24 Aralık 2009 Perşembe

2010 ikizler burcu açılımı...

 YASAL UYARI:Aşağıda okuyacağınız yorumlar tamamen benim uydurmam olup gerçeklerle uzaktan yakından ilgilisi yoktur. Yarın bana ‘aaaaa ama hepsi ollduu, ayynııı kaynım aynıııı’ nidalarıyla gelmeyin. Ben canım sıkıldıkça yazı yazan sade bir bloggerım. Bu uyarıyı neden yapıyorum peki? ‘lütfeeen diğer burçlar için de yaz’ demenizin önünü kesmek için. Hadi şimdi okuyun güzelleşelim.


Yılın son günleri adettendir ortalık bir sonraki yılın burç yorumlarından geçilmez. Benimde önüme geldi bir kaç 2010 yılı ikizler burcu yorumu. Ama her zamanki gibi bik bik ettim beğenmedim burun büktüm kapattım sayfayı. Böyle yapana ne denir, daha iyisini yapabiliyorsan al kendin yap denir. Hazır blog yazısı da bulamamışken içimdeki rezzan kiraz çıksın dışarı ve ikizler burcu için 2010 yılını yorsun bakalım.

sevgili ikizler (işte bunu hiç anlamam, sanki bana mektup yazıyor astrolog,kendimi nasıl özel nasıl özel hissediyorum)2010 yılında neler olacağını merak ettiğini biliyorum, nerden biliyorum? Çünkü lanet olasıca burçların arasında en ama en meraklısı sensin. Yok o seni seviyor mu, yok bilmem kim kime senin hakkında ne demiş. Yok seninle ilgili kim ne düşünüyor. Hayatın anlamı ne, tekamülünün kaçıncı levelındasın. Bilumum binlerce saçma düşünce. 2010 yılında tüm bu saçma soruları unutacaksın ikizler burcu. Çıkar at şu soruları kafandan artık be. Kimin ne düşündüğünün bi önemi olmayacak artık senin için. Kendinden emin, güvenli, kendi değerinin farkında biri olup çıkacaksın. Hadi buna bi tarih verelimmm. Ne diyelim ne diyelim. Şöleee bahar gelsin senin mevsimin. Mayısın 18inden sonra. Hah bu güzel oldu. Yıl senin yılın, güzelleş, şöööle bi kendine çeki düzen ver. Toparla kendini canım, ne bu ölü toprağı serpmişler gibi üzerine. Bak 2010. Ne güzel rakammm.. hadi bakiiim.

Sağlık konusuna gelince, ulan domuz gibisin. Millet gripten kırıldı döküldü, büyük ihtimalle etrafında hasta olmayan ,yataklara düşmeyen bi Allahın kulu kalmadı. İnsanın başı bile ağırmaz mı yaa. Biliyorum nefret ediyorsun hastanlerden , ilaçlardan, hastalıktan . Ama dur seen durr, bunu acısı 2010 yılında çıkacak. Şölee şubat mı desem mart mı desem. Kış sonu dikkat kendine. Bedenen yorulmasan da ruhen yorgun olacak ve bu da seni bitkin düşürüp yatağa mahkum edecek bir süre. Ama korkma sana hiçbir şey olmaz.
iş hayatın hakkında gerçekten bir tahminde bulunmamı istiyor musun. Hiçç sanmıyoruuummm..yemeyelim karşılıklı birbirimiz…sen nasılsa pratik zekan ve iş bitiriciliğinle her şeyi yoluna sokarsın yine..2009da canın sıkıldı biraz ama 2010 daha sıkıcı olacak demenin bi anlamı olmaz sanırım.. kapatalım rica ediceğim bu konuları..

