2 Temmuz 2010 Cuma

Twitter cıvıltıları vol.1


 Bu twitter ve friendfeed beni bozdu dostlarım. Kısa cümleler halinde tweet ve feed girmekten post yazamaz oldum. Ama yazmak yazmaktır işte. Tweetler ziyan oluyor gibi hissettim geriye dönüp baktığımda. Bu yüzden izninizle şöyle bir toparlıyorum en sevdiğim tweetleri. Derli toplu dursunlar bir köşede . Yarın bi gün, başıma gelenlerin sorumlusu olacağına inandığım bu tweetleri yüzümüe vurabilirsiniz çekinmeden.

• bukalemunların uyumluluğunu köpeklerin sadakatlerine tercih ederim..
• gayet kibar telefonu açtı, kimi aradığını sordu..sonra da "heee burda , bi saniye " dedii...ben bunu masanın altından yazıyoorum ahahahahaha
• canım müşterilerim.. bana "aşkım, canıım" gibi hitaplarla gelmeyin.."ayy kızzz, geçen gün aşk-ı memnuyu izledin miiieeee" diyesim geliyor!!
• insan rüyasında börtü böcekk çiçekkk filan görür.. yine iş bağlamaz..müşterileriyle sohbet etmez...yapmaz bunuuu!!! acil tatiiiilll..!!!
• olmuyooorr.. söylemek istediğim şeyler 140 karaktere sığmıyor.. işte bu yüzden gevezeler için uygun değilsin twitter!!!
• beni sen aradın..hadi aradın..başkasına laf neden yetiştiriyorsun..hadi yetiştiriyorsun "ayrılmayın beyefendi" neden diyorsun bana..şapşalll
• RTE bloggerlarla da kahvaltı yapsın.. ben de "şu tuzu uzatır mısın gözüm?" diyim.. çok şey mi istiyorummm:((
• ekmeğin, tuzun, şekerin fiyatını öğrendiğim gün gerçekten kendi sorumluluğumu almış olacağım... sonra başkalarının sorumluğuna gecerim..
• bel altı muhabbetlerle güldüren erkekleri fast food'a, buna gerek duymadan kahkahaya boğanları ise kaliteli bir restauranta benzetiyorum..
• cak cak cakk sakız çiğneyen , üstüne bir de onu şişiren erkekten sana sığınırım rabbimmm...
• taş tablet değil ki önemli şeyler yazalım twittera.. yanlış mıyım?:)
• en sevdiğim erdemler vol.1 "susabilmek" ... her türlü uzvuyla...
• çocukları, eskiden sobadan uzak tuttukları gibi artık televizyon ve bilgisayardan uzak tutarak, "temiz" büyütebilmek hüner oldu..cızzz
• fıkralarda "dursun ve temel"in yerini "niyazi ve zülküf" alsa , komik bile olsa içimizden gülmek gelmez bizim..o kadar gelenekçiyiz biz..
• evlilik programlarına katılıp elektrik alamamaktan şikayetçi olanlara vereceksin elektriği vereceksin elektiriği!! nerede sanıyorsun kendini
• hepimizin annesi "senin yaşında 45 kilo" olduğu sürece kimse farklı olduğunu iddaa etmesin..
• bu arada "beni alan almış , sen kendine bak" aslında bir çaresizlik cümlesidir.. kimse kimseye sokmasın bunu..
• beyin tembelliğine karşı 6 ayda bir tatil günlerini değiştirmeli bu devlet...hep aynı günden nefret etmeyelimmm!!!... #pazarsendromu
• Cin Ali ile büyümüş bir topluluk olarak oldukça başarılı buluyorum twitter maceramızı.. (cin ali nedir diye geri dönenleri engellerim!!!)
• erkeklerle ortak noktam; ben de "gerçekten ne istediğini bilen" bir kadın istiyorummm... bir sürü soru biriktirdim ona soracak..
• "yine mi koridor tarafı yaaa" diye isyan edesim tutar, yanıma 40 kilo sessiz sakin kızcağızlar oturana kadar..
• ömrüm şehirler arası otobüslerde geçse, üfff ne biçim entelektüel olurdum been...
• kol çantamın ağırlığının %30u kadarını makyaj malzemeleri değil anahtarlığım oluşturuyor.. adam öldürür bu..!!!
• lostumu izledim bekliyorum... (bu espri daha önce yapıldıysa yüzüme vurmayın !!)
• "ben sarışın erkeklerden hiç hoşlanmam" ayağı yapan türk kızları; bunu sıkıysa kıvanç'ın yüzüne söyleyin..." ben sarhebelübelülüllüdlsfsn"..
• maymuna dönen bir grup erkek türünden sen sorumlusun "kendini güldüren erkek seven" kadın!!!
• güçlü, dirençli, daha özgür filan falan..geçiniz, erkeklerin daha komik ve eğlenceli olmalarına cidden dayanamıyorum..kesin şunu!!!
• eğer beni güldürebilen daha çok kadın olsaydı ben de bilirdim onlarla daha iyi anlaşabilmeyi..ama bu ego ve güvensizlikle ile zor canlarım!!
• hayatımı blogumdan takip eden ve yorum bırakan 60 yaşında annem varken ben bu bu bağımlılıktan kurtulamam demektir!!!
• bugün biri yaşımın en fazla 24-25 gösterdiğini söyledi..bunu haber yapan, söyleyenin benimle menfaat ilişkim olmayan bir kadın olması!!! #:)
• hayatta asıl değer verdiğimiz o lanet şeyi bulana kadar kaç tane oyuncak eskiteceğiz acaba!
• hayat bana hep yalan söyledi diye bik bik edeceğine doğrularla baş edebilecek erdeme sahip misin onu düşün..
• elif şafak ile gülse birsel olmak arasında gidip geliyorum.. bir tür dr. jekyll ve mr. hyde sendromu...ya da kısaca "ikizler" burcuyum:((
• "ben mütevazıyımdır" cümlesi duyduğum en "ukala" cümle olarak yerini alıyooor vee aldı...
• hay ben böyle şartlanmanın!!!tabağa kahve dökmemek için gösterdiğim özeni işime göstersen kesin bir şeyler farklı olurdu. ama ne bilmiyorum
• peki fıkraların hep ya başını ya sonunu unutan kadınlara ne demeli..yok yok..bizi hep erkekler güldürecek..anlaşıldı!!
• "bekara ev verilmez" diyenlerin "verilecek" alternatif fikirleri mi var?
• iki kadın arasında seçim yapmak zorundaysanız uzaktan bakın..biri saçlarını parmağına dolayıp duruyorsa sürekli..kaçınnn!!!
• en sevdiğim insan tipi"ben geldim""aaa elektrikler gitti""a elektrikler geldi" "sen mi geldin" tipi cümleler kuranlar..basit yaşayacaksın ..
• "aslında" diye başlıyorsan cümleye kendini kandırmaya hazırlanıyorsun demektir...yorma kendini... yok aslında öyle bir şey...
• "hangi kitapta okumuştum hatırlamıyorum" dediğinde senin entelektüel olduğunu değil hafıza sorunu yaşadığını düşünüyorum..!!
• hani güzel güzel , uzun cümleler kuruyorsun ya.. hah işte... ikinci yükleme geçtiğinde ben "ne yesem ki" diye düşünmeye başlıyorum
• "başlamak bitirmenin yarısıdır" diyen ilk adamın azını öpiimmm. bu gazla kaç nesil yetişti. yetişmeye devam ediyor. bak bak bitirdim bileee...

