırken, sadece “zor ama bu zamanda öle düzgün, iyi bir erkek” diyebildiğin...

Evinin etrafında dolaşırken “keşke buralarda otursak” diye iç geçirdiğin,

-İçinde hep acabaların olacak mı ? diye sorduğumda “evet” dediğin,

- Evlilik kararı vermende yaşının etkisi var mı? Sorusuna “-e tabiki o da var” dediğin,

bir eviliği yapmaya neden kalkışırsın ve nişanlanırsın.Ve bunları bana gayet normal ve sıradan ilişki ve nihayetinde evlilik süreciymiş gibi anlatırsın...e be güzelim e be güzeliiiim...
Neden beni; evlilikten, aşktan ve bilumum benzer duygulardan daha da soğutursun anlamam ki...

Çok iyi oldu gerçekten uzun zamandır görüşmediğin arkadaşını görmek Yesari...Hatırladın mı neden bu kadar uzun ara bıraktığını...

Offffffff...

42 yorum:

  1. Haydaa işe bak yavv.

    YanıtlaSil
  2. hayda yaa haydaa:)) git seninkinin ayaklarının altını öpp:))

    YanıtlaSil
  3. Yanılıyorsun. Bu konuda da benim hikayem seninkini döver..

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyy...git yaazz...bak yazacak bişi bulamıyorum diyordunnn:))

    YanıtlaSil
  5. bugün ben, yarın sen...

    YanıtlaSil
  6. :)) güldüm güldüm çok güldümm ..insanı öyle bi hale getiriyorlar ki artık bunalım konuşan herkesden kaçar olacan sadece iyi gün dostumu olsan ne sen Yesari:))

    YanıtlaSil
  7. O romanların en ağırı, kesitlerin en gerçeği..
    Belki giderken yazarım. Yazarsam bir şeyim kalmaz sonra.. Hele bakalım Allah büyük, daha neler görücez.

    YanıtlaSil
  8. Çok var ama bunlardan.. Seni, beni, adam milettini, ilişkilerin tabiyatını bozuyor bu arkadaşlar; ona üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Her arkadaş insanın ufkunu açacak, onu mutlu edecek diye bir şey yok ki. Derdi var demek ki paylaşmış kızceğiz. Ara sıra başkalarının mutsuzluğunu da paylaşmak gerenk.

    YanıtlaSil
  10. en iyisini yapmışsınız."Yaa bu sorun değil evlendikten sonra nasılsa onu değiştiririm" derseniz yanılırsınız.Önemsiz görünen şeyler evlendikten sonra sorun olarak size geri dönüyor malesef...

    YanıtlaSil
  11. yaa ben kendimi yazarak bile anlatamamaya başlamışım:))

    arkadaşım bu durumları bana bir dertmiş gibi anlatmadı...gayet neşeli ve hayat doluyodu...yani onun için bir sorun yok..M.coco doğru anlamış...o hayatından gayet memnun...

    YanıtlaSil
  12. hehehe..bir cümle daha ekledim ve metni tamamladım...çok geç saatte yazınca anlam kayması olabiliyor:P...

    YanıtlaSil
  13. Sen ne yaptın arkadaşım yaaaa??? Sabah sabah kendime öyle sorular sormama neden oldun ki zaten kendime itiraf edemiyodum sayende etmiş bulundum. Evet ben de hala neden bu yoldayım bilmiyorum. Ablasına gıcık olmak değil kafasını bedeninden ayıracak kadar ölsün helvasını ben yapıcam diyecek kadar nefret duyguları besliyorum.Ailesi ve evleri o kadar pis ki Allah'ın suyunu koyup içecek bardak bulamıyorum. Bok varmış gibi anasının bizi oturtmaya çalıştığı 2 oda+1 salon kolonlardan düz duvarı olmadığı için dolap bile koyamayacağım bir ev var ortada.Yaşa bakarsan ben daha 29'um o oldu 41 o düşünsün diyorum.Offf ya nasıl bir kaos bu ya:( Ne yapıcam ben yaaa:((((

    YanıtlaSil
  14. haaa...pride...ben uzman değilim ama...adamın yaşı da 41...aşk meşk ne durumda bilmiyorum ama...

    yok yok..üsturuplu bi yorum yapamıcam kusura bakma..

    kaaaaaaaaaaaaaaçççççççççççççççççççç pride kaaaaaaaaaaaaççç... bu ne beeee...