Tamam tamam, geldik sevdiğin konulara. Aşk meşk flört aşna fişne gibi şeyler işte. Merak ediyorum, neyi merak ettiğini bu konuda. Sanki sen bilmiyorsun ne kadar maymun iştahlı, çabuk sıkılan bi tip olduğunu. Konuşturma beni şimdi. Yok yok ona güvenmem yok buna güvenmem diyorsun ama asıl sen ne kadar güvenilirsin hiç düşündün mü. Her şey lay lay lomken hayat sana güzel. Her şey ciddiye dönüşeceği zaman ara ki bulasın ikizler insanını. Yok öle 3 liraya 5 köfte. Her şey senin istediğin gibi olmayacak işte. 2010 da karşına böyle höööt dedi mi oturacağın, ondan kaçamayacağın, kaçmana izin vermeyecek biri çıkacak. Valla benden uyarması ,Allah yardımcın olsun. Hadi ondan da kaç göriim seni. E evli olan ikizler insanları da var tabi. Nadir ama var. Onlara da sabır diliyorum.Geldik bu dünyaya bi şekilde ömür geçecek. Üzülme , zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçer. Sen kendini oyalayacak bir şeyler nasılsa bulursun. Hain yorumcu gibi oldum şimdi : ))(bu cümleleri o yanınızdaki  adamdan/kadından çoktan sıkılmış olduğunu bildiğim için yazıyorum, belki çok akıllı bi adamdır kendini sürekli yeniliyordur filan ama..evlilik işte)

Bu arada o gezegenler bi ileri bi geri hareketler yapıyorlar ya. Hah işte onlara dikkat et gözünü sevim. Nasıl oluyor bilmiyorum ama onlar seni pek bi etkiliyor sevgili ikizler. O Merkür yok mu Merkür. Bir öncekinde yazıcım aşka gelip beni yiyecekti. Biliyorsun sen zaten bunları akıllı burçsun. Zaten aklına güvendiğim için seni yaşayacağın sorunlara karşı çok fazla uyarmıyorum. Sen hepsini aşarsın, kendi kendini iyileştirir ve hemen başkalarının sorunlarıyla ilgilenmeye koşarsın.

Tamam kısa kesiyorum, sen çoktan okumaktan sıkılmışsındır bile tamamen nezaketten devam ediyorsundur büyük ihtimalle. Bu ara unutmadan şuradaki linkte gerçek bir 2010 yılı yorumu bulacaksın. Ben kesmediysem onu oku. (hadi git bakalım o linke, ben tek tek ip lerinden takip edicem o linke tıklayanları. Dur sen duurr)
Şöle bir yıl dilerim, böyle bir yıl dilerim gibi cümlelerle bitirmek isterdim ama sen işine karışılmasını pek sevmezsin. Sen nasıl istiyorsan öyle olsun her şey. Bazen istediklerinden pişman oluyorsun ama pişmanlığın bile senin tercihin olsun. Sevgimle…

23 yorum:

  1. hastayım burç yorumuna :)

    YanıtlaSil
  2. Burda durmuş ikizler burcunu bile okudum ya :P Sen ne büyük bi yazarsın Yesari :)) Bi insan kendini bu kadar tanır :P

    hadi bakalım 2010 seni bile hayrette bırakacak kadar güzel geçsin senin için :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kırmızılı...

    amiiiiiiin papuçç...senin için daha güzel geçsin inşallahh:)

    YanıtlaSil
  4. o kadar ikizler lafı geçmiş bi çift meme resmi yok.. kınadım resmen.. halbükü wiston olsa böle mi yapardı.. hakket nerde la o wiston.. kocaya mı kaçtı nağaptı..

    YanıtlaSil
  5. :)))) baktım aslında mem resimlerine ama geçen ormancı resmiyle şok geçirmiş okuyucumu bi sol kroşeyle yere sermek istemedim...

    ww konusuna hiç girmeyelim...o yara çok derin...bak ismi bile fena olmama neden oldu..kısa kesiyorum yorumumu burada:((

    YanıtlaSil
  6. ikizler olarak bayıldım :D

    YanıtlaSil
  7. bir ikizler olarak teşekkür ederim efenimm:)

    YanıtlaSil
  8. yesari, ya acaba bu böyle hıdırellez tadında yeni yıl için de yazınca olacaksa hemen biz de yazalım yahu pek iyi bir yıla ihtiyacımız var.
    Şimdiden keyifli ve mutlu bir yıl dilerim, ne olur ne biter bilmem, fala da çok takılmam ama İkizlersen rüzgar gibi esip, gezeceğini, yenilikler göreceğini tahmin ederim. :)

    YanıtlaSil
  9. umarım öle olur kuzen coco...yok olmazsa yine elizamın yazılarıyla yetiniriz artık:))
    ben de güzel bir yıl dilerim sana:)

    YanıtlaSil
  10. sevgili çakma rezzan abla,
    ikizlere kıyak geçmişsin, olmuyo ama. en kısa zamanda benim de içimde hortlamanı, ve mümkünse 2010'da nihayet uslu bi kız olacağımı söylemeni bekliyorum (annem yanımda, ondan böyle şeyettim, kendi dileğimi bilahare söyleyeceğim).
    blog sahibine de selam eder, şimdiden iyi bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. valla bir ikizler olarak sölüyorum ... en sevdiğim burc ikizler... güzel olmuş... sevdim ...

