14 Mart 2010 Pazar

Ölüm ölüm dediğin nedir gülüm...

Ölüme teğet geçtiniz mi hiç , yada yaklaştınız mı? Ben iki kez yaklaştım. Ama tünelin ucunda ölmüş bir akrabam “gel geel gel” filan demedi. Işık mışık da görmedim.. Hiç öyle hikayeler beklemeyin...

İlkinde çok küçüktüm. Ama nedense hepsi hafızamda o an. Köydeyiz, dedemlerin evinden kendi evimize dönüyoruz bir traktör kasasında. Amcam, abimi kucağına almış, ben kasada zıp zıp zıp ileri geri oynuyorum(Allahımmm, gerçekten çocuk değil canavardım). Hareket eden traktör ve bunun sonucu başımın üzerine kasadan düşen ben. O saniyeler babanemin koşarak beni kucağına almasıyla bitiyor benim için. 2 gün sonra gözlerimi açıyorum odamda. Ümidi kesmişler ama bekliyorlar bir ümit. Uyandığımda hatırladığım kolumdaki serum, başımdaki doktor ve sevinçli bakışlar. Pek aklıma gelmez bu olay ama yazarken tuhaf hissettim. (gözlerin dolmaasın, anladım ablasın ama abartma istersen!!)

2. olay üniversite birinci sınıf .Yaztatili için ailemin yanındayım. Bir iki gün bel bölgemde bir ağrı. Ama önemsemiyorum, midedir, böbreklerdir. Kendisi geçmeli diye düşünüyorum , çünkü “domuz gibiyim, bana birşey olmaz” inancı taşıyorum. Tüm gece ağrıyla kıvrandıp acı eşiğimin ne kadar yüksek olduğunu test ediyorum. Sabah babamdan sıkı bir fırça yiyerek hastanenin yolunu tuttuyorum elbette. Bir doktor ilgilenirken , o bir doktor 2 , 2 doktor 3 doktora çıkıyor(bir mumdur iki mumdur , 4 mumdur 14 mumdu..biri beni durdursunnn). Tahliller , filmler muayeneler derken acilen ilçe den merkeze gönderiliyorum. (Neden ilçe doktorları başlarına kalacağını düşündükleri hastaları savarlar anlamam, resmen öleceğimi düşünmüşler resmeeeennnn. Benim elimde patlamasın durumu mu acaba).Gidince durumu anlıyoruz ki benim apandist çoktan patlamış gece. Ama milyonda bir olabilecek birşey belki de diyor doktorlar , apandistin bir parçası koparak bilmem nereye yapışmış ve zehrin vucuda yayılmasını engellemiş. Buyrun buradan yakın. İlaç ve serumla tedavi ediliyorum ama içerideki parçanın alınması bir sonraki yılı buluyor. O da ayrı hikaye. Başka bir doktor alıyor içerideki parçayı. Kontrol için odama giren doktora bağırıyorum “yaklaşmaaa banaaa” neden diyor. “neden mi, en son yaklaştığında kestiin beni de ondaaan” diyorum. Tüm hastaneye anlatıyor gülerek ama ben ciddiyim. Hala sevmiyorum o doktoru çünkü yara izi normalden büyük. Bir de size not; bir operasyon geçirirseniz size refakat etmesi için en komik kuzeninizle gülmeyi çoook seven ablanız yanınıza bırakılmasın. Ruh sağlığınız için en azınndan.. En iyi esprilerini yapacakları tutup size kabir azabı çektirebiliyorlar.

Şimdi bunları neden anlatıyoruum. Neyle karşı karşıya olduğunuzu bilin, ona göre önlem mi alırsınız, beni takip etmeyi mi bırakırsınız bilemem. Biz de böyle. Mucizeyim ben , olağanüstü güçlerim filan da var ama afişe etmiyorum güvenlik sorunlarından ötürü. Takma isim kullanma sebebi olarak bunu geçirin kayıtlara.İndigo mindigo çocuğu olmayabilirim ama var ben de bişi. Sanki bi tehlike daha atlatacakmışım gibi bir his var içimde. Atlattım atlattım. Yok atlatamadım onu da biri yazar bir blogda duyarsınız.

Ölüm geldiğinde söyleyeceğin şey “öldüm nan been, valla öldüm, a-haa öldüm iştee” olacak sanırım. Fazla kafa yormaya gerek yok. Ne demiş ünlü düşünür Cem Yılmaz.. “Hepimiz ölüceez”.. Ben bile.. Hatta inanmazsın Meral.. Sen bile öleceksin.. Yazmıştım daha önce.. Kuzenim bir gece beni dürterek uyandırmış ve “Düşünsene kızıım, ben bile ölüceem, ne yapacaksın ben ölünce” demişti... Hala düşünüyorum.. Ne yapacağım..:)))

24 yorum:

  1. Yesari'nin Aplası14/3/10 22:17

    Bundan önce yazdığım yorum pisi pisine yokluğa gitti (bi yazıya öyle gülersen olacağı budur)

    Ey blog alemi sevgili @yesari bişeyi anlatmayı unutmuş hastane anılarında...Şimdi bizimki hasta yatağında mışıl mışıl serumla sakinleştirilip uyutulurken arada Dr.kontrole geliyor bizim ki(kodadı yesari) koca gözlerini açıyo ve ''Dr.Bey lütfen bunları(yani biz masumları) odadan atarmısnız , bana gelen meyveleri yediklerinden şüpheleniyorum da.'' diyor..

