22 Mart 2013 Cuma

Boşver.





Herkesin yaralı olduğunu fark ettiğimde artık çok geçti. O yaraları fark etmemiş gibi yapmayı başaramayacağımı adım gibi biliyordum.

Görmemi istedikleri kadarını görmeye çalıştım başlarda. Daha fazlası hem onların canını yakıyordu, hem bana ağır geliyordu. Sadece gözlerine bakmamaya çalıştım. Usulca gözlerimi yere indirmemin veya anlamsızca etrafa bakmamın nedeni buydu. Her zamanki rutin sohbetlere, sabun köpüğü konulardan bahsetmeye ilgim bu yüzdendi.

Sonra en derin sırlarını, acılarını, anılarını, yaralarını anlatanlar oldu. Buna daha çok kızdım. Çünkü hiç tanımadıkları birine anlatıyor oluşları, anılarına saygısızlık gibi geliyordu. Saygısızlığa bir süre sonra samimiyetsizlik ekleniyordu fikrimce. Savunma mekanizmam “tanımadıkları insanlara bunları anlatmak daha kolay geliyordur” diyordu.

En son mantığım... Ahh mantığım!

Her şeyi boş ver. Hiçbir şeyin ne kadar derin, ne kadar sıradan, ne kadar özel, ne kadar siyah, ne kadar beyaz olduğuna sen karar veremezsin dedi.

Ben de bu sınavda kağıdı “boş ver”dim...

14 yorum:

  1. vay vay vay...
    tarzımız değisiyoru yavas yavas farkediliyor.

    sahane olmus yesari.

    ben mesela doğustan "bos ver" mislerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tarz değiştirmek değil aslında. Araya serpiştiriyorum böyle yazılar.

      Teşekkür ederim güzel sözleriniz için efenim. ^^

      Sil
  2. hangi araya?

    zaten yılda 3 kere yazıyosun yesari:))
    2 yılda bi kere serpistiriyorum gibi anlarım ben bunu.

    reca ediyorum efenim.
    benim iltifat etme huyum yoktur.
    güzelse birsey benim için güzeldir.

    bu yazı da hakkaten sahaneydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laaaann!! Bak çok geriye doğru bile gitmedim.

      http://4haziran.blogspot.com/2012/07/usuduk.html

      http://4haziran.blogspot.com/2013/01/hayat-revize.html

      Sil
  3. hahahahaa

    piki temem ne kızıyosun:))
    salon hanfendisi gitti laz kızı geldi hahahaaa.
    üstüme iyilik sağılık.

    yazılarını pek kaçırmam amma tekrar bakayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha ya sen böyle söyleyince bi anım geldi aklıma. sürekli aynı şeyi tekrarlayan bir arkadaşıma sabrettim sabrettim sonra içimden laz canavar çıktı. buna şahip olan diğer arkasaşlarımla o görüntüye hala kahkahalarla gülüyoruz.

      Sil
    2. ama bana da anlatman lazım...
      benim neyim eksik.
      ben de gülmek istiyorum:)))

      Sil
    3. bu anlatmalık değil tam şahit olmalık 2 saniyeydi. bak yine aklıma geldi kıskıs gülüyorum iş yerimde.

      Sil
    4. olmaz kabul edemem.
      hayır etmek istiyorum ama elimde değil edemiyorum.
      olsa tükkan senin.

      bunu yazmalısın.

      herkes bilsin yesarinin içinde bi laz canavarı olduğunu hahahaaaaa.

      ya en kotü mail at.
      ben yazarım:)))

      Sil
    5. galiba o anı görmek için zorluyorsun şu an:))

      Sil
  4. anlasıldı anlasıldı...
    ozel mevzuu.
    tamam efenim biz saygılıyız ozel mevzulara.

    nasılsa oğrenirim:)))

    YanıtlaSil
  5. yannız yazıya yazık oluyor.
    hakkaten sahaneydi yesari.
    yalan yok.

    daha edebi bir yorum yapamadığım için bedbahtım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkaten teşekkürler. böyle yazılara yorum almak zor bak yukarı:) msn de kapandı zaten anca böyle:P

      edebi yorum ne la:)

      Sil
    2. hani bacım paylasımınız çok güzeldi sahane dersler çıkardık felan.

      ne la? ne yahu hahahaaaa.
      a aaa.
      ben de sana bacım didim esitlendik.

      simdi efenim fikrim su ola ki nacizane,
      bosver yorumu sen.
      yorum ne yahu.
      takılma bu kısma.

      insanların soyleyecek sozleri yok yesari.
      kısıtlı ya da.
      vallahi bak.
      boyle bisi gorünce tıkanıp kalıyolar.

      sen yorum almakla değerlendirme yazdıklarını.
      hata yaparsın.

      dikkat et bi dahakine,
      yorum almayan yazıların aslında en iyi yazılarındır.

      ay içime niççe kaçtı cumartesi cumartesi...
      bak daha devam edersen freuda girerim.
      çıplak ayaklı yaramaz huysuz çocukluğuna inerim bunu da b urdan belirteyim hahahaaa.

      Sil

hadi söyle söyle!