16 Aralık 2009 Çarşamba

hamdım yandımmmmm hamdım:(((


Şimdi resme bakıpta “ben neredeyim” diye url adresini kontrol eden sen sevgili okuyucu. Alıcının ayarlarıyla oynama ve okumaya devam et. Yok ben konsantre olamam , buradan çeker giderim diyorsan. Gel canım gel. Hiç acımayacak. (bu uyarı hatun okuyucu için)

Ben de etten kemikten yaratıldım. Ot böcek çiçek dişi resimleri de bir yere kadar. Hiç çık çıklama. Okumaya geç, hadi canım...(er kişi için)

Efendime söyliimm. Biz zaten bir kaç yıldır evin mutfak bölümündeki hal ve hareketlerimize dikkat eder olmuştuk. Tam bizim daireye bakan karşı apartmanın o malum dairesinde tadilat başlamıştı ve bizde meraklı gözlerle acaba “ne gelecek” “acaba aile mi , iş yerimi” derkeeeen kocaman bir YOGA bla bla tabelası getirilip takılmaz mı. Hööö!!!(düşünme sevgili ankaralı okuyucu düşünmeeee) . işte tam o gün bizim mutfakta herşey değişti. Ulan eskiden bi gizlilik bi mahremiyet anlayışı olurdu. Yok kardeşimm bu yeni nesilde öle bişi yook. Bize bakan duvarda duvar yok zaten. Neredeyse tamamı pencere, perdeler sanuna kadar açıkkkk. Neyse, o günden sonra ince ince dilberler estetik görüntüler sergilemeye filan başladılar. Önemsiz ayrıntılar bunlar. Özellikle o trinity bozması dişi panter gibi hocadan bahsetmek tamaaamen anlamsız geliyor şuan.

Yok yok, ben bizdeki değişimlerden bahsetmek istiyorum. Mutfakta bi göbeğini içine çekmeler, bi dik yürümeler. Bi evde doğru dürüst giyinmeler, bi mutfağa giderken ruj sürmeler, saçını başını düzeltmeler. Tabağa konulan yemeklerde bi bölee kaşık sayısını azaltmalar. 3 kaşık pilavı 1 bilemedin 1,5 kaşığa indirmeler. Olmadı rejimdeyim bu akşam ben yemek yemiyorumlar. Ulan ben bunları bu kadar net görüyorsam onalar da beni görüyorlardır g*t korkusuna açım laann kaç yıldır. Hafta içi rahatız , ama ya Pazar kahvaltıları , hııı , sorarım size. O yemelere kıyamadığımız , özene bezene hazırladığımız Pazar kahvaltılarında çektiklerimiz nedir. Herkes toplanır ve nedense her Pazar bizim kahvaltı saatimizde bi seans vardır atletik vucutlarla. O lokmalar nasıl diziliyor insanın boğazına. Nedir ayrıca evin üyelerinin oturduğu yerlerin değişmemesi kuralı. Sanki gizli bi anlaşma var. Diğerinin yerine oturursan kıçına raptiye batacak, olmadı basurun çıkacak. Ben neden sırtımı dönemiyorum onlara nedeeenn beeen nedeeeenn.. bunlara zamanla alıştık. Hocalar geldi gitti, biz az yemeye alıştık. Bir düzene oturttuk. Taki geçen Pazar, kuzenimle farklı anlarda, gözümüz karşı daireye takılıp sonra birbirimizin gözlerinde buluştuğumuz saniyelere kadar. Masada normal algıda yaşlı başlı insanlar oturduğundan birbirmize bakıp yutkunmakla ve ben, ekstra olarak gözlerimi kocaman kocaman açmakla yetindik. O camdan dışarıyı seyreden şey neydi ve orada ne yapmaktaydı. Ders yoktu, hatta bizim için o an ondan başka hiçbirşey yoktu. Zaman durmuş bizi bir teste tabi tutuyordu. İlk bölüm kolaydı asıl ikinci bölümde ne kazık yerden sorular çıkmış anlayacaktık.
Erkek; esmer teni, atletik vucudu, üzerine tam oturmuş beyaz t-shirtü, kirli sakalı, arkadan toplanmış saçları, zarif küpesiyle( ciddiyim , gördüm:S) adeta yunan heykeli gibi karşımızda duruyordu.

Bu andan sonra yaşanan dialog şu şekildedi...

-bu ne naaaaannnnnnnn
-sanırım insan evladı...yada cennet..algılayamıyorum...bana bi vursana..
-sahii biz neden yogaya başlamıyoruzzz kiii??
-önce ağzındaki ekmek somununu çıkar boğulmadannn..
-hahaahahahahahhaha
-boyacıdır o kızımm...
-hıı hııı tabii boyacıdır..sen böyle boyacı gördün mü beeeee

yarım saat sonra...

