9 Aralık 2009 Çarşamba

dön bak haline...(by LA78'ers)

Sonunda bu da oldu…Birkaç sitem cümlesi, “neden yazmıyorsun artık” çemkirmesinin ardından olan oldu ve “Anlaşıldı sen yazmayacaksın, ben bir şeyler yazıyorum. Onu yayınla bari” dedi LA78’ers ve bir yazı gönderdi. Yine de sevilen insanım görüyorsunuz. Ne kadar değerli dostlar biriktirmişim şu blog aleminde. Allah onlardan bin defa razı olsun:)) Bu aralar yazarsam başım belaya girecek diye uzak duruyorum blog taslak bölümümden.(gerçi LA de benden farklı değilmiş..kendi blogunda hiç yazmadığı şekilde yazmış...siz bakmayın bu yazısına...benim en çok güldüğüm yazarlardan biridir) Ama yazacağım , aklımı toparlayıp başlayacağım. “güzel günler çok yakınn":))



DÖN BAK HALİNE...

Bazen öyle bir ruh haline girer ki insan, en yakınlarıyla bile paylaşamaz.. Utanır, çekinir, sıkılır. Kendinizi yanlış tanıtmaktan korkarsınız. Aslında öyle biri değilsinizdir ama insanların öyle sanmasından korkarsınız. Ama kendinizi kandırırsınız. Aslında sizsinizdir o kişi. Gerçek kişiliğiniz açığa çıkmıştır en zor anınız da ve paylaşmaktan korkarsınız.. Çünkü beğenmezsiniz o yönünüzü. İlk defa karşılaşmışsınızdır ve yadırgamışsınızdır. Ben değilim bu dersiniz. Ama sizsiniz..

Her zaman başkalarının düştüğü duruma siz düşmüşsünüzdür bu sefer. Akıl verdiğiniz konular başınıza gelmiştir ve verdiğiniz akılları uygulayamazsınız kendinize. Peki nedir sizi engelleyen. Nedir size verdiğiniz akılları uygulatamayan.

Aşktır..

Hayatta başka hiçbir duygu insanı kendinden başkası yapmaz. Dünya görüşüne, felsefesine, hayata bakışına her şeye ters düşürür.. Yabancılaştırır. Yakınlarından utandırır, korkaklaştırır ve hatta onursuzlaştırır.

Deli gibi sevdiğiniz onun için her şeyi yapabileceğiniz hatta uğruna ölümü göze aldığınız bir insanı öldürmek istemeniz bile işte bu psikolojiden dolayıdır.

Aslında hep kötülük yaparsınız kendinize. Mutsuzken mutlu rolü yaparak. Biriktirirsiniz içinizde mutsuzluklarınızı. Açığa çıkardığınız, üstü mutlulukla örtülü sahte duygular bi süre sonra uçup gider sizin nazarınızda. Gerçek mutluluk değildir bunlar. Hatırlayamazsınız bir daha. İçinizdeki mutsuzluktur bu duyguya engel olan. Sahtedir o ve kalmaz akılda. Anılarda..

Biriktirmişsinizdir mutsuzluğunuzu kocaman sandığınız gövdenizde. Karıncayla karşılaştırırsınız kendinizi ben kaldırırım bu duyguyu yeter ki ‘O’nunla olayım dersiniz. Halbuki bir karıncadan farksızsınızdır ufacık gövdenizle. Kendinizi başka yerlere koyarsınız yine aynı duygudan ötürü. Devleştirirsiniz, yüceltirsiniz. Halbuki gittikçe küçülüyorsunuzdur. İçinizdeki mutsuzluk sizi eritiyordur. Kimi zaman uyarı veriyor ancak oralı olmuyorsunuzdur. En sonunda patlıyordur. Devasa bir volkan gibi. Öfkeniz ve kükremeleriniz sizi tanınmaz hale getiriyordur. Tüm mutluluklarınız, anılarınız, yaşadıklarınız dahi bu volkanla eriyordur..

Sonunda o aşktan hiç eser kalmıyordur.

