23 Mayıs 2013 Perşembe

Sormak istenen ama sorulamayan sorular.




Kafamda deli sorulaaar.. 

Söz verdiğim gibi “ sormak istenen ama asla sorulamayan sorular” listemi de yaptım;
1) - Benim hakkımda ne düşünüyorsun?


Herkesin hayatta en çok merak ettiği şey neden kendisi? Kendin kendindesin işte. O ne düşünüyor, bu ne düşünüyor benim hakkımda diye kasmaya ne gerek var. Karşındaki insanın senin hakkındaki düşünceleri onu ilgilendirir. Sen kendin hakkında ne düşünüyorsun, ona odaklansan.


Bana bu soruyu soran insan hakkında iyi düşünmem ona göre. Sorulmayan soru olarak kalmasında fayda görüyorum o yüzden.

2) - Allah aşkına ne anlatıyorsun sen!? / Bu daha uzun sürecek mi!?


Biri bir şey anlatıyorsa benim dikkat sürem 15 dk. O da zorladığımda. İsterse konuşan başbakan olsun.


Sizi bilmiyorum ama 15 dakika sonra isterseniz bana evrenin sırlarını anlatın. Orada değilim. Cümleleri uzatmayın. Twitter bile 140 karakter. Dünyanın nereye gittiği ile ilgili bir şeyler anlatmalı bu. Söyleyeceklerim de bu kadar.

3) -Komik mi şimdi bu?


Kadınlar komik erkeklerden hoşlanır safsatasını ilk kim çıkarttıysa Allah onun bin defa belasını versin. Ortalıkta dolaşan çakma Cem Yılmaz’ların sebebi o çünkü.


Yaptığı esprilerin  komik olduğunu düşünen insanlarla ilgili hassasiyetim ailemin laz kökenli olmasıyla ilgili olabilir. Çünkü bizimkiler kendi kendileriyle konuşurken bile komikler. (Hatta o zaman daha komikler galiba.) Üstelik biz de kimse küfür ederek veya belden aşağı vurarak komik olanlardan da değil. Bu anlamda çıtayı fazla yükseltmiş olabilirim, kabul.


Bu arada sözüm sadece “komik olmaya çalışan”lara. Yoksa zaten eğlenceli insanlarla beraberseniz böyle sorular gelmez aklınıza.


4) - Ellerini yıkadın mı?


:((((( Ne olur yıkayın. Tuvaletten dönmüş bir erkek varsa ortamda aklımda hep bu soru.


5) -Beni kazıklamıyorsun değil mi?


Bu ülkemize özgü bir soru. Sormayı ve karşılığında dürüst bir cevap almayı çok isterdim. Her hangi bir alış veriş esnasında geçiyor aklımdan. Genelde ben kafadan %60 kazıklanıyorum diye koyuyorum. O %40’ın ne kadarını kurtardığım önemli.


6) - Nerelisin, burcun ne, kaç yaşındasın, bekar mısın, sevgilin var mı, ne iş yapıyorsun, ıssız bir adaya düşsen (şaka şaka)?


Bu sorular tek tek olmayacak ama. Hepsi bir arada olacak. Herkese değil. Bu merakları sizde uyandıran kişiye. Tek seferde sorsak bitse. Ohhh..


7) -Kim o kadın!!!?


Bu soruyu sorma hakkımız elimizden alınamaz! Bu konuda toplanıp Galata

saray Lisesi’nin önünde toplanmalıyız. Ben Ankara’dayım ama olsun! Ayy ne çok ünlem kullandım.


Seviyorum bu soruyu. Muhatabı olan kişiye kullanamadığım için çok yakın arkadaşlarımı kıskandığımda ve ya çok yakın olmayan arkadaşlarıma espri niyetine soruyorum ve kendimi rahatlatıyorum. Hem gülüyoruz hem benim dilimden çıktığı için bir süre aklımdan da çıkıyor.


Defalarca sorabilirim. Kim o kadın? O kadın kim? Kim o, kimmmmm?


Hayır içimde bir Kezban var da ben mi bilmiyorum?


Güzel soru kabul edin.



8)- Neden?


Bu soru hakkında bir şey söylemek istemiyorum. Anladınız siz onu.

Edit; Bu Neden sorusuna bir şeyler yazmaya karar verdim. Sanırım insanın kendine bile sormaya çekindiği sorular kategorisinde baş tacı olurdu. Ama bir sorular sorula sorular konseptli yazı daha yazamayacağım. Cevabını duymak istemediğimiz için soramadığımız bir soru da olabilir. Kategorilerden kategori beğen. :) Olur böyle. Ne zor sorusun sen "Neden?" Ama neden?

3 yorum:

  1. Benim hakkımda etrafımdakilerin ne düşündüklerini çok merak ediyorum ama soramıyorum da. Böyle bir utanç böyle bir özgüven eksikliğini sergilemenin eşi benzeri yoktur herhalde:(
    Beni kazıklamıyorsun degil mi?
    Bunu direk '' beni kazıklıyorsun '' derim.
    Emin olduğum şeyi niye sorayım canım.
    Hayır abla niye kazıklayalım zaten az kar koyuyoruz üstüne bla bla.. ( Dogru olabilir ama genelde yalan.) Hayır bir de abla demelerine ise ayrı uyuz oluyorum. Abla diyor ya sensin abla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun şöyle bir yöntemini bulabilirsin. Direkt kendin hakkında ne düşündüklerini değil de, bu konuda sana ipucu verebilecek sorular sorabilirsin. Sence bu konuda şöyle davrandın, doğru mu mu? Şunu çok beğeniyorum sen ne diyorsun? Bu böyle olmuş mu? Sorular çoğaltılabilir. Ama sonunda ulaşağın yer önemli olanın başkalarının senin hakkında değil senin kendi hakkında ne düşündüğün olacak. :)

      Teşekkürler yorum için..:)

      Sil
  2. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!