15 Aralık 2009 Salı

ben geldiiikkkkkkk...:))





Bi arkadaşa bakıp çıkıcam.. 

Buralarda  olmalı,  satır ve ya kelimelerin arasında bir yerlerde kaybettim. İşte tam şu “ah” ile “kâm” arasında bir yerde kesin. Gerçi öle ufak tefek bir şey de değil, nasıl göremiyorum anlamadım. Ama iyi saklanmış işte. Her şeyden saklanmayı adet edinmiş. Birilerinin sürekli “çık ortaya, pşştt, gel buraya” demesi gerekiyor. Utangaç büyümüş çünkü, misafirlere “hoş geldiniz” derken hep yere bakmış. Bir suç işlediğinde hep yüzü kızarmış. Bi de bayaz mı beyaz teni, nasıl da anlaşılıyordu utandığı. Hala utanabiliyor mu diye sorarsanız ; evet . Utanma duygusu sıradan iltifatlarda bile onu 5 yaşındaki haline götürebiliyor. Alengirli sözlere gerek yok.

Bir de suç işlediğinde saklanmış hep. Annesinin yatağının altına saklanmış bir seferinde. Tüm mahalle onu aramış, korku sarmış annesini. Tüm olayları  duyarken bile korkusu o kadar ağır basmış ki çıkamamış yatağın altından.

Korku, kaçmayı ve saklanmayı getirmiş anlayacağınız. (siz klişe diyorsunuz ama doğru o “hadi çocukluğuna dönelim” geyiği…pehhh) Tüme varalım hep beraber; kork-saklan-üzülme.  Üzülmekten korkmayı adet edinmiş bir karış boyuyla. Şimdi eşek kadar oldu hala saklanıyor kerkenez. Biri lütfen böyle olmayacağını anlatsın bir kendisine. Gerçi oluyor sanırım , her seferinde toparlıyor  ama. Saklan saklan nereye kadar. Kendi kendini iyileştirmek, toparlanmak alışkanlık mı olmuş ne. Ukalalığını biliyoruz ama kendini zümrüt-ü anka kuşu zannetmekte neyin nesi. Sen insansın, neymişşş, sen insansın. Olur böyle şeyler, gelir geçer, gider.

Gerçi bence işin ucunu kaçırdı. Üzülmekten korktuğu için mi saklıyor kendini , saklandığı için mi üzülüyor. Benim de kafamı karıştırdı. Gel canım sen geeell.. çık bi ortaya, gel yamacıma. Görüyorum seni, saklanma boşuna…

(yine şizofrene bağladım ben değil mi : ((( neyse, daha önce söylemiştim. Ben şizofren değilizzzzz) J

23 yorum:

  1. yok canım o arkadaşın çıktı.. iki tane 'f' in arasında dilek tutuyoo.. ben yardımcı olayım ;)

    YanıtlaSil
  2. ayıppp ayıppp...f filan karıştırıyorsun aralara...yapmaz o öle şeyler... söylicem arkasından böyle şeyler konuştuğunu...erkekler daha çok dedikodu yapar derlerdi de inanmazdım...

    YanıtlaSil
  3. arkasından mı!! anam yüzüne söyledik te nooldu..
    nan bu arada beyazmı beyaz teni var derken..
    içim gıcıklandı kız.. süttür o beee...

    YanıtlaSil
  4. düşünmee LA düşünmeee...

    YanıtlaSil
  5. Nasildiiii "donerse senindir donmezse affeder ama kirilmistir bir kere zaten senin olmamistir"
    Yok boyle deildir kesin

    YanıtlaSil
  6. Bi de baslik "ben geldiiikkkkk...:))" olsunmu$

    YanıtlaSil
  7. Dereoutunun baslik onerisini sevdim.
    Yesu'yu, seni sizi bizi kim varsa onu ozledim. Bazen saklanilacak en iyi yer de, ortaya cikacak en iyi nokta da sozcuklerin arasindadir...