    YanıtlaSil
  15. Neden peki :)Neden ara verdin ben merak ederim çok :)

    YanıtlaSil
  16. neye ara verdin ben de onu merak ettim :))

    YanıtlaSil
  17. aahahahahaah...noluyooo bee..üstte onca cümlede size bunu anlatamamışım...bi yorumla mı anlatmamı istiyorsunuz...

    YanıtlaSil
  18. Evet ben şahsen istiyorum :) İsteyenin bi yüzü :Pp

    YanıtlaSil
  19. : ))
    hayata bakış açınız çok farklıysa "arkadaşım" dediğiniz insanla ,görüşüp sohbet etme süreleriniz arası artabiliyor sayın bi garip women:)

    YanıtlaSil
  20. Peki, bu açıklamaya yetiniyorum bende sayın yesari :)

    YanıtlaSil
  21. ne duymak istiyorsunuz anlamadım ki beeenn.aaaa..üstüme iyilik sağlıkkk:D:D

    YanıtlaSil
  22. Dedikodu dedikoduuu :Pp

    Şaka be canım.. Anladım da geyiğe sürüklüyordum .. :)

    YanıtlaSil
  23. ayyy nolmuuşşş biliyorr musuun:)))

    işin aslı bu benim en yakın arkadaşımmm...bi gün mesaj attım "seni çok özledim" diye...el cevap; ben de...sonra telefon etti...iki gün sonra nişan yemeğim var gelir misin?

    hı hı...gelirim tabii...ben mesaj atmasam haberim bile olmayacak..düşünebiliyor musuun..gitmedim elbette...bi de dün sitem ediyor gitmedim diye...

    (oldu mu :)))

    YanıtlaSil
  24. Deli :) Olmadı şimdi hiç..

    Hakketen dedikodu oldu aaa çok ayıp :)

    E az biraz bozulunur, az biraz kırılınır.. Sonra hepsi geçer unutulur.Pee felsefe yaptım zabah zabah..Örnekleri çokça mevcut elimde böyle arkadaşların, anlarım say..

    YanıtlaSil
  25. : ))) sen istedinnn...

    amaan....gerçek arkadaşlıklar kalır...boşver...zor bu işlerr...

    YanıtlaSil
  26. Bende aynı fikirdeyim tatlım :)

    YanıtlaSil
  27. Bu konunun anafikri..........
    evlilik zor bir müessese :))))))

    YanıtlaSil
  28. yani göz göre göre lades yapan bir de kendini çok zeki olarak gören insanlar var.
    Bi de yürümediğini göre göre devam edip, hergün "keşke" diyenler var.
    Siz siz olun, 100% emin olmadıktan sonra evlenmeyin, küçük şeyleri gözardı ederim, hallederiz ilerde demeyin, sonra bir de geri dönemeyip böyle 5 dakkalık uykuya metelik atarsın

    YanıtlaSil
  29. Emre; +1

    Uykusuz; e tabii sen daha ii bilirsin...ama neden uyuyamadığını anlamıyorum....bi açıklasan...

    YanıtlaSil
  30. ne yaziim Yesari, gençlere ibretlik bi durum çizmişim işte.
    çok düşünürsen uyuyamazsın, daha çok yazayım, e o zaman da
    " madem öyle nediye 2 defa aynı b.ku yedin" demezler mi adama.
    Ben sabah sinirim ve başarısızlığımla oturayim köşeme, balık hayalleri kurayım.

    YanıtlaSil
  31. hahahha...bi de 2. evlilik mi..Allah kolaylık versim madem öle...anlatın böleee anlatınnn..

    YanıtlaSil
  32. Şimdi yazıyı okuyunca öncelikle arkadaşlarımla yaşadığım olaylar geldi aklıma. Benzer durumlarımı birçoğumuz yaşıyoruz. Biraz kadınlar ve erkeklerin farklı dünyalarını da işaret etmiş aslında bu yazı.

    Bana kalırsa böyle bir yazı mazide de kalsa eski bir arkadaşlık hatrına yazılmamalıymış.

