14 Ocak 2013 Pazartesi

#hayat #revize


Hayatta geldiğiniz noktada, eğer basamakları bir şekilde atlıyorsanız, atladığınız basamaklar ayağınıza takılıyor daha sonra. İş yaşamı, aşk meşk mevzuları, sosyal ilişkiler fark etmiyor. 

Eğer iş hayatına şanslı başlamış ve ortalardan dalmışsan bilgi eksikliğini giderebiliyorsun ama deneyim eksikliği sırıtıyor. Eskilerin dediği gibi “taşıma suyla değirmen dönmüyor” yani. 

Ya da küçük flörtler, kısa ilişkiler, gönül kırgınlıkları yaşamadan boyunu ve duygularını aşan bir ilişkiyi yürütmeye çalışırken, acıların hepsini bir anda yaşamak zorunda kalıyorsun. O kadar yüklenmemek gerek tüm vücuda kan pompalayan bir organa. 

Arkadaşlık ilişkileri daha da karmaşık. Eğer insanlarla iletişimin gelişmemişse çok fazla. Konuşmamışsan, arkadaş olmamışsan, evcilik oynamamış, sonra kavga etmemişsen. Korumuşsan kendini. Kavga ettikten sonra barışmamışsan bir iki saat içinde, özür dilememişsen, ağlamamışsan. Bir anda kalabalık bir iş ortamına veya sosyal ortama girdiğinde afallıyorsun ve sadece dinleyici oluyorsun. Dinlemek iyidir elbette ama sadece dinleyen birini bir süre sonra kimse görmez. Görünmez olursun farkında bile olmadan.

Artık herkes merdivenleri çifter çifter çıkıyor, çok acelesi var herkesin. Kıpır kıpır, çok enerji dolu herkes nedense.

Ama o hızda bile başını çevirip bakmalı insan, “kaçırdığım bir şey var mı acaba” diye bence. Çünkü çok uzaklaşmadığında telafi etmesi de çok kolay olur.

4 yorum:

  1. Ablacığın :)15/1/13 00:23

    Amaann acelesi varmış gibi yaşayanlar da ,sindire sindire yaşayanlar da ölmüyor mu ;)

    YanıtlaSil
  2. eski arkadasın:)))
    ablacığını ıkıskandım.
    pabuç dedi ki yesari yine yazmaya basladı ben de geldim hosgeldim.

    konuyla ilgili düsünceme geçiyorum derhal,
    sürat felakettir.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl yani?Sen beni yeni mi takip etmeye başladın acabaaaa??

    başladım başladım. içinden içinden. :)
    sürekli böyle konuşsak. tamam tamam. geldim geldim. haha haha:))

    YanıtlaSil
  4. yok yahu yesari bi ara mail adresimi değistirdiydim taki pettikler,im felan çorba oldu karıstıydı....
    o yüzden tekrar takibe aldım garanti oldun diyerekten.

    temem temem gel gel :)))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!