5 Nisan 2010 Pazartesi

"sizde bir çoraaap varmışşş"

“Devam edecek” derken bu kadar hızla devam edeceğini düşünmüyordum bu ikinci bahar aşklarına resmiyet kazandırma işinin. Bu cumartesi günü diğer kuzeni de 2.kez nişanlandırdık. İlkinde yoktum iyi oldu valla. Bu sefer erkek tarafı olmamız dolayısıyla telaşsız ve heyecansız bir cumartesi günü geçirdik. Her şey gitme saatine bir iki saat kala kuzenime gitmek için evden çıkmamla başladı. Altı üstü iki tane çoraaap alacaktım, neymişşş efendim uçları açıkmışşş, böle parmaklar açıkta kalıyormuş ama bildiğim külotlu çorapmış..”uçları kessek olmuyor muuu?” dedim..yüzüme kapanan telefonla birlikte sinyal sesiyle muhatap olmak zorunda kaldım.. Gittik taze enişteyle Tunalıya çok meşhur mağazamızın önüne. (istediği çoraplar sadece orada vardı napalıımm yanii) neyse; sanki bu ülkede kriz yok anacım.. kasada leopar desenli penye bluz giymiş balinadan hallice ablanın alış verişini , hediye tabak çanak seçmesini beklerken 2 çorap için 30dk harcadığımı fark etmemişim. (o çorapları yanlış renk aldığımı ve sonra değiştirmek için kaç dakika cebelleştiğimi anlatmayacağım bile!!!)

İşlere boğulduğum son iki hafta yüzünden oyun parkına götürülmüş çocuk gibiydim zaten. Tuhaf tuhaf insanları izliyordum. Ama siz siz olun Tunalı Hilmi’de silikon tabanlık (böle topuklu ayakkabı içine konulur,kaymaması iin ayağınız) arıyorsanız dolaşmayın boşuna. Saçma sapan cevaplar alıp (“yazın satılır” o gibi) koşuşturmanızın üzerine bir de sinirlerinizin yıpranmasına sebep olabilirsiniz. Anlayacağınız evden çıkmamız gereken saatte hala yoldaydık bu ne demek; suratta sıfır makyaj ve ıslak saçlarda eve girmek demek, saçları ve makyajı yapmak için 15 dk demek .. Offff demek offffffff.. Bir kere de bir yere giderken böle sakin sakin hazırkansak normal insan gibi ..ama yoookkk..

Sadece evde “bana bi kolye lazıımmm” , “yaaa tel tokan da yoktur şimdi”, “aaaa ben ayakkabımı evde unuttummm, ne giyiceem bunun altına” kahverengi kalemiimm nerde” “off bu iğrenç oldu iğren, bitim been” bu oldu mu şimdi, sen bunu giy, ben onu giyerim Allahın cezasııı” “allığı almadımmm galiba, unuttummm” “bu rujj olmadı ama neyse”gibi onlarca cümle duyuldu o 15 dk içerisinde..sonunda insan formuna girmiş ve çok havalı olmuştuk nihayet...tek eksik küpeydi..şu parlak olan var ya.. kaybettiğin!!!

En son evin önünde karanlıkta bordo oje sürdük. Evet ,evet..yaptık bunu.. gülmekten mi karanlıktan mı bilmiyorum ama tırnaklarımdaki ege haritasını gördüğümde ellerimi saklamak zorunda kaldım evdeee.

Nişan oldukça ve oldukça keyifliydi. Herkes durumun tuhaflığından mı yoksa, olgunluk ve görüp geçirmişliğin verdiği rehavetten mi bilmiyorum çılgın gibiydi. Nişanlanan çiftin ikizinin de çocukları boyunu geçmiş yanlarında durmuş gülümsüyorlardı. E herkese nasip olmuyor tabii annesinin-babasının nişanına katılmak. Çocuklar da 15 yaşa göre oldukça uzun boylu ve olgunlardı zaten. Eğlenceli sohbetler, güzel yemekler, kahkahalar, sazlar sözler… Ayyy koro kurduk zaten..15 gün arayla nişan düğün törenlerinde çalışan ekip olduk..
İşte böyleee, yine güzeliz yine çiçek.. böyle Allah aklımızı aldı da lay lay lom yaşıyor gibiyiz..Allah mutlu etsin onları da.. Ama lütfen bana bakıp durmayıınnnn..15 günde birini bulamaaammmmm!!!

12 yorum:

  1. Mutlu olsunlar inşallah.

    YanıtlaSil
  2. amin canım.inş'Allah...

    YanıtlaSil
  3. Sanki ilk nişanda da alışverişe çıkmıştın.
    Bana gelirse ilk nişandan sonra bu sene bütün nişanlarda alışveriş yolu gözüküyor..Öyle başladı, öyle gidiyor hep..

    Nişanlanan çifte ömür boyu mutluluklar dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sanırım öleydi.. yine tunalıdaydık:)
    teşekkürler güzel dileklerin için mehtapçım:)

    YanıtlaSil
  5. sen her halinle güzelsin be yavrucum, makyaj yapmasan nooolur

    YanıtlaSil
  6. :) çok tatlısın.. güldüm güldüm güldüm ...
    bulma kimseyi boşver tuzsuz aş .. dertsiz baş hesabı yaşa..:)
    nişanlı çifte mutluluklarda o halka parmağa değil boğazadır aslında;rahat nefes alınmasın diye ha ha ha ha ha :)

    YanıtlaSil
  7. beni seviyorsun biliyorum uykusuz:)))

    cecil; ben o sırada gülmüyordum ama söyleniyorduumm "bunlarıınn hepsini yazıcaam hepsiniiii" dye:))

    YanıtlaSil
  8. senin işin de zormuş be apla.. sülale zaten çin ordusundan kalabalık.. bi de her biri çifter çifter nişanlanıyo.. içim parçalandı la.. daha fazla yazaycam..

    YanıtlaSil
  9. pffff.. eylemleri devam edecek diyorsun yani:(((
    insan sülalesinden soğur mu yaa..bunların bir de düğünleri var..hali hazırda zaten nişanlı olanları da düşün... düğünler olaylı olmazsa yazmayacağıma söz veriyorumm:))

    YanıtlaSil
  10. aaaaa baka baka kalakaldım ama ..
    yazsan artık yeni cümleler üstadım ..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!