20 Aralık 2009 Pazar

Allaha yakın bana uzak: vol.2



nerede kalmıştık... serinin ilk yazısı için  bakınız... :)


Onları çok sempatik hallerinden tanırsınız. Sıcak, samimi, en yakın sırdaşınız, yıllar önce kaybettiğiniz kız kardeşinizdir. (demek ki neymiş, dişi kişi tanımı)

Sizinle ilk tanıştıklarında önce kendilerinden anlatacaklardır. Anlatacak o kadar çok şeyleri vardır ki siz hayatınızın ne kadar sıkıcı olduğunu düşünmeye başlarsınız. Sürekli içinizden şöyle geçiriyorsunuzdur o anlatırken “iyi de bunlardan bana nee bana neeee, hiç ilgileniyor muyum senin özel hayatınla, mahreminle ,özelinle” Ama o kadar iyidir ki kıyamazsınız, dinlersiniz dinlersiniz. Ne kadar samimi, hemen güvendi ve anlatıyor. Ne kadar saf ve temiz!!!!!!!! (bu ünlemlerin fazlalığı size bir şeyler anlatıyordur umarım)

Akıllı olanlarımız bu numaraları yemez tamam da, bu şekilde yaklaşıp onu kullandığını anlamayan insanlar ne yapsın. İşte en tehlikeli insan türü; kendini, niyetini, yüreğini ustaca saklayabilen insan türü. Kesinlikle zekidir, zekası kötü ellere geçmiş ve silah yapımında kullanılmaktadır. Sürekli aklında bin tilki dolaşır ve donandıkları tüm bilgileri birleştirerek kendi menfaatleri için kullanırlar. Amacını, asıl niyetini anlamanıza pek imkan yoktur o saatten sonra... Kendi menfaati için sizi üzmeyi, kırmayı, size zarar vermeyi çok rahat göze alabilir. Ama çok üzülmeyin, siz farketmeden yapacakları için için ruhunuz bile duymaz. Siz aptal gözlerle etrafa bakarken o ise dost gözlerle sizi avutuyor olacaktır. Ne diyoruuuzz bu insanlaraaa. (sus iç sess suuss, küfretmeee) .Fesat ve içten pazarlıklı diyoruz tabiki. (ohhh)

Bakın bu tip insanları nereden tanıyabilirsiniz. Kendisiyle ilgili anlatırlar, sizinle ilgili konuşur ve konuştururlar, o da yetmez başkaları hakkında konuşur da konuşurlar. Yani sürekli insanlar , olaylar ,olanlar üzerine cümleler döner durur etrafta. İçi dolu bi insan beklemeyin karşınızda. Nabza göre şerbet verirler, sizin ilgi alanlarınızla ilgileniyormuş gibi yapabilirler. Hedefe kilitlenmişlerdir ne de olsa...aldanmayınnnnn

Bunlara karşı yapılacak en iyi savunma “uzak” durmak, kendinden uzak tutmaktır. Yeni tanıdığım biri bana haddinden fazla bir samimiyetle yaklaşıyor, gereğinden fazla bilgi yüklüyorsa bi dur derim orada. Yol vermem yakındır, kendimle ilgili bilgi vermem ise söz konusu olamaz.

Şimdi ben bu kadın tiplerini neden anlatıp, onlara verip veriştiriyorummmmm?? Eğer bu yazıyı okuyan kişi bu özellikleri kendinde görüyorsa bi kendine çeki düzen versin diye elbette. Yok yani, hepinize tek tek ben yetişemem. Kendinizde biraz çaba sarf etmelisiniz. Hep ben ben, nereye kadar değil mi. Ahahahahah (böyle ukala olduğumda biriniz de çıkıp benim başımı taşla ezemiyorsunuz ya, bu rahatlığım o yüzden işte:))) Şimdilik bu kadar , herkesin çok özel sırlarını ve özel bilgilerini yorum olarak bekliyorum, onlardan lego yapıcaaaammmm:))

11 yorum:

  1. offf ya naptın sen :)) soluksuz okudum resmen harikasın. Daha yorum yaparım ben bu yazıya cümleleri toparliyayım :)

    elifimelif

    YanıtlaSil
  2. ah şu kızlar değil mi :D

    YanıtlaSil
  3. İyide salağa yatıp gülmek varken, ne güzel bi sürü koz da verio,

    YanıtlaSil
  4. eliffff;; teşekkür ederim...bekliyorum özel bilgilerini:)))

    naim; bunu erkek yapmaz yaa..erkekler biraz düz mantıktır..yapmaya çalışsada yüzüne gözüne bulaştırır:))

    uykusuz; ne demek istedin valla anlamadım:S

    YanıtlaSil
  5. orası öyle yesari.

    YanıtlaSil
  6. zeki hatun! o seni kullancana sen onu kullan, gül geç, mendakkadukka daha ne diim

    YanıtlaSil
  7. İyi bilirim onları insan bir anda tüm sırlarını dökmek istiyor ama biraz zekası olanlar kendini acmıyor onlara çok iyi anliyorum yazini

    YanıtlaSil
  8. uzagiz onlara (: bundan sonra hele cok uzak ..

    YanıtlaSil
  9. HEr zaman dinleyen olmak iyidir şahsen ben kendimi anlatan olmak istemem...dinlersin dinlersin günün birinde de kokusu çıkar zaten :P kokusu çıkmayanlarda mazide güzel anı olarak kalır ...iki kişinin bildiği sır değildir derler doğrudur ...

    YanıtlaSil
  10. kulahına bir şey söylemek istiyorum;

    bazen karşına "insan evladı" dediğin insanlar çıkar ve içinden kimseye anlatmak istemediğin şeyleri anlatmak gelir...kendini tutamazsın...sürekli dinlemek yoruyor...çok yoruyor...ama anlatmaya başlama süreci önemli...herkesi güzel bi anı olarak bırakmak istemezsin...can yoldaşı yapmak istersin...

    dinlemek isteyen çıksın karşımıza...sadece konuşmak için dünyaya gelmiş olduğunu zanneden insanlar da uzak dursun benden...

    YanıtlaSil
  11. son paragrafa kadar vallahi bir erkekten bahsediyorsun zannettim. cunku aynı ozelliklere sahip bir insan tanıyorum ve kendisi kadın değil, bir erkek!!! icten pazarlıklının o kadar onde gideni ki... biraz vakit gectikten sonra (e maalesef kendimiz gibi zannettik once) aldık gardımızı..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!