    Ne olduysa o traktörden sonra oldu bi türlü toparlayamadık Yesarinin bilmiş çenesini :) KOma halinde bile bizi attırmak için iftira attıya korkarım o gün bu gündür Yesari'den ...

    Birde, ya bi insan ölüme yaklaştığı anları böyle anlatırmı bu ne cesarettir bu nasıl azraille hafiften çetleşmedir anlamış değilim..Böyle korkak bi ablanın böyle cesur yürek kardeşi kıyamet alametimidir nedir ;) annesi kılıklı veled bi hafiften kendine evliya cübbesi giydirmiş o da gözümden kaçmadı...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sen çok yaşa e mi? :) O kadar güzel anlatmışsın ki yüzümde kocaman bir tebessüm ile okudum yazdıklarını. Ablanın yaptığı yorum da ayrı bir güzel. Kazasız belasız bir ömür dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. Efendim Allah beterlerinden saklasın. Zira yanınızda ya bir sakar daha bulunsaydı mazallah neler olurdu. :))

    Geçmiş olmuş ama ben yine de nacizane ağız alışkanlığı ile diyeyim dedim. :P

    Ulen daha ölme ben seni görmeden!!!

    YanıtlaSil
  4. hah buyur, hatunun attığı posta bak yaa.. tövbe tövbeee..
    yorum morum yok sana.. bu ne bee.. bu arada farkettim ki hakkaten "yorum morum yok sana" :P :))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorumsuz hali yani La78 in :))

    YanıtlaSil
  6. düşün işte bi de yorum yapsam.. neler diyecem.. :P suyuna gitmek lazım, hatun ff den başını kaldırıp hazır yazı yazmış.. buna da şükür..

    YanıtlaSil
  7. Bak tepede atış serbest diyo. bastır La... Çekip kurtaralım kızı oradan.

    YanıtlaSil
  8. efsam herkes de bi çekip kurtarma hevesi var ama icraat yok.. bunlar destek ile oluyor sizde takılacaksınız koluna hadi çıkıyoruz diyeceksiniz.. yaw bi ara ff e iyi geceler diye yazıp yatıyordu günaydın diye feed açıp güne başlıyodu..

    YanıtlaSil
  9. karışmiim karışmiiimmm diyoruum amaaaa... dağılıınnn bee.. ne bu.. FFde bile bu kadar dedikodum yapılmadıı... yani yapıldıysa bile ben göremiyordum en azındaan.. ben o günaydın feedlerini kaldıran biriyim sevgili LA..karıştırdın senn.. üstüme gelmeeyin... bilekleriimii keseeriiiiiiiiimm.. hayııııııııııırrr..hayııııırrr!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. la havlee.. bunlar da iki kuzen bilek kesme manyağı.. hayır bi gün tükana gittiğimde birbirlerinin bileklerini keserken görcem diye korkuyorum..

    YanıtlaSil
  11. Sen bir daha dükkana gittiğinde benim yerime de öp diyim mi :)))

    YanıtlaSil
  12. de canım ne olcak.. bahanem olur işte :P ;) :))

    YanıtlaSil
  13. Yesari daha sık yaz n'olur ! Ve geçirdiğin bu 2 kötü olay, ölümün herzaman bize yakın olduğunu bir kez daha gösterdi!!!

    YanıtlaSil
  14. bana bi kere araba çarptı, baya iyi çarptı yalnız böyle 8-9 takla atarak yerde yuvarlandım. böyle bi gökyüzünü görüyodum bi asfaltı. bi gökyüzü bi asfalt. 7-8 yaşlarındaydım. çevre esnafı koştu, kaldırdılar beni ayağa. bi bardak su içirdiler. sonra eve yürüdüm gittim :D

    bi de coşkuyla akan bi derenin içine düşmüştüm bu olaydan bi kaç yıl sonra. o bulanık coşkulu derenin suları içinde gidişimi hala hissedebiliyorum. kendi çabam ve adamın biri sayesinde kurtulmuştum :) iki kez ölümden dönmüşüm :) yaaa işte böyle yesari.