    YanıtlaSil
  8. Hımm hımmm, bunları öğrendiğim iyi olduu :))
    Ben babamın arakı şişesini karşı arsaya atmaya çalışkene aşağıdaki komşunun arabasının ön camından içeri sokabilmiştim ancak. Dibinde biraz vardı içtimiydim ola, bilemiyorum. Çocukluk işte geçer gider..

    YanıtlaSil
  9. yalnız "tercih" konusunu böle anlatabildiğin için bağırmak...
    hatta çığırmak istiyorum ;

    büyüksün yesari.

    neredeyse freud abiye sorucektim nerelerde bu yesari blögu kimlerle aldatıyo abi diye:))

    YanıtlaSil
  10. Elizacim dereotunun baslik onerisini sevdin de o nasil bir yorum bitiris!
    Yerle yeksaaan ettin gene.
    Buyuk laf vesselam!

    *
    -okanitto benim niye aklima gelmiyo lan boyle seyler
    -dereotunun laneti donecim, dereotunun laneti
    -ama lami cimi
    -lami cimi yooook

    YanıtlaSil
  11. hosgeldin o halde (:

    YanıtlaSil
  12. sevgili blogcular. tehlikenin farkında mısınız? bakmayın siz onun farklı farklı anlattığından aynısından iki tane vardır eminim:) geliyorr. yaklaşan tehlikenin farkında mısınız?

    YanıtlaSil
  13. hahahaha..hepinizi yerim nannn...sanki uzun zamandır evimde kalmıyormuşum gibi hissettim ...hani eve geldiğinde ilk bi etrafı kolaçan edersin..ne var ne yok..ne değişmiş..yeni birşey eklenmiş mi diye..öle hissettim..

    dereotundannefretederimin başlık önerisine bayıldım..ve değiştiriyorum...

    elizamın beğenmesine de bayıldım...ve haklısın..yazmaya başlamadan anlamıyorsun kelimelerin arasında unuttuklarını:)

    ibrahim ortaç; bi ben bi o yazacak...Tyler Durden mı anlatıcı mı karar vereceksiniz:P

    feza ; hoşbulduk...

    ayy heyecan yaptım..cevap sıramı tamamen şaşırdım...

    absolom; o abine selam söyle... o hangi soruya cevap bulmuş da benim kendimi kimlerle aldattığım sorusuna cevap bulacakmış şaşrım:)))

    MİM; ahh aziz dostumm..sen burada da beni yalnız bırakmıyorsun ya..ne diyeyim sana...ilginç bir şekilde FF bloguma yorum yapmıyor ve beni ailemle yalnız bırakıyor:)) hadlerini biliyorlar kıtıpiyoslar:))

    YanıtlaSil
  14. Kim nereye saklandı da çıkmıyor, ben anlmadım :)

    YanıtlaSil
  15. o da anlamıyoruz Emre:))

    YanıtlaSil
  16. kim nereye gelio bi saniye, ben deliyim o zaman neden annamadım?

    G.

    YanıtlaSil
  17. sevgili yesari saklankaç mı oynuyomuş :) keyfine bak şekerim, biz sana elma dersek çıkarsın, oki ;)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili G..ben de yeni geldim..anlamaya çalışıyorum:) filmi hala izleyemedim bu arada:))

    YanıtlaSil
  19. nil; elma de artıkk lütfen..çıksın yahuu:))

    YanıtlaSil
  20. Güller kırmızıdır,
    Menekşeler mavi.
    Ben bir şizofrenim
    Ben de öyle :)

    YanıtlaSil
  21. Dereotu, begenen gonlun ferah olsun..hehe :) Buyuk laflari severiiiim!
    Yesu, arayi acma kuzuu! Dedigin gibi parca 3 uzerinde de calisiyorum arkasi yarin'da..

    YanıtlaSil
  22. Mİt; yaşasıınn yalnız değilimmm...içimi bir huzur kapladı..içimi demişim pardon..içimiziiii:)))

    elizammm; çok mu meraklıyım ,yoksa sizin hikayenizi mi çok sevdim bilmiyorum..ama bekliyorum bekliyorum bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  23. kim değil ki ?? ben. .hmm.. olmadığını düşünüyoruz..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!