15 Nisan 2010 Perşembe

dertlerimi zincir yaptım, ahh ahh!!

06/04/2010 saat; 17:12

An itibariyle adını bilmediğim bir parkta bir armut ağacının dibinde,(düşmeediim düşmedim, geldim oturdum sadece!) ağaca sırtımı dayamış bu satırları yazmaktayım. Yer çekimini keşfetmeme çok az kalmış gibi hissediyorum ama i-tunesda çalan müzik dikkatimi dağıtıyor. Evden çok fazla uzaklaşmamış olsam da wireless çekmiyor, ayakkabılarımla birlikte tüm sıkıntılarımı da çıkarttım biraz önce. Bi mola ihtiyacı bu sadece, kısa sürecek ama işe yarayacağını umuyorum. “sorma, sorma doldur boğaziçiniii, sen doldur ben içerim.. “ .. Yeşil bile gözüme güzel bir renk gibi görünmeye başladı..

(bir müddet sonra)

Bu satırları yazmışım ama, lay lay lom, kuşlar, ağaçlar, dışarıda bir bahar havası blah blah blah.. sonrasını hatırlamıyorum işte. Benim neyimeee huzur, alışık değilim bir kere. Aynı word dosyası ile buluşmamın üzerinden bile 9 gün geçmiş. Bazı insanların huzurlu anları kısıtlı galiba, ya da işte nasıl söyliim.. Durup sakince etrafını, olup biteni izlediği zamanlar, onlar için lüks sayılıyor..İnsanın "dönüm noktası" denilen yaşlarından biri şuan içinde bulunduğum yaş..(sayı vermemi bekleyenlere sevgiler saygılar diliyoruum!!!).. Ama kimse o söz konusu noktanın geçtiği düzlemin, insana kan kusturacağını söylememişti!

“Başıma şu geldi, bu geldi”, “ayy bunlarda hep beni buluyor”, “bu tür şeyler neden iyi insanların başına geliyor”, “ben bunu hakedeceek naaağğptıım” tarzı cümlelerle süslemek isterdim bu yazımı. Ama dertlerim ve sıkıntılarımla ilgili ketum mu ketum bir yapım var. Nasıl yetiştirmişler, bunu nasıl başarmışlar bilmiyorum ama, kol kırılıyor bizde, sonra yen de içinde kalıyor, yetmiyor sonra kaynıyor o kol, iyileşiyor filan, o kadar yani vahim. İşte bu yüzden kötü bir dost olduğumu düşünürüm çoğu zaman. Dert dinler dinler, kendi derdimi anlatmamm..geçiştiririm hep.. Herneyse, bu konuya gitmeyelim psikanalizle çıkmak zorunda kalabilirim..

Bizde, nedendir bilinmez, hatun kısmı daha bi güçlüdür her nedense. Karadenizli olmaktan mı geliyor bilmiyorum ama çabuk uzayan, büyüyen serpilen, kızlar oldu hep. Abim anlatır halaa “küçükken bu beni döverdi” diye :)) ahahaa aklıma geldi.. sonradan uzamıştı boyu onun.. Korkardı hep kısa kalacak diye. Neyse bunu anlatmayacaktım.. Geçenlerde çok sık aramayan amcamın oğlu beni arama gafletinde bulundu. Nadiren arar, özlemiş demek ki yazıık.. Hal hatır sorarken ben içinde bulunduğum sıkıntılardan biraz bahsettim yanlışlıkla!!! Telefonda o anda ses kesildi bi anda. Nefesini bile duyamıyorum daaağ gibi adamın.. Ondan sonra gülmeye başladım ve teselli etmeye çalıştım “Yaa boşveeer canım, valla geçecek, düzelecek yani.. Bir süre sonra toparlarız, dert etme seen, ben çok iyiyim inan banaa” diyor bir yandan da sürekli gülüyordum.. Beraber büyüdük, her türlü tuhaflığıma alışkındır aslında canım benim, ama sanırım bundan sonra bir daha bana telefon etmeyecek ,bundan eminim…Heralde ne söylemek istediğimi anlamışsınızdır.. Bu arada son bir istek; "Bana telefon etmekten korkmayan" emmoğlu istiyoorummmmm:((

22 yorum:

  1. Herkesin derdine koşarım.ama kendime gelince yapamıyorum,paylaşamıyorum.derdim sadece içim de kalıyor..

    Yakın zaman da umarım sıkıntını atlatırsın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. samimi yazılar... severek okuyoruz efendim

    YanıtlaSil
  3. ben de şöle oldu yesari.
    senin yaşına gelene kadar..
    o armut ağacının dibine oturana kadar yani.

    bilinçli ya da bilinçsiz öle bi imaj vermişim ki çevreye eşe dosta akrabaya...
    dialoglar şöle oluyo şimdi;

    -keyfim yok bu aralar
    -hahahaaa senin mi? hadi canım.

    -ekonomik olarak sıkışığım bu aralar
    -hahahaa sen mi? yok daha neler.

    -kız arkadaşım yok yalnızım bu aralar
    -hahahaaa ölücem gülmekten yeme bizi sen mi yannızsın?