    YanıtlaSil
  15. ne kadar içten söylemişsin sen öle Antipatik Yazar..kıyamaamm ben sanaaa:)) tamam yaa..söz sana...sık yazacağım:))

    stickman; zamanında seninle hatırlar mısın mim düşmenlığı konusunda kan kardeşi olmuştuk..bize bi isim vermeliler..böle anlamı mucize insanlar olmalı.. birbirimizi yıllar sonra buluyoruz filan..ayyu ingido gibi havalı bi isim olsun ama..taam mııı:)) senin gücün neydiii??:))

    YanıtlaSil
  16. herkes kadar ben de ufak kazalar geçirdim :))

    3 trafik kazası. ilk 2 sinde burun yırtılması oldu :) izi durur hala. 3. sün de hafif sıyrıklar.

    çocukken komşumuzun kıskanç kızı 2. kat balkonundan atmış beni. bir kaç çatlakla atlatmışım :) kuma çakılmışım da ondan sıyırmışım paçayı.

    bir de en son geçen sene ufak bir kaza ve geçici hafıza kaybı.

    şimdi iyiyim :))

    Ebru

    YanıtlaSil
  17. Vardır illa ürkütücü yaşanmışlıklar. Aslında gidiş nasıl olucak ben onu çok merak ediyorum : )

    YanıtlaSil
  18. hatırlamaz mıyım, sen anti-mim hareketinin dişi neferiydin. kadın kolları başkanıydın :D seninde katkılarınla anti-mim hareketinin başarısı malum. örgütlenmemizden sonra blog dünyasındaki mim yazma yüzdesi dibevurdu. ama bu demek değildir ki bıraktık anti-mim hareketini. herkes anti-mim hareketi bitti sanıyor ama çalışmalarımızı sinsice ve derinden yürütmeye devam ediyoruz. neyse kurum güvenliğimiz için bu konu hakkında daha fazla konuşmayım :p senin de böyle beyninin üstüne düşüp ölmemen, bana araba çarpması, su altında kalabilmem, senin acı eşiğinin yüksekliği... tabi süper güçler bunlar. bütün bunları dikkate alarak havalı bi isim bulmalıyız. heroes dizisini izlemiş olsaydım keşke. ordan bi esinlenme, yaratıcı bi isim bulabilme durumları olabilirdi ama şu an aklıma bişi gelmiyo. gerçi nicklerimizin gücü bile yeter aslında :) cv'mizde anti-mim geçmişimizin yazması bile düşmanlarımızın dizlerini titretmeye yeter :)

    YanıtlaSil
  19. İndigo musun kristal mi bilmem ama, ben de "öldürmeyen Allah öldürmüyor işte" diyeyim bari.Zaten sen sıranı savmışsın. Bugün ölümden bahseden kaçıncı kişisin bilsen, yoksa çekmecelerimi düzeltmeye başlayayım mı?

    YanıtlaSil
  20. Merak Etme Fazla GıdıSinin Hıc Bı Onemi Yok Sonuc Onemlı :=)))

    Olcay..

    YanıtlaSil
  21. hahahaahhahah stickman.. bu aramızda kalsın.. FFde de bi anti-günaydın feedi uygulaması yaptım..onun başarısı da görülmeye değerdi.. yok yok..bunu böle aleni tartışmayalı. sustum... telepatik olarak gönderiyorum buluşma yerini ben sana:)))

    sufi; ben ne hikayeler duyuyorum yazıdan sonra asıl.. göçük altından çıkansdan sonra nutkum tutuldu zaten:))

    olcay; nedne böle her kelimenin baş harfi büyük?? (en tuhaf soruyu sormak konusunda uzmanım)

    Serap; merak edecek daha iyi bişi bulamadın mı.. ben boğulmayayım da ne olursa olsun.. bi de yanmiim.. yok yanarak da olmasın.. sonracıımaaa... ayyy yavaş yavaş olmasıın lütfeenn..!!

    YanıtlaSil
  22. ben de küçükken evin içinde abimi kovalıyormuşum, birşeye takılıp düşmüşüm, başım mermer sehpanın ucuna çarpmış, alnım yarılmış tabi, hastaneye gidene kadar çok kan kaybetmişim, olaydan 2 gün sonra gözlerimi açmışım, alnımda yara izi ısrarla durmaktadır, en çok ölüme yaklaştığım an budur, ben yaptım siz yapmayın :)

    YanıtlaSil
  23. opppss...nasıl kan kaybetmek o öle..2 gün sonra gözlerini açmışsın.. benim alnımda ,başımda vardır öle izler.. yara izi olmayana yaşamış demem ben zatenn:))

    diyorsun ki sen şimdi.. ben de sizdenin..ehh pekii:)) gel sen de bizim tarafımıza.. yeteneğin ne bakiim senin tatlı su fotoğrafçısı:))

    YanıtlaSil
  24. Bu siteye bayılacaksın bilinçli birey:

    İstanbul’un kültür sanat rehberi
    http://www.bugunbugece.com/istanbul/

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!