Herkese ömür boyu sürecek onurlu ve mutlu bir aşk diliyorum…

LA78'ers 

12 yorum:

  1. ilk ben yorum yapmalıyım....vayyyvayy iki yazısını severek okuduğum blog sahibi zatı aynı sayfada görmek şaşırttı beni....

    Bi de nasıl ciddi bi yazı ...çok güzel ifadeler çok duygulu yazılmış( sus papuç sus edebiyatçımısın)

    LA78'ers hay allah razı olsun bi yazı göndermişsin de Yesarinin blogunda yayınlandı yoksa isimleri unutulmuş nesillleri kesilmiş (ay pardon yazıları kesilmiş) blogcular arasıan girecekti yesari'de arkasından Fatiha okuyacaktık :))

    İkinizede saygılar elinize kolunuza yüreğinize kaleminize sağlık...evt satırlarıma son verirken küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öperim..

    güzel yazı vesselam...

    YanıtlaSil
  2. Boyle yazinca negzel duruyo aslinda.
    ama ask degil de yalnizlik omur boyu..

    YanıtlaSil
  3. dillendirilmeyen hissiyatlar insanı kendinden uzaklaştırıyor.yazarak bu uzaklar yakın oluyor mu acep?

    YanıtlaSil
  4. daha nen olayım onursuzunum senin, demiş cemal süreya. belki de bunu diyebilmek aşktır.öyleyse, ömür boyu sürmez dilerim :)güzel yazı,teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. yaw papuç, bu hangi papuç.. :P
    teşekkür ederim beğendiğin için..

    ama neden nefret ediyosun ki dereotundan, kabak yemeğinin içinde çok güzel olur yaa.. bir de yanlızlık allaha mahsustur be, başkalarını bilemem ama ben yanlız kalamam...

    mgntwmn; sadece yazarak olur mu bilmiyorum ama paylaşarak olduğu kesin..

    yaw nil, nerden baktın ööle yazıya, farklı bi bakış açısı tabi.. ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. tabi bir de sana teşekkür etmem lazım yesu, bana blogunu açtığın için.. valla ben bu bloga bi girdim mi çıkmam ona göre.. :P

    YanıtlaSil
  7. oldu paşammmm...devrediyim isterseenn:)))

    herzaman bekleriz tabii...ama özlerler beni biliyorum benn:P:p

    YanıtlaSil
  8. Vay vay..bi gidip geldik, Yesum ne yazmıs diye bakayim dedim, karsıma LAim cıktı..Hayırdır yavrular? LA yazı cok cok güzel olmuş o ayrı, ama misafirligi uzatmayalım, kendi blogumuzda yazayazalım, Yesu sen de daha çok özletme! Bu mudur, budur! Operim cümleten..

    YanıtlaSil
  9. hımm seni burda görmek güzel LAa. yakışmışın misafir sanatçı olarak. Bu arada blog sahibesinin bayramdan bayrama yazar olması üzücü... sanırım akıllandı artık aramızdan ayrıldı. yoksa bizim gibi delilere hergün bayramdı.. yazıyoduk iyiydik. okuyoduk iyiydik... yesari yine yazsın kampanyası mı yapsak ne?

    YanıtlaSil
  10. evettt yaa söyleyelim yazı yazsın....kampanya başlatalım..sıkıldım başkalarının yazılarını okumaktannn!!!

    yesarii duy sesimiziiii...

    YanıtlaSil
  11. Yesari , ne bekliyom Brad Pitt de gelsin bi post yazsın diyemi :P Yazacam dedin yazmıyom eeee...sana demedim mi çift harflilerden çık bi yazı yaz diye :P olmuyo amaa aaa:))

    Ben bi dost (şu an bunalımdayım ama aklım başımda) ;)

    YanıtlaSil
  12. LA 78'ers; keyifle okudum yazınızı, AŞK üstüne sayfalarca yazsak bile sonunda aynı yalnızlığa çıkıyor bütün dialoglar ne yazık ki...Teşekkürler paylaşım için.

    Yesari; Taşıma suyla değirmen bile dönmez derler, üstüne bir de halk Yesari! Yesari! diye tempo tutmuş yürüyor :) Bence çok mola vermemek lazım paylaşmaya.

    Sevgiler

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!