18 Mart 2010 Perşembe

pşşt, gelsene sen bi!!


Sersem gibi hissettiğim zamanlarda daha iyi yazdığımı düşünen sevgili okurum, arkadaşım, blogdaşım, yorumcum; bu yazıdan tamamen sen sorumlusun. Dış mihrak seni!!(hayır fotoğrafçı, bu sefer sen değilsin)
Yok yani, ben böyle sersem gibi ,yarı rüya halinde olunca ne oluyor biliyorsun, hiç susmadan saçmalıyorum. Kallavi laflar ediyorum sonra altında eziliyorum. Hayatımın son günlerine “hayatımın günleri” diyemeyeceğim kadar otomatiğe bağlamış dolaşıyorum. Hissedemiyorum hiçbir şeyi, sevgi, acı, özlem. O hep bahsedilen boşluk duygusu doğruymuş üstelik. Seen; evet sen melankolik blogcu.. Haklıymışsın yazdığın o tüm depresif, acılarla yoğrulmuş yazılarında. Hayat boşmuş işte, senin dediğin gibiymiş. Ben okumuyorum ya senin yazdıklarını “ayyyyy bu neee buu, şimdi bileklerimi kesiceeem” diyerek kapatıyorum ya sayfayı. Hah işte, sen haklıymışsın ya. Affet!!

Durun araya sıkıştırıyorum hemen, WW; seni de çok özledimmm. Yok oldun, kapadın gittin blogu , adreslerini, kestin iletişimi de n’oldu? Soruyooruummm sana, “ne olduuu?” Sanki özlemiyorsun sen beni.. Biliyoruumm işte özlediğini.. Neyse.. Özledim işte..

İki paragraf arasında bu kadar gel git olmaz biliyorum ama normal bir hal içerisinde değilim takdir edersiniz ki. Az uyku, az duygu, çok iş, çok yorgunluk, çevrede yaşanan hızlı değişim.. Hayat bu DEYİLLLL.. (neyin ne olduğunu değil, ne olmadığını söylemek moda şu günlerde!!!)
Şu küçük olan yeğenimi çok özledim, eşek herif telefonda konuşmaya başladı. Kuş aldık, onu yaptık bunu yaptık diyormuş. Ablam; sen de orada bi sürü şey yaşıyorsun ya hani. Böle duygu inişleri çıkışları filan. Ben nasıl kardeşim bi söyler misin? Ben seni hiçbir derdini dinledim mi , anlattın mı? Varsa yoksa beni sevdiğini ve özlediğini söylüyorsun. Bi hafta sonu kaç gel, dolaşalım ,deniz havası alırsın filan diyorsun ya. Ben de bildiğin öküz, geçiştiriyorum sürekli hani. Bildiğin gömüldüm buraya , valla. Kimsenin toprak attığı yok, ben toprakları kendi üzerime serpiştiriyorum. Yaaa, öle olursun işte. Hep eğlenceli yazmayacağım. (düşündüm de, sanırım bu yazıyı yayınlamayacağım, yok canım..yarın bir gün torumlarım okuyacak bunları, ne dengesiz , huysuz bi keçiymişsin demesinler)

Kim okuyor başka? Anne; ne zaman okursun bilmem.. Ama gözünü sevim sonra bu okuduklarını başıma kakma .. Yaa insanın annesi hayatındaki en alıngan insan olmamalı ya. Çocuk dediğin naz yapar, anne onu idare eder. Sen nasıl nazlı bir şeysin yaa. Ben seni seviyorummmm.. Sadece böyle boş vermiş, kendinden vazgeçmiş hallerde arayıp soramıyorum o kadar..