-nasıııll yaa...o elindeki fırça mı onunn..bi gelsene ben mi yanlış görüyorummm...
-ahahaahahhahbdkdfjbşkskdjbsşfkbşdsbg
-yok canıımmm diildirr..o kova da değidir..:S:S:S
-ahahaahhhaha...gel canım gell..hepsi geçecek...

2 saat sonra...

-ne yapıyor?
-tavana geçti....:(((
-ahahahhahahaha
-ama bak başkaları geldi..onlara emirler veriyor..kesin bu hocalardan biri ..valla bakkk...yok yok..mümkün değil yani....bik bik bik bik
-evet evet..kesin öledir...

Eyy yumurtaya can veren rabbim...bu ne menem bir sınavdır..anladım ben onu...kaldım bu sınavdan da kaldımmmm..ne şekilci birşey mişim...ne etiketçi...yok hamım benn ham..ne pişmesi de ne yanmasıı..tekrar Konyaya gidiceemm...hatta orada inzivaya çekilicem..ennn düzz odunları seçeceğim...evet yapmalıyımmm...bu kızı yeniden büyütmeliyim , kor ateşlerde yürütmeliyim....

not; yaa tamam yaa tamam yaa...bulamadım seksii boyacı resmii..oduncuyla yetineceksiniz bi zahmettt...:(((

25 yorum:

  1. hayat ne zaman adil ki zaten!! en muhteşem yaratıklar ya çulsuz ya evli ya da eşcinsel.. öte yandan allan kazmalarında para kum gibi... adaletin bu mu dünya beee...

    YanıtlaSil
  2. hahahahaha...zahir ve mavi...adaletten bahsetmemiştim ben yaa...bak sen de pişmemişsin daha..gel yanıma canım gelll..hayata böyle bakılmaz yahuu:)))

    YanıtlaSil
  3. :)))
    yesari relax geçicek geçicek..
    pişmekle ilgisi yok bunun rahat olunuz...
    konyaya da gitsen
    tibete de gitsen
    umreye de gitsen
    kanun kanundur..
    değişmessssss.
    sen koymadın ki bu kanunları :)))

    ben de zaten zeki kadınlardan hoşlanırım...
    önce ruh güzelliği olucek.
    hahahaaaa.

    YanıtlaSil
  4. :)))

    sen pişmemişsen ben zaten pişemem demektir..şehirle olmayacağını anlamış bulunuyoruz bu durumda...

    ben o boyacı abinin ruhundan da şüphe etmiyorum zatenn...gerçi ruhuyla ilgilendiğimi hatırlamıyorum şuan:))))

    YanıtlaSil
  5. yaw hangibirine yorum getireyim bu yazıdakilerin..

    öncelikle şunu söylemek isterim, bir daha benden izinsiz reimlerimi kullanma..
    lütfen yani rica ediyorum :P

    konuya gelecek olursak, ağzında nimetle elin çıplak erkeklerine bakılır mı be kadın.. konyaya gidecekmiş bide.. mevlanayla birlikte 1000 tur dönseniz temeizlenemezsiniz ben sana diyim..

    YanıtlaSil
  6. ahhh be canımmm..çok oynamam gerekti ama fotoğraflarla bee...kimse anlamıyor bile sen olduğunu baksana...

    ikisi de nimet bir kere...hiçbişi olmazz...:)))

    YanıtlaSil
  7. hahahhahha LA kopardın beni oyyy.
    Annamıyorm ben bu kadınları, etrafları uslu düzgün , tamam belki alain delon degil ama fena diil , adamlarla doludur, nerde zontalar var onları ceker gönülleri. Bakmayı bilcen herkeste bi güzellik vardır.

    YanıtlaSil
  8. LAcim, kiskanc kiskanc mok atmayalim.
    Yesucum, oturup karsisinda takilin ayol caylar kahveler, gozunu sevdigimin denizsiz ankarasinda bundan ala manzara mi olur?! :) Ayrica yok pismekle yanmakla ilgisi..Onu da bos zamanlarinda Allah yaratmis kizim!

    YanıtlaSil
  9. evet uykusuz...herkeste bir güzellik vardır ama benim o güzelliği bulavak kadar sabrım yok..aleni görünene bakıyorum işte:))))

    YanıtlaSil
  10. bakın elizam ne güzel yorum yapmış...örnek alın örnekkk..ayıp sizin yaptığınız:)))

    ankarada yakışıklı boyacı manzaralı daire:))))) ahahhahaha...

