24 Şubat 2010 Çarşamba

Neden başlıkları hep ben bulmak zorundayım..!!


Bu akşam bu iş bitecek. Bu yazı yazılıp yayınlanacak. Yok öleydi yok, böyleydi anlamam. Yazı ne kadar saçma olursa olsun, ne kadar içi boş anlamsız olursa olsun, bu yazı yazılacak ve yayınlanacak yesari. Yoksa gidişat hiç iyi değil , hiiççç değil hem de..

Çok yoğun bir hafta sonuydu. Hafta sonu bitti bitmesine haftanın ortasına bile geldik. Ailem şehirdeydi ziyaret için. Sonra “Trabzondan Burcu” geldi.  “Trabzondan Burcu” diye tanıttık herkese onu. Can’ım yaa... Memnun edememiş olabiliriz belki. Ben iki , hatta 3-4 yere bölünmek zorunda kaldım. Keşke daha sakin bir hafta sonunda tanışmış olsaydık. Kız bileklerini kesmek istedi bence bir ara, ya da ben istedim ama yapmadımm korkutmamak için... Burcu bu hafta sonundan sonra asla eski Burcu olamayabilir. Bunun vebalini üzerimde taşıyorum valla. Neyseki odunları kuzenimle bölüşüyorum cehennemde. Bir odun bana bir odun onaaaa...

Neyse efendiimmm; küçük yeğenime 2 gün boyunca “hala” demeyi öğretmeye çalıştım. Başardı üstelik hala demeyi, ama bana değil!!! Sürekli başkalarını işaret etti. Bir daha ki görüşümde yön duygusunu da geliştirmeye çalışacağım..

Dün diğer yeğenimin doğum gününü unuttum... ama öyle böyle unutmak değil , sabah ablam hatırlattı “sakın unutma çok üzülür” diye. .. saat 3 gibi okuldan döndüğünde arayacaktım.. ama ertesi sabah hatırladım ancak.. nedir bu hafıza sorunum, dikkatsiziğim.. sonu ne olacak.. sürekli kafamda unutmuş olma ihtimali olduğum şeyler dolanıyor.. ciddi tatil ihtiyacım var.. bi uyusam, 1 hafta uyanmasam mesela.. uyandığımda herşey ohhh miss gibi olsa filan..

arayı bu kadar açmam umarım.. özlüyorum...

32 yorum:

  1. Uyusam, bir müddet uyanmasam diye uydugum hiçbir uykudan uyanamadım kolay kolay, tavsiye etmem Yesari, özellikle haftaiçi :)

    YanıtlaSil
  2. Yesuko, varan 1 tamaaam. Anlattikca acilirsin, hihohi :)
    Hala'yi ogrenip baskalarina uygulayan kucuk minnosa cok guldum!

    YanıtlaSil
  3. zeki çocuk kime hala diceeni bilio. Trabzondan Burcu, hatirliyorum ben Meral'in blogundan

    YanıtlaSil
  4. Elizaamm; benimle hep dalga geçiyor yeğenimin yakınlarındaki kuzenlerim.."bize hala diyecek,nihahahh" diye.. yedirmem yeğenimi onlaraaaaaa...:

    leander; uyanamadın mı:S

    decisions; demeyeceğini demek istedin sanırım.. senin hafızana ne diim been..aynen ta kendisi..trabzondan burcuu:))

    yaa ben bu yorumlara onay şeysinden sıkıldım..kaldırsam mı:S

    YanıtlaSil
  5. ooo naaptın sen yaa.. burdan 4 tane ff başlığı çıkardı.. heba etmişsin tühhh..
    neyse bu karalama için teşekkürler.. seni izleyen 500 küsür kişi bunun için izlemiyor ama cümlelerini başka yerlerde heba etmeyi bırak artık.. senin gözlemlerini ve farklı yazı dilini okumak istiyorlar..

    ve sakın bana "dinime küfreden müslüman olsa" deme..

    YanıtlaSil
  6. hayır kaldırma, biraz yoruluver nolmuş, ff de yediğin zamanından çalıver

    YanıtlaSil
  7. ahhahahahaha..siz anlaşmalı mı yazıyorsunuz yorum.. bu ne bee..ne kıskanç adamlar çıktınız..bi FF eğlencem var.. uğraşın durun.. hep ilgi hep ilgi istiyorsunuz.. hayret bişi:)))

    YanıtlaSil
  8. düşünsene bir de tüm başlıkların altını sen doldurmak zorunda kalmışsın.. şükret haline ;)

    YanıtlaSil
  9. beterin beteri vardır diyorsun..:)) ama burada sadece başlık açıp bırakmıyoruz aslına bakarsan;)

    YanıtlaSil
  10. kolay kolay uyanamadım, yani uğraşmasam o "bir müddet uyanmasam" dileğim gerçekleşecekmiş gibi :)

    YanıtlaSil
  11. ff, buzz, twitter, facebook hangi birini sayiim?
    Biz olgun adamlarız yavrucum anlaşmamıza gerek yok, deneyimlerimizden yararlan

    YanıtlaSil
  12. deneyimmişşş.yaşlandınızzz bee yaşlandınıızzz...

    şimdi buranın ne farkı var ff den twitterdan..hııı sorarım size.. kampanya başlatacaksınız yahuu neredeyse.. ben iki dünyayı birbirinden ayırdım..sadece birinde daha fazla vakit geçiriyorum o kadar..

