3 Ocak 2010 Pazar

amann da amannn, yaşına da girmişşşş...:))


Kendi doğum günüm beni bu kadar heyecanlandırmazdı. Ahkam Defterimin bir doğum günü var ve ben tam 1 yıl sonra aynı gün bunun için yazı yayınlıyorum. Ulan çocuğum olsa ne yaparım acaba. Tutup bilmem nesini kopartırım ben kesinnn biliyorummm. Blogun da orasını burasını mıncıklamak filan istiyorum ama elden bir şey gelmiyor. Pehhhh.

3 ocak 2009 ilk yazımı yayınladığım tarih. Yazı kısa olduğu için buraya da eklemek istiyorum..


"Ankara'yı kar yağdığında sevebiliyorum...ancak karlar altında sevebiliyorum yani...:)yoksa ağzıyla kuş tutsa yaranamaz ....elbette 9 yıldır çok şey kattı bana...aldıklarının yanında...o mu aldı, mı ben mi vazgeçtim bilmiyorum... ama artık ikimiz de birbirimizi eskisi kadar ilginç bulmuyoruz...ben beyazları giydiğinde gülümsüyorum ona...oda bana huzur veriyor..kar erimeye başlayana kadar sürüyor flörtümüz...Nasılsa yaz gelecek ve tanımamazlıktan geleceğiz birbirimizi yine..."

Peki şim, bu bize neyi gösteriyooor?? Küresel ısınmanın geldiği noktayı elbette. Bu ne yaaa. Kar yağmasını bıraktım, yağmur bile yok. Hava kötü bile değil. Sıradan bir deri ceketle işe gelebiliyorum. Yok yok, bu konuda derhal bir şeyler yapılmalı. Yoksa 2. yıl yazımı güneşlenirken yazıyor olacağım.
töbe töbeee.

Neysee efendim. tam bir yıl olmuş ilk yazımı göndereli.

Sıradan bir merakla başladım yazmaya. Defterin kalemin üzerinden uzun süre geçmişti. Başlarken aklımda hiçbir şey yoktu. Hayatıma bunca güzel insanı ve onların beraberinde getirdiği birikimi, görüşü, algıyı katacağını düşünmemiştim. Ama iletişim böceği olduğumu yine hatırlayıverdim blog ile birlikte. Birilerinin başını ağartmış olabilirim bu anlamda. O kadar kusur kadı kızında da olur.

Öncelikle dost dediğim, (dost kelimesini çok sık kullanan biri değilim) bana sürpriz yaparak hayatıma dahil olan özel insanlar oldu. (onlar kendilerini biliyor kişileri)

Şaka gibi ama yazılarımı okudular. Kendi halimde takılırım ve günlük tutarım sanıyordum. Ama onlar okudular ve yorum bile yazdılar. Sonra ben bi havaya girrr bi havaya girr. Bi şımaarr bi şımaarr.. ehuehehueh

Çok güzel bloglar keşfettim, cidden bir ara yazmayı bırakıyordum o kadar yani. Hala içimde tatlı bi kıskançlıkla okuyorum. Belli etmiyorum ama bir gün yazmayı bırakırsam bu insanlar yüzünden bırakacağım kesin. Toptan blogu imha edebilirim. :)

Kendimi ifade edebilirliğim oldu bir yıl içerisinde blog. Kendinizi anlatamadığınız noktada tıkanıyorsunuz çünkü. Her ilişkide olduğu gibi kendinizi kendinize doğru anlatabilmek asıl mesele. Yazdıklarım neyse ben de oyum elbette ama benim için değişmeyen tek şey değişimdir. Şimdi geriye dönüp baktığımda bazı şeyler değişmiş olabilir bu anlamda. Günüm günüme uymuyor ,bir yılım diğerine nasıl uysun ki…yani yarın bi gün yazdıklarımı aleyhime kullanmasın hiç kimse:) Bu arada Ahkam Defteri ile beraber Yesari de 1 yaşına girdi.. benim sanal kimliğim…Onun hakkında hiçbirşey söylemek istemiyorum..uuuuuuuuuu…aman amannnn…

İşte böyle, kah güldüüük kah ağladık. Bir yılı geride bıraktık. Şimdi önümüze bakalım:)))

Herkese tekrar teşekkürler…

34 yorum:

  1. iyiki doğmuşun diyelim dimi,

    YanıtlaSil
  2. Büyümüş birazcık:) Ahkam defterinin birinci yaşını kutlarım.Birlikte nice seneler kutlamak dileğiyle.. Hala Ankara'ya kar yağmadı..

    YanıtlaSil
  3. diin tabii..ama o seçtiğin avatar resminin gay olduğunu biliyorsun değil mi..ismi lazım değil:)))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim mehtap..evett yaa..özledim ben kar yağarken pencereden sokağı izlemeyi:(

    YanıtlaSil
  5. Uuuuuuu alkışş alkışşş havai fişekler :))
    Ne denir ki şimdi, iyi dilekler falan filan.
    4-5 yıl sonra dönüp yazdıklarına bakınca tuhaf olacak, ehe ulen bunları hangi kafayla yazmışım, ne saçma satırlar diyebilirsin, ya da gençliiiik zamanlarımızdı beee..
    Nice yıllara.

    YanıtlaSil
  6. aynen öle olacak MİM..yani umarım olur...dayanabilirim o kadar uzun süre...teşekkür ederimm..seenn en sadık yorumcum kardeşim..cansınn..:)

    YanıtlaSil
  7. Ahkam defteri 1. yılını en içten dileklerimle kutluyorum. iyi ki varsın. Bu yazın ile birlikte bloguna 192'nci yazın olmuş. Resimdeki gibi sende bloglar dünyasına öyle güneş gibi doğdun.