    Kadınların kadın kadına erkeklerden çok daha sıkı fıkı oldukları bilinir. Hoş bu sıkıfkılığı çoğu kez kendi ağızlarıyla samimiyetsiz buldukları da ortadadır;ancak ne olursa olsun fikrimce arkadaşlar yanlış kararlar bile veriyor olsalar bu kararların arkasında durmalı diğer arkadaş.

    Sevgilisini ya da ilişkisini tasvip etmediğimiz dostlarımız olabilir. Ya da bize dün sevgilisinden nefret ettiğini söyleyen bir arkadaşımızı sevgilisiyle kol kola görebiliriz. Buna şaşırmak büyük safdillik olur kanımca. Takdir edersiniz ki gönül işlerinde tutarlılık pek olacak iş değildir.

    Buradaki olay da böyle bir şey sanırım. Uzun müddet tereddütlerini bir arkadaşına açmış bir bayanın sonrasında ters köşe yaparak tereddütte olduğu ilişkiyi nişanla taçlandırması. Böyle durumlarda arkadaşımızı eleştirmek son yapacağımız şey olmalı sanırım. Hele ki afişe edip iyiden iyiye yerin dibine batırmak en son şey. Saygılar...

    YanıtlaSil
  33. bir gün vazgeçebileceğin her şey bu gün bir yalandır. bir gün unutabileceğin her şey bu gün bir zorlamadır. bir gün pişman olacağın her şey bu gün bir yanlıştır. bir gün bırakabileceğin her şey bu gün bir biteviyeliktir. ve bir gün sana dar gelecek, milim milim sıkacak, bütün bedenini ve ruhunu hapsedecek ve en sonunda bir deli gömleğini andıracak işte bu elbise, senin bu gün giydiğin gelinliktir.

    YanıtlaSil
  34. Yesaricim zaten aşk olmasa çekilir mi bunca derdi tasası.Aşk var huzur yok:)))

    YanıtlaSil
  35. Abey; ben de bugüne bir not düştüm..bugünün yalanları yarın bi gün kayıtlı olsun diye...

    YanıtlaSil
  36. Ammannn evlilik ve aşk üzerine sayfalarca yazabilir saatlerce konuşabilirim, yaşamış, türlü hayal kırıklığı görmüş, artık ne nasıl olmalı bilen biri olarak.:)
    Arkadaşınız sizi korkuya sokmakla iyi yapmış bencede korkun.:) Şaka bir yana evlilik çok ama çok vedahi birdaha çokk yazarak vurgulayacağım zor birşeyy. Öyle iki doğru insanın bir araya gelmesi şartki. Mümkün olduğu kadar çok şeye aynı pencereden bakmak şart bir defa, yani en çokundan doğrular aynı olmalı, ki tartışmalar minimum olsun. Her iki tafat birbirine ve birlikeliğe karşı çokk özenlki olmalı. Dikkatli olmalı, çorabı odada çıkarmamalı, diş macununu ortadan sıkılmamalı vs.:) Ufak detaymı sizce.:) ah ne detaylar zaman içide bu beni umursamıyora dönüşüyor yoruyor biliyormusunuz siz.:)

    YanıtlaSil
  37. :))) yaa gittikçe uzaklaşıyorum amaaa...

    soğukk soğukkk:))

    YanıtlaSil
  38. Başta her beklentiyi açık-seçik ifade etmek gerekiyor. Evlilik bu, boru mu? :)
    Bazıları değil çoğu evcilik sanıyor bunu. Nişanlım da -şimdiki kocam- öyle sanıyordu. Herşeye evet diyordu, ta ki evlenene kadar. Evlenince evetler döndü hayır'a. Verilen sözler unutuldu. Ta ki, ben boşanma resti çekene kadar. Sonuç, işe yaradı. Herşeye evet diyen bir koca oldu :)
    Yaşasın despotizm :P

    Ebru

    YanıtlaSil
  39. sen yazı yazmayı niye bıraktın, internete giresim gelmiyor. senin yazıyı okumadan internet sörfü yapamıyorum şimdi.

    YanıtlaSil
  40. :)) Ebru ; sana ne desem ki şimdi...höttt diyorsun adam hizaya geliyor...güle güle kullan...hepsi böle bunların diyerek yorumun yorumunu bitiriyorumm:P

    Murat; aynı dertten müzdaribizz...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!