    YanıtlaSil
  11. ahh yavrımm yazık saaa :)

    YanıtlaSil
  12. bak yaaa..acıyor bi de banaaa:)) seni sıpaa senii:))

    YanıtlaSil
  13. ama o kadar taş gibi adam da boyacı olur mu yaaa :)

    YanıtlaSil
  14. olmaaaazzzz...kendimi inandırmak için çok uğraştım..bu pazar görücez bakalım..size bildireceğimmmm...bu haftam iptal..eve gidemedimm:))

    YanıtlaSil
  15. Yesari ilk yazılarına benzer bi yazı olmuş gözümde canlandırark okudum yazıyı( boyacıyı değil ,kuzenler seni:D) ağzında lokmayla özellikle:))))))))))))

    Boyacı olduğunu bilmişsiniz ermişsiniz siz yanmanıza felan gerenk yok kanımca :P

    YanıtlaSil
  16. yok papuç; ermedik..ortam boyacı olmasına çok uygundu..eşyalar kaldırılmış..etraf poşetlenmiş filan:((( konya kesin gibi anlayacağınnn..

    YanıtlaSil
  17. uykusuz doğru sölemiş. herkezde bir güzellik vardır :)

    YanıtlaSil
  18. ben saçımı başımı düzeltip balkona tüner, bi de utanmadan laf atardım kesin :) arada sormak lazım tabii, susamış olabilir, canı dondurma felan çekebilir.. hiç üşenmem, gider alırım, o dondurmasını yerken ben eririm bi yandan. hamlık değil bu, dinde bile yeri var. böyle bakacan bakacan sonra gözün gönlün açıldığında cenneti müjdeleyecekler sana. sormayı unuttum, evinizde boş yer var mıydı?

    YanıtlaSil
  19. mafisto; ahahahhaahahhaahahh sen uçmuşsun neler düşündün sen böyle yazıyı okurkennn...
    :)))
    "hamlık değil, dinde bile yeri var"
    ahahahahahaha

    YanıtlaSil
  20. evi tamamen booşaltırız senin için..gülmekten cevap verememmişşimmm:)))

    YanıtlaSil
  21. röntgenlemek herkesin içinde bastırılmış bir duygu değil mi? yogadaki hatunları röntleyin aç kalın, boyacıyı röntleyin çeneniz düşsün. o elemanda çaktırmadan civardaki pencere balkonu kesiyordur zaten.

    YanıtlaSil
  22. ahahahha boyacı haa ölemiii süper :D ters köşe :D
    birgün boyacı olursam ki doğru dürüst işimizde yok, olabiliriz yani.
    sen gör sen görr boyacı olursam bakk bende saçlarımı uzatıp arkadan bağlamazsam birde küpe tutuşturmazsam kulağıma... pardon bide atletik vücutmuydu? sen görr ben göremiyorumm sen görrrr :D neyse ya ankarada askerlik yaptım ben komutanın karısını götürürdük biz arabayla plates salonuna eryamandaydı,komutan karısının çantasını taşımak bahnesiyle içeriye bi kaç adım atmıştım. 2 sene önceydi bu zamanlar lanet ettim hepside 40 yaş üstüydü. o gün bugündür plates salonlarına olan merakım azalmıştır. umarım sende bu boya kovasını ve fırçayı görene kadarki olan merakını biraz olsun zıpkınlayabilmişindir :D
    ki şayet boyacı karısı olmakta zor deildir.

    -herif nerde benim hediyem.
    -hediyemi ne hediyesi
    -evlilik yıldönümü hediyesii
    -aa öylemii canım böle şeyler önemsiz şeyler ben seni hergün seviyorum hergün sana fazlasıyla sevgimi hediye ediyorum takma bu kadar bir günlük hediyeyi.
    -lan ahmet yine 'boyadın' gözümü hadi bakalım. :D

    YanıtlaSil
  23. mimardır belki::D:D:D:D böle filmlerde ben de sizlerdenim,öyle ahkam kesmem,boyarım da ederim de tarzı bir mimardır:P

    YanıtlaSil
  24. capuccinooo; sen ne içiyorsun bu hale gelmek içinnn:))) yok içmiyorsundur da hiçbirşey kendimden biliyorummm..ama deli deliyi görünce çomağını saklarmış..seni görünce öle bir duyguya kapılıyorum:)))

    juve; canım seni 2009 polyanna ödülüne layık gördüm...öptüm senii:)))

    YanıtlaSil
  25. Ahahahah çok iyiydi, sürüklendim durdum. Keşke kızlardan da bahsetseymişsin.
    Kadın; esmer teni, atletik vucudu, üzerine tam oturmuş beyaz t-shirtü, arkadan toplanmış saçları, zarif küpesiyle :))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!