    Kar'ı boşver o erir gider ama senin yazıların insanların akıllarında yer edecek ve unutmayacaklar.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. hadi hayırlısı bakalım nice uzun seneler. 472 izleyici sayısı olan sayın 472000 olsun. muharrem atakur

    YanıtlaSil
  9. nice yıllara yesari, nice yıllara ahkam defteri. ölene kadar yaz bence. bırakma hiç :)

    YanıtlaSil
  10. hiiiii, nesliihann..ne güzel şeyler söylemişsin ölee..teşekkür ederimm...

    Muharrem abicimmm; amiiiin diyorum..teşekkür ederim güzel dileklerin için..

    stickman; hep beraber inşallahh:))

    YanıtlaSil
  11. bilios , gay may sanatını seviom anasını satim, Zeki Mürene de taprım ayrıca, peh

    YanıtlaSil
  12. (: Daha Müslüm Baba sığmaz ipod'a yazısı ve son 3 yazını okumadım. dur hele :)

    YanıtlaSil
  13. müslüm babaanın adına aldanma..o yazı sanırım bana ait değildi..emin değilim ama:)))

    YanıtlaSil
  14. Ocak'ta doğan biri olarak, "ocakta doğanlar kulübü" kuralım diyorum yesari :)

    YanıtlaSil
  15. Bu benim sana ilk yorumum. 1 yıl sonra bu yorumun yaş gününü kutlayacağız bak, unutmaca yok.

    YanıtlaSil
  16. şimdi hatırlatmasan olmaz mıydı oğlak burcu bir blogum olduğunu Emre:P:p

    Enteeeldantel; 1 sene sonrası için bana çok fazla şey biriliyor böylecek..teyzemin de doğum günü bugün...aklımda olsun...3...

    YanıtlaSil
  17. 1.yaşını kutluyorum.Güzel yazılarınla nice yıllara...Bu yıl değil belki ama 2011 veya 2012 de kesin günşleneceğiz Ankara'da :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  18. teşekür ederimm..korkutma benii...2112 olsunnn:))

    YanıtlaSil
  19. sünneti ne zaman yesaricim çeyrek parası biriktirim ben şimdiden

    YanıtlaSil
  20. yazılarının okunması, insanlar tarafından takdir edilmek hakikaten güzel duygu :)

    nice senelere yesari, bloğunla beraber :)

    YanıtlaSil
  21. ahahahaaha erkek olduğunu nereden çıkardın ki:)))

    YanıtlaSil
  22. çook teşekkür ederim MOMOL.seninkini de kutlarız iiinşaallaaahhhhh:))

    YanıtlaSil
  23. iyi sen bilin kaybettin çeyreği :)

    YanıtlaSil
  24. iyi ki doğurmuşsun bu blogu :P yoksa benim kıza(bloga) kim arkadaşlık edecekti büyürken..

    ayrıca ben saymam bööle kuru kuru kutlamayı..

    YanıtlaSil
  25. kız çocuğu diye evlendirmeyecek değiliz heralde..ama çeyrekle kurtulamazsın sen:))

    LA; saymaz mısın..tamam o halde...kaybettiğim çeyreği gönderebilirsin..adresi biliyorsun:))

    YanıtlaSil
  26. yesari, mutlu umutlu yılllar .. Nice seneler bloggerde berabere :)
    Baki sevgiyle..

    YanıtlaSil
  27. çook teşekkür ederim derkenar...umarım..:)

    YanıtlaSil
  28. Caniiiiiiim, iyi ki dogurmussun, iyi ki tanismisiz! Keyifli yillar olsun!

    YanıtlaSil
  29. hehhehe...evet yaa..iyiki doğumuşuz..çocuklarımız arkadaş oldular da biz de birbirimizi tanıdık:P:p inşallah elizaammmm..

    YanıtlaSil
  30. Sesin duyuldu da Ankara'da karlar yağdı :)
    Nice keyifli yıllara!

    YanıtlaSil
  31. ooo tebrik kıyamet kopmuş burda:) ben@MİM in söylediğine takıldım. eski yazıları okumak, eski fotoğraflara bakıp :"ııyyk! bunu nasıl giymişim, ne kıroymuşum" demek gibi oluyor bazen.
    nice yaşlara efem...

    YanıtlaSil
  32. Ben sizi sevdim sanırım:) Daha bloğu okumadım,sadece göz gezdrdim. Ama bilinçli oalrak okumadım. Sevdiğim blogları teeee en başa dönerek okurum. Onu yapıcam en kısa zamanda,hatırlatın bana tamam mı:P İzlemeye aldım ;)

    YanıtlaSil
  33. anammm buraya yazmamışım cevap:S

    kuzen; teşekkür ederim..ona kar denmezdi ama:)

    garip hatunumm; teşekkürler..ben onu yapıyorum ama..o yüzden eski yazılarımı okumamaya çalışıyorum:)

    kirazzade; hoşgeldin..memnun edebildiysek ne mutlu...yine bekleriz ve böyle şeyler işte:))

    YanıtlaSil
  34. Yesarimmmmmm mutlu, huzurlu, sağlıkla upppppppp uzuunn bi ömrün olsun inşAllah.. iyiki doğdun.. her iki alemde de :)) seni çok seviyorum canım benim.. öpüldünüz :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!