Şaka maka, kendimi iyi hissetmeye başladım yazdıkça.
Sen ve sen; siz ikiniz. Artık sizin “depresyondayım unutulduuum” “kimse beni sevmiyor” “ kimse beni anlamıyor” hallerinizden cidden sıkıldım. Bana böyle ara ara geliyorlar, kendime katlanamıyorum. Siz bu şekilde nasıl yaşıyorsunuz algım kilitleniyor bu noktada. Yaşanmaaaazz bak böyleee, yani yaşadığını zannedersin ama o yaşamak değildir. Şu zihninizi mi temizlersiniz, hafızanızı mı sildirirsiniz bilmiyorum ama bir an önce ne olmanız gerekiyorsa, özünüz her neyse ona dönün.
Beni sevmeyen bir iki kişi; yazık size.. Beni neden sevmediğinizi düşünün biraz ve kendinize dair nelerden hoşlanmadığınızı bulun. Sevgiler ..
İlgilenemediğim onlarca insandan , onları sevdiğimi ve hep aklımda olduklarını bilen 3-4 iyi kadın/erkek.. Aranızda sıkıntıları olanlar var, keyfi yerinde olanlar var, merak ettiklerim var. Hepinizin kalbinin üzerinde gözüm. Ama ama ama.. Çok “ama” var şu sıralar satırlarımın arasında. Olduğunuz yerde kalın..
"Git bu halde yazı yaz" diyen adamla konuşurken buralara kadar geldim.. Daha cümlem çok..Bir dahaki yazılara artık.. Şimdi yapılacak işler, unutulacak dertler, düşünülmeyecek sıkıntılar var... Kalın sağlıcakla..

19 yorum:

  1. Guzel guzel..en guzel.
    Ne zaman sozcukler hooop tasarsa kahve kopugu gibi, o zaman yazmak guzel Yesuko

    YanıtlaSil
  2. :) herhangi bir duygu tetiklemedikçe yazılmıyor galiba Elizamm..

    YanıtlaSil
  3. Yesari'nin Aplası18/3/10 14:48

    hahah deli ya..Biz biliyoz orda boğulduğunu en azında ben biliyom az çooooooook tahmin ediyom...onun içn gel de seni denizde boğayım istiyom :)) kıraç topraklarda boğulmanın bi anlamı yok ..(hep senin iyiliğin için hepp )

    Evet kuç aldık büyük yeğenin ,babası kuşu sevgililer gününde bana aldığı için sevmiyor (kıskançlık bu derece yani) küçük yeğeninde kuşu sevecem diye yakında yiyecek diye korkuyoruz..İlk aldığmız gün demişti ''baba kuşu yiyecez mi'' :)) Ahh deli koca olunca böyle oluyo işte çocuğa bile bu konularda şaka yapılmayacağını bilmiyo :)

    Sıkıntımız yok ..Mesela bu hafta sonu Bursaya gitmeyi düşünüyoruz ama sen haftaya gelirsen onu da erteleriz sen gelince gideriz (aman oruçlu ol yoksa Bursa'nın tadı çıkmaz) :P

    Ha bi de küçük yeğen öyle uyanık ki...Gizli gizli kafesin kapısını açıyo kuş uçunca da ''anne kuş kafesin kapısını açabiliyo'' diyo:) öyle uslu öyle uslu ki anlatamam :))

    bunca şeyin arasnda hala seni çok seviyorum:))))

    YanıtlaSil
  4. puahhahabjlsbfljFBLDBGLFBGLJBGLFDB

    kuşu yiyeceekk miyiiiiiiiizzz:))))))))))9

    kafesiin kapısını açabiliyoo..

    Allahııııııııııımmmm nasıı bişii buu..yeriimm benn onuu..iştee teyzesininn yeğeniim...burcum bile aynıı.yükselenimiz bile aynııı.. dahiiiii olacak o dahii...yeriimmmmm..haftaya gelemmemm..sonraki hafta hiiç gelemeemm..ne zaman ramazan ..ne zaman oruçluyummm o zaman gelirim..ahahahahaha

    YanıtlaSil
  5. şindiiii ciddi bişiler yazmak şart oldu konu ciddi çünküm...

    bir.
    elizaaaaa o ne yahu hahahaaa.
    yesuko :)))
    şahane olmuş.
    yesuko naber ahahahaaa

    iki...
    biri çok acil yesarinin saçını okşasın durum fena.
    yangında ilk kurtarılacak gibi düşünmek lazım hafife almamak lazım :)))

    üç..
    ailevi mevzuulara karışmam amma velakin fekat...
    nacizane yesarinin aplasına sesleniyorum buradan.
    apla apla;
    reca ederim devamlı yazınız...
    şahane oluyo.
    valla bak :))))

    dört...
    "yani yaşadığını zannedersin ama o yaşamak değildir....."

    dersen şayet.
    elin absalomu da gelir...
    yaşamak ne o zaman açıkla diye soruverir.
    yaaa

    kendimden biliorum.

    :))

    YanıtlaSil
  6. canımmmmm seni anlamazmıyım anneni nekadar sevdiğini oda seni çok seviyo gençlığını doya doya yaşaanı ister güzel kızım benim sen çok mutlu olmayı hak ediyon sakın sen kendini üzme annen daha üzülür sonra ailene bağlılığını çok takdir ettim allah gönlünü biliyo sana en iyisini verecektir canım hoşca kal.