    YanıtlaSil
  13. Burasının diğerlerinden farkı değil de farkları başlıklı bir blog yazılsa da uzun uzun okusak.. Benzer yanları daha azdır!
    İmza
    Blogger Addicted :)

    YanıtlaSil
  14. taşız biz,görmüş geçirmiş, kültürlü,nazik, yakışıklı, işi gücü olan,sporcu (bunu yeni ekledim kikiki) millet bizim gibi adamlar bulmak için kıçını yırtıo yavrucum ben seni görürüm bi 3-5 yıl soona.

    Hayır hiç te aynı değil, doğru düzgün yazı okuyoruz burda, düşünce öğreniyoruz, fikir alışverişi yapıyoruz, tartışıyoruz.
    Öbür taraf kakara kikiri, doyurmuo anlatabiliommu?

    YanıtlaSil
  15. bakın işte canlı canlı benzer ve farklara örnek..

    benzerlik; orada da ukala ve kendini kaf dağında gören erkek modeli çok..

    farklı yani; orada kimse yeni yazı fikirleri vermez.. aksine fikirleri sır gibi saklar kendine..tam bir rekabet ortamı..

    edit; ukala ve kendini kaf dağında görme abartma maksatlı kullanılmıştır..yoksa siz canımız ciğarimizsiniz:))

    YanıtlaSil
  16. Benzerlik; orada erkek modeli çok

    Farklı yanı; orada kimse fikir verEmez..

    Edit; Tek eklemem "E" oldu bak yorumuna.

    DecisionS: çok yakında bloğundayım :)

    YanıtlaSil
  17. o kadar da sert yapmayalım yaa:)) çok sayıda olmasa da fikir verebilecek insan var.. onlar da insan:)))))

    YanıtlaSil
  18. yaa tabi ki :) veremezden kasıt, verebilecekleri ortam yok anlamında idi :)) ama doğru, çok sayıda değil fikir verebilecekler.. kendime de mi atıfta bulunsaydım, ben ordan da geri kalmadım çünkü :)

    YanıtlaSil
  19. aaaa ciddi misinn..adın ne senin orda kardeşşş:))))

    nasıl kulis oldu anında:P

    YanıtlaSil
  20. haha aynen katılıyorum :)) kardeeeş follower oldum bugün bak, kendi ismim ve cismimle :)) B.N. :)

    YanıtlaSil
  21. aman ya, şimdi tekrar okuyunca, silmek istedim de yazdıklarımı, çok mu alelacele yazmışım, yoksa konuştuğumuz ortamın gereklerine mi uymuş-um bilemedim şimdi, bu yorumlar da editlense keşke.. Gördün mü Yesari twitter, odur, budur böyle kötü birşey işte :)

    YanıtlaSil
  22. o değl de..ben seni yanlış yerde aramışım..:))

    YanıtlaSil
  23. önce bloggerda baksaydın ama :) aslında doğru aramışsın gibi geliyor bana çünkü mail gelmiş twitterdan fakat şimdi request yok ortada :)

    YanıtlaSil
  24. tony montana
    : bebeğim yorma kendini, istersen beraber çıkarız tatile misafirim olursun hem ben misafirlerimle ilgilenirim yani yanlız bırakmam bileklerini de kesmem

    YanıtlaSil
  25. yaaa adamım decisions.. ben onun yorum yazdığı yere daha ne yazacam adam ne diyeceğimi bilip yazıyor..

    ayrıca birine diğerinden biraz fazla giriyorum demişsin.. evet birine 15 dakika diğerine 15 saat.. sana kazandırdığı ise eminim 15 dakikanın daha fazladır ;)

    YanıtlaSil
  26. tuykalem.org26/2/10 13:03

    Aşırı yorgunluk herkesin sorunu sanırım ve bir kaç yere bölünme durumu. Bende istiyorum tatil bende :)

    YanıtlaSil
  27. olmuş olmuş tamam.
    yaz böyle işte.

    bide bu ff'de ne var bu kadar yahu? ya seveni var ya nefret edeni.. biri bana anlatsın, bi hesabım var ama hiç girmiyorum.

    yesu twitter'ı da kapat sen. adsl'i kapattır :)

    YanıtlaSil
  28. ahhh be okanitto..en acımasızları sen çıktınnn..

    ben bi seviyorum bi nefret ediyorum..hepsini bende görmen mümkün...:))

    tuykalem; mevsim değişikliği diyelim..ben dedim gitti..inanmadığım cümleler kurmamak gerek gerçi:)

    YanıtlaSil
  29. tony; sana cevap vermemişim...canım 4232646 tane yorum yapmışsın.. yazıları okumuşsun..ohh çok tatlısın.. ama evlenemeyiz biz kardeşiz:))))

    YanıtlaSil
  30. tony derki evlilik teklif etsem reddedemiyeceğin şekilde olur. böyle buralardan yazarak değil aklını uçururum ağzın bağlanır evet dersin :)))

    YanıtlaSil
  31. taam canımm tamam..FF e çevirmeyeilm blogu.. ailem okuyor arkadaşlarım okuyor..:))

    YanıtlaSil
  32. yesari hanım yazılarınızı beğenerek okuyorum sizin hayranınızım apla bana fotoğraflarının olduğu imzalı bir sandiskini yollarmısın.. tony

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!