    -valla kaç aydır iş-ev daraldım biraz bunaldım
    -hahhaaaa git lan işine sen mi? iş-ev? hastir

    -abi canım sıkkın gelmicem ben yannız kalayım biraz
    -hahahaa kimle randevun var lan ekiyosun bizi topluyorum masayı sana baskına geliyoruz........



    hep o armutun yüzünden.

    YanıtlaSil
  4. havalardan heralde ... ne ruhum ne bedenim ikiside berbat. depremler oluyor içimde sanırım suratım sivilceden ibaret... yani iki keyif alalım dedik yesari.. amcamoğlu filan dedin ucube cadaloz sinsi yengemi hatırlattın bana! ve onun yüzünden göremediğim iki dünyalar güzeli kuzenimi! of ya .. birileri sihirli bir değnek değdirmeli buralara ya! toptan bi bahar temizliği hesabına...

    YanıtlaSil
  5. absalomun yorumlarına abone olmaya karar verdim :)

    Zincirleri kırsak iyi olacak.

    YanıtlaSil
  6. Yesari'nin Aplası15/4/10 15:56

    bende aradığımda telefonuna cevap verecek bi kız kardeş arıyorum :))))))) Gönüllüler Yesari'yi arasın (ki asla ulaşamasın :P)

    Emmoğlunun surat ifadesi gün gibi gözümün önüne geldi de... bi kahkaha attım :)

    YanıtlaSil
  7. amin mehtap..umarım..

    adsız; teşekkürler ama.. yeni takip etmeye başladın nasıl.. beni psikopata bağlama.. kiimsiin seennn??:))

    YanıtlaSil
  8. haahahahaha

    hadi canıım absolom..seen? yook daha nelerr.. dalga geçme benimleee..:))) ben gelip çaput bağlayacağım sana.. o kadar mübareksin benim için:))

    YanıtlaSil
  9. yine yanlış yazdım adını ..ab-sa-lom.. aaaa.

    YanıtlaSil
  10. ayyy cecil..sende de hep bi arıza durumu mevcut yeminle bişiy yazamayacağım senin yüzündeen.. nasıl akrabalık ilişkileri bunlar..parçalatma hatunu banaa!!!

    YanıtlaSil
  11. nesli; ben de hayranlıkla takip ediyorum kendisini..ama fazla şımartmayalım.. ne olur ne olmaz!

    YanıtlaSil
  12. yesarinin aplası; şarjıım bitmiş naapiimm nee..şimdi asayiş berkemal:)

    YanıtlaSil
  13. sorma kıs. insanın babası olmayınca herkes bir didiklime modunda oluyor yani! heleki ben gibi sözlerini esirgemeyen fazla farkında bir yeğenleri olunca saldırganlıklar çok ucuzca oluyo :) aaa şidi öyle oksijen azaltanlar yüzünden yazmazsan valla darılırım :) sana söz parçalamak zamanı geldiğimde seninle gidelim.. tanrı ne verdiyse artık :)))
    ya sabır :))

    YanıtlaSil
  14. anladım ben seni, çok iyi anladıımmm.. alaaahımmm.. galiba onlar haklılar..bu çeneyle çocuklarının kötü etkilenmesini istemiyorlardır sendeen... nerede bunun engellenme düğmesi:P:p

    YanıtlaSil
  15. keşke çocukları bana benzese .. keşke o genleri baskın olsa :))) ozaman benim annemi ezmelerine izin vermediğim gibi onlarda annelerini tutardılar zamanı ve yeri gelince :))

    YanıtlaSil
  16. hahahahaahaahah ayyy ne deliii birşey çıktıın seen.. dedikoduuu yapıyoorsun burdaa yaa..:)))))) suss bi suuss...

    YanıtlaSil
  17. dedikodumu ... acı ama bunların hepsi gerçeğin ta kendisi..:))) emmioğlun kadar gerçek inan.. :)

    YanıtlaSil
  18. yesari demekki dertlerini anlatarak insanları bunaltabiliyormuşsun. Sevmediğin insanlar için bunu kullanabilirsin :)

    YanıtlaSil
  19. hııı :S pek öle değil aslında.. ben dert paylaşmıyorum..öle dan dan dan söylediğimde kurşun etkisi yapabiliyor:))

    YanıtlaSil
  20. selam,

    senin, derdin dert miiddiirr, benim derdimm yanindaaa diye bir sarki vardir, arabesk ama dinle derim, alkollu dinle :P benim hayatim da gayet rezil gitmekte ustelik igrenc bir yerdeyim artii psikolojik sorunlarlmla bogusuyorum, yoruldum. eskiden dertlerimi anlatirdim, simdi susuyorum zatan millet de baydi. derdini soylemeyen derman bulamazmis derler yaa o, genelde yalan.

    YanıtlaSil
  21. tesbih yapacağına zincir yap.yoksa çek çek bitmiyor:)

    YanıtlaSil
  22. seroo; okudum.. kolay değil tabiki.. blgo açmışsın anlatmak için.. ben blogda bile maymunluk yapıyorum.. umarım senin için herşey iyi olur bundan sonrası için..

    mgntwomennn:))) peki pekii.. öle yaparım...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!