Ayyy çok fazla varmışş..Hiç birine de kıyamadım..İki bölüm yapıyorum o yüzdennn...

...

5 yorum:

  1. en sevdiğim erdemler vol.1 "susabilmek" ... her türlü uzvuyla...
    bel altı muhabbetlerle güldüren erkekleri fast food'a, buna gerek duymadan kahkahaya boğanları ise kaliteli bir restauranta benzetiyorum..

    hepsini beğeniyorum da.. bu ikisi iyidir:)

    YanıtlaSil
  2. Ne komink bişeysin sen ya hu ;) Cevhermişsin de twitter sayesinde öğrenmeye başladık...Hadi bakalım 2.bölümü de heyecanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  3. taş tablet değil ki önemli şeyler yazalım twittera.. yanlış mıyım?:)

    Hehehehe supersin Yesukom! Senin yazilarin da mistir kendine haksizlik yok..amma velakin twitpotborisi de pek hos..

    YanıtlaSil
  4. sarışın erkek sevmem diyen cidden o kadar çok ki. ben mi? ben sarışın erkeklere taparım.. bi de maviş gözleri oldu mu.. dadından yinmez D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  5. :) hehe benimde bu var yakın konseptli :)

    http://bgurcay.blogspot.com/2011/08/sanal-bebekler.html

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!