    YanıtlaSil
  7. sevgili apsalom..(madem izin verdin..ben o harflerle istediğim gibi oynarım..şıp terenennim.. ) ne güzel madde madde yazıyorsun..ben de madde madde cevaplandırıyorum...nefret ediyorum düzendenn..ahahah

    1-iyidir canım cananımm.. birşeyden halliceyim z gördüğün gibi..ama o birşey asla içgüveysi değil..karar veremiyorum..:))

    2-saçım uzamış la.. kestirmekte istemiyorum böyle çok tuhaf oluyor..sürekli at kuyruk filan..(saç dediğinde bundan ötesi aklıma gelmiyor sen düşün gerisini)

    3-o apla sana hayran , sen ona.." bu apsolom çok komik, ayy ne kadar komik yazıyoorrr, ay kopuyoorumm.. sizin yorumlarınız bile beni öldürüyor" gibi cümleler dolanıyor kafamda.. (yine kızacak söylediğim herşeyi heryere yazıyorsun diye..ama napiimm..malzeme çok onda)

    4- biz bir bütünün parçasıyız canım.. hadi bakalım. sana bundan sonraki post konusu..hanimiş benim apsolomumm:))

    5- bişi dicektim..öle 4 gibi çift rakamda bırakmak istememiştim ama ..neydii neydii.. olsun bu böle..

    YanıtlaSil
  8. yeğenin gibi biri daha vardı eskiden tırtılı yemesin diye annesi bekliyomuş ne dersin bu seb olabilirmisin yesari.

    YanıtlaSil
  9. Zihre; teşekkür ederim..hem sözlerim hem güzel dileklerin için..öhömm öhöömm:))

    YanıtlaSil
  10. zihreee; whahahahahahahahahahaha...beeen tırtılı yemezdiim sanırıım..onun dışında herşeyi yerdim ama kesiin..tırtılı da eğitirdimmm.. bana hizmet etmesi için..ahahaha

    bi de benim ablam o tırtıldaan çok korkardı..:))))))))

    YanıtlaSil
  11. yalnız ikidir zühre yazıcam zihre yazıyorum..gülmekten doğrusunu yazamadım:))))

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ama olmaz ki böyle de yorum olmaz ki öldüm ya öldüm gülmekten...

    YanıtlaSil
  14. keşke daha önce de dinleseydin beni ki bizde bu yazıları daha sık görseydik.. neyse buna da şükür,
    neden bilmiyorum ama melankolik blogçu lafını üstüme aldım.. :P halbuki ben çok eğlenceli yazılar yazarım.. :P
    aile durumunuza artık hiç şaşırmıyorum çünkü iddaa ediyorum bir tane normal insan yoktur bu ailede..
    sana gelince ben sana bi kilo baklava alıp geleyim de biraz neşelen, keyfin yerine gelsin ama diyet olacak merak etme.. bu ailenin üyelerinin totolarının daha çok büyümesini kimse istemez.. :)))

    YanıtlaSil
  15. Ne iş yaptığını merak ediyorum! Yoksa vardiyalı çalışan bir call agent mısın?

    YanıtlaSil
  16. LA; diet baklava mı olur bee.. istemem..sen gelirken liva liht a uğra birşeyler kap gel:))

    Antipatik; ne diim saanaa ne..ne bitmeyen vardiyaymış..sabah 9 akşam Allah ne verdiysee!!:((

    YanıtlaSil
  17. ee bu kadarımııı e bu kadarımıııı özledik de yazamadın seeennn!

    ww burda olsaydı dicem, şimdi bana yine hüzülenicen sen.. böyle diceksin diye yaklaşamıyorum sana haberin olsun.

    YanıtlaSil
  18. Beni de bölüm hocam okumaya başladı, neden kendi isminle yazmıyosun diye başıma kaktı, artık ismimle yazıyorum. En gelişmiş blog yazarlığıymış zira. Neyse "hayal meyal" ben. Nefret ettim yazmaktan sayesinde :D

    YanıtlaSil
  19. okanitoo; susssss!!!

    aman ne iyi yapmış bölüm hocan..he yorum yazdığında düşünürüm artık..kimdi bu büşra..te allamm...karışmasalar olmaz sanki.. neyse..napalım..buna da şükür..kapat dememiş iyi ki.. :))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!