    YanıtlaSil
  12. sayın mafisto, sen bu sene uslanırsan ben de blogunu takip etmeyi bırakırım...sıradan blogları takip etmiyorum:P (bunu annen yanında olduğu için yazıyorum,yoksa ben seni her türlü okurum)...ben de bol çılgın bir yıl dilerim sana:)

    tom's diner; ben söyleyeceğimi söyledim..senin sözünün üzerine de tek kelime etmem...:)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. süper olmuş ama yaa :)) ikizler-ikizler(yükselenim) olmama ragmen aşk konusunda maymun iştahlı olmadım nedense ki bu durumdan memnunum.. onun dışındaki hersey aynı zaten, bildigin ikizler işte..
    hee buarada yukarda nye sildin yorumları dersen ; süper yazcagıma sğper yazmıstım bide sonradan ekliim dedim 1-2 sey o yuzden :) tamamen takıntı saatime denk geldi :D
    hade mutlu yıllar efenim..
    bu sene cok iyi bi yıl gecirsin ikizler yoksa delirciim delirciim delirciim :P

    YanıtlaSil
  15. :)))) ben izliyordum eğlenceli eğlenceli gmailden..bunu silmezsin diye umarak yanıt veriyorummm..ben de de yok o maymun iştahlılık...ama zaten ben ikizleri iki tipe ayırıyorum..anlatmiim burda şimdi..daha önce yazmıştım bunu...

    ben de iyi bir yıl diliyorum hepimizee:)

    YanıtlaSil
  16. benim 2010 yorumumda;

    koç,boğa,ikizler,yengeç,aslan,başak,terazi,akrep,yay,oğlak,kova,balık
    hatta çin burçlarından fare,tavşan,yılan,koyun burcu kadınlarıyla aşk yaşayacağım yazıyo.

    cıx.
    sevmedim bu siteyi.

    YanıtlaSil
  17. "ne kadar maymun iştahlı, çabuk sıkılan bi tip olduğunu... Yok yok ona güvenmem yok buna güvenmem diyorsun ama asıl sen ne kadar güvenilirsin hiç düşündün mü. Her şey lay lay lomken hayat sana güzel. Her şey ciddiye dönüşeceği zaman ara ki bulasın ikizler insanını"

    bu yazıdan çıkan sonuç; ikizler burcuyla sadece gönül eğlendiriyoruz..

    YanıtlaSil
  18. peki öyle yapın..sizinle ilgilenen bir ikizler bulabilirseniz gönül eğlendirin..ama kimin kiminle gönül eğlendirdiğini karıştırmayın birbirine olur mu sayın LA..

    !!!

    YanıtlaSil
  19. yesunun yüksek müsadesiyle fevkiye sesleniyorum;
    seviyom olum seni

    YanıtlaSil
  20. O degil de ikizler dedigin tek yumurta olacak.
    Ne o oyle cift yumurta ikizi felan.
    Cok sacma haci!
    Birbirine benzemeyen ikizler yasaklansin

    Falla ilgilenmeyen bi insanim vesselam!

    Bulent sertta$'tan bi $arkiyla sozlerimi bitiriyorum eeyyy ikizler;
    "Laylaylom galiba sana gore sevmeler
    Hopa$inanay galiba sana gore sevilmeler"

    YanıtlaSil
  21. Başta ikizler olmak üzere:D tüm buçluların yeni yılını kutlarım,mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  22. hayat ; ben de senin yeni yılını kutlarım..ne hayvanım değil mi..yeni yıl yazısı bile yazmamışım..dur ben bi yaziim:))

    D.O.N.E; şarkı iyi geldi vallaaa:))

    YanıtlaSil
  23. Güzel yazı olmuş.
    Tıkanmak, Tıkalı kutu vol2.

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!